Dacht ik ook al aan. Maar waarschijnlijk zuip ik het dan zelf op.quote:
Zie op kamers. Dus ze hebben alle spulletjes voor in de keuken al.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:05 schreef Adames het volgende:
Housewarming zal betekenen dat hij nog niet alles goed heeft ingericht en gekocht. Een setje bierglazen, wijnglazen, bestek, klok, borden, kommetjes, onderzetters, kussens, mokken, placemats of een leuke decoratie zal het goed doen. Drank kan ook, maar is net zo afgezaagd.
Had eerst zo'n housewarming, gaf ik een fles wodka, halve fles opgedronken in een uurtje tijd, heb me nog nooit zo beroerd gevoeldquote:Op donderdag 28 april 2011 18:05 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan. Maar waarschijnlijk zuip ik het dan zelf op.
Ehm.. iets voor aan de muur of een plantje voor de vensterbank ofzoquote:Op donderdag 28 april 2011 18:06 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Zie op kamers. Dus ze hebben alle spulletjes voor in de keuken al.
Ik dacht meer wat voor in z'n slaapkamer.. maar wat..
Dan zou ik voor decoratie gaan, een galileo thermometer als je een concreet voorbeeld wilt.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:06 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Zie op kamers. Dus ze hebben alle spulletjes voor in de keuken al.
Ik dacht meer wat voor in z'n slaapkamer.. maar wat..
Geen plant, wat moet je nou weer met een plant?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:09 schreef Koeketrommel het volgende:
Ja een plant ofzo.. maar een beetje fatsoenlijke plant kost al gauw wat duiten.
En zo lief is hij me nou ook weer niet, hihi.
Een klein plantje met bak valt wel mee. Bij de ikea hebben ze een hele afdeling met dat soort planten.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:09 schreef Koeketrommel het volgende:
Een vetplant is niet zo duur. Aloe Vera bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:09 schreef Koeketrommel het volgende:
Even googlen.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Een vetplant is niet zo duur. Aloe Vera bijvoorbeeld.
Daarom een fiets, of een set halters, boksbal geef iets unieks of leuks.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:14 schreef Koeketrommel het volgende:
Oke, even nagedacht en een plant vind ik toch maar niks.
Hij is deel van mijn vriendje zijn vriendengroep en wil dan ook even een leuke indruk maken.
Wittewadakostjong?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:15 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Daarom een fiets, of een set halters, boksbal geef iets unieks of leuks.
In dat geval One Night In Paris op DVDquote:Op donderdag 28 april 2011 18:14 schreef Koeketrommel het volgende:
Hij is deel van mijn vriendje zijn vriendengroep en wil dan ook even een leuke indruk maken.
Schilder iets, maak een mozaïek tegel.quote:
quote:
quote:
Je wil indruk maken met je cadeau dat door Fokkers is bedacht?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:14 schreef Koeketrommel het volgende:
wat?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je wil indruk maken met je cadeau dat door Fokkers is bedacht?
Dus je wil eigenlijk dat zijn vrienden je met dit gezichtbekijken en om ter hardst beginnen te roepen dat je een autist bent.
Misschien ben jij autistisch maar ik niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je wil indruk maken met je cadeau dat door Fokkers is bedacht?
Dus je wil eigenlijk dat zijn vrienden je met dit gezichtbekijken en om ter hardst beginnen te roepen dat je een autist bent.
tsssst, ik ben niet vetquote:Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Een vetplant is niet zo duur. Aloe Vera bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |