Daar lijken ze zo goed als mee opgehouden ze zijn behalve rondom de tv-uitzendingen, hoewel ze zelfs daar de laatste week nog behoorlijk mee falen en de SL nog wel eens vergeten.quote:
Gun je Joanna nog een extra set tieten ...quote:
Dan zal dat het wel zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef Ireth het volgende:
Jo zit ze dood te maken met een blije mus.. de familie van Flip en Karim komen zo binnen.. ze weet het facking zekers!
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:21 schreef Urb het volgende:
[..]
Geer wil niet terug na Exit, iets in de trant van "eruit door de stemmers is altijd eruit."
Ja je wilt het toch beetje exclusief houden he, als straks al die bladen in de rij staan voor een leuke shoot!quote:
Dat wordt lastig, ze is van binnen geplastificiteerd door Maik...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:21 schreef missmistreated het volgende:
Geer is back en slaat mo met een stok totdat ze aan 25 stukken is....
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef Caland het volgende:
Zijn er nog mensen die kijken zonder Gerard?
ben bang dat ik ga afkicken vanaf nuquote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef Caland het volgende:
ja hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef Caland het volgende:
Waren ook mijn 3 voor de finale.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:21 schreef bamby het volgende:
Hier geer sharon karim van het begin tot het einde
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:23 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ja, mijn 3daagse baard natuurlijk, je had toch geen andere gedachten?
Ja Mo opperde al dat de ouders langs kwamenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef willem67 het volgende:
Verrassing zal wel te maken hebben met de aanwezige familie van Karim of Flip.
ook jij moet nu verplicht naar Jo kijken hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ben bang dat ik ga afkicken vanaf nu
Ja maar wat was dan het nu van dat hele spel met die foto'squote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef willem67 het volgende:
Verrassing zal wel te maken hebben met de aanwezige familie van Karim of Flip.
ben je in de ombouwfase bij mamajo?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:23 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ja, mijn 3daagse baard natuurlijk, je had toch geen andere gedachten?
Dat dacht ik dus ook eerst, maar ben bang dat ik dan net dat stukje misloop dat Mo op haar muil gemept wordt...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ben bang dat ik ga afkicken vanaf nu
Ik geef het je op een briefje. Zo dadelijk komen de familieleden op bezoek en dat is natuurlijk exclusieve content voor tv..quote:Op donderdag 28 april 2011 23:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar lijken ze zo goed als mee opgehouden ze zijn behalve rondom de tv-uitzendingen, hoewel ze zelfs daar de laatste week nog behoorlijk mee falen en de SL nog wel eens vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |