Nicequote:Op donderdag 28 april 2011 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja! Hij zit goed in zijn vel, haar eraf bril op (metamorfose) hard op zoek naar werk en begint met nieuwe opleiding. Wil graag komen op vak naar NL maar weten nog niet precies wanneer.
Zo tof dit
Volwassen aan het wordenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Jeetje Bluezz! Wat is er met hem gebeurd??
Is hij weg bij die enge club, denk je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volwassen aan het worden![]()
Ging het een beetje vanmiddag
Dude....knuf voor jou iddquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is hij weg bij die enge club, denk je?
Ja het ging hoor. En we hebben de hele dag steeds wat herinneringen opgehaald, Arty en ik. Zo sijpelt de dag vol annekdotes en gedachten en dat is mooi aan zo'n dag ook.
Word jij ook zo... denkend? van uitvaarten? Ik kan even geen passende term vinden, maar merk je een soort verschuiving van hoe je over bepaalde zaken denkt die betrekking hebben op de overledene?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja het ging hoor. En we hebben de hele dag steeds wat herinneringen opgehaald, Arty en ik. Zo sijpelt de dag vol annekdotes en gedachten en dat is mooi aan zo'n dag ook.
Op vakquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Bluezz, wat een heerlijk nieuws. Is Q. van plan om in NL te blijven of komt 'ie alleen op bezoek?
Nee, hij is pas 2 weken op 'kamp' geweest met 'de groep'. En wéér een opleiding op hun kosten (hij kan maar geen werk vinden) dus tja.... very tide nog steeds.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Is hij weg bij die enge club, denk je?
Dankjewel Pee.quote:
Hij komt vast ook bij jou langsquote:
In welke richting gaat deze opleiding? Iets met meer perspectief qua baan? Maar hoe wil hij zijn ticket dan gaan betalen?quote:Nee, hij is pas 2 weken op 'kamp' geweest met 'de groep'. En wéér een opleiding op hun kosten (hij kan maar geen werk vinden) dus tja.... very tide nog steeds.
Ja, en ook wel fijn somsquote:En ja dat is goed aan een afscheid, die herinneringen he.
OKquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dankjewel Pee.En het gaat echt heel goed hoor. Waardevolle dag was het.
Zijn pa en wij betalen zijn retourtje (drempel laag houdenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Hij komt vast ook bij jou langs
In welke richting gaat deze opleiding? Iets met meer perspectief qua baan? Maar hoe wil hij zijn ticket dan gaan betalen?
Ik probeer telkens op zo'n dag lessen te leren van de overledene. Uitvinden wat je kan oppikken, zodat het wordt doorgegeven. Score van vandaag: het leven geeft geen recht op een bepaalde lengte ervan, maar geeft wel de kans tot een bepaalde diepte.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Word jij ook zo... denkend? van uitvaarten? Ik kan even geen passende term vinden, maar merk je een soort verschuiving van hoe je over bepaalde zaken denkt die betrekking hebben op de overledene?
Dat dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:28 schreef golfer het volgende:
Ik hou van je Dude, alleen al om je prachtige woordkeuze en omschrijving.
Wat lief van jullie Bluezz en wat een feest dat hij daar wellicht gebruik van gaat maken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn pa en wij betalen zijn retourtje (drempel laag houden) dat aanbod hadden we in 2008 al gedaan en ik noemde het in mijn laatste brief nog maar eens, en het begint te landen allemaal.
En deze opleiding ik heb geen idee wat het is en in welke richting. Dat ga ik vragen in mijn volgende brief, maar hij is nooit zo scheutig met details
Met de vorige ( ook op de uni ) zou ie makkelijk werk kunnen vinden/aussiër kunnen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |