Ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:02 schreef Bonzai. het volgende:
Of ben ik gewoon te lui geworden om er ook maar een reet om te geven?
Ha, precies.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:13 schreef Tijz het volgende:
Ik heb gisteren toevallig Lost Highway van Lynch voor het eerst gezien en ik heb ook niet de behoefte om nu allemaal theorieën te gaan lezen over hoe het verhaal nou precies in elkaar zit. Ik vind het bij die film juist passen dat sommige dingen niet te begrijpen zijn. Daardoor krijgt het een beetje de sfeer van een nachtmerrie.
Maar dat neemt niet weg dat ik wel graag de moeite neem om uberhaupt een theorie te vormen (als de film daartoe uberhaupt ruimte voor interpretatie laat uiteraard). Ik kijk niet naar een film om maar bewegende plaatjes te zien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:49 schreef Bonzai. het volgende:Het is vaak nooit als puzzel bedoeld en de uiteindelijke theorie zal altijd wel gaten vertonen.
Waarschijnlijk niet.quote:
Nadenken hoeft natuurlijk niet gelijk te staan met "zelf het volledige verhaal in elkaar puzzelen".quote:Op zondag 1 mei 2011 17:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Soms wil ik een film waar je bij na moet/kan denken, en soms een popcorn in je gezicht gooi film. Anderen mensen willen alleen het een of het ander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |