abonnement Unibet Coolblue
pi_4647854
--- Incoming transmission ---

StarFleet Command announces:

Completion of new Starfleet Base on Fokeiland.
Owner: Admiral TSM alias The Science Man

List of available things:
* Site to site transporter
* Site to starship transporter
* Starfleet Database available
* The newest Starfleet computer (voice controlled for Admiral TSM only)
* Protective security shielding (in case of an emergency)
* and more will be added

Message from Admiral TSM:
Hallo eilandbewoners,

Starfleet heeft me overgeplaatst naar dit eiland en ik hoop dat ik hier een goede tijd zal hebben.

Vragen mogen mij altijd gesteld worden, zolang ik ze maar kan beantwoorden.

Live long and prosper,
Admiral TSM
alias The Science Man

--- End of transmission ---

pi_4648155
Lijkt me goed idee, wanneer komt seven op bezoek?
pi_4648301
Ik zal contact opnemen met de USS Voyager. Zodra ik het weet zal ik het zeggen.
  woensdag 19 juni 2002 @ 08:17:32 #4
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_4649680
* ninja-mod vraagd zich af of zo'n basis wel veilig is....
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_4650301
Ik kan je verzekeren dat de basis veilig is, kom maar een keer kijken, dan laat ik het je zien.
  woensdag 19 juni 2002 @ 11:07:02 #6
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_4651614
ik kom zeker eens langs... heb het momenteel erg druk. o.a. met het bodyguarden van pluisje
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_4662458
Hm, interessant, misschien kom ik wel een keer kijken zodra mijn char uit het bos is(maar dat kan nog wel even duren)
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_4668278
--- Incoming transmission ---

Now available on request:
* 2 holodecks

For use contact Admiral TSM
alias The Science Man

--- End of transmission ---

pi_4669908
Hoi ScienceMan Wat leuk dat je even bij mijn blokhutje was wezen kijken, helaas sliep ik nog in het knusse blokhutbedje. Mag ik eens rondkijken in je starfleet dinges?
pi_4671779
Hoi Inkie, dat mag wel hoor, zal ik je hierheen beamen?
pi_4683269
Admiral TSM:
Computer, raise shields when VixenFromHell is within 25 m. of Starfleet Base and immidiately notify me.

Computer:
Acknowledged

pi_4783264
Wil de crew van de strafleet-basis niet een keertje een rondvaart maken? Kom eens kijken op Damiaan's rondvaartservice

Scherpe groepstarieven uiteraard!

pi_4785600
* VixenFromHell staat op zeer grote afstand naar de basis te kijken

* hmm , ik weet dat ik niet in de buurt van de basis mag komen, maar waarom wil die ScienceMan dat toch niet, denkt VixenFromHell

Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_4785606
edit

[Dit bericht is gewijzigd door pluisje op 27-06-2002 21:25]

To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_4785613
edit
Berichten verwijderd om topic leesbaar te houden

[Dit bericht is gewijzigd door pluisje op 27-06-2002 21:26]

Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_4788683
Captain B'Ellana of the USS NOX NCC-768929 reporting.

Requesting dockingspace for the USS Nox, a Prometheus Class ship....

(geinig dit!)

Doei.
  vrijdag 28 juni 2002 @ 00:50:22 #17
4489 Alien
Here To Take Over The World
pi_4789312
Tussen de talloze sterren in de heldere nacht lijkt 1 ster zich te bewegen. Langzaamaan komt het steeds dichterbij totdat duidelijk ronde vormen zichtbaar worden. Een haperend licht aan de achterkant doet alle twijvel wegnemen. Dit is eerder op dit eiland gesignaleerd. In lang vergeten tijden, totdat de Cybertron XyBorgh kwam en de eigenaren van dit vliegende object verjoegen.
(zie Cybertron on Eiland )

Omdat op het laatste moment de al haperende motor uitvalt maakt het ruimteschip, de allereerste ooit gespot op het eiland in vroegere tijden, een harde landing op de ruimtehaven van de Starfleet Basis. Het luik opent zich en drie gestaltes komen uit het verblindende licht tevoorschijn...

* Alien haalt diep adem. "ah, heerlijk om weer terug te zijn hier, ik heb het gemist. Broertjes, pak al het spul maar uit. Hier hebben ze vast wel genoeg onderdelen om ons te helpen deze roestbak te repareren. En bovendien beschermt dit ons hopelijk als die euh... Dinges hier nog steeds rondhangt."

The thruth is out there...[br]And the truth, that's me
  vrijdag 28 juni 2002 @ 01:07:14 #18
4539 Martian
no, not Marvin
pi_4789587
Goh, wat een leuk optrekje hier zeg
Er is veel veranderd sinds we weg zijn gegaan
Zeg broertje, schiet je een beetje op met dat spul uitladen? Luiwammes!
According to my name I'm from Mars, But I'm not
pi_4789627
Jaja, ik kom er al aan. Het is zwaar hoor
Trouwens, Starfleet is dit he? Zou die euh, hoe heet die vent toch, euh, Kirk, zou die hier rondhangen dan? Ik zou hem wel eens willen spreken over zijn avonturen en de Enterprise enzo. Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat scheepje. Wie is er nu kapitein van? of hij nog steeds?
  vrijdag 28 juni 2002 @ 01:11:48 #20
4489 Alien
Here To Take Over The World
pi_4789664
Zeg broertje, dat je dom was, dat wisten we wel, maar zo dom?
Kirk was zo'n 90 jaar geleden. Die Enterprise en hij bestaan niet meer Domkop!
En schiet eens op, we moeten nodig met de reparaties beginnen. Of jij eigenlijk, ik ga lekker slapen. Kom je mee Mart.. Eens zien hoe de faciliteiten hier zijn
The thruth is out there...[br]And the truth, that's me
pi_4796163
* Faithy neemt aan dat het goed is, en dokt haar schip in een baan boven de basis.

Ze straalt zichzelf naar beneden, en regelt een kamer voor zich op de basis..

Eens even kijken wat dit nieuwe complex allemaal te bieden heeft.....

Doei.
  vrijdag 28 juni 2002 @ 15:01:12 #22
18199 XyBorgh
Humaniod Andriod
pi_4796250
Hmmm technologie! Misschien kan iemand me hier eindelijk afbouwen en programmeren zodat ik er niet meer uitzie als een ijzeren skelet!
A heart made of bits and bytes has feelings too!
  vrijdag 28 juni 2002 @ 15:33:22 #23
4489 Alien
Here To Take Over The World
pi_4796839
* Alien kijkt verschrikt op als hij doorheeft dat XyBorgh in de basis is

Broertjes, wel blijven voorlopig even in ons schip tot euh, die dinges, weg is. We kunnen verdorie geen kant op Hopelijk gaan ze hem helemaal herprogrammeren. Hij vraagt om onderhoud dus lijkt me op dit moment ongevaarlijk. En ik hoopte nog zo dat het hier niet zo verschijnen...

The thruth is out there...[br]And the truth, that's me
pi_4832610
TheScienceMan: "Computer, secure all systems and allow use only with my voice recognition and authorization."

Computer: "Acknowledged, all systems secured."

TheScienceMan: "Computer, raise shields around Main Control Center."

Computer: "Acknowledged, shields raised."

TheScienceMan: "Open secured channel to Starfleet Command."

Computer: "Channel opened."

pi_4863027
* Faithy roept op hetzelfde tijdstip Starfleet Command op...

Admiral: Goodmorning Captain, what's so urgent?

B'Ellana: I believe there are some terrorist aliens near the new basis.... Could you please check on.......

Doei.
  woensdag 3 juli 2002 @ 16:22:09 #26
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_4867457
* Langzaam vliegt simon over de "starfleet basis" en kijkt naar de drukke bezigheden beneden hem..

Z'n Alpha SF3 Veritech Fighter hangt stil in de lucht en steekt duidelijk af tegen de heldere hemel. Simon vindt het niet nodig om stilletjes te doen. Hoe meer technologische kennis er is hoe leuker hij het vindt.

Hij maakt zich bekend bij starfleet command en wacht op een signaal dat hij kan landen.. z'n Veritech neemt ondertussen allerij testen en verzameld gegevens over de basis om te zorgen dat er niets wordt beschadigd tijdens de landing.

R.I.P
pi_4872874
TheScienceMan: Hallo Simon, ik heb je bericht ontvangen met de vraag of je mag landen. Ik wil graag weten wat je bedoeling is om bij de Starfleet Base te landen.
pi_4873393
Admiral TheScienceMan: "Computer, Red Alert."

* Red Alert sounds

Admiral TheScienceMan: "All personnel, report for duty."

[Dit bericht is gewijzigd door TheScienceMan op 04-07-2002 00:25]

  woensdag 3 juli 2002 @ 22:26:39 #29
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_4873901
* simon beantwoordt de vraag, en verteld dat hij puur op buren bezoek komt, misschien kunnen we nog wat van elkaar leren. informatie uitwisselen .
R.I.P
  dinsdag 9 juli 2002 @ 15:24:48 #30
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_4943025
Na verder geen gehoor te krijgen besluit simon terug te keren naar z'n basis en zich te beraden op al die technologische beschavingen die zich op dit eiland zo plotseling vestigen.
R.I.P
pi_5039868
Admiral TheScienceMan: "Computer, go to Yellow Alert."

* Red Alert sound stopt

Admiral TheScienceMan: "Computer, confirm voice security on all systems."

Computer: "Voice security on all systems confirmed."

pi_5040287
* Khalein maakt zich zorgen over wat zo'n basis met zich meebrengt. Hoe is er bijvoorbeeld zomaar een Gremlinicus Destructicus op het eiland verschenen? Die beesten zijn nou niet bepaald talrijk op deze aardkloot en hoewel ze kunnen zwemmen, is het stuk naar het Fok! eiland toch aan de erg lange kant. Moet hier iemand een reprimande krijgen voor het misplaatsen (en aan laten staan) van een site-to-site transporter? En als deze basis de oorsprong is van het kleine gedrocht, hoe zit het dan met de schadevergoeding? Wie op het eiland accepteert gold pressed latinum? Maar goed, vooralsnog heeft Khalein geen harde bewijzen en is zijn eerste prioriteit het vangen van het beestje. Zeg... Zou wat dat betreft een phaser niet handig zijn? Eentje lenen misschien? Please? Ontbijterie manager out...
The prettiest people do the ugliest things
pi_5040625
*Incoming transmission on non-Starfleet frequency*

Gegroet, admiral TheScienceMan!

Na een verhuizing is het altijd gewoonlijk om de nieuwe buurman welkom te heten. Bij deze. Ik ben Captain motown van het onafhankelijke ruimtestation Fokylon 5, gelegen aan de andere kant van de interdimensional crossover wormhole.

Ik verheug me op een langdurige vreedzame coexistentie.

Tevens een waarschuwing: als er straks een slijmbal genaamd "Bester" bij je nieuwe ruimtestation aanklopt met het verzoek of je hem wil helpen met het opzoeken van een stel telepathische vluchtelingen, die vermoedelijk door de wormhole zijn gegaan: help hem niet, want het is een ongelooflijke lul. En laat je niet misleiden door het feit dat hij toevallig als twee druppels water op oud-admiraal Chekov lijkt.

Goodbye for now,

Captain motown

PS: Zou je Captain B'Ellana even willen vragen hoe haar nieuwe Quantum Slipstream Drive prototype bevalt?

Ars longa, vita brevis
  dinsdag 16 juli 2002 @ 22:38:26 #34
32340 Radost_FX
I LOVE TECHNO/ Praag!
pi_5042168
* A sudden flash in space marks the entry of a huge starship coming out of warp... It seems to be badly damaged and moving with great speed towards the planet's surface...

A crackle over the com: bzzzt... is commander Radost of the Imperial Prazdroj Cruiser Sokolnice to anyone out there! We sustained heavy damage. Our thruste...........unctioning.........ing dow.........do not attempt to sa...us.......icked up an unknown enti......rom an alie...vessel. It has kill....of my crew...... .*SHRIIEEEK!!!!*.... AAAAHHH... FIRE!!!... It's on the bridge!....SHOO.........

* A racket of arms being fired off is followed by an abrupt end of the transmission. The mighty ship is burning through the atmosphere and blazes through the evening sky... With a massive plunge it hits the ocean's surface and remains there, floating whilst various fires and explosions cover the badly damaged hull of the gigantic cruiser...

"Muzi a zeny jsou dva ruzny zivocisny druhy"
pi_5048266
Admiral TheScienceMan: "Computer, open communications channel to Captain motown, Fokylon 5."

Computer: "Channel opened."

Admiral TheScienceMan:
"Gegroet Captain motown.

Allereerst dank voor je waarschuwing. Ik heb hem nog niet gezien, maar nu weet ik dat ik daar rekening mee moet houden.

De vreedzame coëxistentie tussen Fokylon 5 en Starfleet Base Fok!Eiland zal wel lukken en daar hoop ik ook op.

Ik zal Captain B'Ellana je bericht over de Quantum Slipstream Drive prototype doorgeven.

Hopelijk tot wederziens.

Starfleet Base out."

Computer: "Communications channel closed."

  zaterdag 20 juli 2002 @ 23:37:39 #36
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_5093076
* Met een sonische knal breekt de Alpha SF3 Veritech Fighter zich door de bariëre van geluid en duikt op de Starfleet Basis af, dan gaat de Alpha SF3 Veritech Fighter vol in de remmen en transformeert zich in Battleloid mode.

Waakzaam staat de Battleloid op een landingplaats, dan haalt hij de androïde (genaamd: XyBorgh) tevoorschijn die al maanden op Simon's basis staat. en zet die op de grond neer.

Via de speaker laat Simon weten dat deze androïde zomaar aan kwam wandelen maar dat die volgens hem beter op z'n plaats is op deze basis. Dan transformeert hij zich terug naar de veritech mode en vliegt weg van de basis door naar het bos.

Hij laat de mensen op de basis in verwarring over de androïde achter

R.I.P
pi_5576398
Admiral TSM: "Computer, Emergency Transport directly to Starfleet Base. Energize."

* TheScienceMan wordt naar het commandocentrum van de Starfleet Base gebeamd.

Admiral TSM: "Computer, raise shields of Starfleet Base, Fok!eiland Rechtbank and FOK!TV and set highest security level."

Computer: "Shields of Starfleet Base, Fok!eiland Rechtbank and FOK!TV are raised. Security level set to highest."

Admiral TSM: "Computer, open secured channel to Starfleet Command."

Computer: "Acknowledged. Secured channel opened."

* ...

  woensdag 23 oktober 2002 @ 19:55:44 #38
26249 Eomer
Room design by Tekenix
pi_6434906
Plotseling klinkt er een harde knal gevolgd door een blauwe flits..

Een aantal ovaal gevormde schepen komt uit hyperspace, gevolgd door een groter aantal driehoekige schepen. Er is een continu feest van rode en groene lichtbundels te zien, waarbij ondertussen steeds kleinere explosies te zien zijn waarvan de mensen op de grond denken dat het iets van ontsnappingsschepen zijn. Nadat de laatste ovalen cruiser met een harde knal en veel brokstukken geëxplodeerd is, komen de driehoekige schepen richting aarde...

Het leidende schip, een nog grotere zwarte driehoek roept de basis op...

*This is admiral Harkov of the Super Star Destroyer Executor to unidentified base. Lower your shields and prepare to be boarded. We will inspect your base to see if you are harbouring any Rebel scum who have escaped our attack*

*Awaiting your reply....*

pi_6435689
Admiral TSM to computer: "Computer, Red Alert."

* Red Alert sounds

Admiral TSM: "All personnel, report for duty."

Admiral TSM: "Computer, open channel."

Computer: "Channel opened."

"This is Starfleet Admiral TheScienceMan to admiral Harkov. I can assure you that no-one has requested asylum nor that anyone has entered this base without me knowing that.
I cannot allow you to enter the base without any good reason and most certainly with these threats. Also our Prime Directive prohibits all Starfleet personnel to interfere with other cultures. Therefore we are not allowed to hide any 'Rebel' as you call it."

  dinsdag 29 oktober 2002 @ 19:01:36 #40
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_6526633
Vf213 Black Lions flight 1,2,3 and 4 are standing by for interception we're equipped with superduper phoenix missiles in case you need assistance admiral
  zondag 10 november 2002 @ 14:20:58 #41
26249 Eomer
Room design by Tekenix
pi_6723809
These are not threats, admiral...these measures are for your own safety...

These Rebels are dangerous individuals. They will attempt to gain a foothold in your base, and when they've got it, your base will most certainly be leveled by us...

Think about your people, lower your shields and prepare to be boarded.

BTW, the prime directive only prevents you from interfering with non-Warp capabale species ánd we made first contact..:P

- As admiral Harkov spoke to admiral TheScienceMan several cubical ships dropped out of Trans-Warp.

Admirals, we are being hailed!

*message to all vessels in the area*

We are The Borg...lower your shields and surrender your vessels. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile...

"For now, we will be on the same side 'till this we have defeated this common foe..."

"What are your orders, admiral??"

[Dit bericht is gewijzigd door Eomer op 10-11-2002 14:37]

  zondag 10 november 2002 @ 16:58:52 #42
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_6725635
to all black lion flights : Power on all weapon systems and lock onto targets

Pilots : Sir all targets are locked on, seemes like they are so advanced thaat they forgot about simple missiles and we can blow them out of the skies without problems

pi_6726683
Computer: "Red Alert, Borg proximity alert, Admiral TSM please stand by for direct transport to Command Center. All personnel report for duty, this is not a drill. Initiating Borg Defensive Status. Initiating Enhanced Shielding, Status of shielding: 150% and increasing, status of power 200%, weapons power 250% and increasing, computer core has been secured and shielded at 300%, all weapons standing by, all stations standing by, all systems standing by, all security personnel standing by, Starfleet Command has been informed of emergency, all Starfleet vessels within 10 lightyears received an emergency status message and all have confirmed to arrive here."

Admiral TSM: "Admiral TSM of Starfleet Base Fok!eiland to all vessels. Do not underestimate the power of the Borg. They are highly adaptive, one shot and the immediately adapt. Please don't do anything stupid."

Computer: "Status of shielding: 300% and increasing, status of power 250% and increasing, weapons power 450% and increasing, computer core has been secured and shielded at 300%, 12 Starfleet vessels are on route, ETA of vessel closest to Starfleet Base Fok!eiland 2 minutes, all 12 vessels are estimated to arrive within 14 minutes 36 seconds. Starfleet Command announces that more assistance is on its way."

pi_6780907
* De Tovenaar Khadgar verschijnt uit het niets weer op Fok!Eiland... Hij kijkt omhoog en ziet de grote kubussen op het eiland afkomen.

Dit is niet goed. "Arbolest Requirem"

* Een mechanisch lichaam verschijnt naast Khadgar. Met een flinke klim omhoog zit hij in de Arbolest

Begin opstarten, ARU...

ARU starting

  woensdag 13 november 2002 @ 16:18:44 #45
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_6781080
.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_6789536
* De Arbolest Mech sluit de kap en staat op.

Kom ARU, we moeten ze helpen. Stijg op!

Jet's activated

pi_6789730
Captain B'Ellana kreeg via de subspace channels door dat de Fok! basis onder bedreiging van de Borg stond en snelt er met de USS Nox heen....
Doei.
pi_6789787
* De Arbolest stijgt snel naar de dampkring en zet koers voor het dichtstbijzijnde Borg schip.

Aru, land in die dockingbay. Bereid je voor op infiltratie.

Understood

* Khadgar land in de dockingbay van de cube.

Start ECS veld.

* De Mech wordt onzichtbaar

ECS activated. Estimated time until borg detection: 4 minutes

pi_6790238
A Vessel has been detected. Grid 9, cluster 11. Prepare for Assimilation

* De Cube begint op de USS Nox te vuren en start een tractorbeam

We are The Borg. Surrender your ships.

Resistance Is Futile
pi_6790390
All hands to the battle stations!!!

RED ALERT!!!

Commander Dani, report!!!

**We took damage on decks 4, 5, 7 and 8 ma'am

Shields?

**Down to 80%

Keep them at maximum and fire at will lieutenant Verger!

**Yes ma'am!

Doei.
pi_6790490
Intruder detected! Subjunction 12. Intercept and assimilate

* Plotseling valt de tractorbeam op de USS Nox uit.

Regenerate tractor matrix. Reroute auxillary power

Resistance Is Futile
pi_6790525
* Met een luide explosie gaat de tractor beam generator ten onder

Helaas kunnen ze ons nu wel zien, Aru. Laad wapens en schild!

Acknowledged

  donderdag 14 november 2002 @ 23:46:54 #53
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_6810835
A shield ship will have a new wapon technonogy to destory borg
pi_7214681
--- Incoming Transmission ---
Encrypted
Priority 1
To: Admiral TSM
From: Starfleet Command

Admiral TSM, you are hereby promoted to the rank of Fleet Admiral. You have an impeccable record. You have already been informed that the Starfleet Commander recently passed away. The remaining Fleet Admirals have chosen you to take his place as new Starfleet Commander.

Congratulations with your new function. More information will be sent to you soon.

Starfleet out.
--- End of Transmission ---

pi_7218718
Hallo ScienceMan hoe is het in je Starfleet Basis?
pi_7230283
Goed hoor inkie1010. Starfleet Command heeft me gepromoveerd tot Fleet Admiral in de functie van Starfleet Commander.
  zaterdag 21 december 2002 @ 18:49:54 #57
26249 Eomer
Room design by Tekenix
pi_7468601
Terwijl de Starfleet schepen druk in de weer zijn met de Borg, maken de Keizerlijke schepen zich klaar om de aanval in te zetten op het leidende schip, een enorme kubus.

De Executor zet een koers voor de kubus, laad zijn schilden en wapens op, en begint z'n turbolasers op z'n gemak helemaal uit te legen op de romp van de kubus.

"NEEEEE!" was de laatste kreet van de kapitein van de Star Destroyer Avenger, waarna alleen maar een hoop rotzooi van het eens zo trotse slagschip terug te vinden was.

Admiraal Harkov trekt zich terug naar zijn kamer. "De borg zijn sterk...maar wij zijn ingenieus!" denkt hij bij zichzelf...

"Roep Fleet Commander TheScienceMan op, deze vloot moet georganiseerd worden...iedereen schiet maar in het wilde weg, en het enige dat gemeenschappelijk is dat er alleen op de Borg geschoten wordt...maar echt veel schade doen we niet hé...alleen maar krasjes op de lak..."

pi_7469634
* This is StarFleet Commander TheScienceMan to all vessels. As being the highest person in rank I will take charge over the operation. The USS Nox will be the flag ship.

* StarFleet Commander TSM to Captain B'Ellana of the USS Nox:
"Captain, the USS Nox is the flag ship. Open the file under address "4 7 Delta 3 9 4 6 5 Alpha 0 0 0 4 0 6 Omega" in your ship's database for more instructions on how to defeat the Borg."

  zondag 22 december 2002 @ 17:41:58 #59
26249 Eomer
Room design by Tekenix
pi_7482307
*Admiral Harkov aan FleetCommander TheScienceMan, welke instructies moet ik mijn vloot geven?*
pi_7496672
StarFleet Commander TSM to Admiral Harkov: "Admiral, groepeer je vloot in Epsilonpatroon in sector 93,146. Wat is de bewapening van uw vloot?"
  maandag 23 december 2002 @ 14:58:14 #61
26249 Eomer
Room design by Tekenix
pi_7499270
Epsilon aanvalspatroon aangenomen.

5 Star Destroyers, 1 Super Star Destroyer.

Elk van die schepen bevat 4 squads TIE-Defenders, en 2 squads TIE-Bombers. Bewapening varieert van gewone lasers tot turbo-laser turrets, en van Concussion missles tot heavy space bombs.

De Super Star Destroyer bevat 8 squads Defenders en 4 squads Bombers.

Ik ben in afwachting van orders...

Mag ik voorstellen om van het Epsilonpatroon een Muur-formatie te maken, en al de destroyers langszij langs de kubus te sturen voor optimaal Turbo-laser effect?

  zondag 29 december 2002 @ 23:37:50 #62
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7608711
* Magneet for TSM please assist in search for a very bad criminal who has been robbing the bank & several shops, Black Lions & apache squadron are also already in the air
  donderdag 16 januari 2003 @ 11:55:04 #63
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7927194
MAYDAY MAYDAY MAYDAY This is the Fok! Tomcat squadron a big monster is trying to demolish the island, please assist. We damaged him but he regenerated the missing flesh, maybe you can use ur tractor beam?
pi_16295358
* TheScienceMan loopt voor het laatst 'zijn' basis binnen en begeeft zich direct naar OPS. Daar aangekomen:

"Computer, initiate auto destruct sequence, countdown three minutes, autorisation TSM, Admiral, Alpha four seven three nine two Delta Omega Zero."

"Warning, auto destruct sequence armed. Three minutes to auto destruct."

* TheScienceMan tikt op zijn linkerborst: "Admiral TSM to USS Enterprise, one to beam up." Hij kijkt nog een keer goed rond en zegt dan: "Energise." Een blauwe gloed verschijnt. Wanneer de blauwe gloed weg is, is TheScienceMan voorgoed verdwenen van het eiland.

Twee minuten en vijftig seconden nadat het aftellen is begonnen:

"Warning, auto destruct in ten seconds. Nine. Eight. Seven. Six. Five. Four. Three. Two. One."

Een reeks explosies is te horen op het hele eiland. Van de Starfleet Basis Fok!eiland is niets meer over. Ook de gebouwen van Fok!TV en Fok!TV Productions zijn door de explosies vernietigd.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')