abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96118178
Hoi allen.Graag jullie mening.

Vriend doet vreemd met zijn Gsm.Houd hem continue bij zich.Gsm zit altijd in zijn broekzak.
En geluid staat ook uit.Slaapt er zelfs mee.Doet of het zijn kostbaarste bezit is op het moment.
Doet er gewoon erg vaag over als ik er wat over vraag.Krijg nooit eens een berichtje meer.
Heeft wel veel en vaak mail en sms verkeer met collega,s vooral van het andere geslacht.
Dat word allemaal gewist. En ga nu niet zeggen sms jes zijn prive, voorheen was het geen probleem om in zijn gsm te kijken en zijn berichten te lezen! Was gewoon in onze relatie nu is het taboe.
pi_96118355
Hij gaat vreemd. Terecht, ik zou ook niet willen dat iemand mijn smsjes las.
It's you my love, you who are the stranger
pi_96118595
Smsjes zijn privé

En resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

OT: Hij heeft iets anders, tijd voor actie
pi_96118874
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef xbox2011 het volgende:
Vriend doet vreemd met zijn Gsm.Houd hem continue bij zich.Gsm zit altijd in zijn broekzak.
En geluid staat ook uit.Slaapt er zelfs mee.Doet of het zijn kostbaarste bezit is op het moment.
Als het een iPhone 4 is, is dit volstrekt normaal gedrag.
pi_96119273
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef Inverted_World het volgende:
Hij gaat vreemd. Terecht, ik zou ook niet willen dat iemand mijn smsjes las.
Mijn gedachte..
pi_96119387
dan zal ik dus ook maar vreemd moeten gaan,hij leest mijn smsjes ook
pi_96119402
Of hij heeft op dit moment juist weinig aandacht van het andere geslacht, schaamt zich hiervoor, en houdt daarvoor zijn telefoon verborgen ;(
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_96119453
Of zijn beltegoed is op en hij schaamt zich daarvoor.
pi_96119605
Ik weet wat er aan de hand is!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96120778
Praat met hem, het hoeft niks te betekenen. Ik verwijder ook bijna altijd mijn sms'jes, nadat ik ze gelezen heb. Het is vaak toch niet echt boeiend om het te bewaren.
pi_96135788
Zijn beltegoed kan niet op zijn,is gsm met abbo van zijn werk.
En is geen iphone4 gewone gsm. En heb met hem erover gepraat
en volgens hem is het heel normaal gedrag wat hij doet.
En waarom zal die weinig aandacht krijgen of moeten krijgen van het andere geslacht?
Dan had die niet aan een relatie moeten beginnen heel lang geleden.
pi_96135994
:( Als je 12 en 13 bent , dan heet dat geen relatie
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:19:10 #13
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96136068
Yep die gaat vreemd. Héél duidelijk.
Domo Arigato!
pi_96136172
TS wordt para, TS drijft vriend helemaal tot waanzin, TS dreigt zelfs met uitmaken als ze de smsjes niet mag lezen en de vriend van TS houdt maar op met het regelen van de grote verrassing voor zijn vriendin, die ze duidelijk niet verdient, laat haar lekker stikken, jaloers kutwijf.
pi_96136344
Pardon? 12 en 13 hebben o.a 1 kind van 12 dus dat gaat hem niet worden;)
pi_96136409
En ik jaloers nee hoor. Ben niet zo,n moeilijk iemand ook,
laat hem altijd erg vrij met alles maar dit valt gewoon op vandaar.
pi_96136517
TS, hier heb je wat hoofdletters en leestekens voor je topic:
ASKLDJAKSNFEWIEUCNBC .......................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ;;;;;;; ::

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 13:29:48 ]
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:32:26 #18
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96136683
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:26 schreef xbox2011 het volgende:
En ik jaloers nee hoor. Ben niet zo,n moeilijk iemand ook,
laat hem altijd erg vrij met alles maar dit valt gewoon op vandaar.
Nogmaals, hij gaat vreemd. Of om het minder erg te maken, hij is flink aan het flirten...
Domo Arigato!
pi_96138936
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:21 schreef stbabylon het volgende:
TS wordt para, TS drijft vriend helemaal tot waanzin, TS dreigt zelfs met uitmaken als ze de smsjes niet mag lezen en de vriend van TS houdt maar op met het regelen van de grote verrassing voor zijn vriendin, die ze duidelijk niet verdient, laat haar lekker stikken, jaloers kutwijf.
Ts haar vriend doet apart... Eerst normaal doen over SMSjes lezen en nu alles verbergen? Ik snap sowieso niet waarom er zo moeilijk word over gedaan over emails en smsjes... Als er niks ergs in staat, waarom dan zo moeilijk doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')