Ze zij niets maar haar gezicht was een open boek, ze was pislinkquote:Op donderdag 28 april 2011 23:11 schreef Roguee het volgende:
[..]
Wat zei ze? Nu ga ik ECHT naar huis?
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgende stap een speciaal topic in het Secret Story subforum openen om comentaar te geven op elkaar compleet met user top 5 's
Dat Jo die flip toch laat zitten , als Flip een vent is dan gaat ie bij Karim Liggen (maar zal hij wel niet zijn)quote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef Urb het volgende:
[..]
En het eerste wat ik hoor is Joanna" Jaaa zulluh we dan samuh romantischhhh etuh op beeeeeeed? "![]()
Alleen de laatste regel posten is genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef sjampoeh het volgende:
nog een keer omdat het kan
[ afbeelding ]
Ik ben een voorstander van dit ideequote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgende stap een speciaal topic in het Secret Story subforum openen om comentaar te geven op elkaar compleet met user top 5 's
als protest zou karim de komende 2 weken niet meer moeten kokenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef schizolientje het volgende:
Mo maakt ook alleen maar voor haarzelf eten of drinken klaar. Morgen ben ik beneiuwd hoe het ontbijt gaat, meestal was Gerard dat aan het doen
wat ben jij ziek zegquote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo heeft haar Sinners Party gemist.... Ik neem haar wel eens een keer mee naar Wasteland..
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Sowieso zonder de hamburgers van Gerard is het aantal menu's van 3 naar 2 gegaan. Rest nog die rode pastameuk van Sharon en de pizza's.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef schizolientje het volgende:
Mo maakt ook alleen maar voor haarzelf eten of drinken klaar. Morgen ben ik beneiuwd hoe het ontbijt gaat, meestal was Gerard dat aan het doen
En dan ook nog uitvergroot....quote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef TWP het volgende:
[..]
Alleen de laatste regel posten is genoeg.
?? o ?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:16 schreef Capaja het volgende:
heeft iemand een idee wat er vanmiddag tijdens de SL gebeurd is ?
ik had het idee dat ze een kaart hebben moeten trekken, omdat gerard het erover had dat hij de koning had
na een botox behandeling weet je maar nooit waar wat zitquote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef Urb het volgende:
Joanna's longen zitten op de plaats van haar nieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |