De laatste jaren slaan ze het nogal eens over, rekende er inmiddels niet meer vast op. Zal je altijd zienquote:Op woensdag 30 november 2011 12:54 schreef Chase_Utley het volgende:
Is vaak zo in de week van thanksgiving.
Het zit niet in elk seizoen, omdat er meerdere seizoenen per jaar zijn en er maar een keer thanksgiving isquote:Op woensdag 30 november 2011 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De laatste jaren slaan ze het nogal eens over, rekende er inmiddels niet meer vast op. Zal je altijd zien.
Bedankt, bespaart me een hoop dl werk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:21 schreef Cubeforc3 het volgende:
Je kan ook op youtube kijken: http://www.youtube.com/user/Hiddenldol#g/p
Gewoon bij 1 beginnen zou ik zeggen..echt zonde om bij 13 te beginnen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:54 schreef eight het volgende:
[..]
Bedankt, bespaart me een hoop dl werk.
Ga nu voor het eerst naar survivor kijken, begin bij seizoen 13
Wat ook nog kan is dat ze misschien onderling hebben afgesproken dat Coach sowieso niet zal winnen. Bij de juryvotes. en dat ze hem nu allemaal gebruiken om zo ver mogelijk te komen aangezien hij met iedereen een band heeft. Een beetje dubbel wat ik zeg, maar toch kan hetquote:Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef Cubeforc3 het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap is dat niet één van die idioten zich bedenkt om Coach weg te werken, zeker met z'n idol is hij veruit de grootste kanshebber voor het miljoen.
Op zo'n eiland denken ze niet meer helder. Coach is op de Boston Rob tour. Bijna total control over zijn flock.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat ook nog kan is dat ze misschien onderling hebben afgesproken dat Coach sowieso niet zal winnen. Bij de juryvotes. en dat ze hem nu allemaal gebruiken om zo ver mogelijk te komen aangezien hij met iedereen een band heeft. Een beetje dubbel wat ik zeg, maar toch kan het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:16 schreef Baszh het volgende:
Daar heb je gelijk inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:04 schreef Cubeforc3 het volgende:
Spoilers over de opzet van volgend seizoen: (geen supergrote "elimination list" spoilers, dus ben niet al te bang)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]Van het "survivor sucks" forum (rare naam voor een fansite). Ben verder niet echt een fan van dat forum, ze zijn nogal obsessief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |