Dat veel mensen zijn waanbeelden en ingebeelde vriendjes als zoete koek slik(t)en maakt hem nog geen groot leider.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef MissMSX het volgende:
Je kunt het niet met hem eens zijn, maar dat zegt niets over zijn leiderschapskwaliteiten.
Geen idee, maar ik verdenk hem wel van overtollige beharing op andere plekken dan zijn hoofd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat heeft Q iedereen hier wijsgemaakt zeker?
Volgens mij is het een schatje, zo ziet ze er echt uit, superlief.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Godtje het volgende:
Mooi!![]()
Echte liefde. En het is een mooie vrouw.
Dat heet overcompensatie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik verdenk hem wel van overtollige beharing op andere plekken dan zijn hoofd.
quote:
Absoluut!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Godtje het volgende:
Mooi!![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Godtje het volgende:
Mooi!![]()
Kan ik iets voor je doen babe? Zoek me op als je wil delen he..quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]Met de telenovelle die mijn leven atm is, ik wel.
Stel je niet aanquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]Met de telenovelle die mijn leven atm is, ik wel.
ik heb bikinifoto's van haar gezien en ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgens mij is het een schatje, zo ziet ze er echt uit, superlief.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan ik iets voor je doen babe? Zoek me op als je wil delen he..
Ik wil nog een keer met je trouwenquote:
I second thatquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef L-E het volgende:
En toch wil ik niet trouwen. Hoe mooi dit ook is.
We hebben net onze eerste bruiloft afbetaald.quote:
Lenen.nl.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef AirwiN het volgende:
We hebben net onze eerste bruiloft afbetaald.
Wat maakt volgens jou dan een groot leider?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat veel mensen zijn waanbeelden en ingebeelde vriendjes als zoete koek slik(t)en maakt hem nog geen groot leider.
Is toch een bezegeling van de liefde enzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef L-E het volgende:
Daarom wil ik niet trouwen. Zuinig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben net onze eerste bruiloft afbetaald.
reden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef L-E het volgende:
Ja, want je houdt alleen ECHT van elkaar als je getrouwd bentquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch een bezegeling van de liefde enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |