Sekreet storyquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
Inmiddels is het niet meer zo Secret als de titel doet vermoeden
Jij bent de baas, toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
Geer is weg. Kunnen we dit forum al sluiten?
Als ze nou echt aan gaan tonen dat er fraude is gepleegd met de stemmen van Jo, DAN ben ik pas tevredenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
ik denk dat ze veel kijkers gaan verliezen....quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
En sleepte Karim, die eindelijk goed los kwam hier teveel in mee, Gerard was ook de hele week niet in beeld in de daily's dus het was wel al duidelijk. Ook hebben ze geen financieel mes op z'n keel dus dumpen die hap.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef Albertino80 het volgende:
Wel handig.. Gerard luisterde de afgelopen tijd toch al niet goed naar de redactie en regie.
Tuurlijk niet.... Het forum is al weken leuker dan het programma!!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
Iig de cos volgens de cos bewonersquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
Ga je gang, meneer de Adminquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
Je bdoeld dat Jo Mo en flip gewoon niet mogen winnen?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Nu mag Karim winnen....
Maar Jo, Mo of Flip zullen wel winnen
Zelf Sharon mag van mij winnen
Tja, de lol gaat er wel af zoquote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Iig de cos volgens de cos bewoners [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, het was toch al een soort van Gerard fanclub hierquote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef Danny het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |