Coachquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:47 schreef mootie het volgende:
Ben wat nu halverwege seizoen 18. Wat een vreselijk vervelende kerel is Coach
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:22 schreef Baszh het volgende:
[..]
Coach
De enige echte dragonslayerJonguh...! Hij is wel uit z'n kano gesleept en aan een paal gebonden door inboorlingen! Nadat hij door een heli van het leger gedropt werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het niet eens typen zonder te lachen![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:22 schreef Baszh het volgende:
[..]
Coach
De enige echte dragonslayerHij heeft al een keer een leugendetector test gedaan en was daarvoor geslaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Inderdaad. Hoe stom is Ozzy. Christine haat haar oude tribe. Zelfs tijdens de redemption challenge riep Jeff dat nog!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 06:38 schreef Greetings het volgende:
Wat een bazenactie van Ozzy!
Alleen wel heel stom dat ze niet beseffen dat Christine zich toch al bij hen aan zou sluiten uit revenge!
Zou wel laf van Jeff zijn om nu hij weet dat Ozzy met dit plan naar redemption gaat alsnog de merge met 2 tribals uit te stellen! Ik vind wel dat deze courage move beloond moet worden!
Leugendetector bewijst nietsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij heeft al een keer een leugendetector test gedaan en was daarvoor geslaagd.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:15 schreef Moonwalk het volgende:
Wat is die oude aziaat " Yah-Man" ofzo (seizoen 14 ) toch geweldig![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:25 schreef Tim86 het volgende:
Niet klikken dan nee, dacht dat je het seizoen al gezien had. Echt een bazenseizoen
Gelukkig heb ik een spoilertag gebruikt
Dan heb jij best een goed geheugenquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:32 schreef Tim86 het volgende:
Ben 2 jaar geleden ofzo begonnen. Heb toen alle seizoenen gekeken en kijk nu gewoon het huidige seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door egeltje1985 op 04-11-2011 23:42:56 ]
sorry, ik dacht dat dat niet meer hoefde, omdat t al uitgezonden is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:29 schreef Moonwalk het volgende:
Spoiler
* Moonwalk zet de aflevering aan
Dat hoeft ook niet. Voor oudere seizoenen doe ik het nog wel omdat veel mensen die nog terug gaan kijken en er toch niet veel over wordt gepost, maar het huidige seizoen echt niet. Dan moet je hier gewoon niet kijken tot je de ep hebt gezienquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
sorry, ik dacht dat dat niet meer hoefde, omdat t al uitgezonden is.
Heb je helemaal gelijk in, ik kijk hier gewoon veel te vaakquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
sorry, ik dacht dat dat niet meer hoefde, omdat t al uitgezonden is.
[ Bericht 40% gewijzigd door Moonwalk op 05-11-2011 03:57:07 ]Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Nog bedankt voor deze torrent, ik kan weer goed vooruit en de kwaliteit is primaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik had een torrent met 1-19 die goed te doen was qua kwaliteit... even kijken
Oeh, nice, dankje!quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:21 schreef Cubeforc3 het volgende:
Je kan ook op youtube kijken: http://www.youtube.com/user/Hiddenldol#g/p
Ik denk cochranquote:
Mwah, vies mannetje vind ik wel meevallen dan. Kan hem best goed begrijpen, eerst wordt je belachelijk gemaakt door je team en dan maak je een move...tja.quote:
Inderdaad, jurystemmen. zie ik hem niet zo ver mee komen. maar ik zie hem ook niet elk duel winnen, het gaat een keer fout. Ik had meer van hem verwachtquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
Volgens mij gaat Ozzie z'n grote bek 'm nog wel opbreken. Zelfs al wint hij alle duels, dan zijn er weinig mensen die het hem gunnen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:42 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ik ben zelf Survivor gaan volgen tijdens seizoen Gabon, en heb toen vanaf 13 ook alles gekeken. De oudere seizoenen vind ik eigenlijk ook wel minder, ook al snap ik wel waarom het toendertijd natuurlijk geweldig was.
Nieuwste aflevering van het huidige seizoen:Gabon vond ik prachtig, en terechte ( verbazingwekkende ) winnaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nieuwe seizoen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
klopt ja, zo tof als hij was back in the day...quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die Ozzy is maar een verwaand en verwend ventje geworden.
De laatste jaren slaan ze het nogal eens over, rekende er inmiddels niet meer vast op. Zal je altijd zienquote:Op woensdag 30 november 2011 12:54 schreef Chase_Utley het volgende:
Is vaak zo in de week van thanksgiving.
Het zit niet in elk seizoen, omdat er meerdere seizoenen per jaar zijn en er maar een keer thanksgiving isquote:Op woensdag 30 november 2011 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De laatste jaren slaan ze het nogal eens over, rekende er inmiddels niet meer vast op. Zal je altijd zien.
Bedankt, bespaart me een hoop dl werk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:21 schreef Cubeforc3 het volgende:
Je kan ook op youtube kijken: http://www.youtube.com/user/Hiddenldol#g/p
Gewoon bij 1 beginnen zou ik zeggen..echt zonde om bij 13 te beginnen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:54 schreef eight het volgende:
[..]
Bedankt, bespaart me een hoop dl werk.
Ga nu voor het eerst naar survivor kijken, begin bij seizoen 13
Wat ook nog kan is dat ze misschien onderling hebben afgesproken dat Coach sowieso niet zal winnen. Bij de juryvotes. en dat ze hem nu allemaal gebruiken om zo ver mogelijk te komen aangezien hij met iedereen een band heeft. Een beetje dubbel wat ik zeg, maar toch kan hetquote:Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef Cubeforc3 het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap is dat niet één van die idioten zich bedenkt om Coach weg te werken, zeker met z'n idol is hij veruit de grootste kanshebber voor het miljoen.
Op zo'n eiland denken ze niet meer helder. Coach is op de Boston Rob tour. Bijna total control over zijn flock.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat ook nog kan is dat ze misschien onderling hebben afgesproken dat Coach sowieso niet zal winnen. Bij de juryvotes. en dat ze hem nu allemaal gebruiken om zo ver mogelijk te komen aangezien hij met iedereen een band heeft. Een beetje dubbel wat ik zeg, maar toch kan het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:16 schreef Baszh het volgende:
Daar heb je gelijk inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:04 schreef Cubeforc3 het volgende:
Spoilers over de opzet van volgend seizoen: (geen supergrote "elimination list" spoilers, dus ben niet al te bang)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]Van het "survivor sucks" forum (rare naam voor een fansite). Ben verder niet echt een fan van dat forum, ze zijn nogal obsessief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zou bijvoorbeeld zo van Coach kunnen verliezen omdat Coach de hele tijd "in het spel zat" en total tribedomination heeft gehad zonder heel vuil zoals Russel te spelen. Lastig Lastig
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:God told you to give away 1million dollars??? Good thing he didn't tell you to throw yourself in front of a train.
Jaquote:Op zondag 18 december 2011 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lol, is die vader van Brandon Coach nou ook nog online aan het bedreigen? Zie de laatste tweet.
Ik denk dat Russel terug komt, ik las iets over het herstellen van de "hantz naam"quote:Op zondag 18 december 2011 13:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Brandon...een passender afscheid was er niet geweest voor hem.
Ik hoop dat Russel en Brandon een keer een paar worden bij The Amazing Race, dat wordt lachen.
Waar gaat dit over? welk seizoen?quote:Op maandag 19 december 2011 21:24 schreef Chuphinh het volgende:
Wat een onwaardige winnares. Weer typisch iemand die onder de radar die heeft gewonnen. Jammer.
Die gisteren is afgelopen, nummertje 23. Vond het vooral een tegenvallende final three, vooral Albert. Nogal een kwal, terwijl ik eerst vrij veel sympathie voor hem had.quote:Op maandag 19 december 2011 23:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? welk seizoen?
Helemaal mee eens. Ik vind het wel een sympathieke meid ook. Maar ik had wel verwacht dat Coach zou winnen, ik vond hem erg goed tijdens final tribal council. Dat viel ook een beetje tegen trouwens, heb wel eens heftigere gezien. Maar dat Albert geen stemmen had maakte het wel leukerquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:29 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ik vond Sophie eigenlijk wel okay, zeer sterk in challenges en door haar win kon Ozzie niet in de finale komen. Om haar af te doen als zo'n nietsdoener als de winnaar van Samoa is niet echt fair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |