Jaquote:
Ik kon het niet latenquote:
Ik wil niet op tv, dus ik ga een stukkie verder zittenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat we dan wel op tv komen, of in de backstage.. ik zeg doen!
maar jij ligt op mij, dus je ontkomt niet!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil niet op tv, dus ik ga een stukkie verder zitten
Owquote:Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar jij ligt op mij, dus je ontkomt niet!
Ik hoop dat de mevrouw met dr snoepje en koekje er ook weer is, die wil me vast wel reddenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny zal wel plat zijn daarna, ik bedoel; Kally met d'r dikke kont
Bootylicious beebquote:Op donderdag 28 april 2011 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny zal wel plat zijn daarna, ik bedoel; Kally met d'r dikke kont
Whut??quote:Op donderdag 28 april 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mevrouw met dr snoepje en koekje er ook weer is, die wil me vast wel redden
Die stompen we meteen neer, snoepje zo in der neusquote:Op donderdag 28 april 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mevrouw met dr snoepje en koekje er ook weer is, die wil me vast wel redden
Als ik bij de audities op een andere plek zou zitten, zou ik een snoepje/koekje + wat te drinken krijgenquote:
Das zonde van het snoepjequote:Op donderdag 28 april 2011 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Die stompen we meteen neer, snoepje zo in der neus
Nee, ze is een pop die alleen bepaalde dingen kan zeggenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, herhalen ze de hele tijd hetzelfde stukje in SST? ik zie de hele tijd joanna hetzelfde zeggen..
Alsof je 10 bentquote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik bij de audities op een andere plek zou zitten, zou ik een snoepje/koekje + wat te drinken krijgen
Ohh... echt alleen maar bla bla, en over dr zelf, en niks is haar schuldquote:Op donderdag 28 april 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, ze is een pop die alleen bepaalde dingen kan zeggen
Ja ze zei nog net geen koeitsiekoetsiequote:Op donderdag 28 april 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he
..ook die manier van praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |