Nitrouz | vrijdag 29 april 2011 @ 10:19 |
We hadden het als laatst over Shutter en The Screen At Kamchanod. Allebei doodeng. | |
Nitrouz | vrijdag 29 april 2011 @ 10:21 |
TS is een baas. Tevens wil ik in dit topic de Thaise horror Meat Grinder noemen, . | |
KirovAir | vrijdag 29 april 2011 @ 10:32 |
Zijn de Japanse Grudge films al genoemd in de voorgaande topics? Zo nee, bij deze. | |
Nitrouz | vrijdag 29 april 2011 @ 10:36 |
Ju-On: The Grudge 1 en 2 vond ik niks aan. The Curse heb ik niet gezien. | |
ShevaJB | vrijdag 29 april 2011 @ 10:41 |
Ik heb dus die Thaise (?) Shutter gezien laatst en hij was inderdaad best eng. Ook al zag je die enge momenten steeds mijlenver aankomen, het werkte wel. | |
geertbukken | zondag 1 mei 2011 @ 21:45 |
kent er iemand een thriller/horror met een goede verhaal? zoiets als the sixth sense en hide and seek? | |
Tim86 | zondag 1 mei 2011 @ 21:47 |
The Jacket vond ik wel tof..paar jaar terug eens gezien. | |
geertbukken | zondag 1 mei 2011 @ 21:51 |
Mooie verhaal! Ik ga hem zo kijken Dank EDIT: "The train" óók een hele leuke film. Niet echt horror meer iets tussen thriller en horror in | |
AntiChrist | zondag 1 mei 2011 @ 22:18 |
the orphanage (el orfanato) vond ik ook wel goed! | |
DrDentz | zondag 1 mei 2011 @ 22:20 |
The Others | |
geertbukken | maandag 2 mei 2011 @ 00:30 |
Net gezien, echt een leuke film Alleen wel jammer van het einde, het is een beetje een openeinde. | |
Tim86 | maandag 2 mei 2011 @ 00:46 |
Zal hem zelf ook weer eens terug kijken, weet het einde al niet meer. Mooi dat je hem tof vond | |
casper019 | dinsdag 3 mei 2011 @ 23:36 |
iemand husk gezien?? | |
AntiChrist | dinsdag 3 mei 2011 @ 23:40 |
ja , mwah | |
Smeich | woensdag 4 mei 2011 @ 13:15 |
Iemand dan Turistas gezien?The Sixth Sense een horror? anyways, The Jacket (obviously ook geen horror in my book) vond ik geweldig. Let vooral tijdens de credits op bij de karakter van Babak (dat jochie dat ziek is), dat maakt de film nog interessanter dan die al is Ik had laatst I Spit on Your Grave: Unrated (2010) bekeken en Ik kijk zelden weg bij scenes maar hier moest ik dat toch wel even doen
| |
Oksel | zaterdag 7 mei 2011 @ 23:22 |
Oh ja, hoi. 20 mei bij mij thuis Night of Terror. Programma is echt moeilijk. Insidious moet erin, The Loved Ones komt er in. Bla en Bla vs. Evil gaan we kijken. Hopelijk is er 20 mei een DVD release van Insidious. | |
Wepeel2 | zondag 8 mei 2011 @ 00:04 |
Shutter is erg tof. The Screen At Kamchanod ken ik niet, maar ik heb hem inmiddels gedownload. Ben benieuwd. | |
Soulagement | zondag 8 mei 2011 @ 01:04 |
Ik zoek films! Zonder echte gore, maar een beetje met een verhaal en een bepaalde sfeer. En het moet eng zijn natuurlijk. Moeilijk uit te leggen, maar jullie kunnen vast wat titels noemen Shutter (2004) laatst gezien, maar daar vond ik eigenlijk niet zo heel veel aan. | |
Oksel | zondag 8 mei 2011 @ 08:43 |
Ik zoek films met heel veel gore. Over de top gore, het liefst nieuwe releases. | |
casper019 | dinsdag 10 mei 2011 @ 11:55 |
is death note een beetej toffe horror? | |
AntiChrist | dinsdag 10 mei 2011 @ 12:29 |
vind de anime geslaagder eigenlijk | |
Nitrouz | dinsdag 10 mei 2011 @ 22:48 |
Zonet even een bestelling geplaatst bij een Dvd shop Ringu Ringu 2 Ringu 0 - Birthday Shutter One Missed Call Aziatische horror | |
Smeich | zaterdag 14 mei 2011 @ 20:37 |
Ik heb net The Screen at Kamchanod gezien. Ik vond hem echt niet eng what so ever, één toffe scene waarbij ik zat van "whoa, dat was tof" . Maar help mij eens even svp want het mag dan geen David Lynch film zijn maar ik snap het einde dus niet. Wil deze film zich soms slimmer voordoen dan dat die is of ben ik nu zo dom dat ik het niet snap? | |
Oksel | zondag 15 mei 2011 @ 21:25 |
Goed, a.s. vrijdag Night of Terror hier bij mij thuis: - The Loved Ones - Tucker and Dale vs. Evil Misschien: - Hobo with a Shotgun - I spit on your grave 2010 - The Horde Nog geen fatsoenlijke release dus helaas niet: - Insidious Absoluut niet want kut: - Husk - Hell Driver Advies mensen, advies! Meer gore = beter. Evil Aliens / Black Sheep niveau is gewenst. | |
Tim86 | zondag 15 mei 2011 @ 21:28 |
Doghouse | |
Smeich | zondag 15 mei 2011 @ 22:05 |
Wellicht Tokyo Gore Police? Zelf nog niet gezien trouwens | |
casper019 | zondag 15 mei 2011 @ 22:18 |
dats echt een afschuwlijke film helemaal niks... gewoon pure viezigheid niks meer | |
AntiChrist | maandag 16 mei 2011 @ 08:45 |
ach japanse trash cinema je moet ervan houden ik vind het wel leuk zo af en toe: Vampire Girls vs Frankenstein Girl Mutants Girls Squad | |
Oksel | maandag 16 mei 2011 @ 09:32 |
Japanse trash is dus echt niets. | |
Oksel | maandag 16 mei 2011 @ 09:46 |
Doghouse ziet er fucking geniaal uit. | |
Smeich | maandag 16 mei 2011 @ 09:47 |
Nah, die moet ik dus waarschijnlijk links laten liggen, die Tokyo Gore Police. Doghouse heb ik mij ook prima mee vermaakt | |
AntiChrist | maandag 16 mei 2011 @ 10:30 |
Braindead is natuurlijk ook een safe bet op een horror nacht | |
Pulzzar | maandag 16 mei 2011 @ 14:38 |
Ik heb ooit op TV een hele slechte horrorfilms gezien. Het ging over demonen. Je zag heel duidelijk dat het rubberen poppen waren. De mensen die de strijd aangingen waren een groep tieners en een man van 40+ die ze 'Professor' noemden. Eén van die tieners was een nerd/wizzkid en hij ontdekte dat de demonen niet tegen frisdrank kunnen. 'Professor' viel ergens in de film in een vat met zuur of zoiets (ik dacht: eindelijk wat gore), maar tegen het eind van de film bleek hij ongedeerd. De film moet gemaakt zijn in de jaren 80 of begin jaren 90. Heeft iemand een idee welke film dit is? | |
Mutsaers__78 | dinsdag 17 mei 2011 @ 15:05 |
Van de week Dard Divorce gekeken. Heerlijk bloederige film, maar allejezus, de acteerprestaties van die vrouw...... Ik heb honderden slechte en goede horrorfilms gezien waarin acteerprestaties niet het beste van de film zijn, maar wat zij hier presteert....nog nooit zo'n ongeinteresseerde, slome en monotome actrice gezien. Gelukkig voor haar speelt haar (film)dochter nog slechter dan dat! Godzijdank was er een enorme hoeveelheid bloed die het nog het kijken waard maakte... | |
Asap | donderdag 19 mei 2011 @ 11:24 |
Net Siren gekeken, wat een matige film... net als Husk, Hyena's, Night of the Demons en Dying Breed. Plaga zombie: Zona mutante, was dan nog een beetje melig. Teeth, concept ok, maar voor de rest matig. Voor The Orphanage fans, Devils Backbone is ook goed | |
Letsel | donderdag 19 mei 2011 @ 12:31 |
Mag ik hier een geheel nieuw genre in de groep gooien? Eden Lake Martyrs I spit on your grave. Martyrs heb ik echt dagen slecht van geslapen, ben heel benieuwd of jullie een naam weten voor deze rauwe, realistische martel-ellende | |
Tim86 | donderdag 19 mei 2011 @ 13:46 |
Martel-porno? | |
Mutsaers__78 | donderdag 19 mei 2011 @ 13:47 |
Mum & Dad Gurotesuku (alhoewel dat meer martelporno is) L'interieur Vinyan Calvaire (alhoewel dit meer psychologisch martelen is) Funny Games (alhoewel dit meer psychologisch martelen is) edit: oeps, verkeerd gelezen. Maar nee, ik zou het nog geen martelporno noemen, dat is meer iets voor films waarin op een overdreven manier gemarteld wordt, zoals bijvoorbeeld Hostel & Gurotesuku. Dit is maar 'standaard' martelhorror in mijn ogen. [ Bericht 10% gewijzigd door Mutsaers__78 op 19-05-2011 13:55:04 ] | |
Letsel | donderdag 19 mei 2011 @ 14:49 |
Hostel ed is inderdaad iets totaal anders, dit zijn realistische, intelligente films en zeker Martyrs en Eden lake hebben niets te maken met de totaal belachelijke scene's als in Hostel. Die films die je eerder noemde, zijn die zoals mijn drie genoemde? Zou top zijn | |
Mutsaers__78 | donderdag 19 mei 2011 @ 15:38 |
Niet helemaal. Mum & Dad is een ehhh...ja wat aparte martelfilm. Realistisch is in die film een wat groot woord, maar het is ook zeker niet surrealistisch. L'interieur is een franse filmklassieker (vind ik dan) die een kwaliteit heeft die te vergelijken is met Martyrs. Uiteraard een ander verhaal en martelen zoals in Eden Lake is het niet echt, maar zeer zeker aan te raden. 'Realistisch' is het zeker wel. Vinyan begint wat slapjes, maar heeft op het laatst prachtigee martelcinema Calvaire en funny Games zijn echte pure psychologische martelhorrors waarbij het niet om het bloed draait, maar om de angst die de karakters meemaken en uitdragen. Deze zijn zeer zeker aan te raden. Ik heb nog wel meer films in mijn hoofd die jij echt zoekt, maar helaas kan ik daar nu niet op komen. Misschien vanavond meer | |
Mutsaers__78 | donderdag 19 mei 2011 @ 16:37 |
The Girl Next door ( http://www.moviemeter.nl/film/43573 ) is denk ik wel geschikt voor je | |
Orbeatle | donderdag 19 mei 2011 @ 20:00 |
Waarom zou iemand 'martelhorror' willen kijken? Dat lijkt altijd heel realistisch, en ik vraag me serieus af waarom dat mensen aantrekt. Ik vind horror best leuk, en het mag soms best een beetje realistisch zijn maar niet te erg want dan wordt het (vind ik) nogal snel onsmakelijk en misselijkmakend. Horror hoort over-the-top te zijn vind ik. Kan iemand mij uitleggen wat er volgens hem/haar precies zo tof is aan realistische 'martelhorror' films? | |
Mutsaers__78 | donderdag 19 mei 2011 @ 20:31 |
Waarom kijkt iemand actiefilms waarin tientallen mensen worden neergeknald? Waarom kijkt iemand drama's waarin meerdere vrouwen verkracht worden? Omdat ze dat leuk vinden. Martelhorror is voor mij pure popcornvermaak: ik weet dondersgoed dat het niet echt is, wat het heel makkelijk maakt om naar te kijken. Laat mij een operatieserie zien waarin ze echt in een lichaam snijden, ga ik over mijn nek (bij wijze van dan...). En echte martelfilmpjes of internet van bijv. oorlogen in het midden-oosten hoef ik al helemaal niet te zien.... | |
SaintOfKillers | donderdag 19 mei 2011 @ 20:53 |
Ik vind er weinig aan, maar dan vooral omdat het vaak te lange, saaie scenes zijn, waarin nauwelijks wat gebeurt, buiten wat repetitief snij- en/of steekwerk | |
DeHovenier | zaterdag 21 mei 2011 @ 11:54 |
Waarom is dit geen reeks? | |
Captain_Maximum | zaterdag 21 mei 2011 @ 13:51 |
Neon Maniacs misschien? Al gaan ze geloof ik 'dood' door water. Films zoals Martyrs zou ik eerder marteldrama noemen. | |
Letsel | zaterdag 21 mei 2011 @ 16:09 |
thanx! | |
Letsel | zaterdag 21 mei 2011 @ 16:11 |
Wat ik er zo interessant aan vind is wat het met jou doet... Het allerengste aan martyrs was dat je op het laatst opgelucht bent dat er een reden is voor de martelingen terwijl dat het allesbehalvr goedpraat. Ik ben eigenlijk helemaal geen fan van dit soort films want ik ben er echt altijd een aantal dagen naar van. Maar dat houd wel in dat het een goede film is | |
Captain_Maximum | zaterdag 21 mei 2011 @ 23:38 |
Dus als je er naar van wordt, is het een goede film? Nou ja, ik kijk films puur voor vermaak (en soms inspiratie). Als ik van te voren weet dat ik door die film de komende dagen kut ga voelen, ga ik niet die film kijken. | |
Orbeatle | zondag 22 mei 2011 @ 10:41 |
Dat dus. Waarom zou je een film kijken als je er helemaal naar van wordt. Wat is dan precies het plezier wat je eraan beleeft? Ik vind het ook wel leuk om een hele spannende film te kijken, maar als het heel naar is haak ook af... Dan moet je toch wel een beetje een sadist zijn om dat te kunnen kijken denk ik . | |
casper019 | maandag 23 mei 2011 @ 11:17 |
iemand mothers day gezien?? is dat een beetje goeie/spannende film? | |
Smeich | donderdag 26 mei 2011 @ 10:50 |
En Oksel, wat was het programma uiteindelijk geworden? | |
znarch | vrijdag 27 mei 2011 @ 20:36 |
Torture-porn Zo worden ze allemaal genoemd al zit er veel verschil tussen een Saw en Martyrs. | |
Tim86 | vrijdag 27 mei 2011 @ 20:42 |
Dat zei ik ook al, maar daar was niet iedereen het mee eens | |
HAL9000S | vrijdag 27 mei 2011 @ 21:24 |
Men, wat een allejezus sterke film. Erg indrukwekkend en aangrijpende horror/drama die laat zien wat er gebeurt als iemand die continu vernederd wordt totaal doorflipt. Ziek filmpje. | |
Tim86 | vrijdag 27 mei 2011 @ 22:04 |
Jeepers Creepers begint nu op RTL7, dat was ook wel een bazenfilm | |
znarch | vrijdag 27 mei 2011 @ 22:13 |
Thx, die gaat op mijn watchlist. | |
Captain_Maximum | zaterdag 28 mei 2011 @ 14:02 |
Bedankt voor de tip. | |
znarch | zaterdag 28 mei 2011 @ 14:57 |
Zowel die als The Screen at Kamchanod zijn helaas niet erg makkelijk te vinden. | |
Soulagement | zaterdag 28 mei 2011 @ 17:10 |
The Screen kan ik ook niet vinden helaas, met deze had ik geen moeite though. Ben benieuwd! | |
Soury | zaterdag 28 mei 2011 @ 18:37 |
Zeker een sterke film, ik zou het niet echt onder "horror" scharen maar onder drama. Een zeer indrukwekkende film. En ziek vind ik ook niet echt van toepassing. Btw, ik heb de film vandaag gewoon gevonden hoor | |
znarch | zaterdag 28 mei 2011 @ 19:31 |
Ja maar ik "zoek" altijd naar de DVD Kijk nooit films op mijn computer | |
Soury | zaterdag 28 mei 2011 @ 21:35 |
Uhh die snap ik niet | |
Lady184 | zaterdag 28 mei 2011 @ 22:28 |
Handige tip: In mijn blu-ray speler van Panasonic kan een usb-stick. Ik download gewoon avi en zet het op de stick (winrar eerst even omzetten naar avi) hierdoor kan je alles via tv kijken zonder te branden. Mijn moeder heeft een hd-recorder van LG en die kan het ook dus ik denk dat wel meer toestellen deze functie hebben. Misschien maakt iedereen hier allang gebruik van maar ik denk ik meld het toch maar even, ik vind het toch wel erg handig | |
Soury | zaterdag 28 mei 2011 @ 23:12 |
Beetje overbodig hier in dit topic, maar begrijp dat het over de DVD opmerking ging. | |
Hondenbrokken | zaterdag 28 mei 2011 @ 23:30 |
Welke horrorfilms zijn qua spanning en verhaalopbouw net zo geweldig als "the mist"? | |
HAL9000S | zondag 29 mei 2011 @ 01:56 |
Nee het is ook eigenlijk een zeer zwaar drama met aan het einde van de film horror elementen. Desalniettemin zal de horrorliefhebber deze film zeer zeker waarderen imo. Wat ik ziek vond aan de film was
| |
Captain_Maximum | zondag 29 mei 2011 @ 17:27 |
Dat snap ik wel. Zulke films wil je gewoon tussen je DVD-collectie hebben staan. | |
znarch | zondag 29 mei 2011 @ 18:22 |
Precies De franse horrortoppertjes heb ik ook op dvd. Zijn ook niet allemaal even makkelijk te vinden. | |
FkTwkGs2012 | zondag 29 mei 2011 @ 18:23 |
Noem ze eens op ajb | |
znarch | zondag 29 mei 2011 @ 18:34 |
Haute Tension Martyrs Ils À l'intérieur Frontière(s) | |
FkTwkGs2012 | zondag 29 mei 2011 @ 18:38 |
thx | |
ValHallen | maandag 30 mei 2011 @ 03:20 |
Alle 5 geweldig idd Martyrs staat zelfs in mijn moviemeter top 10. De afgelopen dagen 2 films gezien die al tijden op mijn lijstje stonden: Odishon (Audition) en The Descent. Ze zijn me alletwee wel bevallen, al zijn ze niet echt hoogstaand. Gewoon lekker wegkijk vermaak. | |
Grunge. | maandag 30 mei 2011 @ 03:29 |
Weet iemand nog van die typische nineties slasher movies als I Know What You Did..., Scream en Urban Legend? Helemaal niet eng maar gewoon lekker? Volgens mij worden die tegenwoordig ook niet echt meer gemaakt. | |
MajorTom. | maandag 30 mei 2011 @ 03:33 |
Candyman? | |
ValHallen | maandag 30 mei 2011 @ 03:35 |
Geen idee, nooit mijn favoriete subgenre binnen de horror geweest. Je hebt uiteraard wel Scream 4 die pas uit is.. | |
Grunge. | maandag 30 mei 2011 @ 03:35 |
Oeh! Ziet eruit als exact wat ik zoek, dank je. | |
AntiChrist | maandag 30 mei 2011 @ 07:52 |
Candyman is toch echt wel van een andere orde dan I know what you did... , Scream etc. het is geen zelfbewuste horrorfilm ala de eerder genoemde tienerslashers. Candyman is gebaseerd op een verhaal van Clive Barker (die ook Hellraiser schreef) | |
HAL9000S | maandag 30 mei 2011 @ 08:54 |
Midnight meat train? | |
AntiChrist | maandag 30 mei 2011 @ 11:27 |
is toch geen 90's? en daarnaast ook geen teenie slasher | |
SaintOfKillers | maandag 30 mei 2011 @ 11:38 |
Valentine en Cherry Falls vallen daar wel onder. En Halloween H2O (en Resurrection) gingen voor Halloween-films toch ook heel erg in die richting. | |
AntiChrist | maandag 30 mei 2011 @ 13:26 |
ik vond de remake (nou ja remake...) van the Crazies ook wel aardig moet ik zeggen | |
Tim86 | dinsdag 31 mei 2011 @ 00:28 |
Net The Loved Ones gezien, thanks voor de tip. Zieke shit zeg | |
ValHallen | dinsdag 31 mei 2011 @ 04:43 |
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat volgens jullie mede Horror fans nu eigenlijk de allerbeste Horrorfilm ooit is Aangezien ik een lijstjesfreak ben gooi ik hier mijn goed bijgehouden top 10 neer: 1. Martyrs 2. [Rec] 3. The Shining 4. Braindead 5. The Thing 6. A 'linterieur 7. The Thing 8. Let the right one in 9. From Dusk Till Dawn 10. Cube In mijn top 20 staan verder films als: 28 Days later, Suspiria, Jacob's ladder, The Evil Dead, Night of the living dead, Invasion of the Body Snatchers en Saw. Ik denk dat mijn nummer 8 t/m 10 de wat meer onconventionele films zijn in de horrorlijstjes. Let The Right One In vond ik vooral heel erg sterk vanwege de onderkoelde sfeer. Geen gillende tienermeisjes of plassen bloed maar 2 tieners die het vooral zwaar met zichzelf hebben. En dat overgoten met een Horrorsausje. Cube vind ik briljant vanwege het idee en de originaliteit. Acteerprestaties kijk ik sowieso niet naar bij Horrorfilms | |
Mutsaers__78 | dinsdag 31 mei 2011 @ 09:29 |
Hangt volledig van het genre af. Martelfilms: A L'interieur, Gurotesuku Horrorkomedie: Braindead, Black Sheep. WTF Horror: Human Centipede Groep vrienden/familie/collega's in the middle of fucking nowhere: Wrong Turn series, Vacancy Series Gore Horror: Machine Girl Zombie Horror: 28 days/weeks later series. Drama Horror: Let The Right One In. Terror horror: The Loved Ones, Mum & Dad | |
laforest | dinsdag 31 mei 2011 @ 09:32 |
Geil | |
Oksel | dinsdag 31 mei 2011 @ 21:44 |
The Frankenstein Syndrome Iemand al gezien? Night of Terror hier bij me thuis starte wat laat.. Dus maar 3 films gezien. Eerst The Loved Ones. Vermakelijk. Toen Tucker & Dale vs Evil, AANRADER , toen Dog House, dat was helaas een tegenvaller. Slechte gore, slechte zombies. Absolute toppers: Poultry Geist: Return of the Chicken Death.. Als je die niet gezien hebt, hoor je niet thuis in dit topic.. Verder, absolute MUST-SEE: Evil Aliens. En zonder L'Interieur hoor je d'r ook niet bij. Als ik een Best-Of avondje zou organiseren, zouden bovenstaande films er zeker inzitten. | |
ValHallen | dinsdag 31 mei 2011 @ 21:48 |
Poultrygeist is dan wel Troma van de bovenste plank wat mij betreft. Er zijn niet heel veel mensen die dat trekken | |
Oksel | dinsdag 31 mei 2011 @ 21:58 |
Ik trek het ook niet. Behalve als ik heel veel drink/rook/snuif & slik. En dan het liefst alle 4 tegelijk. | |
HAL9000S | dinsdag 31 mei 2011 @ 23:07 |
Tucker & Dale vs Evil lag ik helemaal dubbel om btw, heerlijke film. | |
Captain_Maximum | dinsdag 31 mei 2011 @ 23:17 |
Nee joh, gewoon met een kom tomatensoep erbij. | |
Grunge. | zondag 5 juni 2011 @ 03:32 |
Candyman gezien, inderdaad van een andere orde. Laat ik er maar even bij zeggen dat het niet per se nineties hoeft te zijn, dan. Van begin 2000 ken ik ook wel wat aardige slashers. | |
Grunge. | zondag 5 juni 2011 @ 03:35 |
Nee, ze geven je geen lekker gevoel in je buikje (van angst), ik vind ze gewoon lekker bij het eten. Qua echt eng moet ik toch wel iets met geesten hebben. En dat je weinig ziet. Mijn fantasie is enger. Misschien toch maar eens voor Aziatische films gaan... Nou, eerst The Loved Ones maar eens binnenhalen. | |
Nitrouz | zondag 5 juni 2011 @ 11:19 |
Eergisteren Insidious gezien, behoorlijk goede horrorfilm, het 2e deel van de film is alleen meer een fantasy/familie film. Ook zag ik laatst Let The Right One In, tegenvaller. Mijn top 10: 1. Shutter (2004) 2. Eden Lake (2008) 3. Martyrs (2008) 4. Botched (2007) 5. Calvaire (2004) Alternatieve titel: The Ordeal 6. John Carpenter's Cigarette Burns (2005) Alternatieve titel: Cigarette Burns 7. Villmark (2003) Alternatieve titel: Dark Woods 8. Seuseung-ui Eunhye (2006) Alternatieve titel: To Sir, with Love, My Teacher, Bloody Reunion 9. Scream (1996) 10. 1408 (2007) | |
Nitrouz | zondag 5 juni 2011 @ 11:22 |
Dit weekend nog een pakketje ontvangen met onder andere A Tale of Two Sisters en Re-Cycle | |
znarch | zondag 5 juni 2011 @ 13:20 |
Wat viel daar aan tegen dan? | |
-Mo- | zondag 5 juni 2011 @ 13:38 |
Lat Den Rätte Komma In. | |
Stuurloos | zondag 5 juni 2011 @ 13:44 |
Je vergeet Malefique.. | |
Nitrouz | zondag 5 juni 2011 @ 14:08 |
Teveel drama, teveel sprookjes, niet overtuigend, het raakte me niet. Verschrikkelijk saai ook. | |
znarch | zondag 5 juni 2011 @ 15:12 |
Genres: Drama | Fantasy | Romance Het is op de eerste plaats ook totaal geen horror Je hebt hem met het verkeerde idee gekeken, jammer want het is een prachtfilm. Bah, nu moet ik kiezen, vanavond of Bedevilled, of Maléfique [ Bericht 10% gewijzigd door znarch op 05-06-2011 16:43:43 ] | |
Nitrouz | zondag 5 juni 2011 @ 17:20 |
Ik kijk graag naar een mooi drama, maar ook op dat vlak raakte het mij helaas ook niet. Vanavond Hayanbang (Unborn But Forgotten) | |
Nitrouz | zondag 5 juni 2011 @ 23:45 |
| |
HAL9000S | dinsdag 7 juni 2011 @ 15:35 |
http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=31162 Reactie van Tom Six staat in het artikel zelf | |
Mutsaers__78 | dinsdag 7 juni 2011 @ 15:50 |
Gratis reclame voor tom Six....niiice | |
znarch | zaterdag 11 juni 2011 @ 18:32 |
Heeft iemand hier Slices of Life al eens gezien? Ligt klaar hier maar weet nog niet wanneer ik hem ga kijken. | |
YellowBlacks | zaterdag 11 juni 2011 @ 20:18 |
Ik vond Stake Land wel een aardige film. | |
Grunge. | zondag 12 juni 2011 @ 03:27 |
Ik kijk de laatste week vrijwel alleen maar horrorfilms door de tips uit dit topic van films die ik nog niet gezien heb (meestal de niet-Amerikaanse, ik ben verder aardig bij). Wolf Creek: tof, geen buikjesgevoel, wel goed. Haute Tension: gaf me toch wel een beetje het beklemmende gevoel waar ik naar zoek. The Loved Ones: echt van genoten, geen buikjesgevoel en beklemming, wel goed gemaakt en lekker obsceen. Ik ga Martyrs kijken, later. Ik ben zo benieuwd naar alles wat ik erover gehoord en gelezen heb! Laat die foute slashers nu ook maar zitten. Ik richt me lekker op de foreign films die jullie noemen. Oh, ik vond Storm Warning trouwens ook best oké. Niet beklemmend, maar wel lekker obsceen en daar kan ik behoorlijk van genieten. | |
ValHallen | zondag 12 juni 2011 @ 05:07 |
Vannacht Tokyo Gore Police gezien. Wat een heerlijke over-the-top film is dat zeg HET bewijs dat Aziaten niet alleen maar ergelijke films met kinderspookjes kunnen maken. Franse Horror is echt geweldig. Tot nu toe alle films die ik heb gezien met een voldoende beoordeeld. Martyrs is sowieso mijn favoriete horrorfilm ooit en A 'linterieur is ook echt geweldig, wmb beter dan Haute Tension. Om maar niet te spreken over Ils, Frontieres en Calvaire (eigenlijk Waals maar a las) | |
Grunge. | zondag 12 juni 2011 @ 07:53 |
Ils vond ik inderdaad geweldig, gaf me ook zo'n beklemmend gevoel! Die klikklakjes! À l'intérieur heb ik al op de computer staan, Frontieres en Calvaire zal ik dan maar eens regelen. Ik vind het allemaal veel beter dan die Hollywood-rommel . | |
Nitrouz | zondag 12 juni 2011 @ 12:31 |
Toch grappig dat mensen denken dat Franse horror garant staat voor kwaliteit, er is ook genoeg troep te vinden uit Frankrijk. Maar er zijn inderdaad enkele toppers in de vorm van Haute Tension, Martyrs, Ils en A l'Interieur. En een potentiele topper genaamd Captifs. Maar even wat anders, dit is een aanrader voor de liefhebbers van een toffe horrorkomedie. | |
HAL9000S | zondag 12 juni 2011 @ 12:34 |
Uiteraard, denk zelfs dat het Franse horrorgenre alweer een tijdje over z'n top heen is. Captifs heb ik laatst ook gezien, vond 'm vrij sterk idd. | |
znarch | zondag 12 juni 2011 @ 13:15 |
Je hebt het licht gezien! Hhaha, nee tuurlijk komt er ok veel troep uit frankrijk. Maar we kunnen wel stellen dat goede horror uit europa komt en niet uit de US. (of je moet idd van oldskool slashers houden) | |
Nitrouz | zondag 12 juni 2011 @ 13:19 |
Goede horror komt ook uit de US, denk aan een Texas Chainsaw Massacre, Paranormal Activity, Cube, Saw I, 1408 of een Scream. Ook in Europa is er meer dan genoeg troep te vinden (Nederhorror ). En laten we Azië niet vergeten. Maar ook daar komt veel troep uit. | |
znarch | zondag 12 juni 2011 @ 13:36 |
Slasher stuff als TXCM geef ik niets om, zelfde voor Freddy Kreuger, Jason Voorhees etc. Dan is Paranormal Activity en Saw idd een uitzondering. | |
Captain_Maximum | zondag 12 juni 2011 @ 14:52 |
Er zijn wel goede horrorfilms die uit de US komen, maar kom dan niet met prut zoals Paranormal Activity. Noem dan een film zoals The Shining. | |
SaintOfKillers | zondag 12 juni 2011 @ 14:56 |
Inderdaad, 2-3 jaar terug hadden die (mogelijk toevallig) een paar toppers die in dezelfde periode uitkwamen, maar sindsdien heb je er vooral die willen meeliften op dat succes en te kort schieten. | |
HAL9000S | zondag 12 juni 2011 @ 14:56 |
ValHallen | zondag 12 juni 2011 @ 17:42 |
Tuurlijk is de Franse horror een beetje over haar hoogtepunt heen. 2004 - 2008 was de piek. Maar Europese horror > US Horror > Aziatische Horror. En dat zal voorlopig nog wel zo blijven denk ik. | |
Nitrouz | zondag 12 juni 2011 @ 17:43 |
Wat doe je in dit topic als je niet van slashers houd. Barbaar. Paranormal Activity is ook niet mijn favoriet, maar het deed wel iets nieuws en was een groot succes. Ik noemde express de wat nieuwere films, er zijn natuurlijk genoeg grote klassiekers uit Amerika gekomen, uit Europa kan ik er zo niet echt een noemen. Maar om nog even op het Amerika is niet goed gebeuren terug te komen, laten we vooral The Descent, The Skeleton Key, Dead Silence en The Collector niet vergeten. Stuk voor stuk klasse horrorfilms. En nog een aanrader: | |
Nitrouz | zondag 12 juni 2011 @ 17:45 |
De horror uit de VS ver bovenaan. Daarna krijgen we de Aziatische horror die er een eigen draai aan gaf door middel van het bovennatuurlijke. En dan komt Europa, dat nog niks écht speciaals gedaan heeft. | |
ValHallen | zondag 12 juni 2011 @ 17:52 |
Europa nog niets speciaals gedaan? 28 Days Later, Suspiria, [REC], Martyrs, Let the right one in, Zombi 2, Mum & Dad, Orphanage en zo kan ik nog wel even doorgaan. Enige Aziatische horror die ik echt goed vond was Odishon, Amerikaanse Horror is zeker goed maar te gelikt. | |
SaintOfKillers | zondag 12 juni 2011 @ 17:54 |
Ja, ja, en ze schieten allemaal zwaar te kort tegen de Nieuw-Zeelandse horror van Peter Jackson | |
ValHallen | zondag 12 juni 2011 @ 17:55 |
Oceanische Horror, me likey | |
HAL9000S | zondag 12 juni 2011 @ 18:00 |
lol. En qua Aziatische horror staat Thailand bij mij bovenaan. | |
SaintOfKillers | zondag 12 juni 2011 @ 18:02 |
Ik vind dat er bij bijvoorbeeld Azië te veel verschil is om te spreken over de Aziatische horror in het algemeen. Je hebt de standaard "eng kind met lang haar" horror zoals Ringu, The Grudge, The Eye en al die anderen dingen. Je hebt de over-the-top comedy/gore zoals Machine Girl en Tokyo Gore Police. Je hebt de ongemakkelijke, humorloze "snij eens iemand aan stukken" horror van Grotesque en Guinea Pig serie. Je hebt ook nog eens de bizarre cyberpunkhorror van Tsukamoto die nog het meest op Lynch of zo lijkt. Dan heb je nog de Miike-films, die zijn ook al een genre op zich. En dan heb ik het alleen nog maar over Japan gehad. | |
HAL9000S | zondag 12 juni 2011 @ 18:06 |
Srpki film En dan ook nog het hele Dario Argento gebeuren in de jaren '70. Denk dat Amerikaanse horror het meer van de periode '60 - '80 moet hebben. Insidious vond ik trouwens behoorlijk tegenvallen. Voelde meer aan als een mix van een heleboel dingen die al gedaan zijn, en het werd nooit echt eng. | |
SaintOfKillers | zondag 12 juni 2011 @ 18:17 |
Bij Italië had je toen ook nog Mario Bava en Lucio Fulci, waarbij ik Bava beter vind dan Argento, want eigenlijk veelzijdiger (en ook origineler, want Argento is zwaar beïnvloed door Bava, waarbij Bava zelf min of meer de Giallo heeft uitgevonden). | |
ValHallen | zondag 12 juni 2011 @ 18:22 |
Ik zie Bava, Fulci en Argento meer als een soort heilige drie-eenheid. Bava is zeker veelzijdiger dan Argento maar ik vind Argento stijlvoller. Sprski film vond ik troep. | |
Nitrouz | zondag 12 juni 2011 @ 18:27 |
28 Days Later is zeker een aardige zombiefilm, maar er zijn betere, uit Amerika. [Rec] is niets meer dan een bovengemiddeld zombiefilmpje. Let The Right One In is geen horror. Zombi 2 zeker een leuk b-filmpje uit de jaren 70, maar niet heel veel meer dan dat. Vind het jammer dat omdat Europa nu een aardige 'periode' heeft met toffe films uit Frankrijk, Spanje en Scandinavië het opeens een stuk beter zou zijn dan de horrorfilms uit Amerika en Azië. Absoluut niet waar. | |
HAL9000S | zondag 12 juni 2011 @ 18:30 |
Jazeker Haalde Argento aan omdat dat denk ik wel de meest bekende is van de 3 voor veel mensen. Srpski vond ik zeker geen troep maar een zeer knappe debuutfilm die technisch gezien goed in elkaar zat, een prachtige, sfeervolle soundtrack had en prima deed wat hij moest doen, shockeren. Ik voelde me echt een beetje vies na het kijken van die film. Enige wat ik jammer vond aan de film is dat hij soms 'ietswat' over the top is wat hem weer wat minder geloofwaardig maakt. | |
ValHallen | zondag 12 juni 2011 @ 18:31 |
Die 'periode' duurt anders al aardig lang. En alsof Aziatische horror niet enorm gehyped wordt Amerika heeft de laatste 15 jaar geen echt goede horror meer gemaakt. Volgens mij worden wij het niet met elkaar eens | |
HAL9000S | zondag 12 juni 2011 @ 18:33 |
Oh, hoe je het hier nu neerzet dan is dat klaarblijkelijk een vaststaand feit dat ik dan blijkbaar gemist heb ofzo. | |
Nitrouz | zondag 12 juni 2011 @ 18:33 |
En als Amerika al 15 jaar geen topper gemaakt heeft, mag Europa er nog een stuk of 20 maken wil het bovenaan staan. Aziatische horror is zeker gehyped, maar er zijn enkele uitschieters zoals Ringu, Ju-On en Shutter. En zoals gezegd mogen we de horror-komedies en dergelijke niet vergeten. | |
Nitrouz | zondag 12 juni 2011 @ 18:34 |
Pardon. | |
SaintOfKillers | zondag 12 juni 2011 @ 18:35 |
Alsof Europa nog maar 15 jaar horror maakt. Er is genoeg van die oude Hammer-horror die ook sterk is. | |
ValHallen | zondag 12 juni 2011 @ 18:37 |
Vergeet ik ook niet. Shaun of the Dead, Dead Snow, Sint (mag ook best genoemd worden), Frontieres mag misschien ook wel tot dat genre gerekend worden. En Europa maakt al sinds de jaren 20 goede horror (nosferatu anyone?), lijkt me eerder dat de V.S een inhaalslag te maken heeft. Ringu en Ju-On vond ik op zijn zachtst gezegd niet goed, Shutter nog niet gezien. Maar Aziatische horror is pas sinds een jaar of 10 booming en dan zeg jij dat de Europese horror een leuke periode heeft. Gaat er bij mij niet in. | |
HAL9000S | zondag 12 juni 2011 @ 18:42 |
Mja, ik vind meer dat ik geen Amerikaanse titel ken die net zoveel indruk maakt als bijvoorbeeld een Martyrs. Een film die me zo vreselijk uitzichtloos, zwartgallig en ongemakkelijk laat voelen. Fransen zijn daar in mijn optiek veel beter in dan Amerikanen. | |
HAL9000S | zondag 12 juni 2011 @ 18:43 |
Daarom haalde ik Giallo ook even aan idd. | |
ValHallen | zondag 12 juni 2011 @ 18:56 |
QFT | |
YellowBlacks | zondag 12 juni 2011 @ 18:59 |
Amerikaanse horror films zijn ook veel meer op het grote publiek gericht en zijn vaak minder extreem. In Europa hebben ze veel meer vrijheid om horror films te produceren. | |
Nitrouz | zondag 12 juni 2011 @ 19:03 |
Dead Snow heb ik niet gezien en Shaun of the Dead is niet meer dan een bovengemiddelde horrorkomedie. Sint was leuk voor een keertje maar blijft niet bij. Frontieres niet gezien. Italiaanse horror heeft natuurlijk een aantal klassiekers op haar naam staan, en Nosferatu is natuurlijk ook een Europese klassieker. Maar daar blijft het volgens mij wel een beetje bij. Aziatische horror heeft ook al een aantal klassiekers op haar naam staan, denk aan bijvoorbeeld Kaidan en A Chinese Ghost Story. | |
Nitrouz | zondag 12 juni 2011 @ 19:05 |
The Shining en The Thing gezien? Martyrs vond ik ook een geweldige film hoor, daar niet van. Maar qua Europese horror valt men steeds weer terug op deze film, het is niet alsof het het beste is wat ooit gemaakt is. | |
HAL9000S | zondag 12 juni 2011 @ 19:40 |
Jazeker, allebei meerdere malen. Ondanks dat The Shining een van m'n favourieten blijft, bereikt die film niet dat dramatische effect dat films als Inside en Martyrs bij mij bereiken. | |
znarch | zondag 12 juni 2011 @ 19:54 |
Wat jij allemaal beweert hangt er toch echt van wat voor soort horror je houdt. Ik geef geen fuck om Freddy Kreuger, Jason Voorhees en The Shining en The Thing vond ik ook maar saai. Dan heeft de US toch echt heel weinig te beiden hoor. In mijn horror top 15 zou geen enkele film uit de VS komen gok ik. | |
Nitrouz | zondag 12 juni 2011 @ 22:22 |
Je mist wat hoor. | |
YellowBlacks | zondag 12 juni 2011 @ 22:28 |
Er komen nog wel goeie horror films uit de VS. Ik vind zelf Dead Girl erg goed. Een aanrader voor je. [ Bericht 25% gewijzigd door YellowBlacks op 12-06-2011 22:48:32 ] | |
znarch | zondag 12 juni 2011 @ 22:39 |
Nee, jij en ik hebben een andere smaak. | |
Smeich | zondag 12 juni 2011 @ 23:08 |
Beetje jammer dat The Descent Brits is | |
Nitrouz | zondag 12 juni 2011 @ 23:26 |
Wist ik niet! | |
AntiChrist | maandag 13 juni 2011 @ 12:27 |
sowieso is het natuurlijk een beetje gelul dat de US de laatste 15 jaar geen goede horror(komedie)films meer heeft gemaakt. of vergeten we soms: House of 1000 corpses the Devil's Rejects Texas Chainsaw Massacre (remake) Dawn of the Dead (remake) Hostel Cabin Fever Saw The Crazies (remake) Hatchet Final Destination Land of the Dead 30 day's of night 1408 Trick 'r Treat Feast Blade Freddy vs. Jason Ginger Snaps Insidious Paranormal Activity The House of the Devil Drag me to Hell Wrong Turn the Ruins Piranha 3D The Strangers The Midnight Meat Train Jeepers Creepers From dusk till dawn Scream Friday the 13th (remake) The hills have eyes (remake) May wil overigens niet zeggen dat europa de laatste jaren niet goed bezig is: REC 1+2 High tension Martyrs la horde Cold Prey Ils sprski film 28 days later 28 weeks later the Descent Triangle Dog Soldiers [ Bericht 0% gewijzigd door AntiChrist op 13-06-2011 12:41:30 ] | |
Captain_Maximum | maandag 13 juni 2011 @ 13:02 |
Kwaliteit boven kwantiteit. Daarnaast moet het maar ook net je smaak zijn. Persoonlijk vind ik Amerikaanse films vaak over de top. | |
znarch | maandag 13 juni 2011 @ 13:12 |
Idd, dat proberen we al heel de tijd uit te leggen. Die films uit dat lijstje zijn echt niet allemaal slecht hoor. Maar ze zouden gewoon niet hoog in mijn top15 eindigen *als ze er al in komen*. Kwestie van smaak. | |
AntiChrist | maandag 13 juni 2011 @ 13:17 |
het ging erover dat de laatste 15 jaar volgens bepaalde mensen niks goeds meer uit de US komt dit zijn films waar ik me sowieso mee heb vermaakt. daarnaast heb je horror fans en mensen die af en toe een horror film kijken en die laatste groep kan inderdaad vaak een standaard horror film niet waarderen | |
znarch | maandag 13 juni 2011 @ 13:51 |
Ik ga het gezegde aanpassen/nuanceren: En ja hoor, mij kun je best tot de horrorfans scharen :p | |
AntiChrist | maandag 13 juni 2011 @ 14:32 |
tja maar als je een top 15 van horrorfilms samenstelt zonder daar de jaren 70/80 in mee te nemen dan klopt het sowieso al niet natuurlijk | |
Captain_Maximum | maandag 13 juni 2011 @ 14:48 |
Dat heeft natuurlijk ook met persoonlijke voorkeur te maken. Er zijn tegenwoordig gewoon veel verschillende horrorfilms. | |
znarch | maandag 13 juni 2011 @ 14:53 |
Ik neem die wel mee, ik vind ze gewoon niet bijzonder tof. Thats all | |
AntiChrist | maandag 13 juni 2011 @ 16:16 |
vind ik heel erg curieus voor een horror fan maar ben benieuwd naar je top 15. | |
znarch | maandag 13 juni 2011 @ 17:06 |
In willekeurige volgorde: 1 Haute Tension 2 Ils 3 Shutter 4 Ringu 5 Ju-On 6 Eden Lake 7 Martyrs 8 Kim Bok-nam salinsageonui jeonmal 9 Paranormal Activity 10 Blair Witch Project 11 [REC] 12 À l'intérieur 13 Frontière(s) 14 Akmareul boatda 15 Wolf Creek Zoiets denk ik (ff snel) | |
SaintOfKillers | maandag 13 juni 2011 @ 18:07 |
Dat kan je ook van de jaren 30/40 of de jaren 50/60 zeggen. | |
ValHallen | maandag 13 juni 2011 @ 19:11 |
Dat lijstje is hartstikke leuk maar er zijn maar 2 films uit die hele lijst die ik echt kan waarderen. Dus zeg maar een cijfer van een 8 of hoger. Nu heb ik sowieso al weinig met remakes en ik vind veel Amerikaanse horrors te 'braaf'. Het is het allemaal net niet in mijn optiek, en dat terwijl Amerika heus wel spannende horror kan maken. Dit postte ik eerder in dit topic. Genoeg Amerikaanse films dus. Ik heb het gevoel dat jij op mij doelde met je post Oh en ik zie dat ik The Thing 2 keer in m'n top 10 heb staan. Dan komt 28 Days later op 10 de lijst binnen en schuiven nummer 8 t/m 10 een plekkie op. | |
Tallie1982 | maandag 13 juni 2011 @ 20:21 |
Wat vinden we van insidious? | |
AntiChrist | maandag 13 juni 2011 @ 20:25 |
je houdt dus met name van de horror(thriller)films met een wat serieuzere insteek dan begrijp ik best dat je de jaren 80 links laat liggen ja. leuk lijstje verder al zou ik haute tension nooit zo hoog plaatsen. | |
AntiChrist | maandag 13 juni 2011 @ 20:28 |
gezien de gemiddelde leeftijd hier laat ik die tijdperken maar helemaal achterwege (wat niet betekent dat ik ze niet waardeer, integendeel zelfs ik ben gek op de "universal classics" en bepaalde hammer horrors. | |
AntiChrist | maandag 13 juni 2011 @ 20:29 |
oeps | |
AntiChrist | maandag 13 juni 2011 @ 20:32 |
misschien moet ik erbij vermelden dat als ik lijstjes voorbij zie komen waar geen 1 deel van the evil dead trilogy op staat ik ze sowieso niet serieus neem | |
HAL9000S | maandag 13 juni 2011 @ 21:56 |
| |
Captain_Maximum | maandag 13 juni 2011 @ 22:12 |
Evil Dead is gaaf en zou zeker in mijn top 10 lijstje staan. | |
znarch | maandag 13 juni 2011 @ 22:39 |
Willekeurige volgorde Had geen zin na te denken over welke 1 en 5 is. En idd, daarom vind ik veel oudere&us horrors niet tof. Thats all | |
Grunge. | dinsdag 14 juni 2011 @ 01:45 |
À l'Intérieur en Martyrs vanavond gekeken. À l'Intérieur vond ik niet bijzonder goed. Wel 'gewoon goed'. Verder ook niet over the top shocking of zo. Martyrs vond ik wél erg goed, al ging die ook nergens mijn grens over. Ik vond het verhaal uitstekend. En dat je aan het denken wordt gezet over ethiek. Ik heb de meest verschrikkelijke dingen over de film gelezen, dat het het ergste is wat je kunt zien, dat de regisseur zijn excuses heeft aangeboden aan de mensen die erdoor beschadigd zijn (waarom, ze gaan toch zelf ), nou ja, allerlei waarschuwingen. Zo kan ik er echt niet tegenaan kijken.
| |
Grunge. | dinsdag 14 juni 2011 @ 01:52 |
Oh, ik houd zo van deze twee van Rob Zombie! Vooral de tweede, dat einde was episch. Echt van die cult-films (vooral die eerste). Je houdt ervan of helemaal niet. | |
AntiChrist | dinsdag 14 juni 2011 @ 08:12 |
ik vind ze ook geweldig met name captain spaulding is een held maar het is inderdaad vaak een love it or hate it met rob zombie zijn films.. zo kan ik zijn halloween pogingen ook wel waarderen | |
Spaulding | dinsdag 14 juni 2011 @ 10:10 |
The Devil's Rejects is wmb één van de beste horrors van de laatste jaren ! Jammer dat Zombie daarna met Halloween kwam... Hoop op toch weer een terugkeer naar dat southern Texas 70's sfeertje, kan ik toch altijd erg waarderen. Daarom is Texas Chainsaw Massacre (1974) ook mijn favoriete horror aller tijden. Enkele andere favorieten: - The Evil Dead - Braindead - A l'Interieur - REC - Martyrs - House of 1000 Corpses - Calvaire - Locataire, Le - Haute Tension - John Carpenter's The Thing [ Bericht 2% gewijzigd door Spaulding op 14-06-2011 10:19:44 ] | |
Captain_Maximum | dinsdag 14 juni 2011 @ 10:52 |
Ik ken alleen House of 1000 Corpses (heb ik toevallig op DVD), maar het inmiddels al weer 7 jaar geleden dat ik die film heb gezien. Is The Devil's Rejects een beetje in de zelfde sfeer? | |
Tim86 | dinsdag 14 juni 2011 @ 11:11 |
Dat is het vervolg, al is het wel in een wat andere stijl | |
Orbeatle | dinsdag 14 juni 2011 @ 12:19 |
Ja inderdaad. Minder tof vooral . House of 1000 Corpses was lekker freaky. Was gewoon een lange Rob Zombie videoclip eigenlijk . Devil's Rejects is ook wel aardig, maar meer 'gewoon' een horrorfilm. | |
DrDentz | dinsdag 14 juni 2011 @ 14:25 |
Echt vette films van Zombie en ook odes aan al die 70s horror als TCM en The Hills Have Eyes. | |
Nitrouz | dinsdag 14 juni 2011 @ 18:38 |
Aanradertje voor de mensen hier, Castle Freak.Heerlijk filmpje van Stuart Gordon, lijkt regelrecht uit een nachtmerrie te komen. | |
AntiChrist | dinsdag 14 juni 2011 @ 19:13 |
die moet ik nog steeds kijken heb heel de reeks "Mr. horror presents" maar de helft ervan moet ik nog steeds zien. m'n favoriete stuart gordon blijft toch Re-Animator | |
Nitrouz | dinsdag 14 juni 2011 @ 19:15 |
Ik ben net begonnen met verzamelen, ik heb er nu 11. | |
RedAlert | dinsdag 14 juni 2011 @ 20:16 |
Ja gisteren gekeken ....absoluut waar | |
HAL9000S | dinsdag 14 juni 2011 @ 22:54 |
Goede tip. Bij vlagen erg beklemmend en onheilspellend, ik maakte me echt zorgen over zijn moeder toen hij met haar alleen thuis was om dr te 'verzorgen'. De schizofrene episodes zijn ook leuk weergegeven, acteerprestaties waren ook zeer goed, helemaal als je naar het budget van de film kijkt. Het einde had van mij alleen wat sneller mogen gaan, begon me een beetje te vervelen aan het eind van de film. | |
Pizzakoppo | donderdag 16 juni 2011 @ 16:15 |
Recentelijk op aanraden van een aantal users hier Martyrs gezien, man wat een super vette film. Alleen, nu ben ik en een stel vrienden hooked geworden aan het kijken van enge films. Nadrukkelijk zeg ik geen horror maar enge films dus liefst supernatural films ala Paranormal activity, REC etc. Welke film kunnen jullie mij aanraden alszijnde echt een enge film, liefst supernatural met ghosts of aliens en echte schrikmomenten? Bij voorbaat dank! | |
Nitrouz | donderdag 16 juni 2011 @ 18:24 |
The Descent is behoorlijk eng, af en toe een tof schrikmoment maar vooral het eerste uur van de film is heel beklemmend. Voor een film vol schrikmomenten, geesten en andere enge shit kan ik je Shutter (2004) aanraden, wordt terecht de engste film ooit genoemd. Naast Shutter wordt ook vaak Noroi The Curse genoemd, zelf nog niet gezien helaas. Daarnaast natuurlijk Ringu/The Ring en Ju-On. The Screen at Kamchanod is een minder goede film dan de hierboven genoemden, maar is wel erg eng met veel schrikmomenten. | |
HAL9000S | donderdag 16 juni 2011 @ 18:35 |
Noroi the curse is echt goed, maar je moet wel de blair witch stijl van filmen kunnen waarderen. Kan je dat dan is Noroi de beste in z'n genre, by far. | |
HerrHenk | donderdag 16 juni 2011 @ 18:45 |
Shutter is inderdaad erg goed en dan heb ik het over origineel, zeker aan te raden als je van films als Ringu en Ju-On houdt. | |
Nitrouz | donderdag 16 juni 2011 @ 18:58 |
One Missed Call (Chakushin Ari) is ook behoorlijk eng trouwens. | |
Oksel | donderdag 16 juni 2011 @ 19:07 |
Beyond Re-Animator is trouwens ook niet verkeerd. | |
Pizzakoppo | donderdag 16 juni 2011 @ 19:45 |
Het mooie is overigens dat we eerst Shutter de US versie gingen kijken maar afhaakten omdat het echt slecht was, toen keken we Martyrs en die was echt geweldig vet. Had hier alwel gelezen dat ik de japanse Shutter moest downloaden maar ik was eigenwijs Thanks voor de namen van de films!! | |
Pizzakoppo | donderdag 16 juni 2011 @ 19:51 |
In de stijl van Blairwitch alszijnde een cam? Dat vind ik sowieso erg vet! | |
HAL9000S | donderdag 16 juni 2011 @ 19:53 |
Dan ZEKER noroi kijken En Shutter is Thais.... de Japanse film Kairo (pulse) is ook een dikke aanrader imo. http://www.imdb.com/title/tt0286751/ | |
znarch | donderdag 16 juni 2011 @ 20:44 |
Noroi wordt een paar x genoemd en spontaan begint mijn utorrent hem te seeden op asiandvdclub Toeval? | |
Pizzakoppo | donderdag 16 juni 2011 @ 20:45 |
Ik was aan het leechen dus kan heel goed | |
Razor21 | donderdag 16 juni 2011 @ 22:49 |
Iemand deze al gezien? Heb nog kippenvel Wat een film zeg! Fritt Vilt (2006) Moviemeter Noorwegen Horror 97 minuten geregisseerd door Roar Uthaug met Ingrid Bolsø Berdal, Rolf Kristian Larsen en Tomas Alf Larsen Weinig sneeuwpret voor vijf snowboarders, die zich hadden verheugd op een spectaculaire afdaling in de bergen van Noorwegen. Wanneer één van de vrienden een been breekt, is het afgelopen met de halsbrekende manoeuvres. De auto staat te ver weg en de avond valt. In een verlaten ski-resort vindt de vriendengroep onderdak om de nacht door te komen. Misschien was doodvriezen een betere optie geweest, want in de kelder van het hotel huist een duistere figuur met een pikhouweel, die niet van vreemdelingen houdt. Normaal niet bang voor horror films, maar deze film wat een sfeer zit erin. Zag nog meer delen (geloof 3) op Usenet staan. Een aanrader | |
ValHallen | donderdag 16 juni 2011 @ 23:20 |
Shutter, Fritt Vilt en Noroi the curse in m'n downloadlijst gegooid. Oh en ik ga zometeen Martyrs voor de 2e keer kijken, eens zien of ik het terecht de beste horrorfilm ooit vind | |
Razor21 | vrijdag 17 juni 2011 @ 06:17 |
laat maar weten wat jij van Fritt Vitt vond. | |
AntiChrist | vrijdag 17 juni 2011 @ 08:15 |
ook wel bekend als Cold Prey ik vind alle 3 de delen aardig geslaagd | |
HAL9000S | vrijdag 17 juni 2011 @ 08:51 |
Cold prey vond ik ook wel aardig. Heb alleen deel 2 stop gezet toen die gast weer tot leven kwam, vond dat zo verschrikkelijk fake... | |
AntiChrist | vrijdag 17 juni 2011 @ 08:56 |
ach ik heb alle resurrectie's van Jason Voorhees meegemaakt.. mij hoor je niet klagen | |
HAL9000S | vrijdag 17 juni 2011 @ 08:57 |
Haha, true. Maar in de jaren '80 konden dat soort dingen nog | |
Orbeatle | vrijdag 17 juni 2011 @ 11:27 |
Hoezo, het is toch heel gebruikelijk dat iemand tot leven wordt gewekt door inslaande bliksem op een schop die gebruikt werd om 'm op te graven om nog een keer 'wraak' te nemen. . | |
ValHallen | vrijdag 17 juni 2011 @ 11:57 |
Martyrs uiteindelijk niet gezien, in plaats daarvan Shutter gekeken. Op zich wel een leuke film maar jammer dat de makers kwantiteit boven kwaliteit hebben verkozen. Er zaten echt te veel schrikmomenten in.. En als de helft van die schrikmomenten bij mij niet werken blijft er weinig meer over dan een redelijk sfeervolle film met 2 echt goede scenes (in het hotel en de reden van die kerel zijn nekpijn), aardig acteerwerk en een mooie vrouw. Weer een Aziatische film die me niet heeft weten te overtuigen. 6/10 Daarna als toetje The Birds gezien, film die ik al best vaak heb gezien maar de laatste keer moet toch alweer 8 jaar geleden geweest zijn. Goede sfeer, lelijke special effects, 1 werkelijk fantastische scene met die vogels op het klimrek. 7/10 | |
Zonnetje1981 | zondag 19 juni 2011 @ 13:33 |
Iemand Let me in al gezien? | |
Stuurloos | zondag 19 juni 2011 @ 13:49 |
Neen, maar wel zijn Zweedse voorganger waarvan ik zeer onder de indruk was | |
SaintOfKillers | zondag 19 juni 2011 @ 14:12 |
De remake voegt 0,0 toe, dus als 't origineel hebt gezien, dan heb je niet zoveel meer aan Let Me In. | |
Stuurloos | zondag 19 juni 2011 @ 14:29 |
Was daarom ook niet van plan hem te gaan bekijken | |
Zonnetje1981 | zondag 19 juni 2011 @ 14:40 |
ken het origineel niet, maar die is dus beter? Heet die ook Let me in? Of een Zweedse titel? | |
SaintOfKillers | zondag 19 juni 2011 @ 14:42 |
http://www.imdb.com/title/tt1139797/ | |
Stuurloos | zondag 19 juni 2011 @ 14:42 |
Let the right one in (låt den rätte komma in) | |
Nitrouz | zondag 19 juni 2011 @ 19:46 |
Zometeen Zombie Honeymoon kijken, ben benieuwd. Eerst de 2e helft van The Screwfly Solution bekijken, nadat mijn laptop er vorige week ermee ophield. | |
Faxie | maandag 20 juni 2011 @ 00:44 |
Ik heb Martyrs eens gekeken omdat ik die hier op het forum vaak voorbij zag komen. Ik vond 'm eigenlijk niet eens zo briljant. Ik stoorde me een beetje aan wat verhaaltechnische aspecten. En de omslag halverwege vond ik ook niets. En toch is het wel een film die ik niet snel zal vergeten, waarschijnlijk omdat het toch best origineel is. Net maar weer een hele hoop films binnengehaald nav dit topic. Ben benieuwd. | |
HAL9000S | dinsdag 21 juni 2011 @ 20:01 |
lelouch | dinsdag 21 juni 2011 @ 21:31 |
Heb ze beide gezien. Vond ze beide goed De remake had minder sfeer dan het origineel maar nog steeds een goede film! | |
Grunge. | woensdag 22 juni 2011 @ 11:56 |
Insidious beloofde wat mij betreft heel wat, pakweg de eerste dertig minuten. Jammer dat het daarna totaal niet meer eng was met al die acteurs... Die intro . De combinatie van die muziek (tuut! Tuut! Van dat Psycho-achtige) Dát vond ik echt goed. Zonde hoe de film verder verliep, heel jammer. Calvaire ook gezien. Ik vond het een beetje een combinatie van zwarte humor en een thriller. Leuk, best ziek (feitelijk gezien), gewoon oké. Mooie shots van het bos. En die dansscène was hilarisch. | |
Grunge. | woensdag 22 juni 2011 @ 12:03 |
Ja, same here. | |
Razor21 | woensdag 22 juni 2011 @ 12:26 |
Ik heb hem na 1 uur uitgezet. Had er veel meer van verwacht en vond die man ook zeer zwak acteren. Zag er erg goedkoop uit. Heb betere horror films gezien. | |
Grunge. | woensdag 22 juni 2011 @ 12:28 |
Wat was het punt waarop je dacht: laat maar? Nah, ik moet films altijd uitkijken van mezelf, maar zoals gezegd viel-ie dus erg tegen. | |
Grunge. | woensdag 22 juni 2011 @ 12:28 |
Ik vond dat medium trouwens erg zwak acteren. | |
HAL9000S | woensdag 22 juni 2011 @ 12:44 |
Vooral die scene met dat gasmasker.... echt lachwekkend. | |
Razor21 | woensdag 22 juni 2011 @ 12:58 |
Toen de mediums binnen kwamen. | |
Darklight | woensdag 22 juni 2011 @ 14:06 |
Is House of 1000 Corpses leuk? Ken Rob Zombie wel,maar heb zn films nooit gezien | |
AntiChrist | woensdag 22 juni 2011 @ 15:13 |
het is een echte love it or hate it film... ik vind hem fantastisch | |
Darklight | woensdag 22 juni 2011 @ 15:17 |
ok, download was binnen 7min klaar, zal hem vanavond eens gaan kijken | |
Stuurloos | zaterdag 25 juni 2011 @ 07:57 |
Komende week Insidious maar eens kijken, hopelijk is t wat.. Deze staat ook nog op mn verlanglijstje: Stygian (van de maker van Saw), maar blijkt erg moeilijk te vinden te zijn.. [ Bericht 32% gewijzigd door Stuurloos op 25-06-2011 08:39:12 ] | |
Faxie | zaterdag 25 juni 2011 @ 12:26 |
Noroi vond ik eigenlijk wel gaaf. Niet echt heel erg eng, en zeker geen opspring schrikmomenten, maar wel spannend, een ongemakkelijk gevoel en licht kippenvel op het einde. | |
Razor21 | zaterdag 25 juni 2011 @ 12:43 |
Afgelopen week Cold Prey 1 , 2 en 3 gezien. Alle delen zijn goed en spannend. Wat een gave horror films zijn dit. | |
znarch | zaterdag 25 juni 2011 @ 13:31 |
3 ook? Die wordt over het algemeen toch als minder beoordeeld? Heb 1 en 2 al gezien maar 3 om die reden links laten liggen. | |
Razor21 | zaterdag 25 juni 2011 @ 13:34 |
Drie is echt niet slechter dan deel 1 en 2. Lekker spannend en creepy is deze. Echt een aanrader. Heb er geen spijt van. | |
Smeich | zaterdag 25 juni 2011 @ 18:16 |
Vannacht A Tale of Two Sisters gezien. Man waar bestaat die film uit zeg. Ik snapte er weinig van en spannend/eng was die ook niet (afgezien van twee scenes). ....erg teleurstellend. | |
Faxie | zondag 26 juni 2011 @ 04:23 |
Net The Mist gezien..... ik had een goede film verwacht nav imdb, maar het blijkt maar weer eens dat je die site niet serieus kan nemen...
| |
gamezz | zondag 26 juni 2011 @ 04:35 |
Ik vond het een vette film! Schrikmomenten vanaf het begin tot het einde. Enge momenten en mindfucking. Goede horror. [ Bericht 3% gewijzigd door gamezz op 26-06-2011 04:40:36 ] | |
Grunge. | zondag 26 juni 2011 @ 05:19 |
Ik vond het einde juist geniaal. Zo walgelijk erg! Maar de rest van de film... . | |
Grunge. | zondag 26 juni 2011 @ 05:21 |
Precies. Ik vind ze ook fantastisch en houd van ze (ook van het vervolg, al is die totaal anders), en echt 'houden van' heb ik niet snel. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt, Darklight. | |
ShevaJB | zondag 26 juni 2011 @ 11:27 |
Ik had hetzelfde gevoel, pure tijdsverspilling. | |
ShevaJB | zondag 26 juni 2011 @ 11:30 |
Door dat medium schoot ik in de lach. Kingpin anyone? | |
Darklight | zondag 26 juni 2011 @ 11:33 |
Heb hem nog niet gezien,zal hem vanavond in het donker eens gaan kijken | |
AntiChrist | zondag 26 juni 2011 @ 12:02 |
el Superbeasto ook gezien toevallig? | |
Faxie | zondag 26 juni 2011 @ 12:39 |
| |
ShevaJB | zondag 26 juni 2011 @ 19:39 |
Heeft iemand Fertile Ground gezien? | |
Stuurloos | zondag 26 juni 2011 @ 20:16 |
Met een 2,24 gemiddeld op MovieMeter begin ik er niet eens aan | |
HAL9000S | zondag 26 juni 2011 @ 20:18 |
Ik moest echt heel erg hard lachen om het einde van The Mist Echt zo van... "nooo they didn't.... lol" | |
DrDentz | zondag 26 juni 2011 @ 20:19 |
Echt een bazeneinde vond ik dat. Niet verwacht. | |
Nitrouz | zondag 26 juni 2011 @ 20:28 |
Ik zag vandaag Dard Divorce, deze heeft een gemiddelde van 1,79 op Moviemeter. Maar toch heb ik me vermaakt, en heb ik hem 4 sterren kunnen geven. Dat gemiddelde zegt dus niet alles. | |
ShevaJB | zondag 26 juni 2011 @ 21:46 |
Ik ga hem nu zien. | |
Nitrouz | zondag 26 juni 2011 @ 21:53 |
Ik ga nu kijken naar The Black Cat, van Stuart Gordon. Ben benieuwd. | |
Razor21 | zondag 26 juni 2011 @ 21:57 |
Ga nu Train bekijken. 194 stemmen | gemiddelde 2,72 | |
Nitrouz | zondag 26 juni 2011 @ 22:38 |
Gisteren gezien. 2* gegeven. Zonet dus begonnen aan The Black Cat, begint tof maar toont daarna 2 martelingen van de zwarte kat, maar afgezet, niet mijn ding. | |
Razor21 | zondag 26 juni 2011 @ 22:44 |
Uitgezet....wat een boutfilm slechte acteurs gaat ergens nergens over. Wel veel gore (beetje wat weg van Hostel kwa ranzigheid). Totaal geen spanning / schrikeffecten. Mijn cijfer 0.5. | |
Nitrouz | zondag 26 juni 2011 @ 22:46 |
Kan je niet veel hebben ofzo? Zo slecht is het allemaal niet hoor, dat wijffie speelt zelfs erg goed, de rest van de mannen wat minder,
| |
Captain_Maximum | maandag 27 juni 2011 @ 00:42 |
Toch wel leuk als je van een film blij wordt. Zelf had ik meer een 'oké, het is afgelopen' gevoel bij en ging gewoon verder met de rest van de dag. Opzicht wel een leuke popcornfilm, maar het blijft niet echt hangen. | |
Retarded | maandag 27 juni 2011 @ 02:17 |
ik snap die "haat" voor Zombie's Halloween nooit zo. Tuurlijk is het origineel een klassieker, maar het is dan ook geen regelrechte 1-op-1 remake. Ik vond michaels geschiedenis erg goed neergezet, en zombie's smerige wereld pastte erg goed! Ben wel eens benieuwd welke remakes over het algemeen worden gezien als 'beter dan het origineel'....ik nomineer The Crazies in ieder geval.. | |
Smeich | maandag 27 juni 2011 @ 02:19 |
Ik vond Zombie's Halloween wel erg tof. Deel II heb ik mij ook prima mee vermaakt. The Crazies daarentegen vond ik echt ruk. Ik zit in Amerika voor een tijdje en er kwam net iemand met deze film aanzetten die blijkbaar al uit is in de EU. Iemand deze gezien? Lijkt mij wel tof...al neig ik meer aan thriller als ik de trailer zie. Kidnapped | |
Grunge. | maandag 27 juni 2011 @ 02:36 |
Ja, dat wijf (waar je het over hebt in je spoiler) was verschrikkelijk. En wat ging dat lang door! En die 'monsters'. Huhuhuhu, eng hoor, not. Dat einde is in mijn hoofd als volgt: Zonder dit einde zou deze film zoveel minder hebben gekregen, gemiddeld . Maar ja, sentiment, hè... | |
ShevaJB | maandag 27 juni 2011 @ 09:09 |
Stephen King heeft zelfs aangegeven dat hij het eind van de regisseur beter vindt dan zijn originele einde. | |
HAL9000S | maandag 27 juni 2011 @ 10:49 |
Stephen King vond zijn versie van The Shining ook beter dan die van Kubrick | |
Faxie | maandag 27 juni 2011 @ 13:03 |
Ja maar vindt hij dat ook echt of is dat slechts een kwestie van marketing? En beter dan iets slechts hoeft nog steeds niet iets goeds te zijn Dat het zoontje niet gepakt zou worden is ook prima, maar wat dan met de andere 3? Nee 't klopte gewoon voor geen meter. | |
HAL9000S | maandag 27 juni 2011 @ 14:56 |
Aardige film, naar het einde toe verloor hij af en toe mijn aandacht maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door de schokkende grande finale die er voor zorgde dat de film toch wel indruk maakte. Het niveau zakte soms wat in, bijvoorbeeld bij de reconstructie van de ontvoering. Ruime 3/5* | |
Captain_Maximum | maandag 27 juni 2011 @ 15:41 |
Klinkt interessant genoeg om op mijn downloadlijstje te zetten. | |
ShevaJB | maandag 27 juni 2011 @ 21:06 |
Ik heb gisteren dus Fertile Ground gezien. Mijn verwachtingen waren niet hoog, maar vond de film uiteindelijk best vermakelijk. Klassieke voorspelbare schrik effecten zijn ook wel eens leuk op z'n tijd. Geen "kippenvel" film maar goed genoeg om een keertje te downloaden. Die 2 was hoe dan ook niet terecht imho. Ik geef 'm een 6. | |
znarch | donderdag 30 juni 2011 @ 13:04 |
Gisteren La casa muda gezien. Wat een enorm toffe suspense horror/thriller zeg Gemaakt in 1 take (dat zeggen ze althans) een budget van 6000 en een Canon Mark II 5D. Maar ik vond em echt vet en heb bijna continue op het puntje van mijn stoel gezeten (en een paar x bijna een hartaanval). edit: en natuurlijk is er een gare USA remake van (wel makkenlijker te vinden denk ik) [ Bericht 15% gewijzigd door znarch op 30-06-2011 15:08:17 ] | |
popolon | vrijdag 1 juli 2011 @ 05:27 |
Pandorum net gezien en die kan er zeker mee door als sci-fi/horror/thriller. Ook The Carriers achter de rug en die mag er ook zijn. Al is dat niet meteen een horror film. | |
Smeich | vrijdag 1 juli 2011 @ 06:53 |
Ik ben uurtje terug toevallig begonnen met een andere film met Piper Perabo, The Cave. Heb hem net even stop gezet door een Skype meeting maar we gaan zo weer lekker verder | |
Nitrouz | vrijdag 1 juli 2011 @ 14:07 |
Wow, dat ziet er zeker vet uit. Maar: koop deze film op DVD vanaf ¤ 19,99 | |
Nitrouz | vrijdag 1 juli 2011 @ 14:08 |
Wat is de titel van de remake dan? Dit origineel ziet er in ieder geval aardig uit. | |
Zonnetje1981 | zaterdag 2 juli 2011 @ 15:22 |
Na aanleiding van deze post Megan is missing gister gezien, wat een zieke film... | |
znarch | zaterdag 2 juli 2011 @ 17:13 |
Gewoon The Silent House volgens mij | |
Tim86 | maandag 4 juli 2011 @ 16:59 |
Vanavond op tv: | |
HAL9000S | maandag 4 juli 2011 @ 17:27 |
Denk dat ie bij vrouwen ook wat harder aankomt ja..... maar vond het einde ook wel redelijk schokkend idd. | |
DrDentz | maandag 4 juli 2011 @ 17:39 |
Ga alleen niet kijken want tja.. blu-ray.. | |
Captain_Maximum | maandag 4 juli 2011 @ 18:27 |
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar die film, alleen dat downloaden schiet maar niet op. | |
Zonnetje1981 | maandag 4 juli 2011 @ 22:26 |
Ik had deze binnen 30 minuten binnen...het is wel een aanrader, maar zoals ik al zei: een erg zieke film.. Gister Triangle gezien, niet slecht, maar ook niet heel erg goed.. | |
HAL9000S | maandag 4 juli 2011 @ 22:48 |
Traingle is oke idd.... paar leuke momenten zoals die stapels lijken enzo Die zie je wel meer in horrorfilms maar deze stapels zijn 'anders' | |
Nitrouz | maandag 4 juli 2011 @ 22:49 |
Triangle heb ik hier nog liggen in een mooie steelcase, moet hem nog is bekijken. | |
Eenskijken | maandag 4 juli 2011 @ 22:54 |
dead snow kijk ik nu | |
Fukushima | maandag 4 juli 2011 @ 22:55 |
triangle, dat is toch een soort van ik heb net "the shrine" gekeken en het leek er even op dat het een soort van hostel zou worden, maar ik was uiteindelijk positief verrast! 7/10 | |
HAL9000S | maandag 4 juli 2011 @ 22:58 |
Yup, die 2 films zijn inderdaad met elkaar te vergelijken qua opzet maar wel met een klein nuanceverschil.....
| |
Fukushima | maandag 4 juli 2011 @ 23:03 |
ja okee dan weet ik dat het die film is, ik vond het best een sterke film! | |
Captain_Maximum | maandag 4 juli 2011 @ 23:18 |
Dat vond ik zelf wel een leuke horrorfilm. Niet echt een geweldig verhaal, maar wel vermakelijk om naar te kijken. | |
Captain_Maximum | dinsdag 5 juli 2011 @ 01:05 |
Eindelijk heb ik die film gezien en ik vond hem nog best oké in elkaar gezet. Weer eens wat anders. | |
Nitrouz | dinsdag 5 juli 2011 @ 12:45 |
Gisteren Psychos In Love gekeken, viel wat tegen. | |
haakon | dinsdag 5 juli 2011 @ 13:29 |
Nog een zieke film voor liefhebbers: Murder Set Pieces en Srpski film ook bekend als A Serbian Film | |
Zonnetje1981 | dinsdag 5 juli 2011 @ 17:57 |
Deze twee sla ik even over, heb heel veel over A Serbian Film gehoord, te veel | |
Captain_Maximum | dinsdag 5 juli 2011 @ 18:47 |
Murder Set Pieces kan ik wel op downloadlijstje zetten. A Serbian Film heb ik al gezien. Naar mijn mening best een redelijk verhaal. | |
popolon | woensdag 6 juli 2011 @ 14:39 |
Ik vond 't best een leuke film. Lekker slashen op 't eind. | |
Thas | vrijdag 8 juli 2011 @ 17:18 |
Eergister gekeken, vond hem echt geweldig goed Het eerste uur vond ik ook nogal traag maar het einde maakte dat ruimschoots goed Iemand hier die nog meer films kent die hier wat van weg hebben? Dan bedoel ik dus vooral
[ Bericht 13% gewijzigd door Thas op 08-07-2011 17:52:34 ] | |
haakon | vrijdag 8 juli 2011 @ 18:09 |
Pathology en Insanitarium zijn trouwens ook best zieke horrorfilms | |
Ezechielk | vrijdag 8 juli 2011 @ 18:28 |
Murder Set Pieces gekeken, maar ik vond hem bar tegenvallen. Pathology was inderdaad best tof om te kijken, Insanitarium nog niet gezien, vanavond maar eens doen | |
Hondenbrokken | vrijdag 8 juli 2011 @ 18:28 |
Vanavond komt the shining op tv van Stephen King. | |
haakon | vrijdag 8 juli 2011 @ 18:41 |
Das idd gewoon een zieke film die nergens over gaat.
| |
Grunge. | vrijdag 8 juli 2011 @ 23:55 |
Aan het kijken, lekker ouderwetsch op teevee. Voor het laatst gekeken toen ik een jaar of vijftien was, toch al zeven jaar geleden . | |
HAL9000S | vrijdag 8 juli 2011 @ 23:58 |
De Stephen King versie of die van Kubrick? | |
DrDentz | zaterdag 9 juli 2011 @ 00:06 |
Het is Jack Nicholson maand hè.. | |
Grunge. | zaterdag 9 juli 2011 @ 00:28 |
Freakier dan op mijn vijftiende. Die geluiden ook, instant tinnitus. Prachtige beelden, sfeer, blik van Nicholson . | |
Captain_Maximum | zaterdag 9 juli 2011 @ 12:58 |
Eigenlijk dus gewoon een film die gemaakt is om te shockeren. Jammer dat het dan vaak alleen maar lachwekkend en triest wordt. | |
haakon | zaterdag 9 juli 2011 @ 13:41 |
Klopt. Is ook echt slecht geacteerd, maar er zitten toch wel wat wtf-momentjes in | |
Nitrouz | zaterdag 9 juli 2011 @ 13:42 |
Gisteren The Gruesome Twosome gekeken, niet echt een aanrader, maar leuk om is gezien te hebben. | |
Captain_Maximum | zaterdag 9 juli 2011 @ 13:54 |
Wtf-momentjes vind ik persoonlijk niet shockerend. Slechte films wel. En dan met name het idee dat het serieus geld gekost heeft. | |
haakon | zaterdag 9 juli 2011 @ 13:56 |
Gewoon kijken die hap. Het is van beide een beetje.. Ik ga ff slaap inhalen. | |
Nitrouz | zaterdag 9 juli 2011 @ 14:32 |
Murder-Set-Pieces zie ik hier altijd liggen in de videotheek, maar ik laat hem altijd liggen. | |
popolon | zaterdag 9 juli 2011 @ 15:03 |
Gisteren bekeken: Organizm (Living Hell), best aardige B film die lekker wegkijkt. Had weinig verwachtingen dus viel 100% mee. | |
Nitrouz | dinsdag 12 juli 2011 @ 20:01 |
Gisteren Nos Miran (They Are Watching Us) gezien, 2e helft van de film is echt Spaanse bovennatuurlijke horror uit 2002. |