Als het een iPhone 4 is, is dit volstrekt normaal gedrag.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef xbox2011 het volgende:
Vriend doet vreemd met zijn Gsm.Houd hem continue bij zich.Gsm zit altijd in zijn broekzak.
En geluid staat ook uit.Slaapt er zelfs mee.Doet of het zijn kostbaarste bezit is op het moment.
Mijn gedachte..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef Inverted_World het volgende:
Hij gaat vreemd. Terecht, ik zou ook niet willen dat iemand mijn smsjes las.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals, hij gaat vreemd. Of om het minder erg te maken, hij is flink aan het flirten...quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:26 schreef xbox2011 het volgende:
En ik jaloers nee hoor. Ben niet zo,n moeilijk iemand ook,
laat hem altijd erg vrij met alles maar dit valt gewoon op vandaar.
Ts haar vriend doet apart... Eerst normaal doen over SMSjes lezen en nu alles verbergen? Ik snap sowieso niet waarom er zo moeilijk word over gedaan over emails en smsjes... Als er niks ergs in staat, waarom dan zo moeilijk doen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:21 schreef stbabylon het volgende:
TS wordt para, TS drijft vriend helemaal tot waanzin, TS dreigt zelfs met uitmaken als ze de smsjes niet mag lezen en de vriend van TS houdt maar op met het regelen van de grote verrassing voor zijn vriendin, die ze duidelijk niet verdient, laat haar lekker stikken, jaloers kutwijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |