quote:Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind Rob echt geniaal, hij doet dit echt goed. Natuurlijk zijn die meelopers echt supersimpel, ik snap ook niet dat ze zo doen. Ik ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat nu ze nog maar met 6 zijn.
Ik verwacht ergens dat de laatste van exile island de derde wordt in de final 3. Als Matt dat zou zijn weet ik zeker dat hij gaat winnen. God heeft duidelijk een plan voor hem, lol.
Ik verwacht dat Rob eerst een van die meiden eruit werkt en vervolgens Grant. Het is alleen even afwachten wat Redemption Island nog voor spectakel gaat opleverenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:18 schreef rene90 het volgende:
Wat een domme meiden zijn het ook, lekker naïef ook. Als ze hadden mee gedaan met Steve hadden ze wel een mooie actie neergezet want hij heeft gewoon gelijk. Ben benieuwd of ze zich over geven aan Rob en niks gaan doen en zich eruit laten stemmen
Ik weet dus niet of volgende week ook betekent dat dat de laatste keer is dat de idol gebruikt kan worden. Er komen nog mensen terug van RI natuurlijk. Het leukste wordt het kijken naar de oorlog als Grant erachter komt dat Rob hem eruit gaat werken.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:50 schreef Waaghals2010 het volgende:
Rob kan de Idol natuurlijk alleen komende donderdag gebruiken. Ik denk dus dat hij hem niet gebruikt.
Als ik Rob was, zou ik Grant nu naar RI sturen. Want Grant is de enige die kans heeft tegenover Matt & Mike. Waarschijnlijk komt een van hun 2 terug voor de laatste Immunity challenge, en dan moet je niet willen dat ze immunity winnen want dan krijgen ze het miljoen.
Hoewel Mike ook steeds sympathieker wordt...
Ik ben benieuwd of Phillip nog een kans gaat maken.
Het zou een slimme move zijn en absoluut niet de eerste die op die manier een survivor wint.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan Rob hem ook houden. Grant is altijd het poppetje van Rob geweest en dat is ook wel te verkopen aan de jury.
Wel karma dat uiteindelijk de express verloren challenge die tribe heeft genekt.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef Paxlie het volgende:
Stel nou dat Russell niet weg was gewerkt, dan was het nu echt bazend geworden.
Zo jammer
Haha hoe kom je hier bijquote:Op zondag 8 mei 2011 16:47 schreef Tim86 het volgende:
Enige kans die Grant maakt is als hij challenges blijft winnen. Een van de beste deelnemers ooit qua fysiek spel imo, maar als er puzzels etc zijn zal hij het moeilijk van Rob (of anderen) winnen.
Inderdaad en dan had Zapatera dit gewonnen en was Rob allang weg.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef Paxlie het volgende:
Stel nou dat Russell niet weg was gewerkt, dan was het nu echt bazend geworden.
Zo jammer
Sluit ik me helemaal bij aan, het was gewoon echt zonde dat ze zich zo makkelijk lieten leiden door Rob en niet eigen keuzes maakten. Andrea probeerde het tenminste nog maja.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Demure het volgende:
Dat huwelijksaanzoek, haha, daar zat ze duidelijk niet op te wachten, maar ze durfde geen nee te zeggen, ouch!
Ik vond dit seizoen eigenlijk een beetje tegenvallen, omdat Rob zoveel controle had en niemand durfde tegen hem in te gaan, dat maakte het allemaal zo voorspelbaar. Rob speelde de perfecte game en is de terechte winnaar, al maakten zijn medekandidaten het hem wel erg makkelijk door zo dom en naïef te zijn.
Ik gok dat Andrea & Matt volgend seizoen terugkomen. Ik snap trouwens niet waarom Matt zo populair is, ik heb me alleen maar geërgerd aan zijn simpele geest.
Volgens mij wouden ze het om en om doen: volledige nieuwe casts afwisselend met casts met alleen maar, of een paar, oude bekenden. Dus S24 die momenteel opgenomen wordt zal vermoedelijk wel met een volledige nieuwe cast zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Coach is een volkomen mafkees maar op zich wel leuk. Maar wat iedereen toch in Ozzy ziet heb ik nooit begrepen.
Is het nu de nieuwe Survivor opzet dat er ieder seizoen 2 oud bekenden meedoen trouwens?
Ik denk dat ie weer ingepalmd worden door de vrouwen. Hoe dan ookquote:Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij wofdt dit best een vermakelijk seizoen. Ozzy is gelukkig niet meer zo naief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Volgens mij zitten die eccentrieke figuren er meer in voor wat komedie in het begin, slechts heel af en toe komen die verder dan de eerste paar afleveringen. Alhoewel dat niet klopt voor ieder seizoen..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:59 schreef Moonwalk het volgende:
Jahoor ik wist het![]()
![]()
In elk programma gaat altijd degene die ik leuk vind er heel snel uit
huh?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:12 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel heel leuk dat je bij Survivor je munt NA dat je eruit geknikkerd bent mag inzetten. Bij de nederlandse versie moet je van te voren inzetten en gokken, achteraf inzetten is veel leuker want dan heeft het ook echt nut.
ehhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Jawel, ik heb net nog even gekeken of ik nou gek ben. In seizoen dertien zegt die presentator het iedere keer meerdere keren per aflevering heel erg duidelijk dat je na het stemmen je Immunity Idol mag inzetten en daarmee terug in het spel komt, waardoor de eerstvolgende met de meeste stemmen er dan uit ligt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 03:09 schreef Tim86 het volgende:
Maar die mag je niet inzetten als je eruit ligt..die moet je inzetten tussen het stemmen en de uitslag van het stemmen.
Vreemde gozer. Hij begon direct naar Mikayla te staren en wilde haar weg omdat hij op haar geilde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Over het huidige seizoen: Ik vind die neef van Russell echt een hele erge zeurpiet... Tijd dat hij vertrekt.
Klopt, dat veranderen ze in latere seizoenen zodat er wat meer bij komt kijken qua strategie en (denk ik) meer gespeeld worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jawel, ik heb net nog even gekeken of ik nou gek ben. In seizoen dertien zegt die presentator het iedere keer meerdere keren per aflevering heel erg duidelijk dat je na het stemmen je Immunity Idol mag inzetten en daarmee terug in het spel komt, waardoor de eerstvolgende met de meeste stemmen er dan uit ligt.
Dat is precies hoe hij het elke keer uitlegt
Alsof hij de hoer van Babylon zagquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:19 schreef Baszh het volgende:
[..]
Vreemde gozer. Hij begon direct naar Mikayla te staren en wilde haar weg omdat hij op haar geilde.
Na het stemmen maar voor de uitslag bekend is (dus niet nadat je eruit geflikkerd bent)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jawel, ik heb net nog even gekeken of ik nou gek ben. In seizoen dertien zegt die presentator het iedere keer meerdere keren per aflevering heel erg duidelijk dat je na het stemmen je Immunity Idol mag inzetten en daarmee terug in het spel komt, waardoor de eerstvolgende met de meeste stemmen er dan uit ligt.
Dat is precies hoe hij het elke keer uitlegt
Inderdaad. Hij maakt de familie naam nog meer kapot dan russel deed. Russel is gewoon een antiheldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:19 schreef Baszh het volgende:
[..]
Vreemde gozer. Hij begon direct naar Mikayla te staren en wilde haar weg omdat hij op haar geilde.
Russell was de eerste die er een soort psychologische ooorlogsvoering van maakte, dat hadden meer mensen geprobeerd maar nog niet eerder zo extreem.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:59 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij maakt de familie naam nog meer kapot dan russel deed. Russel is gewoon een antiheld
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:05 schreef Baszh het volgende:
Russell speelde heel goed om tot het eind te komen, maar kon niet begrijpen dat hij daarmee niet ging winnen. Catch 22 situatie voor hem. En dan de Bert van der Veer uithangen achteraf
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:12 schreef Baszh het volgende:
Damn ik moest bijna kokhalzen bij die vleesverzamel opdracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]Noooooooooooooooooooohooooo, dat meen je niet.... ik heb dat stukje helemaal geskipped. NoooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooohooooo, dat meen je niet.... ik heb dat stukje helemaal geskipped. Nooo
Blijkbaar in seizoen 13 dus wel achteraf, vind ik wel leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef merino het volgende:
[..]
Na het stemmen maar voor de uitslag bekend is (dus niet nadat je eruit geflikkerd bent)
En als dat bij seizoen 13 anders is dan was dat het enige seizoen.
En dan ook haar de schuld gevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Alsof hij de hoer van Babylon zagDie heeft echt serieuze problemen met vrouwen.
Nou dit is wel een extreem geval volgens mijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan ook haar de schuld gevenNiet even naar zichzelf kijken... Getrouwd zijn en geilen op de eerste de beste griet. Misselijk ventje, weer zo'n Amerikaanse gristen
Meh, ik word gewoon zo kriebelig van die Amerikanen die god overal bij de haren bijslepen. En religie als excuus voor alles gebruiken, heilger dan de paus maar ondertussen sneaky en naar. Zo jammer dat ze het zelf niet zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nou dit is wel een extreem geval volgens mijKreeg ook een beetje de indruk uit zijn verhalen dat hij wel eens vaker naar andere meisjes had gekeken om het zo maar eens te zeggen
Inderdaad. En dan bij die laatste tribal council zo moreel verheven preekjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, ik word gewoon zo kriebelig van die Amerikanen die god overal bij de haren bijslepen. En religie als excuus voor alles gebruiken, heilger dan de paus maar ondertussen sneaky en naar. Zo jammer dat ze het zelf niet zien.
Zeker. Naakte Richardquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
Maar het maakt het zo'n aflevering uit Survivor veel interessanter dan - ik noem maar wat - een gemiddelde aflevering van Expeditie Robinson. Toen ik het eerste seizoen van Survivor zag (volgens mij is die zelfs nog op de NL tv uitgezonden) was ik helemaal verkocht
De aanstichter van alle manipulatiespelletjes!quote:
Mooie is inderdaad dat het spel helemaal maakbaar is door de spelers zelf.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De aanstichter van alle manipulatiespelletjes!Had hij dat niet gedaan, dan vraag ik me af hoe Survivor er nu had uitgezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik weet t, maar ik dacht omdat t nog vroeg is hebben velen het misschien nog niet gezien.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, ik klikte op dit topic. Fijn dat je het in een spoiler hebt gezet ook al hoeft dat officieel niet meer.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Wow, wat een aflevering!Wow inderdaad! Kan niet wachten tot volgende week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Neequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow Moonwalk, heb je er nu al 1-13 opzitten?
Ik had een torrent met 1-19 die goed te doen was qua kwaliteit... even kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:02 schreef Moonwalk het volgende:
Heeft iemand een tip waar je de eerste seizoenen kan kijken? de plek waar ik alles kijk is prima maar de eerste seizoenen zijn op de 1 of andere manier een probleem. Zelfs via torrents waren die videos zo bagger dat ik het na 10 minuten voor gezien hield
Ik ben wat oude seizoenen aan het kijken op watchseries.eu. De hele oudjes heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Moonwalk het volgende:
Super bedankt !![]()
Denken jullie dat Christine het gaat redden? Ik ben wel onder de indruk van haaren dat had ik echt niet verwacht maar ik gun het haar nu eigenlijk wel hoor
Coachquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:47 schreef mootie het volgende:
Ben wat nu halverwege seizoen 18. Wat een vreselijk vervelende kerel is Coach
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:22 schreef Baszh het volgende:
[..]
Coach
De enige echte dragonslayerJonguh...! Hij is wel uit z'n kano gesleept en aan een paal gebonden door inboorlingen! Nadat hij door een heli van het leger gedropt werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het niet eens typen zonder te lachen![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:22 schreef Baszh het volgende:
[..]
Coach
De enige echte dragonslayerHij heeft al een keer een leugendetector test gedaan en was daarvoor geslaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Inderdaad. Hoe stom is Ozzy. Christine haat haar oude tribe. Zelfs tijdens de redemption challenge riep Jeff dat nog!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 06:38 schreef Greetings het volgende:
Wat een bazenactie van Ozzy!
Alleen wel heel stom dat ze niet beseffen dat Christine zich toch al bij hen aan zou sluiten uit revenge!
Zou wel laf van Jeff zijn om nu hij weet dat Ozzy met dit plan naar redemption gaat alsnog de merge met 2 tribals uit te stellen! Ik vind wel dat deze courage move beloond moet worden!
Leugendetector bewijst nietsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij heeft al een keer een leugendetector test gedaan en was daarvoor geslaagd.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:15 schreef Moonwalk het volgende:
Wat is die oude aziaat " Yah-Man" ofzo (seizoen 14 ) toch geweldig![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:25 schreef Tim86 het volgende:
Niet klikken dan nee, dacht dat je het seizoen al gezien had. Echt een bazenseizoen
Gelukkig heb ik een spoilertag gebruikt
Dan heb jij best een goed geheugenquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:32 schreef Tim86 het volgende:
Ben 2 jaar geleden ofzo begonnen. Heb toen alle seizoenen gekeken en kijk nu gewoon het huidige seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:
[ Bericht 66% gewijzigd door egeltje1985 op 04-11-2011 23:42:56 ]
sorry, ik dacht dat dat niet meer hoefde, omdat t al uitgezonden is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:29 schreef Moonwalk het volgende:
Spoiler
* Moonwalk zet de aflevering aan
Dat hoeft ook niet. Voor oudere seizoenen doe ik het nog wel omdat veel mensen die nog terug gaan kijken en er toch niet veel over wordt gepost, maar het huidige seizoen echt niet. Dan moet je hier gewoon niet kijken tot je de ep hebt gezienquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
sorry, ik dacht dat dat niet meer hoefde, omdat t al uitgezonden is.
Heb je helemaal gelijk in, ik kijk hier gewoon veel te vaakquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
sorry, ik dacht dat dat niet meer hoefde, omdat t al uitgezonden is.
[ Bericht 40% gewijzigd door Moonwalk op 05-11-2011 03:57:07 ]Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Nog bedankt voor deze torrent, ik kan weer goed vooruit en de kwaliteit is primaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik had een torrent met 1-19 die goed te doen was qua kwaliteit... even kijken
Oeh, nice, dankje!quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:21 schreef Cubeforc3 het volgende:
Je kan ook op youtube kijken: http://www.youtube.com/user/Hiddenldol#g/p
Ik denk cochranquote:
Mwah, vies mannetje vind ik wel meevallen dan. Kan hem best goed begrijpen, eerst wordt je belachelijk gemaakt door je team en dan maak je een move...tja.quote:
Inderdaad, jurystemmen. zie ik hem niet zo ver mee komen. maar ik zie hem ook niet elk duel winnen, het gaat een keer fout. Ik had meer van hem verwachtquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
Volgens mij gaat Ozzie z'n grote bek 'm nog wel opbreken. Zelfs al wint hij alle duels, dan zijn er weinig mensen die het hem gunnen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:42 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ik ben zelf Survivor gaan volgen tijdens seizoen Gabon, en heb toen vanaf 13 ook alles gekeken. De oudere seizoenen vind ik eigenlijk ook wel minder, ook al snap ik wel waarom het toendertijd natuurlijk geweldig was.
Nieuwste aflevering van het huidige seizoen:Gabon vond ik prachtig, en terechte ( verbazingwekkende ) winnaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nieuwe seizoen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
klopt ja, zo tof als hij was back in the day...quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die Ozzy is maar een verwaand en verwend ventje geworden.
De laatste jaren slaan ze het nogal eens over, rekende er inmiddels niet meer vast op. Zal je altijd zienquote:Op woensdag 30 november 2011 12:54 schreef Chase_Utley het volgende:
Is vaak zo in de week van thanksgiving.
Het zit niet in elk seizoen, omdat er meerdere seizoenen per jaar zijn en er maar een keer thanksgiving isquote:Op woensdag 30 november 2011 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De laatste jaren slaan ze het nogal eens over, rekende er inmiddels niet meer vast op. Zal je altijd zien.
Bedankt, bespaart me een hoop dl werk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:21 schreef Cubeforc3 het volgende:
Je kan ook op youtube kijken: http://www.youtube.com/user/Hiddenldol#g/p
Gewoon bij 1 beginnen zou ik zeggen..echt zonde om bij 13 te beginnen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:54 schreef eight het volgende:
[..]
Bedankt, bespaart me een hoop dl werk.
Ga nu voor het eerst naar survivor kijken, begin bij seizoen 13
Wat ook nog kan is dat ze misschien onderling hebben afgesproken dat Coach sowieso niet zal winnen. Bij de juryvotes. en dat ze hem nu allemaal gebruiken om zo ver mogelijk te komen aangezien hij met iedereen een band heeft. Een beetje dubbel wat ik zeg, maar toch kan hetquote:Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef Cubeforc3 het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap is dat niet één van die idioten zich bedenkt om Coach weg te werken, zeker met z'n idol is hij veruit de grootste kanshebber voor het miljoen.
Op zo'n eiland denken ze niet meer helder. Coach is op de Boston Rob tour. Bijna total control over zijn flock.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat ook nog kan is dat ze misschien onderling hebben afgesproken dat Coach sowieso niet zal winnen. Bij de juryvotes. en dat ze hem nu allemaal gebruiken om zo ver mogelijk te komen aangezien hij met iedereen een band heeft. Een beetje dubbel wat ik zeg, maar toch kan het
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:16 schreef Baszh het volgende:
Daar heb je gelijk inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:04 schreef Cubeforc3 het volgende:
Spoilers over de opzet van volgend seizoen: (geen supergrote "elimination list" spoilers, dus ben niet al te bang)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]Van het "survivor sucks" forum (rare naam voor een fansite). Ben verder niet echt een fan van dat forum, ze zijn nogal obsessief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zou bijvoorbeeld zo van Coach kunnen verliezen omdat Coach de hele tijd "in het spel zat" en total tribedomination heeft gehad zonder heel vuil zoals Russel te spelen. Lastig Lastig
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:God told you to give away 1million dollars??? Good thing he didn't tell you to throw yourself in front of a train.
Jaquote:Op zondag 18 december 2011 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lol, is die vader van Brandon Coach nou ook nog online aan het bedreigen? Zie de laatste tweet.
Ik denk dat Russel terug komt, ik las iets over het herstellen van de "hantz naam"quote:Op zondag 18 december 2011 13:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Brandon...een passender afscheid was er niet geweest voor hem.
Ik hoop dat Russel en Brandon een keer een paar worden bij The Amazing Race, dat wordt lachen.
Waar gaat dit over? welk seizoen?quote:Op maandag 19 december 2011 21:24 schreef Chuphinh het volgende:
Wat een onwaardige winnares. Weer typisch iemand die onder de radar die heeft gewonnen. Jammer.
Die gisteren is afgelopen, nummertje 23. Vond het vooral een tegenvallende final three, vooral Albert. Nogal een kwal, terwijl ik eerst vrij veel sympathie voor hem had.quote:Op maandag 19 december 2011 23:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? welk seizoen?
Helemaal mee eens. Ik vind het wel een sympathieke meid ook. Maar ik had wel verwacht dat Coach zou winnen, ik vond hem erg goed tijdens final tribal council. Dat viel ook een beetje tegen trouwens, heb wel eens heftigere gezien. Maar dat Albert geen stemmen had maakte het wel leukerquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:29 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ik vond Sophie eigenlijk wel okay, zeer sterk in challenges en door haar win kon Ozzie niet in de finale komen. Om haar af te doen als zo'n nietsdoener als de winnaar van Samoa is niet echt fair.
Helemaal mee eens !quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:19 schreef Paxlie het volgende:
Russell is gewoon een epische baas. Brandon een mongool eerste klas en gezien de final three had Coach moeten winnen.
Blijf het jammer vinden dat Ozzy er op het laatste moment uitgespeeld werd, wat een Survivor
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Van mij had Coach mogen winnen. Maar aan de andere kant, doordat ze Ozzy versloeg bij die laatste proef kon hij niet winnen.
Ik ben nu ook seizoen twee aan het kijken, enHey die ben ik ook aan het kijken, en ook toevallig gisteren dat stukje gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Insteek?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:37 schreef Moonwalk het volgende:
Ja ik vind de insteek van het nieuwe seizoen ook wel leuk
Ik bedoel het thema, de twist, de vernieuwende factor.quote:
nu pas?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:31 schreef LuNaTiC het volgende:
Oe thanks for the reminder, ff sickbeard instellen
hiervoor gebruikte ik episodebutlerquote:
Ik zag dat dit topic actief was en ik dacht 'oh ja Survivor. Heb ik dat deze week wel gekeken? Volgens mij wel. Wie is er dan uit?'. En na heel hard denken wist ik het eindelijk weer. De muscle. Behoorlijk irritante gozer maar hij had het wel verdiend om wat spectaculairder en wellicht wat later te verdwijnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:29 schreef Greetings het volgende:
Beete saai idd. Aflevering 1 was nog wel leuk, maar 2 en 3 matig.
Chelsea is wel
SPOILER: meest recente afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, dit was echt disturbed. Ben inmiddels geen fan meer van Colton trouwens, wat een zielig ventje.
Alhoewel, beter hadden ze hem erin gelaten met zn blindedarmontsteking, had ik mn wens gehad.quote:
Speciaal onderwijs ook nog eensquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:27 schreef JimboSlice het volgende:
Man man man, wat is die Alicia een cunt. Onbegrijpelijk dat zij les geeft. Ze ziet er trouwens ook uit als een aangespoeld nijllpaard met haar afschuwelijke rode bikini, wat een trol
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:11 schreef LuNaTiC het volgende:
HAHA KARMA!!!
[..]
Alhoewel, beter hadden ze hem erin gelaten met zn blindedarmontsteking, had ik mn wens gehad.
Jammer dat die andere bitch er niet meteen achteraan ging, dat was pas echt mooi geweest
met Awesome!quote:RT @jennafischer: I've never thought someone earned appendicitis until Colton. It was his body's way 2 process all his hate & bile.
Jonathan en Troyzan stappen wel naar voren, en ik denk dat Leaf ook nog wel 1 en ander over zich heen zal halenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:54 schreef dfnk het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met de samensmelting nu zonder colton, die andere kerels waren maar een beetje meelopers verder..
De mannen worden ingepakt door de vrouwen. Troyzan is de enige die het een beetje doorheeft wat er gaande is, ben benieuwd naar volgende week.quote:Op maandag 2 april 2012 11:15 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Pfft, ongelooflijk dat ze Jonas er uit hebben gestemd zeg, echt heel dom.
Ik mag toch hopen dat die vrouwen niet de macht gaan krijgen... Dat zou echt heel stom zijn van die gasten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik de ponderosa link van YT post komt er een preview hier met een spoiler in de titel, dus http://www.you tube.com/watch?v=5i21dwMpjUo minus de spatie does the trick.
quote:Op woensdag 18 april 2012 07:59 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Niet lezen als je geen spoilers wil weten - allerlei info over s25.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt he, mother of god dat was echt dom. Het kan alsnog, maar dan moet het een bijzondere tribal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:57 schreef Deceit het volgende:
Echt dom van Christina en Alicia om geen alliance te maken met Troyzan, Tarzan en Leif...
Zo hebben Chelsea, Kim, Kat en Sabrina dik de macht
Ik wel: Chelseaquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:01 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik snap niet waarom ik mezelf nog pijnig met dit seizoen. Ongelofelijk
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef LuNaTiC het volgende:
Saaiste seizoen ever![]()
Meest voorspelbare ook
En meest frustrerende
Domste spelers ooit
Snel vergeten en op naar het volgende seizoen
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan na 2 afleveringen toch weer gewoon twee teams, dat "concept" en verloop is inmiddels ook wel voorspelbaarquote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef dfnk het volgende:
finale en winnares was niet echt een verassing...
Ben wel weer benieuwd naar het nieuwe seizoen met drie teams..
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij het samen met zijn neefje gaat doen wordt het nog leuke televisie. Tijdens de reunion leken ze niet zulke grote vrienden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:28 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Russell Hanz wil/doet mee aan The Amazing Race
Zonde vind ik dat. Boston Rob ook al eens gedaan, net als wat domme mensen van de Amerikaanse BB ...quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:28 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Russell Hanz wil/doet mee aan The Amazing Race
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |