zie hem net, tis een motjequote:Op vrijdag 29 april 2011 18:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jij ook gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
goeienavond iedereen die er is, ik doe effe een klein gokje: Kahaarin, Bol, Mary, Superkokje![]()
![]()
ik heb beide balkonkusjes gecapt, vond die van "ons" in 2002 toch veul beter en spontaner. Stelletje stijve harken die engelsen
ceetje wil ook sjowarma met veul knoflooksausquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:58 schreef superkokje het volgende:
maar natuurlijk![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
tis opquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ceetje wil ook sowarma met veul knoflooksaus
dan ga ik JLo maar effe bellen. Bezorgt ie ook op de grens van GLD/NBr denk je?quote:
ja kan proberenquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan ga ik JLo maar effe bellen. Bezorgt ie ook op de grens van GLD/NBr denk je?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:24 schreef Ceetje.. het volgende:
hihihi, wel erg hoor. In 2002 bij dat huwelijk van Wimlex en Max heb ik me kapot zitten janken, gooide het toen op de zwangerschapshormonen. Zojuist zegt mijn oudste dochter: ik wil dat liedje met Maxima in de kerk zien. Dus ik zet dat Adios Nonino filmpje aan. Helaas waren het geen zwangerschapshormonen destijds, de watervallen zijn weer geopend hiero![]()
![]()
quote:
Me ME Mequote:Op vrijdag 29 april 2011 18:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gelukkig maar, pfffffffff
daar kunnen die stijve engelsen niet tegenop, hihihi
bij de buren niks loos begrijp ik, dat er al vliegen gecapt worden?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:28 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ceetje
![]()
![]()
me auto-refesh stond weer stil![]()
quote:
mooi is dat hoeveel muziek bij ieand os kan maken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:24 schreef Ceetje.. het volgende:
hihihi, wel erg hoor. In 2002 bij dat huwelijk van Wimlex en Max heb ik me kapot zitten janken, gooide het toen op de zwangerschapshormonen. Zojuist zegt mijn oudste dochter: ik wil dat liedje met Maxima in de kerk zien. Dus ik zet dat Adios Nonino filmpje aan. Helaas waren het geen zwangerschapshormonen destijds, de watervallen zijn weer geopend hiero![]()
![]()
quote:
goffer mary, de tsunami hier is net weg, begin spontaan weer te janken, meteen alle sluisdeuren maar openquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goffer mary, de tsunami hier is net weg, begin spontaan weer te janken, meteen alle sluisdeuren maar open![]()
geweldig. Op yoetoep staat ook filmpje van Astor Piazzola die het met een Keuls orkest speelt, ook geweldig, iets andere versiequote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geweldig. Op yoetoep staat ook filmpje van Astor Piazzola die het met een Keuls orkest speelt, ook geweldig, iets andere versie
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:39 schreef bollokus het volgende:
heb een lekker after dinner drankje gepakt
u roept maar!quote:
't zelfde after dinner drankje als jij graag (of ga ik dan vuurspugen?)quote:
Leve de koningen Hoer A Hoer Aquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:43 schreef Ceetje.. het volgende:
allemaal alvast een oranjebittertje?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:43 schreef Ceetje.. het volgende:
allemaal alvast een oranjebittertje?
[ afbeelding ]
neuh hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't zelfde after dinner drankje als jij graag (of ga ik dan vuurspugen?)
quote:
quote:
et een beetje muntsiroop....quote:
quote:
ik draai er zelf wel eentjequote:
quote:
Wat een welkom!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
niki
![]()
![]()
word altij zo vrolijk met jou liefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |