nee, heeft geen zin, en kwaad worden ook niet, dan slaap je ook niet lekkerquote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
positief afsluiten geloof ik
het liefst stuur ik een brand mail naar ss, maar heeft geen zin
Boys - Sabrinaquote:
maakt niet uit, neem ik die van mij ook wel mee, maken we lekkere mixjesquote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
alles wat ik maar in me kast kon vinden, kan ook wel iets geks bij zitten
is dus eigen risico
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
sssstttt achter de bar met een hoop drank
psssst ......gooi nog ff een flesje deze kant opquote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
sssstttt achter de bar met een hoop drank
hierquote:
ik was al thuis !quote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
en hoe komen al die mensen hier thuis dan
door de achterdeur die stond openquote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
kokje komt vast nog wel langs, kan die de BOB zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
hahahaha ok , geregeld en anders slapen we hier maarquote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kokje komt vast nog wel langs, kan die de BOB zijn![]()
![]()
[ afbeelding ]
* taxisjoof gooit nog een fles richting stabquote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef Stability het volgende:
[..]
psssst ......gooi nog ff een flesje deze kant op
oops net op tijd gebukt en gevangen...thanksquote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
* taxisjoof gooit nog een fles richting stab
hier nog niet.....komt zo welquote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef Blackprinces het volgende:
nou het heeft effect bij mij hoor
ik zie kleuren, ik voel warmte....wat mooooooooooi
[ afbeelding ]
your welkom voor pilletjes moet je bij black princes zijn die heft hele goede geloof ikquote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef Stability het volgende:
[..]
oops net op tijd gebukt en gevangen...thanks
superbobje ?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kokje komt vast nog wel langs, kan die de BOB zijn![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |