Nee, juist dat ze met een getal boven de 5 komtquote:Op donderdag 28 april 2011 19:06 schreef Garisson72 het volgende:
Je bent bang dat ze "nee ik ben juist hartstikke preuts" zal zeggen?
Omdat ze beetje als een breezer overkomt.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waarom heb je die indruk?
En ook: waarom maakt het uit?
Hoe oud is ze dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:07 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Nee, juist dat ze met een getal boven de 5 komt
Omdat ik juist denk dat veel mensen over haar heen zijn gegaan, maar misschien is het niet zo daarom weet ik dus niet of ik het moet vragen of niet .quote:Op donderdag 28 april 2011 19:17 schreef Joe-Momma het volgende:
Waarom wil je het weten?
Soms kan je iets beter niet (precies)weten snappie.
Zorg dan dat jij degene bent die haar zwanger maakt, en je zit gebeiteld.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:07 schreef Zyzz het volgende:
Nee, juist dat ze met een getal boven de 5 komt
16, liefst relatie.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoe oud is ze dan?
En wat is je doel met haar? 1x seks, vaker seks, relatie?
als je er zo over denkt moet je er gewoon niet aan beginnen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:08 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Omdat ze beetje als een breezer overkomt.
Uhh weet ik ook niet, kan het niet hebben denk ik.
Maar misschien komt ze gewoon verkeerd over bij mij?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:18 schreef simmu het volgende:
[..]
als je er zo over denkt moet je er gewoon niet aan beginnen.
Who cares? Oefening baart kunst, of heb je liever een maagd die niet weet wat dat ding is tussen je benen?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:18 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Omdat ik juist denk dat veel mensen over haar heen zijn gegaan, maar misschien is het niet zo daarom weet ik dus niet of ik het moet vragen of niet .
Als relatie je doel is moet je het voorlopig niet vragen.quote:
ik bedoel: als het je om te beginnen uitmaakt hoeveel mensen 'eroverheen zijn geweest' dan kan je beter geen wat-dan-ook met haar beginnenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:19 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Maar misschien komt ze gewoon verkeerd over bij mij?
Waarop baseer je je oordeel eigenlijk, in vredesnaam?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:19 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Maar misschien komt ze gewoon verkeerd over bij mij?
Liever een maagd dan eentje waar 5 mensen overheen zijn gegaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:21 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Who cares? Oefening baart kunst, of heb je liever een maagd die niet weet wat dat ding is tussen je benen?
Puber...
Als het bijv maar 1 persoon is dan vind ik het niet erg, maar als het meerder personen zijn dan vind ik het wel erg, kan er niet tegen denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:22 schreef simmu het volgende:
[..]
ik bedoel: als het je om te beginnen uitmaakt hoeveel mensen 'eroverheen zijn geweest' dan kan je beter geen wat-dan-ook met haar beginnen
waarom boeit het je eigenlijk? wat maakt het uit, zolang ze zulks niet doet terwijl ze met jou is? wat boeit het nou wat zij al dan niet gedaan heeft voordat ze jou leerde kennen?
Laten we zeggen dat ze een paar kenmerken vertoont van een breezerslet.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarop baseer je je oordeel eigenlijk, in vredesnaam?
Hallo, wát dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:25 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ze een paar kenmerken vertoont van een breezerslet.
Ze rookt, drinkt, gebruikt drugs en scheld zowat in elke zin met 'kanker'.quote:
Over hoeveel meisjes ben jij al geweest?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:23 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Liever een maagd dan eentje waar 5 mensen overheen zijn gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |