Je computer is gewoon niet op de weg van voordeur naar wc naar koelkast naar bedquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo sad om hier dronken te komen posten.![]()
Mijn laptop staat altijd naast me dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:31 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je computer is gewoon niet op de weg van voordeur naar wc naar koelkast naar bed
ey maar sommige vrouwen zijn gewoon wijven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo kijk ik naar boz als hij nog een keer wijven zegt.
Ja, kijk naar de cast van echte meisjes in de junglequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ey maar sommige vrouwen zijn gewoon wijven.
nah die zijn gewoonweg domquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja, kijk naar de cast van echte meisjes in de jungle
Zit het net te kijken, ahw Ymke, Arme schat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja, kijk naar de cast van echte meisjes in de jungle
Ik prefereer de term "kalven".quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ey maar sommige vrouwen zijn gewoon wijven.
ey maar tliz wie spatz sind sie am 8bahn?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zit het net te kijken, ahw Ymke, Arme schat.
is dat een samentrekking tussen kalveren en kolven?quote:
nah achterhoeksquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:36 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
is dat een samentrekking tussen kalveren en kolven?
Oh?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En daarom zul jij nooit seks hebben.
Maakte maar een grapje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:37 schreef KoningStoma het volgende:
Jaja kalveren.
[ afbeelding ]
[..]
Oh?![]()
stoma, doe gewoon lekker chillen en ga lekker pintjes hakken in de stad bij jou in de buurt en ga eens lekker van bil. het zijn niet allemaal kalvenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:37 schreef KoningStoma het volgende:
Jaja kalveren.
[ afbeelding ]
[..]
Oh?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |