quote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef akveor het volgende:
Het zijn iig nog foto's van voor de borstvergroting... :0
siliconen bedoel je? ja ze was wel erg plat als kind, ik begrijp d'r wel...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef Coos het volgende:
Valt mee dat Jo op haar 4e nog geen tieten had.
Maah auk nog gein eeds hauf!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef Coos het volgende:
Valt mee dat Jo op haar 4e nog geen tieten had.
Ik denk dichtstbijquote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Weet niet tellen ze alleen goed of het dichtstbij?
Fluugs!!quote:
Ja maar het is toch zoquote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef Day het volgende:
[..]
Fluugs!!![]()
(ik wou het zelf niet zeggen)
Dat denk ik ook, en gelijk heeft hij.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef shomila het volgende:
Ik denk dat Gerard vind dat hij dat niet kan maken tegenover zijn zus helemaal naar Portugal en dan weggeven.
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef meneertje1972 het volgende:
OPROEP
Mensen nog niet stemmen maar wacht... Straks na de laatste tussenstand allemaal 25 x of meer sms-en voor GERARD om de joanna breezersletjes met een contra attack te verrassen. Sssttttttt....!
Zag je zijn gezicht dan?quote:
Ik heb nog nooit moeten lachen om dit programma. Ja van ergernis maar dat is ook lekkerquote:
ze heeft ook 2 ogen... en haar en een mond en een neus...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
Ze heeft wat weg van Karim? Bart is ook blind
Yep, hij zat achter haar.quote:
Maar Joanna had de grappigste, die heeft volgens dat filmpje alleen maar blij door dat huis gehuppeltquote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
Gerard heeft de leukste compilatie
...zegt genoeg!
Daarom!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:29 schreef Soury het volgende:
Ik heb nog nooit moeten lachen om dit programma. Ja van ergernis maar dat is ook lekker
GILF!quote:
Eensquote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
Leuke vrouw, die moeder van Karim!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |