Idd...quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:48 schreef Flurry het volgende:
Wil je in haar comfort zone of wil je in haar broekje?
... haar comfort zone zit toch in haar broekje? Ik vind het er altijd uitermate comfortabel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:48 schreef Flurry het volgende:
Wil je in haar comfort zone of wil je in haar broekje?
Jemig Stephanie, waarom heb je verteld dat je gescheidden bent tegen John.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Jemig John, ik dacht dat je echt een goeie vriend was. Nu weet ik waar je op uit bent!
Ik wil niets meer met je te maken hebben!!!
Stephanie.
Neej, maar niet iedereen kan leunen op een even indrukwekkend arsenaal aan mannelijkheden als jij m'n waarde...quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je het hier moet vragen nooit
Dit komt dichter bij de waarheid volgens mij.quote:
Als kerels zijn ook hetzelfde he.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
Het komt er dus gewoon op neer dat je je net gescheidde ''vriendin'' het bed in probeert te krijgen.
Mannen hebben geen vriendschappelijke vriendinnen, of het moeten overtuigde lesbo's zijn of zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als kerels zijn ook hetzelfde he.
Beetje met je vriendschappelijke vriendin vieze dingen willen doen
Vriendschap blijft toch belangrijker met haar dan 1 x plezier.
Dus blijf met je grijpgrage vingers van haar af.
Niet woar!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mannen hebben geen vriendschappelijke vriendinnen, of het moeten overtuigde lesbo's zijn of zo.
Het zou eerder vreemd overkomen als ze nog getrouwd was.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef JhnTie het volgende:
Dank voor de interessante, soms ook erg grappige, reacties. Gelukkig kan ik de humor er wel van inzien.![]()
Ik ken haar al heel lang, meer dan 10 jaar.
En ja, als het meer dan een knuffel is, heb ik daar geen probleem mee, zolang als zij het ook wil lijkt me dit geen probleem toch?
Het probleem is dat als ik nu ineens een arm om haar heen ga slaan dit misschien raar overkomt!?
Ik moet ze nog tegenkomen dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:56 schreef JhnTie het volgende:
Het is lastig dat ik niet weet wat zij denkt. Uiteraard wil ik mijn vriendschap niet op het spel zetten. Ja, Id_do_her, het is best mogelijk om vriendschap met een vrouw te hebben zonder bijbedoelingen. Ze bestaan (nog) hoor dit soort mannen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |