Ik ga niet voor uitzet sparen, ik koop alles gewoon, maar ik wil kwalitatief goed spul, en niet van die meuk van de marskramer bijv.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:44 schreef Mixende_match het volgende:
Ik heb bestek van Sola, bevalt goed, en is niet erg prijzig. (maar ik heb het dan ook pas 3 maanden in gebruik). bij de blokker kan je het best wachten op een aanbieding van bijv Le chef of Herman.
V&D heeft soms ook leuke actie's. Als je voor je uitzet gaat sparen, kan je het beste gewoon folders lezen, en aanbiedingen kopen, scheelt ontzettend veel voor keuken dingen!
ok, dat is goed om te horen, ik vind Brabantia namelijk erg mooi, met dat matzwarte / RVS.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:52 schreef Gravedigger het volgende:
Ik heb al een jaar of 25 een Brabantia keukenhulprek met alle bruikbare dingen. Onverslijtbaar.
Ik bedoel dan met soeplepel, stamper, pannenkoekmes, maar ook blikopner, wildschaar en knoflookpersje enz.
Ik zag het ja, maar dat gaat me dan weer net ff te ver (zat ook naar villeroy & boch te kijken, mooi spul maar toch iets te prijzig)quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:58 schreef Gravedigger het volgende:
Wil je voor kwaliteitsbestek gaan, dan moet je eens naar WMF kijken. Maar goedkoop is het niet!
Ik denk al, waar is me topic, toch niet in K&W, daar hoort hij helemaal niet!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:44 schreef Mylene het volgende:
Ik herstel deze schop naar K&W en schop hem naar CUL waar dit topic hoort.
Lienekien, bedankt voor het attenderen hierop.
Sorry voor de verwarring.
Als je je handen brand aan de grepen heb je waarschijnlijk het gas te hoog staan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:10 schreef Mylene het volgende:
Ik zou niet voor glanzende pannen gaan. Dan blijf je van die doffe plekken met vingerafdrukken zien van het schoonmaken. Ik vond dat altijd zwaar irritant. Mijn idee is om voor geborsteld RVS mat te gaan. Wat ook wel makkelijk is, zijn vuurvaste handgrepen zodat je je handen niet brandt. Of je moet gewoon pannenlappen gebruiken. Voordeel hiervan is dat de RVS handgrepen gewoon mooi blijven. Ik zou eerst bij de V&D gaan kijken wat de prijzen zijn. Dan vervolgens internet checken of je het goedkoper kunt krijgen.
Ik heb ~ 2 jaar terug een pannenset gekocht van BK toen ik op kamers ging. Stevige pannen, dikke bodem, stalen handgrepen en stalen deksel.quote:BK had vroeger ook prima pannen, hoe ze tegenwoordig zijn weet ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |