Deel: #1, #2 en #3.quote:Vanaf donderdag 24 maart nieuw op de sterke donderdagavond van RTL 5 het reality-programma ‘Echte Meisjes in de Jungle’. In ‘Echte Meisjes in de Jungle’ doen de goedgebekte en opvallendste meisjes uit eerdere RTL 5 reality-programmas mee. Zo doen o.a. Amanda en Nadia mee uit de Gouden Kooi en Pauline en Leslie mee van Echte Gooische Meisjes.
In iedere aflevering van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ staan twee opdrachten centraal. In deze opdrachten worden de meisjes op meerdere manieren getest. Hun uithoudingsvermogen. Hun kracht. Hun kennis van Suriname. Allemaal met als doel om te bepalen wie de sterkste en de slimste is.
Heeft ze nog steeds.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:15 schreef Sofia90 het volgende:
Zo wat een grafkop heeft anna op dat filmpje van jensen
Ik ook, het enige echt lekkere wijfquote:Op donderdag 28 april 2011 21:18 schreef napoleonfour het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Adinda weg is.
Geen idee, heb niet naar t Jensen-filmpje gekeken. Ken 'r alleen van dit programma en ze heeft een grafkop.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft d'r neus laten doen geloof ik.
Nou, Pauline en Anna zijn al drie keer beter.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook, het enige echt lekkere wijf
Tuurlijk, alsof jij haar niet zou doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen idee, heb niet naar t Jensen-filmpje gekeken. Ken 'r alleen van dit programma en ze heeft een grafkop.
Nee.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nou, Pauline en Anna zijn al drie keer beter.
Anna ja maar die Pauline is echt een soort heks zij is echt lelijk op een enge manier.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Niet nuchter en niet in de missionarispositie.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tuurlijk, alsof jij haar niet zou doen.
Mwa dat vind ik van Andinda..leuk koppie maar verder valt daar niks aan te beleven, zakje botten is het..quote:Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Anna ja maar die Pauline is echt een soort heks zij is echt lelijk op een enge manier.
Pauline is dan ook zwaar aantrekkelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat doet niets af van het feit dat ze niet zo'n mooi gezicht heeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tuurlijk, alsof jij haar niet zou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |