Volgens mij wouden ze het om en om doen: volledige nieuwe casts afwisselend met casts met alleen maar, of een paar, oude bekenden. Dus S24 die momenteel opgenomen wordt zal vermoedelijk wel met een volledige nieuwe cast zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Coach is een volkomen mafkees maar op zich wel leuk. Maar wat iedereen toch in Ozzy ziet heb ik nooit begrepen.
Is het nu de nieuwe Survivor opzet dat er ieder seizoen 2 oud bekenden meedoen trouwens?
Ik denk dat ie weer ingepalmd worden door de vrouwen. Hoe dan ookquote:Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij wofdt dit best een vermakelijk seizoen. Ozzy is gelukkig niet meer zo naief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Volgens mij zitten die eccentrieke figuren er meer in voor wat komedie in het begin, slechts heel af en toe komen die verder dan de eerste paar afleveringen. Alhoewel dat niet klopt voor ieder seizoen..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:59 schreef Moonwalk het volgende:
Jahoor ik wist het![]()
![]()
In elk programma gaat altijd degene die ik leuk vind er heel snel uit
huh?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:12 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel heel leuk dat je bij Survivor je munt NA dat je eruit geknikkerd bent mag inzetten. Bij de nederlandse versie moet je van te voren inzetten en gokken, achteraf inzetten is veel leuker want dan heeft het ook echt nut.
ehhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |