abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96149185
Hallo fokkers,

jullie kennen mij misschien nog wel van een topic een tijdje terug waarin ik advies vroeg over een meisje met een vriend die mij leuk scheen te vinden en ik vond haar ook leuk.

nou zoals je in de titel leest is dit niet zo goed afgelopen. Ze maakte het wel uit met haar vriend en ik gaf haar alle tijd. hoewel na een week hebben we al gezoend en toen steeds vaker. ik heb het met haar na een tijdje gehad over wat ze van mij verwacht. want ze deed de ene keer terughoudend en de andere keer wilde ze absoluut met mij omgaan. ze zei dat ze het tijd wilde geven omdat ze al eerder zoiets had en toen zat die jongen haar te pushen om een relatie te beginnen en toen waren ze geen vrienden meer. maar wel vond ze mij erg leuk en ik haar ook. maar wel kwam haar ex vaak nog terug. van hij stuurt me smsjes, ik heb een terugval gehad, en dan weer van ik ben klaar met hem we passen niet bij elkaar, blabla.

nou na een tijdje zei ze dat ze hem echt niet meer wilde dus ik blij. maar een week later zei ze hem meer dan ooit te missen. en nog een week later wilde ze bij hem terug. eerst wees hij hem af, maar vervolgens bleef hij smsjes sturen. toen ging zij nog een keer naar hem toe om te vragen waarom hij nog steeds smsde, en toen was het weer aan.

nu zit ik hier met een extreem gevoel van liefdesverdriet want ik was inmiddels stapel verliefd geworden. en zij kiest ineens weer voor hem. ik heb haar een tijdje genegeerd (ze zit in mijn klas) omdat ik toen zo boos was dat ik alleen maar dingen wilde zeggen waar ik spijt van zou krijgen. toen zei ze nog waarom doe je zo. nou ik dat uitgelegt en dat ik tijd nodig heb. toen zei ze ok we hebben het er wel over als het allemaal gezakt is. toen een week later sprak ik haar weer. was ze boos dat ik me zo gedroeg en dat ze een schijthekel heeft aan mensen die niet zeggen wat ze denken. ik zei dat ik dat alleen deed omdat ik toen niet rationeel kon denken en dat als ik zei wat ik dacht dat waarschijnlijk de hele vriendschap ook meteen zou verpesten.

de dag erna zei ze fuck it lets be friends enzo ik ja oke blabla. maar nu we weer vrienden zijn heb ik alsnog zoiets van ze is zo arrogant dat ze niet eens begrijpt waarom ik haar negeerde, waar de meeste gasten haar meteen zouden uitschelden en zwartmaken, houd ik me in. verder vind ik het ook heel kut dat ze niet eens in ziet hoeveel pijn ze mij heeft gedaan door me te gebruiken als tussendoortje en vervolgens weer terug te gaan bij haar vriend. ze neemt geen enkele schuld op zich. en ik ben nog steeds zo verliefd dat ik niet zonder haar kan en alles maar slik en vrienden wil blijfen alleen om bij haar te kunnen zijn.

ik voel me nu elke dag zwaar depressief en misschien komt dat ook wel omdat ik tot nu toe nog geen relatie heb gehad. bij elk meisje in het verleden ging het al mis voor het daar aantoe kwam en nu weer...

ik zie er niet slecht uit en ik ben erg sociaal als ik andere mensen mag geloven. maar toch mislukt het keer op keer.

zo dat was ff een ei die ik kwijt moest. misschien hebben jullie raad of ervaringen die jullie willen delen? en hoe kom ik zo snel mogelijk van dit irritante misselijkmakende gevoel af?

alvast dank voor het lezen!
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:43:42 #2
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_96149371
Kerel. Je moet haar juist negeren. En verder was je gewoon de 2de keus. Hoe noem je dat nou ook alweer......
Een Rebounce!!

TS is een rebounce!! :')
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:46:03 #3
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_96149444
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 29 april 2011 18:43 schreef Joe-Momma het volgende:[b/]

TS is een rebounce!! :')
:') !
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:49:34 #4
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_96149559
Tsja, je bent nu 11. Zo begin je te puberen en wordt het leven nog veel zwaarder. Wen er maar alvast aan TS :Y
pi_96149622
bahaa ik ben 18, knaap. en ik typ als een mongool dat weet ik al. aangezien ik altijd 3en krijg voor nederlands (betogen, beschouwingen, etc.)
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:57:59 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_96149882
Zo veel mogelijk afstand bewaren als mogelijk in jouw situatie. Negeren is onmogelijk, duh, maar probeer toch even een koelte te bewaren in je omgang met haar. Zoals je ziet ontbeert ze enige empathie of zelfkennis dus ben je haar beter kwijt dan rijk. Gewoon de 'vriendschap' af laten sterven en hopen dat je niet lang meer mt elkaar in de klas zit.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:01:09 #7
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_96149989
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:51 schreef stefanoszz het volgende:
bahaa ik ben 18, knaap. en ik typ als een mongool dat weet ik al. aangezien ik altijd 3en krijg voor nederlands (betogen, beschouwingen, etc.)
Erkenning is de weg naar heling :+
Je kan die meid het beste gewoon in de goot laten stuiteren. Emohoer die je slechts gebruikt als speelbal (wat niet erg is, mits je bereid bent gebruikt te worden als speelbal).
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:01:31 #8
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_96150011
Ik weet niet wat ze jou hebben verteld op fok in je eerdere topic, maar mij vertelden ze unaniem dat als ze een vriend heeft een no-go is.
Niet dat je de mening van fokkers meteen serieus moet nemen, maar unaniem dezelfde reacties krijgen zegt toch wat.
Nu heb jij dat blijkbaar genegeerd, want ik kan me niet voorstellen dat ze bij jou iets geadviseerd hebben.
En nu heb je je billen gebrand en moet je op de blaren zitten.
Dat is even kut, daar moet je even door (zegt de expert), maar het gaat het beste als je zoveel mogelijk afstand van haar houdt voor een tijdje.

Je ziet overigens ook direct hoe betrouwbaar ze is, daar moet je geen relatie mee willen.
Succes man. ^O^
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:13:07 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_96150493
Oh gunst, gaat hij nu ook weer het tegenovergestelde doen van wat we hem adviseren?

In dat geval, blijven aanpappen, aandacht geven en zo veel mogelijk met haar omgaan, TS :).
Vrijheid
pi_96150653
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:13 schreef jogy het volgende:
Oh gunst, gaat hij nu ook weer het tegenovergestelde doen van wat we hem adviseren?

In dat geval, blijven aanpappen, aandacht geven en zo veel mogelijk met haar omgaan, TS :).
wahhaha inderdaad :P

maar goed liefdesverdriet is kut, probeer er maar niet te veel aan toe te geven.
Als je zo vaak mogelijk tegen jezelf zegt dat het een stomme trut is die niet te vertrouwen is en je misbruikt kan je er volgens mij makkelijker afstand van nemen dan dat je heel de tijd denkt dat ze zo geweldig is. (dat is ze door deze actie dus al niet)

Maar goed makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben ook al heel de dag chagerijnig. -iets wat ik al een jaar aan zag komen- Liefde is kut, al helemaal liefde voor een egocentrische persoon.
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:19:34 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_96150756
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:17 schreef molleymijsje het volgende:
Liefde is kut, al helemaal liefde voor een egocentrische persoon.
Spijker -> Kop, je hebt er niks aan.
Vrijheid
pi_96150903
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Spijker -> Kop, je hebt er niks aan.
ik weet het, en kan het ook heel mooi zeggen
maar schijnbaar zijn egocentrische personen ook weer heel aantrekkelijk ofzo...
pi_96151620
ik heb nooit aan haar gezien dat ze zo was eigenlijk. maar daarom was het des te erger toen bleek dat ze nog boos op mij was ook omdat ik haar negeerde, terwijl ik de enige ben die recht heeft op boos zijn. zij is immers degene die nu gelukkig is met haar vriendje (kots, kots) en elke keer als ik er overheen denk te zijn dan komt het in een keer weer terug in alle ernst. zo was ik vandaag de hele dag er niet mee bezig en toen kwam ik thuis en op een of andere manier kwam het weer terug. ik denk overigens dat ik ook haar niet kan loslaten omdat ik het idee heb dat ik bijna nooit een meid tegen kom waarmee ik uberhaupt zo ver kom. tot ik haar ontmoette was het altijd niet langer dan een week dat ik met een meisje bezig was. zoals ik al zei het ging altijd mis, ik denk vooral door mijn onzekerheid. maar die versterkt zodoende alleen maar elke keer als het weer mis gaat.
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:43:51 #14
343569 PanicQueen
Zo. En nu koffie
pi_96151821
Zoals ze altijd al zeggen 'hard to get spelen = aantrekkelijk'. Maar in dit geval lijkt het alsof ze verschillende persoonlijkheden heeft; zij weet écht totaal niet wat ze wilt. Frustrerend :{
pi_96154323
dat is het zeker. en dat is idd nog wel het ergste. als er een ding is wat ik heb geleerd over haar is het dat ze inderdaad niet weet wat ze wilt. en om op zo iemand verliefd te zijn is heel kut. >< maarja nu ze weer terug is met die gozer is het enige wat ik wil niet meer verliefd zijn.
pi_96160603
je moet hier toch niet verliefd op zijn, kom op?
daar word je toch niet vrolijk van....

dat je nou 'liefdesverdriet' hebt omdat je gewoon kwaad ben, kan ik nog inkomen. Maar je verliefdheid op zich is toch wel over na dit zeker...? Niemand is het waard zo behandeld te worden, dus jij ook niet. Je kan wel beter krijgen, zeg !
pi_96160803
Ik zou haar proberen te vergeten..
Niet op haar letten in de klas enz..
Believe that anything you can imagine, you can make real.
pi_96246422
ik weet het, ik zou niet meer verliefd moeten zijn. maar het is en blijft een gevoel waar je geen aan en uit knop voor hebt.
pi_96325688
Tsja, ik vraag me nu af of je haar in die 'bedenktijd' niet teveel met rust gelaten hebt. Als ze twijfelt of ze je leuk vindt dan gaat ze je niet in een periode steeds leuker vinden als je haar niet ziet en haar ex constant loopt te sms-en. Prima en heel netjes dat je haar zo goed behandelt, dat zeker! Maar wellicht helpt het jou niet en had je het iets meer moeten doorzetten...
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_96332994
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:38 schreef stefanoszz het volgende:
Hallo fokkers,

zo dat was ff een ei die ik kwijt moest. misschien hebben jullie raad of ervaringen die jullie willen delen? en hoe kom ik zo snel mogelijk van dit irritante misselijkmakende gevoel af?

alvast dank voor het lezen!

Gewoon lekker naar wat muziek luisteren en die dingen doen die je prettig lijken plus natuurlijk niet binnen blijven zitten.....juist nu niet, sterkte :)
pi_96534781
er zijn verschillende topics over liefdesverdriet, dit is een van de weinige die ik zo tegenkomen, die nog open is. Daarom zet ik het maar even hier.

Ik heb het ook heel zwaar te pakken, mijn verhaal lijkt zelfs (qua haar gedrag) op dat van TS, maar dan nog met veel meer ogen en haken, waar ik jullie niet mee lastig zal vallen. Maar het voelt gewoon kut. Zo verschrikkelijk hard. (kan je nagaan ik ben niet eens een puber meer)

Ik wil jullie in elk geval bedanken voor de reakties, zodat ik er nu ook kan proberen uit te halen wat voor mij zou kunnen werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')