abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 april 2011 @ 11:13:56 #1
862 Arcee
Look closer
pi_96129807

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind Rob echt geniaal, hij doet dit echt goed. Natuurlijk zijn die meelopers echt supersimpel, ik snap ook niet dat ze zo doen. Ik ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat nu ze nog maar met 6 zijn.

Ik verwacht ergens dat de laatste van exile island de derde wordt in de final 3. Als Matt dat zou zijn weet ik zeker dat hij gaat winnen. God heeft duidelijk een plan voor hem, lol.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_96130753
En daar zijn we weer, ik begin dit stiekem toch wel een oed seizoen te vinden. Het is in ieder geval niet vaak voorgekomen dat een alliance het volhoudt tot er geen mensen van de andere tribe meer zijn.
Spoilers!
pi_96132994
Wat een domme meiden zijn het ook, lekker naïef ook. Als ze hadden mee gedaan met Steve hadden ze wel een mooie actie neergezet want hij heeft gewoon gelijk. Ben benieuwd of ze zich over geven aan Rob en niks gaan doen en zich eruit laten stemmen :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 8 mei 2011 @ 09:15:21 #4
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_96497430
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:18 schreef rene90 het volgende:
Wat een domme meiden zijn het ook, lekker naïef ook. Als ze hadden mee gedaan met Steve hadden ze wel een mooie actie neergezet want hij heeft gewoon gelijk. Ben benieuwd of ze zich over geven aan Rob en niks gaan doen en zich eruit laten stemmen :')
Ik verwacht dat Rob eerst een van die meiden eruit werkt en vervolgens Grant. Het is alleen even afwachten wat Redemption Island nog voor spectakel gaat opleveren :9
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 8 mei 2011 @ 11:25:00 #5
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96499243
Grant gaat echt niet mee naar de finale inderdaad. Ik ben wel benieuwd welke van die meiden hij meeneemt. Die met dat donkere haar krijgt nu ineens steeds meer airtime en wordt wat sympatieker en liever.
Ik ben ook heel benieuwd of Rob nog iets met zijn idol gaat doen. Niemand weet dat hij m heeft dus hij hoeft hem niet te spelen. Dan komt het ook niet uit dat hij iets verborgen heeft gehouden.
Spoilers!
pi_96505531
Rob kan de Idol natuurlijk alleen komende donderdag gebruiken. Ik denk dus dat hij hem niet gebruikt.

Als ik Rob was, zou ik Grant nu naar RI sturen. Want Grant is de enige die kans heeft tegenover Matt & Mike. Waarschijnlijk komt een van hun 2 terug voor de laatste Immunity challenge, en dan moet je niet willen dat ze immunity winnen want dan krijgen ze het miljoen.

Hoewel Mike ook steeds sympathieker wordt...

Ik ben benieuwd of Phillip nog een kans gaat maken.
  zondag 8 mei 2011 @ 14:57:39 #7
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_96505705
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:50 schreef Waaghals2010 het volgende:
Rob kan de Idol natuurlijk alleen komende donderdag gebruiken. Ik denk dus dat hij hem niet gebruikt.

Als ik Rob was, zou ik Grant nu naar RI sturen. Want Grant is de enige die kans heeft tegenover Matt & Mike. Waarschijnlijk komt een van hun 2 terug voor de laatste Immunity challenge, en dan moet je niet willen dat ze immunity winnen want dan krijgen ze het miljoen.

Hoewel Mike ook steeds sympathieker wordt...

Ik ben benieuwd of Phillip nog een kans gaat maken.
Ik weet dus niet of volgende week ook betekent dat dat de laatste keer is dat de idol gebruikt kan worden. Er komen nog mensen terug van RI natuurlijk. Het leukste wordt het kijken naar de oorlog als Grant erachter komt dat Rob hem eruit gaat werken.

Aan de andere kant kan Rob hem ook houden. Grant is altijd het poppetje van Rob geweest en dat is ook wel te verkopen aan de jury.
pi_96505814
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:57 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Aan de andere kant kan Rob hem ook houden. Grant is altijd het poppetje van Rob geweest en dat is ook wel te verkopen aan de jury.
Het zou een slimme move zijn en absoluut niet de eerste die op die manier een survivor wint.
pi_96505830
Zou tof zijn als Grant Rob juist er uit weet te werken.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_96508447
Enige kans die Grant maakt is als hij challenges blijft winnen. Een van de beste deelnemers ooit qua fysiek spel imo, maar als er puzzels etc zijn zal hij het moeilijk van Rob (of anderen) winnen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 8 mei 2011 @ 17:30:21 #11
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_96509818
Stel nou dat Russell niet weg was gewerkt, dan was het nu echt bazend geworden.

Zo jammer ;(
pi_96512999
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef Paxlie het volgende:

Zo jammer ;(
Wel karma dat uiteindelijk de express verloren challenge die tribe heeft genekt.
pi_96513530
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:47 schreef Tim86 het volgende:
Enige kans die Grant maakt is als hij challenges blijft winnen. Een van de beste deelnemers ooit qua fysiek spel imo, maar als er puzzels etc zijn zal hij het moeilijk van Rob (of anderen) winnen.
Haha hoe kom je hier bij :P
pi_96529490
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef Paxlie het volgende:

Zo jammer ;(
Inderdaad en dan had Zapatera dit gewonnen en was Rob allang weg.
pi_96902378
Dat huwelijksaanzoek, haha, daar zat ze duidelijk niet op te wachten, maar ze durfde geen nee te zeggen, ouch!

Ik vond dit seizoen eigenlijk een beetje tegenvallen, omdat Rob zoveel controle had en niemand durfde tegen hem in te gaan, dat maakte het allemaal zo voorspelbaar. Rob speelde de perfecte game en is de terechte winnaar, al maakten zijn medekandidaten het hem wel erg makkelijk door zo dom en naïef te zijn.

Ik gok dat Andrea & Matt volgend seizoen terugkomen. Ik snap trouwens niet waarom Matt zo populair is, ik heb me alleen maar geërgerd aan zijn simpele geest.
pi_96902707
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Demure het volgende:
Dat huwelijksaanzoek, haha, daar zat ze duidelijk niet op te wachten, maar ze durfde geen nee te zeggen, ouch!

Ik vond dit seizoen eigenlijk een beetje tegenvallen, omdat Rob zoveel controle had en niemand durfde tegen hem in te gaan, dat maakte het allemaal zo voorspelbaar. Rob speelde de perfecte game en is de terechte winnaar, al maakten zijn medekandidaten het hem wel erg makkelijk door zo dom en naïef te zijn.

Ik gok dat Andrea & Matt volgend seizoen terugkomen. Ik snap trouwens niet waarom Matt zo populair is, ik heb me alleen maar geërgerd aan zijn simpele geest.
Sluit ik me helemaal bij aan, het was gewoon echt zonde dat ze zich zo makkelijk lieten leiden door Rob en niet eigen keuzes maakten. Andrea probeerde het tenminste nog maja.
Top 5 China producten
pi_96902857
En inderdaad, ze keek niet blij met dat aanzoek :')
Top 5 China producten
  maandag 16 mei 2011 @ 22:29:43 #18
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96914608
Ik vind Rob echt een baas, wat een geniale speler. Zoals Jeff zei, hij had de perfecte game. Dit is een van mijn favoriete seizoenen geworden, ik vond het juist wel spannend omdat Rob's spel elke week afgelopen kon zijn. Terechte winnaar vind ik.
Spoilers!
pi_96924240
Geweldige finale hoor. Genoten en met veel plezier gekeken van het seizoen.

Nu is de vraag: wie zijn de returnees in seizoen 23....?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 01:22:44 #20
207863 Obama
Barack Hussein
pi_96924586
Philip zag er goed uit.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:39:03 #21
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96930630
En toch vind ik dat hele Special Agent verhaal vreemd. Hij is daar blijkbaar extreem trots op dus ik kan me niet voorstellen dat hij er zelf mee gestopt is. Hij liet in een aflevering vallen dat hij 3 agency's had gehad in 4 jaar tijd. Met andere woorden: volgens mij is het een prutser die ze wat kansen hebben gegeven en die gewoon te instabiel is bevonden en eruit is gezet.

Ik hoop dat Matt niet terugkomt volgend seizoen, ik ben echt een beetje allergisch voor dat God-gedoe. Fijn voor die jongen dat ie niet alleen was voor zijn gevoel maar kom op zeg, er bestaan ook nog andere gespreksonderwerpen.
Spoilers!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:27:10 #22
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_96957964
Rob *O*
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_96961308
Zo, ook even afgekeken.

Achteraf wel blij dat Rob won. Het is toch een baas hoe hij het spel in z'n greep had vanaf het begin en zo'n sterke groep wist te maken. En inderdaad, hij wist het toch elke week weer te overleven ondanks dat ze hem eigenlijk zo eruit hadden kunnen wippen. Maar blijkbaar was z'n sociale controle echt te groot.

Phile is me toch een figuur zeg. Ik krijg maar geen hoogte van hem. Eerst zit hij in die interviews toe te geven dat het een tactiek is. Maar nu op het einde lijkt hij gewoon echt geflipt te zijn :D Of zou hij gewoon gigantisch afgaan als hij nu wederom zou toegeven dat het een spel was maar ook daarin gefaalt heeft.

Al met al een mooi seizoen ja. Ben benieuwd wie er volgend seizoen terugkomen. Al lijkt het nu wel precies dezelfde opzet te hebben als dit seizoen. Hopelijk zit er nog een leuke twist in.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_96961486
Het meest briljante van Rob was nog wel dat hij overbleef met 2 mensen die gewoon niet konden winnen..was echt kat in het bakkie. Hij was de beste survivor, een van de beste in de challenges en de mastermind achter alles dat gebeurde..meest terechte winnaar ooit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:25:18 #25
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96961834
Lol, heb me rotgelachen om hoe Ralph die namen schreef met stemmen. 'Phile' was een van de beste. Zou hij speciaal voor Survivor hebben leren schrijven?
Spoilers!
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:31:17 #26
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_97038343
Finale was echt super _O_
Terechte winnaar :)
pi_98337772
Voor wie zich verveelt en niet genoeg van Survivor kan krijgen is Survivor South Africa misschien wel leuk. Season 1 en 2 zijn iig prima te dowloaden via torrents (vind je zo). 3 en 4 heb ik nog niet kunnen vinden. Maar het is gewoon leuk om te kijken en het principe is precies hetzelfde en ze spreken gewoon Engels.
Weet iemand nog meer Survivor edities uit andere landen met Engels als taal die vrij makkelijk te downloaden zijn?
pi_98342253
Geen idee of ze nog steeds gemakkelijk te downloaden zijn maar de Britse en Australische versies waren ook ooit beschikbaar.
pi_98619698
Er is een nieuwe serie Expedition Impossible, een soort van The Amazing Race / Survivor mix. Ik heb het nog niet gezien, maar ik ben benieuwd.
pi_101581852
Volgende week begint het weer! Lees net pas dat Coach en Ozzy de 2 bekende spelers zijn, erg leuk! Hier een aantal videos over de kandidaten:
pi_101584956
ja mooi dat het weer gaat beginnen. heb er zin in.
Top 5 China producten
pi_101586150
Coach is een volkomen mafkees maar op zich wel leuk. Maar wat iedereen toch in Ozzy ziet heb ik nooit begrepen.
Is het nu de nieuwe Survivor opzet dat er ieder seizoen 2 oud bekenden meedoen trouwens?
Spoilers!
  maandag 5 september 2011 @ 11:44:46 #33
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_101586355
Ozzy was wel altijd goed in de proeven, Coach mag wel de eerste week weer vertrekken, raar figuur
pi_101614754
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Coach is een volkomen mafkees maar op zich wel leuk. Maar wat iedereen toch in Ozzy ziet heb ik nooit begrepen.
Is het nu de nieuwe Survivor opzet dat er ieder seizoen 2 oud bekenden meedoen trouwens?
Volgens mij wouden ze het om en om doen: volledige nieuwe casts afwisselend met casts met alleen maar, of een paar, oude bekenden. Dus S24 die momenteel opgenomen wordt zal vermoedelijk wel met een volledige nieuwe cast zijn.
  dinsdag 6 september 2011 @ 10:34:54 #35
8898 Darklight
pi_101625046
Ze hebben wel vaker oude bekenden weer terug laten komen
Fans vs Favorites was ook een tof seizoen, Survivor fans tegen oude bekenden uit vorige seizoenen
pi_101772273
Mijn favorite seizoen was echt Heroes Vs Villains met Russel, Parvati, Rob etc, ik heb hem zelfs 2 keer gekeken. Volgende week is het weer feest...Coach vond ik de laatste keer echt meevallen, zijn gedrag in het eerste seizoen was echt zo vreemd haha...
pi_101772776
Ik vond Heroes vs Villains ook geniaal maar het laatste seizoen was ook super hoor. Het is eindelijk iemand gelukt om het complete spel naar zijn hand te zetten, geweldig gewoon.
Spoilers!
  zaterdag 10 september 2011 @ 01:46:49 #38
207863 Obama
Barack Hussein
pi_101775052
Ik moet zeggen dat ik Russel de meest geniaal gozer vind van Survivor.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:03:47 #39
8898 Darklight
pi_101975264
Gister weer begonnen, seizoen 23
pi_101979013
Neefje van Russell :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_101989838
En z'n tattoos maar angstvallig verborgen houden :D

Toen die Cochrane zich moest uitkleden dacht ik Beauty & The Geek aan het kijken te zijn :D
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:10:17 #42
202546 Baszh
The Dude abides
pi_102061491
I kijk nu seizoen 6 waar ze in de Amazone zitten. Duidelijk de leukste tot nu toe :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_102118042
Volgens mij wofdt dit best een vermakelijk seizoen. Ozzy is gelukkig niet meer zo naief.
Spoilers!
pi_102118838
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij wofdt dit best een vermakelijk seizoen. Ozzy is gelukkig niet meer zo naief.
Ik denk dat ie weer ingepalmd worden door de vrouwen. Hoe dan ook :D
pi_103331676
Matig seizoen vooralsnog. Ik ben helemaal klaar met Redemption Island... Als ik de spoilers mag geloven voor komende series worden die wel echt erg gaaf...
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:57:40 #46
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_103402291
Dit is zo veel leuker dan expeditie robinson :D Ik ben nu bij afl 6 van seizoen 23 en ga de seizoenen achterstevoren kijken :7
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_103403088
Ik zou echt bij het begin beginnen als ik jou was. Er zijn een aantal All Stars seizoenen en in het huidige en vorige seizoen zitten er oud spelers tussen. Ik denk dat het leuker is als je mensen voor het eerst ziet in hun eerste seizoen in plaats van in het 4e. En het spel evolueert ook natuurlijk.

Je kunt goed zien dat de winnaar van het eerste seizoen het programma gemaakt heeft tot wat het nu is. Extreem anders dan Expeditie Robinson waarin het ten strengste verboden is om complotten te smeden (Robinsonwaardig :r ) terwijl dat hier juist te bedoeling is. Plus dat Amerikanen gewoon geweldig zijn in dit soort programma's natuurlijk.
Spoilers!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 00:42:08 #48
262978 Moonwalk
pi_103404317
Nou ik zal wel moeten want ik kom er nu achter dat seizoen 23 nog helemaal niet is afgelopen en ik dus niet verder kan kijken :') zit ik dan met mn marathon :')

* Moonwalk klikt seizoen 1 aflevering 1 aan :7

en je hebt helemaal gelijk, ik vond het bij ER ook altijd om te kotsen als er een complot kwam, omdat de opzet gewoon anders is. Veel saaier, dit is echt prachtig met die Amerikanen en al die complotten en truukjes, omdat het de bedoeling is dat je complotten maakt moeten ze echt heel strategisch lopen doen. Nouja ER stelt echt geen klap voor als je het hiermee vergelijkt, de oude ER met onbekende mensen en EP als presentator was wel ok maar zelfs de proeven van ER zijn tegenwoordig helemaal bagger :7

[survivor-newbie] Hoe kijken jullie samen dan hier? Spreken jullie af welk seizoen je kijkt of uh ..ja hoe? :@ [/survivor-newbie]
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_103406504
De meesten kijken gewoon al jarenlang survivor..enige dat hier actief besproken wordt is steeds het huidige seizoen, de rest moet je gewoon lekker zelf terugkijken :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:52:37 #50
262978 Moonwalk
pi_103407388
Ok :7

Nou die kijk ik toch al dus dat komt goed uit
pi_103409687
Je mag ook best je ei kwijt over oude seizoenen hoor. Ik hou mn mond wel over winnaars tot je bij bent met kijken ;)

Had ik nog maar 23 seizoenen te kijken... Gelukkig zijn er 2 seizoenen per jaar.
Spoilers!
pi_103424283
Het eerst seizoen dat ik heb gezien was volgens mij nummer 13, waar ze 4 groepen op etniciteit opsplitsten. Het is zeker aan te raden om het in volgorde te kijken, vooral de All Stars seizoenen zijn veel beter als je de deelnemers en hun geschiedenis al kent.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:47:55 #53
262978 Moonwalk
pi_103428014
Ik ben een beetje aan het draaikonten, ik heb toch maar seizoen 13 binnengehaald omdat ik door seizoen 23 nu wel wil zien hoe het met ozzy begon :P interessante opzet met die verdeelde etniciteiten
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:59:59 #54
262978 Moonwalk
pi_103428430
Jahoor ik wist het :( :(
In elk programma gaat altijd degene die ik leuk vind er heel snel uit :'(

in de spoiler noem ik namen dus lezen op eigen risico
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103433538
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 20:59 schreef Moonwalk het volgende:
Jahoor ik wist het :( :(
In elk programma gaat altijd degene die ik leuk vind er heel snel uit :'(
Volgens mij zitten die eccentrieke figuren er meer in voor wat komedie in het begin, slechts heel af en toe komen die verder dan de eerste paar afleveringen. Alhoewel dat niet klopt voor ieder seizoen..
  zondag 23 oktober 2011 @ 15:12:46 #56
262978 Moonwalk
pi_103454670
Dat is waar, maar helaas vind ik die types juist zo leuk :D
Ik vind het eigenlijk wel heel leuk dat je bij Survivor je munt NA dat je eruit geknikkerd bent mag inzetten. Bij de nederlandse versie moet je van te voren inzetten en gokken, achteraf inzetten is veel leuker want dan heeft het ook echt nut.

Op welke dag verschijnt de nieuwe episode van seizoen 23 eigenlijk?
  maandag 24 oktober 2011 @ 00:53:31 #57
44906 merino
World of Sleepers
pi_103484111
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:12 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel heel leuk dat je bij Survivor je munt NA dat je eruit geknikkerd bent mag inzetten. Bij de nederlandse versie moet je van te voren inzetten en gokken, achteraf inzetten is veel leuker want dan heeft het ook echt nut.
huh?

waar de hell heb je het over?
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  maandag 24 oktober 2011 @ 02:58:49 #58
262978 Moonwalk
pi_103485702
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:53 schreef merino het volgende:

[..]

huh?

waar de hell heb je het over?
ehh :@
"Exile Island and the Hidden Immunity Idol"
pi_103485782
Maar die mag je niet inzetten als je eruit ligt..die moet je inzetten tussen het stemmen en de uitslag van het stemmen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:13:53 #60
202546 Baszh
The Dude abides
pi_103547956
Ik heb nu 1-22 gezien en van 23 de 1e aflevering. Vind die Allstars en Heroes vs Villains wel leuk tussen de normale seizoenen maar steeds wat bekende koppen erbij is minder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:09:36 #61
262978 Moonwalk
pi_103552089
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 03:09 schreef Tim86 het volgende:
Maar die mag je niet inzetten als je eruit ligt..die moet je inzetten tussen het stemmen en de uitslag van het stemmen.
Jawel, ik heb net nog even gekeken of ik nou gek ben. In seizoen dertien zegt die presentator het iedere keer meerdere keren per aflevering heel erg duidelijk dat je na het stemmen je Immunity Idol mag inzetten en daarmee terug in het spel komt, waardoor de eerstvolgende met de meeste stemmen er dan uit ligt.

Dat is precies hoe hij het elke keer uitlegt
pi_103554974
Over het huidige seizoen: Ik vind die neef van Russell echt een hele erge zeurpiet... Tijd dat hij vertrekt.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:19:48 #63
202546 Baszh
The Dude abides
pi_103555295
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Over het huidige seizoen: Ik vind die neef van Russell echt een hele erge zeurpiet... Tijd dat hij vertrekt.
Vreemde gozer. Hij begon direct naar Mikayla te staren en wilde haar weg omdat hij op haar geilde.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:21:14 #64
202546 Baszh
The Dude abides
pi_103555359
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:09 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Jawel, ik heb net nog even gekeken of ik nou gek ben. In seizoen dertien zegt die presentator het iedere keer meerdere keren per aflevering heel erg duidelijk dat je na het stemmen je Immunity Idol mag inzetten en daarmee terug in het spel komt, waardoor de eerstvolgende met de meeste stemmen er dan uit ligt.

Klopt, dat veranderen ze in latere seizoenen zodat er wat meer bij komt kijken qua strategie en (denk ik) meer gespeeld worden.
pi_103555513
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:19 schreef Baszh het volgende:

[..]

Vreemde gozer. Hij begon direct naar Mikayla te staren en wilde haar weg omdat hij op haar geilde.
Alsof hij de hoer van Babylon zag :') Die heeft echt serieuze problemen met vrouwen.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:46:43 #66
44906 merino
World of Sleepers
pi_103556528
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:09 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Na het stemmen maar voor de uitslag bekend is (dus niet nadat je eruit geflikkerd bent)
En als dat bij seizoen 13 anders is dan was dat het enige seizoen.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_103557164
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:19 schreef Baszh het volgende:

[..]

Inderdaad. Hij maakt de familie naam nog meer kapot dan russel deed. Russel is gewoon een antiheld :D
pi_103557256
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:59 schreef Chuphinh het volgende:

[..]

Inderdaad. Hij maakt de familie naam nog meer kapot dan russel deed. Russel is gewoon een antiheld :D
Russell was de eerste die er een soort psychologische ooorlogsvoering van maakte, dat hadden meer mensen geprobeerd maar nog niet eerder zo extreem.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:05:35 #69
202546 Baszh
The Dude abides
pi_103557423
Russell speelde heel goed om tot het eind te komen, maar kon niet begrijpen dat hij daarmee niet ging winnen. Catch 22 situatie voor hem. En dan de Bert van der Veer uithangen achteraf :P
pi_103557554
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:05 schreef Baszh het volgende:
Russell speelde heel goed om tot het eind te komen, maar kon niet begrijpen dat hij daarmee niet ging winnen. Catch 22 situatie voor hem. En dan de Bert van der Veer uithangen achteraf :P
:D :Y Dat gehuil van m bij de vroege uitschakeling later was ook een beetje jammer zullen we maar zeggen :')
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:12:25 #71
202546 Baszh
The Dude abides
pi_103557750
Damn ik moest bijna kokhalzen bij die vleesverzamel opdracht
pi_103557886
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:12 schreef Baszh het volgende:
Damn ik moest bijna kokhalzen bij die vleesverzamel opdracht
SPOILER
pi_103558657
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:15 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

SPOILER
Noooooooooooooooooooohooooo, dat meen je niet.... ik heb dat stukje helemaal geskipped. Nooo :'(
pi_103559366
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef Chuphinh het volgende:

[..]

Noooooooooooooooooooohooooo, dat meen je niet.... ik heb dat stukje helemaal geskipped. Nooo :'(
:Y *)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:45:21 #75
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_103559520
Heej, ik kijk dit ook. :) Oudere seizoenen heb ik nog niet gezien, alleen 22. En nu 23.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 00:28:59 #76
262978 Moonwalk
pi_103567593
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef merino het volgende:

[..]

Na het stemmen maar voor de uitslag bekend is (dus niet nadat je eruit geflikkerd bent)
En als dat bij seizoen 13 anders is dan was dat het enige seizoen.
Blijkbaar in seizoen 13 dus wel achteraf, vind ik wel leuk :)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 00:31:26 #77
262978 Moonwalk
pi_103567659
In welk seizoen zit die Russel?
Ik denk dat die neef van hem zelf ook gigantisch achterbaks is hoor maar vanwege zijn geloof een toneelstukje op tv opvoert over hoe erg hij zich wel niet voelt. Dat is heel makkelijk vind ik, iemand een trap geven en dan dit doen: " sorryyy oh ik heb het zo moeilijk :'( zo ben ik niet blabla huilhuil ;( " kotsjong dat het is, maar wel leuke tv :P
  woensdag 26 oktober 2011 @ 00:32:43 #78
202546 Baszh
The Dude abides
pi_103567701
19, 20 en 22 dacht ik
pi_103590995
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:24 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Alsof hij de hoer van Babylon zag :') Die heeft echt serieuze problemen met vrouwen.
En dan ook haar de schuld geven :') Niet even naar zichzelf kijken... Getrouwd zijn en geilen op de eerste de beste griet. Misselijk ventje, weer zo'n Amerikaanse gristen :r
pi_103593697
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 18:13 schreef mootie het volgende:

[..]

En dan ook haar de schuld geven :') Niet even naar zichzelf kijken... Getrouwd zijn en geilen op de eerste de beste griet. Misselijk ventje, weer zo'n Amerikaanse gristen :r
Nou dit is wel een extreem geval volgens mij :') Kreeg ook een beetje de indruk uit zijn verhalen dat hij wel eens vaker naar andere meisjes had gekeken om het zo maar eens te zeggen :+
pi_103594968
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:19 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Nou dit is wel een extreem geval volgens mij :') Kreeg ook een beetje de indruk uit zijn verhalen dat hij wel eens vaker naar andere meisjes had gekeken om het zo maar eens te zeggen :+
Meh, ik word gewoon zo kriebelig van die Amerikanen die god overal bij de haren bijslepen. En religie als excuus voor alles gebruiken, heilger dan de paus maar ondertussen sneaky en naar. Zo jammer dat ze het zelf niet zien.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 19:46:36 #82
202546 Baszh
The Dude abides
pi_103595014
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:45 schreef mootie het volgende:

[..]

Meh, ik word gewoon zo kriebelig van die Amerikanen die god overal bij de haren bijslepen. En religie als excuus voor alles gebruiken, heilger dan de paus maar ondertussen sneaky en naar. Zo jammer dat ze het zelf niet zien.
Inderdaad. En dan bij die laatste tribal council zo moreel verheven preekje :')
pi_103595106
Maar het maakt het zo'n aflevering uit Survivor veel interessanter dan - ik noem maar wat - een gemiddelde aflevering van Expeditie Robinson. Toen ik het eerste seizoen van Survivor zag (volgens mij is die zelfs nog op de NL tv uitgezonden) was ik helemaal verkocht :Y
  woensdag 26 oktober 2011 @ 19:53:08 #84
202546 Baszh
The Dude abides
pi_103595299
quote:
17s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
Maar het maakt het zo'n aflevering uit Survivor veel interessanter dan - ik noem maar wat - een gemiddelde aflevering van Expeditie Robinson. Toen ik het eerste seizoen van Survivor zag (volgens mij is die zelfs nog op de NL tv uitgezonden) was ik helemaal verkocht :Y
Zeker. Naakte Richard
pi_103595387
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:53 schreef Baszh het volgende:

[..]

Zeker. Naakte Richard
De aanstichter van alle manipulatiespelletjes! O+ Had hij dat niet gedaan, dan vraag ik me af hoe Survivor er nu had uitgezien :Y
  woensdag 26 oktober 2011 @ 19:58:25 #86
202546 Baszh
The Dude abides
pi_103595538
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:55 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

De aanstichter van alle manipulatiespelletjes! O+ Had hij dat niet gedaan, dan vraag ik me af hoe Survivor er nu had uitgezien :Y
Mooie is inderdaad dat het spel helemaal maakbaar is door de spelers zelf.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 12:11:14 #87
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_103619289
Wow, wat een aflevering!

SPOILER
pi_103619431
Wow, ik klikte op dit topic. Fijn dat je het in een spoiler hebt gezet ook al hoeft dat officieel niet meer.
Spoilers!
  donderdag 27 oktober 2011 @ 12:28:00 #89
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_103619772
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, ik klikte op dit topic. Fijn dat je het in een spoiler hebt gezet ook al hoeft dat officieel niet meer.
Ja, ik weet t, maar ik dacht omdat t nog vroeg is hebben velen het misschien nog niet gezien.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 21:58:31 #90
262978 Moonwalk
pi_103645219
Seizoen 14 aan het kijken *O*
Ik was wel tevreden met de uitslag van seizoen dertien, ookal was ik van mening dat het net andersom moest
pi_103645331
Wow Moonwalk, heb je er nu al 1-13 opzitten?
Spoilers!
pi_103645358
quote:
99s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Wow, wat een aflevering!

SPOILER
Wow inderdaad! Kan niet wachten tot volgende week.
Spoilers!
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:02:53 #93
262978 Moonwalk
pi_103645536
Heeft iemand een tip waar je de eerste seizoenen kan kijken? de plek waar ik alles kijk is prima maar de eerste seizoenen zijn op de 1 of andere manier een probleem. Zelfs via torrents waren die videos zo bagger dat ik het na 10 minuten voor gezien hield :+
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:04:23 #94
262978 Moonwalk
pi_103645665
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow Moonwalk, heb je er nu al 1-13 opzitten?
Nee :+ seizoen 13 helemaal gezien en ik volg het huidige seizoen 23 ( zometeen even de nieuwe aflevering kijken )

Op mijn laptop heb ik nu seizoen 14 en zoals mijn post hierboven al zegt, heb ik moeite met de eerste seizoenen :P
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:53:22 #95
202546 Baszh
The Dude abides
pi_103648987
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:02 schreef Moonwalk het volgende:
Heeft iemand een tip waar je de eerste seizoenen kan kijken? de plek waar ik alles kijk is prima maar de eerste seizoenen zijn op de 1 of andere manier een probleem. Zelfs via torrents waren die videos zo bagger dat ik het na 10 minuten voor gezien hield :+
Ik had een torrent met 1-19 die goed te doen was qua kwaliteit... even kijken
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:56:55 #96
262978 Moonwalk
pi_103649205
Super bedankt ! :*

Denken jullie dat Christine het gaat redden? Ik ben wel onder de indruk van haar :o en dat had ik echt niet verwacht maar ik gun het haar nu eigenlijk wel hoor
pi_103652976
quote:
17s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Moonwalk het volgende:
Super bedankt ! :*

Denken jullie dat Christine het gaat redden? Ik ben wel onder de indruk van haar :o en dat had ik echt niet verwacht maar ik gun het haar nu eigenlijk wel hoor
Ik ben wat oude seizoenen aan het kijken op watchseries.eu. De hele oudjes heb ik nog niet geprobeerd.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:07:07 #98
202546 Baszh
The Dude abides
pi_103653081
Ozzy graaft zijn eigen graf :P
pi_103658121
Wat een bazenactie van Ozzy!
Alleen wel heel stom dat ze niet beseffen dat Christine zich toch al bij hen aan zou sluiten uit revenge!

Zou wel laf van Jeff zijn om nu hij weet dat Ozzy met dit plan naar redemption gaat alsnog de merge met 2 tribals uit te stellen! Ik vind wel dat deze courage move beloond moet worden! ^O^
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:02:45 #100
262978 Moonwalk
pi_103666032
Wat stom van Ozzy :{

1. Wat als Cochran de idle niet teruggeeft? Waaro zou hij? Hij is zwak/slecht en heeft nu macht. Het gaat uiteindelijk toch om die miljoen. Met die Idle heeft hij eindelijk "waarde" en zou hij een complot kunnen smeden

2. Dat Ozzy verliest op Redemption is goed mogelijk, Christine is de bazin van Redemption. Ze dachten ook niet dat ze van alle anderen en types als Mikaela zou winnen.

3. Ozzy wint, er komt een merge, cochran geeft de idle niet terug, ozzy is een grote bedreiging en vliegt eruit

4. wtf Ozzy -O- :') o|O
pi_103681128
Ben wat nu halverwege seizoen 18. Wat een vreselijk vervelende kerel is Coach :(
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:22:03 #102
202546 Baszh
The Dude abides
pi_103689104
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:47 schreef mootie het volgende:
Ben wat nu halverwege seizoen 18. Wat een vreselijk vervelende kerel is Coach :(
Coach _O_
De enige echte dragonslayer
SPOILER
pi_103689259
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:22 schreef Baszh het volgende:

[..]

Coach _O_
SPOILER
Jonguh...! Hij is wel uit z'n kano gesleept en aan een paal gebonden door inboorlingen! Nadat hij door een heli van het leger gedropt werd.

Ik kan het niet eens typen zonder te lachen :@
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:26:44 #104
202546 Baszh
The Dude abides
pi_103689312
Wacht maar tot de reunion show
pi_103689367
Oeps... Ik vergat de meditatie die je alleen kan leren door in een Tibetaans klooster te wonen. Zoeken op Google heeft geen zin!
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 05:09:04 #106
262978 Moonwalk
pi_103698706
Coach denkt nu in seizoen 23 ook serieus dat doordat hij aan god vraagt of ze de proef winnen, dat ze daardoor de proef gewonne hebben. Alsof god niks beters te doen heeft :')

Seizoen 14 heeft wel veel irritante deelnemers zeg, Rocky met stipt op nr 1, Anthony Earl Sylvia en nog een hele zooi volgen daar vlak achter :7 Ik heb nog voor niemand sympathie en zit nu op aflevering vijf. De proeven zijn wel leuk :7

[ Bericht 45% gewijzigd door Moonwalk op 29-10-2011 05:50:44 ]
pi_103702220
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:22 schreef Baszh het volgende:

[..]

Coach _O_
SPOILER
Hij heeft al een keer een leugendetector test gedaan en was daarvoor geslaagd.
pi_103705883
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 06:38 schreef Greetings het volgende:
Wat een bazenactie van Ozzy!
Alleen wel heel stom dat ze niet beseffen dat Christine zich toch al bij hen aan zou sluiten uit revenge!

Zou wel laf van Jeff zijn om nu hij weet dat Ozzy met dit plan naar redemption gaat alsnog de merge met 2 tribals uit te stellen! Ik vind wel dat deze courage move beloond moet worden! ^O^
Inderdaad. Hoe stom is Ozzy. Christine haat haar oude tribe. Zelfs tijdens de redemption challenge riep Jeff dat nog!

Cochran is een hoer trouwens... Geen respect voor de weazel :)
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:08:05 #109
202546 Baszh
The Dude abides
pi_103709533
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:00 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Hij heeft al een keer een leugendetector test gedaan en was daarvoor geslaagd.
Leugendetector bewijst niets
  dinsdag 1 november 2011 @ 01:15:18 #110
262978 Moonwalk
pi_103818241
Wat is die oude aziaat " Yah-Man" ofzo (seizoen 14 ) toch geweldig :D :D _O-

pi_103818302
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 01:15 schreef Moonwalk het volgende:
Wat is die oude aziaat " Yah-Man" ofzo (seizoen 14 ) toch geweldig :D :D _O-

[ afbeelding ]
SPOILER
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 1 november 2011 @ 01:23:44 #112
262978 Moonwalk
pi_103818394
Ik ga nog niet op jouw spoiler drukken ik ben bang :') ik moet nog 6 afleveringen
pi_103818424
Niet klikken dan nee, dacht dat je het seizoen al gezien had. Echt een bazenseizoen :D

Gelukkig heb ik een spoilertag gebruikt :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 1 november 2011 @ 01:29:10 #114
262978 Moonwalk
pi_103818470
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 01:25 schreef Tim86 het volgende:
Niet klikken dan nee, dacht dat je het seizoen al gezien had. Echt een bazenseizoen :D

Gelukkig heb ik een spoilertag gebruikt :')
Gelukkig wel ja O+

Ik vond het eerst niet echt een leuk seizoen maar het is zoals je zegt echt een bazenseizoen en de twists die er vanuit de programmamakers in komen zijn ook geweldig, ik heb netals de kandidaten echt zo gezeten:

:? :o :o :') :')

Welke kijk jij nu? Of volg je nu alleen seizoen 23?
pi_103818509
Ben 2 jaar geleden ofzo begonnen. Heb toen alle seizoenen gekeken en kijk nu gewoon het huidige seizoen :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 1 november 2011 @ 01:35:36 #116
262978 Moonwalk
pi_103818547
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 01:32 schreef Tim86 het volgende:
Ben 2 jaar geleden ofzo begonnen. Heb toen alle seizoenen gekeken en kijk nu gewoon het huidige seizoen :)
Dan heb jij best een goed geheugen :7
pi_103818575
Hij is wel een van de meest legendarische deelnemers :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 2 november 2011 @ 19:59:06 #118
262978 Moonwalk
pi_103888594
Ok ik ben klaar met kijken, wat een ge-ni-aal seizoen is seizoen 14 ! :D _O_
8-) :7

SUPER UBER SPOILER ALERT

echt niet klikken als je het nog niet hebt gezien

SPOILER
  woensdag 2 november 2011 @ 20:00:35 #119
262978 Moonwalk
pi_103888680
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 01:18 schreef Tim86 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_103955195
Goede episode weer in het huidige seizoen.

SPOILER
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:01:36 #121
262978 Moonwalk
pi_103962779
Thnks voor de herinnering, zometeen maar even kijken :)
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:04:19 #122
202546 Baszh
The Dude abides
pi_103962903
Dreamz :')
  vrijdag 4 november 2011 @ 23:26:09 #123
262978 Moonwalk
pi_103981583
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:04 schreef Baszh het volgende:
Dreamz :')
  vrijdag 4 november 2011 @ 23:28:33 #124
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_103981704
SPOILER

[ Bericht 66% gewijzigd door egeltje1985 op 04-11-2011 23:42:56 ]
  vrijdag 4 november 2011 @ 23:29:08 #125
262978 Moonwalk
pi_103981737
Spoiler ;(

* Moonwalk zet de aflevering aan
  vrijdag 4 november 2011 @ 23:44:12 #126
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_103982533
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 23:29 schreef Moonwalk het volgende:
Spoiler ;(

* Moonwalk zet de aflevering aan
sorry, ik dacht dat dat niet meer hoefde, omdat t al uitgezonden is.
pi_103983060
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 23:44 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet. Voor oudere seizoenen doe ik het nog wel omdat veel mensen die nog terug gaan kijken en er toch niet veel over wordt gepost, maar het huidige seizoen echt niet. Dan moet je hier gewoon niet kijken tot je de ep hebt gezien :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 4 november 2011 @ 23:59:12 #128
262978 Moonwalk
pi_103983293
Dat is waar en zo erg vond ik het ook niet om te lezen :*

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 23:44 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in, ik kijk hier gewoon veel te vaak :')

Over de huidige uitzending

Ik ben heel benieuwd hoe dit voor Cochran gaat aflopen :o
Gezien het commentaar van Coach en de bad vibe die altijd om Brandon heen hangt denk ik dat Cochran zich nog schrap mag zetten. Maar ik vind het wel behoorlijk baaswaardig van hem :+
Ik kan ook bijna niet wachten op de reactie van Ozzy *O* *O*

Verder zit ik nu in seizoen 1, in shock

SPOILER

[ Bericht 40% gewijzigd door Moonwalk op 05-11-2011 03:57:07 ]
  maandag 7 november 2011 @ 10:19:15 #129
262978 Moonwalk
pi_104066629
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef Baszh het volgende:

[..]

Ik had een torrent met 1-19 die goed te doen was qua kwaliteit... even kijken
Nog bedankt voor deze torrent, ik kan weer goed vooruit en de kwaliteit is prima :*
pi_104108801
Je kan ook op youtube kijken: http://www.youtube.com/user/Hiddenldol#g/p
pi_104219977
Wat een vies mannetje :r
:)
  donderdag 10 november 2011 @ 21:33:57 #132
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_104221316
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 02:21 schreef Cubeforc3 het volgende:
Oeh, nice, dankje!
pi_104298563
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:11 schreef Chuphinh het volgende:
Wat een vies mannetje :r
:)
Wie :P?
Top 5 China producten
  zaterdag 12 november 2011 @ 22:08:37 #134
262978 Moonwalk
pi_104298748
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wie :P?
Ik denk cochran
pi_104299143
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:08 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik denk cochran
Mwah, vies mannetje vind ik wel meevallen dan. Kan hem best goed begrijpen, eerst wordt je belachelijk gemaakt door je team en dan maak je een move...tja.
Top 5 China producten
pi_104300454
Ik vind m cool eigenlijk. En hij wilde natuurlijk heel graag een powermove maken.
Spoilers!
  zondag 13 november 2011 @ 01:25:41 #137
262978 Moonwalk
pi_104306557
Hij moet wel, hij kan ook weinig doen dan strategisch spelen. Ik vind hem dan ook geen vies mannetje maar ben heel benieuwd hoe hij dit verder aan gaat pakken. De mensen waar hij nu mee samen werkt zijn ook niet bepaald heilig. Heel cute hoor dat het neefje van Russel hem in bescherming nam na het stemmen, zo van blij maar naast mij lopen. Maar die gast is zelf een grote smiecht :') Cochran weet dat alleen niet. Ik kan niet wachten op de volgende O+
  zaterdag 19 november 2011 @ 06:17:58 #138
262978 Moonwalk
pi_104543005
Hmmm ik vind het echt pas vanaf seizoen 13 leuk...heb nu 13, 14, 15, 16 en 17 gezien. Allemaal leuk *O* seizoen 1 vond ik vreselijk , seizoen twee niet af gekeken en nu seizoen 12 aflevering 7 --> :O :Z mehh :{

Jeff is ook veel minder leuk in die "oude" seizoenen, boring :{
Is er trouwens geen nieuwe aflevering van het nieuwe seizoen? het is zo stil hier :o
pi_104543092
Bij die eerste seizoenen zaten ook hele toffe dingen vond ik. Ik heb zelf alleen wel echt een voorkeur gehad voor de echte strand/zee seasons. Die in de jungle en in Afrika vond ik ook weinig aan..dan mis ik het echte Survivor-gevoel.

Seizoen 1 vond ik wel echt briljant though..je moet het ook in perspectief plaatsen allemaal..in de loop der seizoenen is er zoveel gebeurd..Het niveau van de spelers nu is een resultaat van alles dat eerder is gebeurd. De eerste blindsight, de eerste idols, de eerste complotten...prachtig. Die eerste seizoenen waren het ook steeds spelers nu nog veel minder beïnvloed waren door het kijken van Survivor op tv..die leerden echt nog hoe ze moesten verzamelen, jagen en hoe ze moesten overleven..als je dan iemand voor het eerst van zijn leven met een speer een vis ziet vangen..fantastisch :D

Overigens is het hier nooit zo druk verder..topics gaan vaak vrij traag :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_104544623
Wat Tim zegt, daarom raadde ik Moonwalk destijds ook aan om de seizoenen op chronologische volgorde te kijken. Er zit een soort evolutie in deze serie, zowel bij Jeff als bij de kandidaten.
Spoilers!
pi_104556892
Ik ben zelf Survivor gaan volgen tijdens seizoen Gabon, en heb toen vanaf 13 ook alles gekeken. De oudere seizoenen vind ik eigenlijk ook wel minder, ook al snap ik wel waarom het toendertijd natuurlijk geweldig was.

Nieuwste aflevering van het huidige seizoen:
SPOILER
pi_104563077
Oh ja, ponderosa bestaat ook nog. Thanks!
Spoilers!
pi_104563168
Volgens mij gaat Ozzie z'n grote bek 'm nog wel opbreken. Zelfs al wint hij alle duels, dan zijn er weinig mensen die het hem gunnen.
  zaterdag 19 november 2011 @ 21:14:58 #144
262978 Moonwalk
pi_104565265
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 20:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
Volgens mij gaat Ozzie z'n grote bek 'm nog wel opbreken. Zelfs al wint hij alle duels, dan zijn er weinig mensen die het hem gunnen.
Inderdaad, jurystemmen. zie ik hem niet zo ver mee komen. maar ik zie hem ook niet elk duel winnen, het gaat een keer fout. Ik had meer van hem verwacht :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:42 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ik ben zelf Survivor gaan volgen tijdens seizoen Gabon, en heb toen vanaf 13 ook alles gekeken. De oudere seizoenen vind ik eigenlijk ook wel minder, ook al snap ik wel waarom het toendertijd natuurlijk geweldig was.

Nieuwste aflevering van het huidige seizoen:
SPOILER
Gabon vond ik prachtig, en terechte ( verbazingwekkende ) winnaar w/ :7

nieuwe seizoen:

SPOILER
pi_104569044
Die Ozzy is maar een verwaand en verwend ventje geworden.
Spoilers!
pi_104569345
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die Ozzy is maar een verwaand en verwend ventje geworden.
klopt ja, zo tof als hij was back in the day...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 30 november 2011 @ 11:44:53 #147
262978 Moonwalk
pi_105001574
Zit nu aan het einde van seizoen 21 Nicaragua, had er hoge verwachtingen van maar ik vind het maar een zwak seizoen. De mensen zijn niet zo boeiend of bijzonder. Kan ook wel komen omdat ik hiervoor Heroes vs Villains ( _O_ _O_ ) heb gezien en behoorlijk veel Russel Hantz streken voorbij heb zien komen :Y) :Y)

Jammer trouwens dat van het nieuwe seizoen afgelopen week alleen maar een terugblik episode was. :)
pi_105001891
Ik zag ook net dat het een recap was. Ik dacht morgen 2 echte afleveringen achter elkaar te kunnen kijken.
Spoilers!
pi_105003620
Is vaak zo in de week van thanksgiving.
  woensdag 30 november 2011 @ 12:56:06 #150
207863 Obama
Barack Hussein
pi_105003645
Russel Hantz is the best.
pi_105004220
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:54 schreef Chase_Utley het volgende:
Is vaak zo in de week van thanksgiving.
De laatste jaren slaan ze het nogal eens over, rekende er inmiddels niet meer vast op. Zal je altijd zien ;) .
Spoilers!
pi_105004911
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De laatste jaren slaan ze het nogal eens over, rekende er inmiddels niet meer vast op. Zal je altijd zien ;) .
Het zit niet in elk seizoen, omdat er meerdere seizoenen per jaar zijn en er maar een keer thanksgiving is ;)
pi_105006498
Wow, dat klinkt echt super logisch ^O^ !
Spoilers!
pi_105041795
Je kunt Ozzy cocky noemen, maar hij blijft heer en meester over de challenges. Zelfs al die jaren later na zijn debut.
pi_105171609
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 02:21 schreef Cubeforc3 het volgende:
Bedankt, bespaart me een hoop dl werk.

Ga nu voor het eerst naar survivor kijken, begin bij seizoen 13
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_105171768
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 16:54 schreef eight het volgende:

[..]

Bedankt, bespaart me een hoop dl werk.

Ga nu voor het eerst naar survivor kijken, begin bij seizoen 13
Gewoon bij 1 beginnen zou ik zeggen..echt zonde om bij 13 te beginnen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 7 december 2011 @ 02:31:47 #157
262978 Moonwalk
pi_105282615
Wat vonden we van de nieuwe aflevering? :7
pi_105286685
Ik had het wel cool gevonden als Cochran door was gegaan tot het eind dus dit is een beetje jammer. Nu hoop ik op Brandon tijdens final tribal council :D .
Spoilers!
pi_105322865
Wat ik nog steeds niet snap is dat niet één van die idioten zich bedenkt om Coach weg te werken, zeker met z'n idol is hij veruit de grootste kanshebber voor het miljoen.
  donderdag 8 december 2011 @ 00:18:35 #160
262978 Moonwalk
pi_105324208
Helemaal mee eens, ik had Cochran wel wat verder willen zien.
Ik ben ook wel verbaasd dat die mensen zo trouw aan Coach zijn, maar ik had van al deze deelnemers wel een echt sterk gevoel dat ze heel erg idolaat zijn/waren van coach en ozzy.

Brandon zal het denk ik niet lang meer overleven, tenzij hij misschien opeens omslaat en Russel achtige dingen gaat uithalen :9 het is toch zijn oom, zou ik prachtig vinden als dat opeens gebeurt >:)
  donderdag 8 december 2011 @ 00:20:01 #161
262978 Moonwalk
pi_105324259
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef Cubeforc3 het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap is dat niet één van die idioten zich bedenkt om Coach weg te werken, zeker met z'n idol is hij veruit de grootste kanshebber voor het miljoen.
Wat ook nog kan is dat ze misschien onderling hebben afgesproken dat Coach sowieso niet zal winnen. Bij de juryvotes. en dat ze hem nu allemaal gebruiken om zo ver mogelijk te komen aangezien hij met iedereen een band heeft. Een beetje dubbel wat ik zeg, maar toch kan het
pi_105354626
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 00:20 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Wat ook nog kan is dat ze misschien onderling hebben afgesproken dat Coach sowieso niet zal winnen. Bij de juryvotes. en dat ze hem nu allemaal gebruiken om zo ver mogelijk te komen aangezien hij met iedereen een band heeft. Een beetje dubbel wat ik zeg, maar toch kan het
Op zo'n eiland denken ze niet meer helder. Coach is op de Boston Rob tour. Bijna total control over zijn flock.

Maar gelukkig laat de voorproefjes al iets anders zien. Al zegt dat ook niks :P
  donderdag 8 december 2011 @ 22:13:55 #163
262978 Moonwalk
pi_105357062
Ik vind een ander iets wel heel raar, ik doe het maar even in een spoiler omdat er uitslagen etc over oudere seizoenen in staan

SPOILER
  donderdag 8 december 2011 @ 22:16:30 #164
202546 Baszh
The Dude abides
pi_105357159
SPOILER
pi_105365224
Spoilers over de opzet van volgend seizoen: (geen supergrote "elimination list" spoilers, dus ben niet al te bang)
SPOILER
  vrijdag 9 december 2011 @ 12:13:18 #166
202546 Baszh
The Dude abides
pi_105372577
*O*
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:50:17 #167
262978 Moonwalk
pi_105380345
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:16 schreef Baszh het volgende:
SPOILER
Daar heb je gelijk in

SPOILER
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:51:47 #168
262978 Moonwalk
pi_105380393
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 02:04 schreef Cubeforc3 het volgende:
Spoilers over de opzet van volgend seizoen: (geen supergrote "elimination list" spoilers, dus ben niet al te bang)
SPOILER
SPOILER
pi_105403060
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:51 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

SPOILER
Van het "survivor sucks" forum (rare naam voor een fansite). Ben verder niet echt een fan van dat forum, ze zijn nogal obsessief.
pi_105408781
Dat is volgens mij ook het forum waar Russell naar had gelekt.
Spoilers!
  maandag 12 december 2011 @ 13:30:23 #171
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105490524
Excusez moi als het al een paar keer gevraagd is, kon het zelf niet vinden.. maar ik ben nu seizoen 4 aan het downloaden; is dat wat?
Ik heb nog geen enkel seizoen van Survivor gezien (enkel 1 aflevering ergens een keer), maar wel alle ER-afleveringen (op 2000 en 2002 na).

Welk seizoen vinden jullie zelf het beste of raden jullie me aan? Ik las dat er ook telkens oud-kandidaten terugkomen, dus als je die dan niet kent is het misschien handiger om een ouder seizoen te pakken?
We zullen zien, zei de blinde.
pi_105492942
Lekker bij seizoen 1 beginnen ;) Daar wordt de trend voor de manier van Survivor spelen ingezet die nu nog geldt.
Spoilers!
  maandag 12 december 2011 @ 14:53:34 #173
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105493446
Top, doe ik dat. :)
We zullen zien, zei de blinde.
  vrijdag 16 december 2011 @ 23:46:38 #174
262978 Moonwalk
pi_105679179
Ik heb seizoen 1 nu helemaal af gekeken, in wat betere beeldkwaliteit dan mijn eerste poging. Leuk seizoen :)
Lucky_strike en Tim hebben gelijk, gewoon bij 1 beginnen.

Huidig seizoen: Ik vind het eigenlijk bijna onmenselijk wat Ozzy flikt, ik zou het wel leuk vinden als de laatste twee Coach en Ozzy zijn
pi_105682910
Hoe langer Ozzy op Redemption blijft hoe beter zijn kansen worden. Daar hoeft ie steeds maar 1 tegenstander te verslaan om 1 stap verder te komen, terwijl op het eiland hij er 4 moet verslaan (want zodra ie geen immunity wint stemt iedereen hem er natuurlijk gelijk uit).
Ik denk dat Jeff daarom zolang wacht met hem laten terug instromen, omdat hij ook wil dat de (op dit moment) underdog Ozzy alsnog wint. Ik denk dat ie na komende battle terugkomt en dan moet ie de laatste proef tegen 3 tegenstanders winnen om in de final 3 te komen (denk dat het een final 3 wordt). Als dat lukt dan wint Ozzy ook, dat lijkt me wel zeker.
  zaterdag 17 december 2011 @ 02:27:14 #176
262978 Moonwalk
pi_105683067
Ik denk dat het een final 2 wordt, omdat ik denk dat ze in dit seizoen alles net een beetje anders willen doen. Maar je gedachtengang over de kansen van Ozzy kan ik me wel in vinden ^O^
Behalve de juryvotes

SPOILER
Hij zou bijvoorbeeld zo van Coach kunnen verliezen omdat Coach de hele tijd "in het spel zat" en total tribedomination heeft gehad zonder heel vuil zoals Russel te spelen. Lastig Lastig :7
pi_105683624
Jawel maar zo ongeveer de hele Tribe van Ozzy zit in de jury he. Vanaf Keith tot Whitney aan toe.
pi_105683666
Bleh.... Coach... Wat een nare kerel.
pi_105686414
Waar hebben jullie het over. Brandon gaat Ozzy verslaan..

Op zich was dat sarcasm, maar je weet het nooit; misschien moeten ze wel een psalm gaan herhalen.
pi_105686417
dp

[ Bericht 99% gewijzigd door Chuphinh op 17-12-2011 10:23:21 ]
pi_105687385
Wat een hypocriet gedoe zeg, al die godsdienstwaanzinnigen daar. Lekker makkelijk zo. Je bent mijn BFF maar God wil dat ik je eruit stem dus dan is het ok en ben ik niet aansprakelijk. Niet te geloven. Ik ben blij dat ze niet in ieder seizoen constant staan te bidden, dan zou ik echt stoppen met kijken. Neem eens verantwoordelijkheid voor je eigen daden zeg :r .

[/rant]
Spoilers!
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:08:51 #182
207863 Obama
Barack Hussein
pi_105689936
Die Brandon is emotioneel zo instabiel, lijkt wel alsof hij voortdurend ongesteld is.
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:54:42 #183
262978 Moonwalk
pi_105691377
Albert :r
  zaterdag 17 december 2011 @ 14:04:12 #184
262978 Moonwalk
pi_105691702
Ik heb wat screenshotjes met commentaar van Russel tijdens de uitzending. Ook over coach en zijn neefje brandon.

Vooral deze over Brandon is mooi:

quote:
God told you to give away 1million dollars??? Good thing he didn't tell you to throw yourself in front of a train.

Public Relations / Redactie Film zondag 18 december 2011 @ 13:24:35 #185
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_105721013
Brandon...een passender afscheid was er niet geweest voor hem.

Ik hoop dat Russel en Brandon een keer een paar worden bij The Amazing Race, dat wordt lachen. :')
pi_105731619
Lol, is die vader van Brandon Coach nou ook nog online aan het bedreigen? Zie de laatste tweet.
Spoilers!
  zondag 18 december 2011 @ 17:37:31 #187
262978 Moonwalk
pi_105732289
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lol, is die vader van Brandon Coach nou ook nog online aan het bedreigen? Zie de laatste tweet.
Ja :')
  zondag 18 december 2011 @ 17:39:28 #188
262978 Moonwalk
pi_105732394
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 13:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Brandon...een passender afscheid was er niet geweest voor hem.

Ik hoop dat Russel en Brandon een keer een paar worden bij The Amazing Race, dat wordt lachen. :')
Ik denk dat Russel terug komt, ik las iets over het herstellen van de "hantz naam" :7
pi_105791002
Wat een onwaardige winnares. Weer typisch iemand die onder de radar die heeft gewonnen. Jammer.
  maandag 19 december 2011 @ 23:03:00 #190
262978 Moonwalk
pi_105797813
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 21:24 schreef Chuphinh het volgende:
Wat een onwaardige winnares. Weer typisch iemand die onder de radar die heeft gewonnen. Jammer.
Waar gaat dit over? welk seizoen?
  maandag 19 december 2011 @ 23:33:07 #191
331137 JimboSlice
Shake 'n Bake
pi_105799466
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:03 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Waar gaat dit over? welk seizoen?
Die gisteren is afgelopen, nummertje 23. Vond het vooral een tegenvallende final three, vooral Albert. Nogal een kwal, terwijl ik eerst vrij veel sympathie voor hem had.
Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
pi_105800089
Inderdaad een slecht einde...., had liever gezien dat Coach gewonnen had. Die heeft tenminste nog echt iets gedaan.
Top 5 China producten
pi_105800095
Waardeloos.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105804019
Ik vond Sophie eigenlijk wel okay, zeer sterk in challenges en door haar win kon Ozzie niet in de finale komen. Om haar af te doen als zo'n nietsdoener als de winnaar van Samoa is niet echt fair.
pi_105804117
Ik kan gewoon niet tegen winnaars die niets uitvoeren op het kamp en alleen in challenges hun best doen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105808401
Wat een slecht einde voor een seizoen dat verder leuk was, heel jammer

Edit: heftige reunion show tussen brandon en zn oom

[ Bericht 33% gewijzigd door GaliciaRomancia op 20-12-2011 08:50:22 ]
Amor aeternus. Amor immensus.
  dinsdag 20 december 2011 @ 09:19:45 #197
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_105809306
Russell is gewoon een epische baas. Brandon een mongool eerste klas en gezien de final three had Coach moeten winnen.

Blijf het jammer vinden dat Ozzy er op het laatste moment uitgespeeld werd, wat een Survivor _O_
  dinsdag 20 december 2011 @ 10:48:37 #198
207863 Obama
Barack Hussein
pi_105811529
Vond het wel zielig voor Brandon, je ziet direct wat voor familie hij heeft. Die laat hem direct vallen voor duit.
pi_105811538
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 01:29 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ik vond Sophie eigenlijk wel okay, zeer sterk in challenges en door haar win kon Ozzie niet in de finale komen. Om haar af te doen als zo'n nietsdoener als de winnaar van Samoa is niet echt fair.
Helemaal mee eens. Ik vind het wel een sympathieke meid ook. Maar ik had wel verwacht dat Coach zou winnen, ik vond hem erg goed tijdens final tribal council. Dat viel ook een beetje tegen trouwens, heb wel eens heftigere gezien. Maar dat Albert geen stemmen had maakte het wel leuker ;).

Vanmiddag maar eens de reunion show kijken en dan op naar het volgende seizoen.
Spoilers!
  dinsdag 20 december 2011 @ 12:12:43 #200
262978 Moonwalk
pi_105814144
Het zal je vader maar wezen

dinsdag 20 december 2011 @ 12:13:38 #201
262978 Moonwalk
pi_105814179
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 09:19 schreef Paxlie het volgende:
Russell is gewoon een epische baas. Brandon een mongool eerste klas en gezien de final three had Coach moeten winnen.

Blijf het jammer vinden dat Ozzy er op het laatste moment uitgespeeld werd, wat een Survivor _O_
Helemaal mee eens !
Alleen vind ik het gedrag van zijn familie ook een beetje sneu
  woensdag 21 december 2011 @ 11:17:20 #202
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_105859522
Van mij had Coach mogen winnen. Maar aan de andere kant, doordat ze Ozzy versloeg bij die laatste proef kon hij niet winnen.

Ik ben nu ook seizoen twee aan het kijken, en
SPOILER
  woensdag 21 december 2011 @ 13:02:43 #203
262978 Moonwalk
pi_105862968
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Van mij had Coach mogen winnen. Maar aan de andere kant, doordat ze Ozzy versloeg bij die laatste proef kon hij niet winnen.

Ik ben nu ook seizoen twee aan het kijken, en
SPOILER
Hey die ben ik ook aan het kijken, en ook toevallig gisteren dat stukje gezien ^O^
pi_105878206
Extreme kampioen van de armoede dit seizoen. Coach is een hypocriete mongool met al zn praatjes over honour, heeft ie zn eigen glazen mee ingegooid. En dat constante religieuze pretentieuze gedoe, zum kotsen. Albert is een arrogante gladde gast met zelfoverschatting waar iedereen zo simpel doorheen prikt.

Sophie is dan nog het minst erg van de drie maar daar is ook alles mee gezegd. Enige terechte winnaar was Ozzy geweest imo. Een van de weinige redenen waarom het nog draaglijk was om te blijven kijken, had zo graag gezien dat ie Coach zn ass zou kicken in de finald.

Blij als volgend seizoen begint.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_105879640
kan niet wachten op het volgende seizoen
Survivor is en blijft mijn absolute favoriet
kan dat hele expeditie robinson een puntje aan zuigen!

overigens had coach van mij mogen winnen
vond ozzie Te arrogant
pi_105889802
Ik had het ook wel leuk gevonden als coach won, een keer niet de brave borst danwel lieve meeloper die had gewonnen dan. Hij heeft ook de grootste stempel op het spel gedrukt dit seizoen.
pi_105971302
Dat nieuwe seizoen kan wel interesant worden, en gelukkig al over 2 maand
  vrijdag 23 december 2011 @ 20:37:42 #208
262978 Moonwalk
pi_105976707
Ja ik vind de insteek van het nieuwe seizoen ook wel leuk
  vrijdag 23 december 2011 @ 20:42:37 #209
207863 Obama
Barack Hussein
pi_105976987
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 20:37 schreef Moonwalk het volgende:
Ja ik vind de insteek van het nieuwe seizoen ook wel leuk
Insteek?
  vrijdag 23 december 2011 @ 21:41:01 #210
262978 Moonwalk
pi_105980280
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 20:42 schreef Obama het volgende:

[..]

Insteek?
Ik bedoel het thema, de twist, de vernieuwende factor.
Twee tribes op 1 eiland in plaats van twee eilanden. ^O^
pi_107452144
*schopje*

15 februari begint het nieuwe seizoen *O*
pi_107968110
*O* morgen
pi_107979338
Oe thanks for the reminder, ff sickbeard instellen :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:52:39 #214
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_107983144
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 19:31 schreef LuNaTiC het volgende:
Oe thanks for the reminder, ff sickbeard instellen :P
nu pas? :{w
pi_107987757
Ow ja, was t ook alweer vergeten. Uiteraard komt het hier al jaren automatisch binnen ;).
Spoilers!
pi_108011202
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:52 schreef Paxlie het volgende:

[..]

nu pas? :{w
hiervoor gebruikte ik episodebutler :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:57:12 #217
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_108012107
Afgelopen maanden (bijna) alle seizoenen bijgekeken, tof programma. Op een of andere manier extreem veel toffer dan de Nederlandse ER variant ...

Heb wel een paar seizoenen overgeslagen, op 1 of andere manier vindt ik de seizoenen waarbij ze niet op een eiland zitten een stuk minder gaaf. Natuurlijk wel een aantal non-eiland seizoenen gezien, maar bon.

Benieuwd naar hoe deze twist, het met zn allen in 1 grote groep, gaat werken ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_108037294
Ah is weer begonnen. Lekkere Salani's gespot.

:P
pi_108068271
Eerste aflevering was weer goed, het begint meteen veel feller lijkt wel.
pi_108135634
Ja, was een leuke aflevering en ik vind het een leuke cast. Paar leuke chickies ertussen en volgens mij eens over het algemeen een wat jongere cast. ^O^

Wel laf van die mannen om die challenge niet door te spelen zeg :{
pi_108136933
Mooi begin inderdaad. Leuk om ze op 1 eiland te gooien en te zien wat er gebeurd. En die challenge...ik snap ze wel. Waarom zou je het risico lopen dat je iemand naar huis moet sturen?
Top 5 China producten
pi_108138256
Niemand zou die challenge afmaken hoor, en die vrouwen zijn echt heel vervelend vind ik. Wel een hele leuke opzet met dat one world :)
pi_108336853
Ik vind er eerlijk gezegd nog helemaal niets aan... De twist is mweh; de vrouwen-tribe is echt te sneu voor woorden; de ubergay is zo niet leuk-irritant. Lastig seizoen dit.
pi_108336958
Ik weet het ook nog niet helemaal. Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar misschien ben ik wel uitgekeken op dit programma. Het is allemaal zo gemaakt tegenwoordig.

Aan de andere kant, de eerste paar afleveringen vind ik altijd wat minder. Het wordt pas leuk als het echt spannend gaat worden.
Spoilers!
pi_108337350
Yup, de hidden idol in aflevering 1 met het hele verhaaltje er om heen was wel heel erg captain obvious, gelukkig was het nog niet zo dat ie gelijk gebruikt werd. Denk dat het na een ep of 4 a 5 wel duidelijker is of het nog echt iets wordt. Het zijn eigenlijk ook te veel mensen, heb hetzelfde met TAR; eerste eps sla ik bijna altijd over.
pi_108346622
Waar is de tijd gebleven dat hidden idols ook daadwerkelijk hidden waren :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_108407005
Ik vind het tot nu toe maar saai ( dit seizoen )
pi_108654123
Beete saai idd. Aflevering 1 was nog wel leuk, maar 2 en 3 matig.
Chelsea is wel :9~
  zaterdag 3 maart 2012 @ 09:58:55 #229
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108656929
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 02:29 schreef Greetings het volgende:
Beete saai idd. Aflevering 1 was nog wel leuk, maar 2 en 3 matig.
Chelsea is wel :9~
Ik zag dat dit topic actief was en ik dacht 'oh ja Survivor. Heb ik dat deze week wel gekeken? Volgens mij wel. Wie is er dan uit?'. En na heel hard denken wist ik het eindelijk weer. De muscle. Behoorlijk irritante gozer maar hij had het wel verdiend om wat spectaculairder en wellicht wat later te verdwijnen.

Ik vind het mannenkamp wel potentieel interessant trouwens.
Spoilers!
pi_108663484
Ik vond deze aflevering eigenlijk wel wat beter dan de vorige twee :)
Ik denk dat het snel ophoudt als Colton eruit gaat, aangezien die nu heel erg opvalt zal hij er in de eerste paar afleveringen wel uitvliegen, zo gaat het meestal.

Ik ben wel blij dat Matt weg is, ik kon die niet uitstaan, en die andere gespierde gast met zwart haar mag van mij ook weg, zo een over het paard getilde kwal :7

Het zijn tot nu toe niet echt interessante figuren, dat maakt het wat saaier dan voorheen. Colton is wel een potentiele villain dus ik hoop dat hij er niet meteen uit vliegt. Tarzan praat teveel, die ligt er denk ik snel uit. :D
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:49:24 #231
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_108861914
WTF!

SPOILER: meest recente aflevering
  donderdag 8 maart 2012 @ 14:46:16 #232
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108863687
Ok, dit was echt disturbed. Ben inmiddels geen fan meer van Colton trouwens, wat een zielig ventje.
Spoilers!
pi_108886343
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een survivor zó gehaat heb. Wat eens kotsfiguur.
pi_108889668
Ik ga nu kijken, ik vraag me af wat er zo erg is dat iedereen Colton nu haat :@
Ik vond Russel altijd geweldig :s) ik hoop dat het een soort Russell streek is :@

*zet-de-aflevering-nu -aan*
pi_108891418
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, dit was echt disturbed. Ben inmiddels geen fan meer van Colton trouwens, wat een zielig ventje.
helemaal mee eens :r :r !
pi_108894126
Holymotherofgod. Wat is Colton het meest irritante wezen ooit.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:07:15 #237
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108895772
_O- Was het maar een Russell streek Madsaus! Ik hoor de crowd in de CBS studio hem al uitjouwen. Jerry en Johnny Dinges waren er niets bij ^O^ .
Spoilers!
pi_108900720
Het past wel bij zijn voorkomen toch.
pi_108900737
Niettemin. Zum kotzen :r
pi_108900798
Jezus wat een gast die Colton, echt bizar hoe je kan denken. En dan kom hij ook nog gewoon met het bericht dat hij heel veel Afro's kent persoonlijk...zijn huishoudster :').
Top 5 China producten
  vrijdag 9 maart 2012 @ 16:58:37 #241
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_108910006
Net de laatste epi gezien. Colton :r

Waar vinden ze dit soort gasten :')

Dan ben je een homofiele republikein uit Alabama, en dan presteer je het om nog bekrompener te zijn dan de meeste rednecks :')
pi_108936821
Ik ben wel benieuwd naar de mix-up in de volgende aflevering, of ze dan ook naar twee aparte stranden gaan. Man man, wat hoop ik dat die Colton er snel uit vliegt...
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:54:07 #243
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_108937968
Mag Colton dood aub? driewerf :r :r :r
  vrijdag 16 maart 2012 @ 01:36:10 #244
44906 merino
World of Sleepers
pi_109157230
blegh nieuwe tribes :{w
/care vanaf nu.

Misschien dat het na de merger weer het kijken waard is.
pi_109159547
Ik vind het nu al veel leuker.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 03:17:24 #246
370039 Morera
more more more
pi_109194556
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:31 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Ik vind het nu al veel leuker.
pi_109400747
HAHA KARMA!!!

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:54 schreef LuNaTiC het volgende:
Mag Colton dood aub? driewerf :r :r :r
Alhoewel, beter hadden ze hem erin gelaten met zn blindedarmontsteking, had ik mn wens gehad.

Jammer dat die andere bitch er niet meteen achteraan ging, dat was pas echt mooi geweest
  donderdag 22 maart 2012 @ 20:27:46 #248
331137 JimboSlice
Shake 'n Bake
pi_109401661
Man man man, wat is die Alicia een cunt. Onbegrijpelijk dat zij les geeft. Ze ziet er trouwens ook uit als een aangespoeld nijllpaard met haar afschuwelijke rode bikini, wat een trol
  donderdag 22 maart 2012 @ 20:34:57 #249
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_109402066
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 20:27 schreef JimboSlice het volgende:
Man man man, wat is die Alicia een cunt. Onbegrijpelijk dat zij les geeft. Ze ziet er trouwens ook uit als een aangespoeld nijllpaard met haar afschuwelijke rode bikini, wat een trol
Speciaal onderwijs ook nog eens :') Ik zou mijn kind gelijk weg halen van die school.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  vrijdag 23 maart 2012 @ 20:12:36 #250
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_109440072
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 20:11 schreef LuNaTiC het volgende:
HAHA KARMA!!!

[..]

Alhoewel, beter hadden ze hem erin gelaten met zn blindedarmontsteking, had ik mn wens gehad.

Jammer dat die andere bitch er niet meteen achteraan ging, dat was pas echt mooi geweest
_O_
pi_109455202
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met de samensmelting nu zonder colton, die andere kerels waren maar een beetje meelopers verder..
pi_109482577
Ik heb eindelijk alle aflevering tot nu toe gezien. Colton :r Karma is een bitch echt.. Ik geloof niet dat ik in Survivor iemand zo walgelijk heb gevonden. En wat een walgelijk figuur is Alicia. Ze hebben ze wel weer uitgekozen deze keer. Jeff Probst reageerde op de volgende tweet van iemand:

quote:
RT @jennafischer: I've never thought someone earned appendicitis until Colton. It was his body's way 2 process all his hate & bile.
met Awesome!

_O-
  zondag 25 maart 2012 @ 20:36:22 #253
370039 Morera
more more more
pi_109504136
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 08:54 schreef dfnk het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met de samensmelting nu zonder colton, die andere kerels waren maar een beetje meelopers verder..
Jonathan en Troyzan stappen wel naar voren, en ik denk dat Leaf ook nog wel 1 en ander over zich heen zal halen
pi_109709194
Troyzan is inderdaad na de laatste aflevering wel de grote favoriet.
  maandag 2 april 2012 @ 02:35:04 #255
370039 Morera
more more more
pi_109791950
hmmmm vreemde wending, had niet verwacht dat deze er echt uitgestemd zou worden.

Verder vind ik het seizoen een beetje te geforceerd gaan, 2 tribes, mixed tribes, merge, individual imunity, en dat dan per aflv.
Alsof alle elementen er maar doorheen gejast moeten worden. Persoonlijk vond ik het laatste concept een stuk leuker, met dat eiland waar je verder kon vechten. Alleen toen waren er weer geen reward dingen volgens mij.

Ik ben benieuwd of Troyzan a la Ozzy verder gaat, of a la Russel :)
pi_109796963
Pfft, ongelooflijk dat ze Jonas er uit hebben gestemd zeg, echt heel dom.

Ik mag toch hopen dat die vrouwen niet de macht gaan krijgen... Dat zou echt heel stom zijn van die gasten.
pi_110303543
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:15 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Pfft, ongelooflijk dat ze Jonas er uit hebben gestemd zeg, echt heel dom.

Ik mag toch hopen dat die vrouwen niet de macht gaan krijgen... Dat zou echt heel stom zijn van die gasten.
De mannen worden ingepakt door de vrouwen. Troyzan is de enige die het een beetje doorheeft wat er gaande is, ben benieuwd naar volgende week.

En ik heb ook het idee dat er snelle beslissingen gemaakt zijn door het productieteam met het wisselen van de tribes en toen colby wegviel maar gelijk de samensmelting te laten plaatsvinden. Zeker omdat de verschillende challanges nog voor 2 kampen waren ontworpen...
  zaterdag 14 april 2012 @ 01:17:14 #258
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_110304416
Tis wel een beetje ingekakt vind ik. En inderdaad, de wisseling en samensmelting volgde wel erg snel op elkaar. En twee keer achter elkaar kijken naar mensen die barbecuen boeit me ook niet. Met of zonder 7up.
pi_110471772
Niet lezen als je geen spoilers wil weten - allerlei info over s25.

SPOILER
  woensdag 18 april 2012 @ 19:16:07 #260
187741 Deceit
pi_110498116
En zo hebben de vrouwen de macht :')
Surf prive met PureVPNCyberghost VPNZavvi - Fandom en Geekgear
  donderdag 19 april 2012 @ 23:43:30 #261
195899 Cubeforc3
pi_110547154
Jonas is geweldig op Ponderosa, erg jammer dat hij er niet meer inzit. Leuk seizoen tot nu toe, alleen jammer dat het gros van de spelers echt érg dom lijkt te zijn. Als
SPOILER
Als ik de ponderosa link van YT post komt er een preview hier met een spoiler in de titel, dus http://www.you tube.com/watch?v=5i21dwMpjUo minus de spatie does the trick.
  vrijdag 20 april 2012 @ 03:41:51 #262
370039 Morera
more more more
pi_110549994
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 07:59 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Niet lezen als je geen spoilers wil weten - allerlei info over s25.

SPOILER
SPOILER
  vrijdag 20 april 2012 @ 10:57:02 #263
187741 Deceit
pi_110554218
Echt dom van Christina en Alicia om geen alliance te maken met Troyzan, Tarzan en Leif...

Zo hebben Chelsea, Kim, Kat en Sabrina dik de macht
  vrijdag 20 april 2012 @ 11:03:24 #264
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_110554455
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:57 schreef Deceit het volgende:
Echt dom van Christina en Alicia om geen alliance te maken met Troyzan, Tarzan en Leif...

Zo hebben Chelsea, Kim, Kat en Sabrina dik de macht
Echt he, mother of god dat was echt dom. Het kan alsnog, maar dan moet het een bijzondere tribal.
  vrijdag 20 april 2012 @ 11:06:00 #265
44906 merino
World of Sleepers
pi_110554551
Vreselijke groep mensen dit kwa strategisch benul. Is dit nu de post-Russell Survivor game? ;(
  vrijdag 20 april 2012 @ 11:15:22 #266
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_110554821
Dit is echt de domste lichting Survivor-klanten ooit :N
  vrijdag 20 april 2012 @ 11:48:01 #267
283586 dfnk
pi_110555743
Het is af en toe inderdaad een beetje frustrerend om naar te kijken, maar ik hoop dat troyzan nog even blijft winnen..
  zondag 29 april 2012 @ 00:13:05 #268
165210 mootie
pi_110916367
Gah, je kind zal Alicia maar als lerares hebben.
  woensdag 2 mei 2012 @ 08:04:25 #269
349731 Vierkante_Ogen
TV.
pi_111027345
Is zondag al de finale?
  Public Relations / Redactie Film woensdag 2 mei 2012 @ 08:37:09 #270
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_111027706
Nee een week later pas. Dus nog twee reguliere episodes en dan de finale.
Surfshark - veilig toegang tot het open internetDe snelste VPN - FastestVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:46:28 #271
349731 Vierkante_Ogen
TV.
pi_111117869
Ah ja, ik had me een week vergist.

Heerlijke blindsight, wat een domme naïeve chick was Kat zeg.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:32:39 #272
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_111118703
Wel een toffe blindside *O*
Heerlijk om haar zo af te zien gaan :)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:57:21 #273
187741 Deceit
pi_111125039
Dat was spannend!

Die het meest verdient om te winnen: Kim
Die het smerigste spelletje speelt en eigenlijk ook wel verdient om te winnen: Alicia
Die het dichtst bij d'r zelf blijft en de underdog is en stiekem hoop dat gaat winnen: Christina en Sabrina

Heb zin in de volgende aflevering!

Kat eruit was geweldig
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:54:10 #274
349731 Vierkante_Ogen
TV.
pi_111127610
Ik zou het heel cool vinden als Tarzan wint (de opbouw is er wel naar toe eigenlijk), Christina mag absoluut niet winnen, die speelt echt KUT. Sabrina speelt ook net te weinig tactisch om het goed te doen.

Alicia, ik weet het niet... Dan eerder Kim of Chelsea.
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 4 mei 2012 @ 15:47:33 #275
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_111132404
Russell moet winnen.

:')
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:56:43 #276
130610 patrick37
pi_111132757
Vind het een dramatisch seizoen!
nog nooit waren er bij de laatste 6 zoveel meelopers
Christina en tarzan laten alles voor hun bepalen
op diverse momenten waren er genoeg mogelijkheden om bv kim of chelsea eruit te knikkeren
maar kim wordt letetrlijk naar de overwinning gedragen
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:37:15 #277
283586 dfnk
pi_111136641
blindsides are always fun and exciting!
  maandag 7 mei 2012 @ 13:45:19 #278
157472 Tim86
pi_111246088

OMG...een eigen realityshow :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 9 mei 2012 @ 08:38:44 #279
370039 Morera
more more more
pi_111322587
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:45 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

OMG...een eigen realityshow :')
Kan nooit erger zijn dan in love with sterretje of barbies bruiloft :')
Russell is een held
  donderdag 10 mei 2012 @ 19:01:01 #280
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_111387869
Ik snap niet waarom ik mezelf nog pijnig met dit seizoen. Ongelofelijk
Anoniem en veilig met ProtonVPNVyprVPN - de snelle VPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:48:37 #281
331137 JimboSlice
Shake 'n Bake
pi_111393382
quote:
18s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:01 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik snap niet waarom ik mezelf nog pijnig met dit seizoen. Ongelofelijk
Ik wel: Chelsea
  Public Relations / Redactie Film donderdag 10 mei 2012 @ 22:34:34 #282
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_111398940
Inderdaad niet een geniaal seizoen. Nog even uitzitten nu maar.
  donderdag 10 mei 2012 @ 22:52:40 #283
207863 Obama
Barack Hussein
pi_111399951
Christina is zo dom......direct klikken.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 04:35:13 #284
370039 Morera
more more more
pi_111451047
Echt jammer dit seizoen, ik had er zoveel zin in maar dit is echt te slap. Ik mis Ozzy, Coach en Russel
  zaterdag 12 mei 2012 @ 19:27:46 #285
72561 Greetings
Hustle!
pi_111467589
Het seizoen is saai, maar Chelsea maakt alles goed! :s)

Morgen finale en reunion. Ik denk dat Kim nog wint ook omdat de anderen te dom zijn om haar weg te stemmen.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 19:40:53 #286
370039 Morera
more more more
pi_111468145
Ik moet eerlijk zeggen dat ik tijdens mijn post nog niet eens op de helft was, het blijft een suf seizoen maar ik vond dit eigenlijk wel een hilarische aflevering. Vooral Tarzan met dat topje en de tranen van Kat. >:) De domheid van Kristina, de misplaatste victory van Alicia en het spelletje van Kim.
De anderen zijn inderdaad zo dom omdat ze allemaal denken dat zij de topplayer zijn.Alleen Tarzan wist het wel van zichzelf.
  zondag 13 mei 2012 @ 12:56:32 #287
349731 Vierkante_Ogen
TV.
pi_111487921
Kim moet winnen, en anders Chelsea.
  maandag 14 mei 2012 @ 00:41:13 #288
283586 dfnk
pi_111519854
Ik denk dat Kim de beste kansen heeft inderdaad, zeker na de laatste aflevering. Over een paar uurtjes wordt de laatste aflevering uitgezonden en weten we het...
  maandag 14 mei 2012 @ 17:13:05 #289
370039 Morera
more more more
pi_111539110
en het is voorbij

spoiler:

SPOILER
  maandag 14 mei 2012 @ 19:50:09 #290
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_111546636
Saaiste seizoen ever :O

Meest voorspelbare ook :z

En meest frustrerende :{

Domste spelers ooit |:(

Snel vergeten en op naar het volgende seizoen
Surf prive met PureVPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  maandag 14 mei 2012 @ 20:02:59 #291
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111547413
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 19:50 schreef LuNaTiC het volgende:
Saaiste seizoen ever :O

Meest voorspelbare ook :z

En meest frustrerende :{

Domste spelers ooit |:(

Snel vergeten en op naar het volgende seizoen
SPOILER
  maandag 14 mei 2012 @ 22:44:03 #292
283586 dfnk
pi_111558070
finale en winnares was niet echt een verassing...

Ben wel weer benieuwd naar het nieuwe seizoen met drie teams..
  maandag 14 mei 2012 @ 22:53:38 #293
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_111558582
quote:
99s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  maandag 14 mei 2012 @ 22:55:43 #294
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111558707
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  maandag 14 mei 2012 @ 23:17:23 #295
370039 Morera
more more more
pi_111560165
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef dfnk het volgende:
finale en winnares was niet echt een verassing...

Ben wel weer benieuwd naar het nieuwe seizoen met drie teams..
Dat is dan na 2 afleveringen toch weer gewoon twee teams, dat "concept" en verloop is inmiddels ook wel voorspelbaar
  maandag 14 mei 2012 @ 23:19:39 #296
370039 Morera
more more more
pi_111560288
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 15 mei 2012 @ 06:24:22 #297
72561 Greetings
Hustle!
pi_111567083
Oef, dus gelukkig geen Colton volgend seizoen! Lijkt me wel een leuke opzet voor komend seizoen, maar heb wel steeds meer het idee dat ze moeite hebben met een leuk idee te komen.
Misschien is een season met 100 deelnemers nog wel eens leuk (zoals ER in 2007 deed)
  dinsdag 15 mei 2012 @ 08:23:01 #298
349731 Vierkante_Ogen
TV.
pi_111567871
Wat een kutfinale, die kut Christina, wat een foute casting was dat zeg. Jeff heeft het seizoen zelf ook tegenvallend genoemd, en terecht.

Vind het nieuwe drie teams wel prima hoor, kan wel verrassend worden omdat je altijd in dezelfde soort allianties kwam qua nummers. Maar het draait natuurlijk totaal om de spelers. Ze hadden makkelijk de macht over kunnen nemen halverwege van Kim en haar groepje, door met Christina, Alicia, Tarzan, ...? en Troyzan hun weg te spelen een voor een, maar met zulke domme wijven was dat onmogelijk natuurlijk.
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:28:43 #299
349731 Vierkante_Ogen
TV.
pi_111681932
Russell Hanz wil/doet mee aan The Amazing Race _O-
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:03:52 #300
331137 JimboSlice
Shake 'n Bake
pi_111683611
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:28 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Als hij het samen met zijn neefje gaat doen wordt het nog leuke televisie. Tijdens de reunion leken ze niet zulke grote vrienden.
Zavvi - Fandom en GeekgearSurf volledig anoniem met NordVPNSurf prive met PureVPN
  vrijdag 18 mei 2012 @ 09:50:40 #301
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_111696016
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:28 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Zonde vind ik dat. Boston Rob ook al eens gedaan, net als wat domme mensen van de Amerikaanse BB ...

TAR is een heel ander programma, en om daar nou mensen bij te zetten die in een ander realityprogramma een typetje hebben gedaan en dat dus weer gaan doen verpest de show een beetje imo ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')