abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96147220
Hey, ben beetje aan het rondkijken voor keukenspul, zoals pannen en bestek.
Nou zag ik bij de blokker de serie van Herman den Blijker, mooi spul, maar waarmee is dat kwalitatief gezien mee te vergelijken, BK of iets als Le Chef?

En wat zijn goede (en prijstechnisch intressante) bestekmerken, is Gero wat, of is Sola beter?
Of hebben jullie nog andere goede merken?

Is Brabantia eigenlijk okay? Had altijd zo een slecht gevoel bij Brabantia.
pi_96147308
Ik heb bestek van Sola, bevalt goed, en is niet erg prijzig. (maar ik heb het dan ook pas 3 maanden in gebruik). bij de blokker kan je het best wachten op een aanbieding van bijv Le chef of Herman.

V&D heeft soms ook leuke actie's. Als je voor je uitzet gaat sparen, kan je het beste gewoon folders lezen, en aanbiedingen kopen, scheelt ontzettend veel voor keuken dingen!
~ Bonito La Risa ~
pi_96147524
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:44 schreef Mixende_match het volgende:
Ik heb bestek van Sola, bevalt goed, en is niet erg prijzig. (maar ik heb het dan ook pas 3 maanden in gebruik). bij de blokker kan je het best wachten op een aanbieding van bijv Le chef of Herman.

V&D heeft soms ook leuke actie's. Als je voor je uitzet gaat sparen, kan je het beste gewoon folders lezen, en aanbiedingen kopen, scheelt ontzettend veel voor keuken dingen!
Ik ga niet voor uitzet sparen, ik koop alles gewoon, maar ik wil kwalitatief goed spul, en niet van die meuk van de marskramer bijv.

Ik vraag me alleen af hoe goed dat Herman spul is ?
pi_96147604
Ik heb al een jaar of 25 een Brabantia keukenhulprek met alle bruikbare dingen. Onverslijtbaar.
Ik bedoel dan met soeplepel, stamper, pannenkoekmes, maar ook blikopner, wildschaar en knoflookpersje enz.
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_96147731
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:52 schreef Gravedigger het volgende:
Ik heb al een jaar of 25 een Brabantia keukenhulprek met alle bruikbare dingen. Onverslijtbaar.
Ik bedoel dan met soeplepel, stamper, pannenkoekmes, maar ook blikopner, wildschaar en knoflookpersje enz.
ok, dat is goed om te horen, ik vind Brabantia namelijk erg mooi, met dat matzwarte / RVS.
pi_96147794
Wil je voor kwaliteitsbestek gaan, dan moet je eens naar WMF kijken. Maar goedkoop is het niet!
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_96147808
Hier ook goede ervaringen met Brabantia :)
pi_96148153
K&W
pi_96148190
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:58 schreef Gravedigger het volgende:
Wil je voor kwaliteitsbestek gaan, dan moet je eens naar WMF kijken. Maar goedkoop is het niet!
Ik zag het ja, maar dat gaat me dan weer net ff te ver (zat ook naar villeroy & boch te kijken, mooi spul maar toch iets te prijzig)
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:26:32 #10
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_96153878
Mijn ouders hadden in 1967 toen ze trouwden al Sola bestek, onverwoestbaar :Y
Ik heb het ook van Sola, ook mijn pannen zijn van Sola.
Speak only if it improves upon the silence....
pi_96154898
Ik herstel deze schop naar K&W en schop hem naar CUL waar dit topic hoort.

Lienekien, bedankt voor het attenderen hierop.

Sorry voor de verwarring.
pi_96157839
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:44 schreef Mylene het volgende:
Ik herstel deze schop naar K&W en schop hem naar CUL waar dit topic hoort.

Lienekien, bedankt voor het attenderen hierop.

Sorry voor de verwarring.
Ik denk al, waar is me topic, toch niet in K&W, daar hoort hij helemaal niet!
Ik helemaal verward natuurlijk.
pi_96164712
Ik zou niet voor glanzende pannen gaan. Dan blijf je van die doffe plekken met vingerafdrukken zien van het schoonmaken. Ik vond dat altijd zwaar irritant. Mijn idee is om voor geborsteld RVS mat te gaan. Wat ook wel makkelijk is, zijn vuurvaste handgrepen zodat je je handen niet brandt. Of je moet gewoon pannenlappen gebruiken. Voordeel hiervan is dat de RVS handgrepen gewoon mooi blijven. Ik zou eerst bij de V&D gaan kijken wat de prijzen zijn. Dan vervolgens internet checken of je het goedkoper kunt krijgen.
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:34:40 #14
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96171028
Recent wat nieuwe pannen gekocht. Bij een horecagroothandel pannen gekocht van hun eigen "huismerk". Solide, stevig, stoer, onverwoestbaar.
Als ik zie wat mensen voor pannen betalen AMC is zo een bankbreker.
BK had vroeger ook prima pannen, hoe ze tegenwoordig zijn weet ik niet.
Neem pannen met een dikke bodem, en handgrepen die ook uit edelstaal zijn en vastgelast. Deksels ook uit staal. Kunststofgrepen gaan kapot, en glazen deksels zijn onzin.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:35:26 #15
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96171049
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 00:10 schreef Mylene het volgende:
Ik zou niet voor glanzende pannen gaan. Dan blijf je van die doffe plekken met vingerafdrukken zien van het schoonmaken. Ik vond dat altijd zwaar irritant. Mijn idee is om voor geborsteld RVS mat te gaan. Wat ook wel makkelijk is, zijn vuurvaste handgrepen zodat je je handen niet brandt. Of je moet gewoon pannenlappen gebruiken. Voordeel hiervan is dat de RVS handgrepen gewoon mooi blijven. Ik zou eerst bij de V&D gaan kijken wat de prijzen zijn. Dan vervolgens internet checken of je het goedkoper kunt krijgen.
Als je je handen brand aan de grepen heb je waarschijnlijk het gas te hoog staan.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_96248069
quote:
BK had vroeger ook prima pannen, hoe ze tegenwoordig zijn weet ik niet.
Ik heb ~ 2 jaar terug een pannenset gekocht van BK toen ik op kamers ging. Stevige pannen, dikke bodem, stalen handgrepen en stalen deksel.
Ze doen het na intensief gebruik nog prima, zonder slijtage.
pi_96250360
toen ik op mezelf ging heb ik gekocht:
bestek: huismerk wohnwelt pallen. niet slecht, maar de wmf set van mn ouders is vele malen beter
messen: 2 lions sabatier. na zelf slijpen redelijk goed. doe meer met mijn molenmesje.
overig gerei: brabantia. niks mis mee.
pannen. huismerk prul. daar zoek ik ook nog goede alternatieven voor
ketel: zwarte emaille van le chef. spotgoedkoop en houden zich tot nu toe prima.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_96262763
Als je pannen zoekt, bij de VenD hebben ze nu 4 Sola pannen in de aanbieding voor 59 euro. Ik heb ze ook, en zijn goede pannen. Weet allen niet zeker of het ook echt een aanbieding is. Volgens mij had ik ongeveer hetzelfde bedrag betaald bij de Sola winkel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')