Leuk en gezellig is het absoluut! Tof sfeertje, hoop gelachen, en in ieder geval geen irritante wildvreemde mannen die meekijken wat je koopt. En daarnaast is het ook wel zo fijn om alles te kunnen aanraken etc. In een seksshop zit het meeste in de verpakking, waardoor je niet echt feeling krijgt met het aanbod en ook niet echt de proef op de som kunt nemen.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:30 schreef freshhhh het volgende:
Klinkt leuk en gezellig voor de vrouwen hier!
Nog nooit bij Christine le Duc geweest?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:21 schreef Seven. het volgende:
het is véél relaxter dan de sexshop binnen te lopen. In plaats van geilende mannetjes of van die trashy wijven achter de kassa en irritant mannelijk winkelend publiek,
Ja, doorgaans ook niet echt nette dames hoor. Luipaardprintjes en noem maar op.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog nooit bij Christine le Duc geweest?
Nou ja, soms, maar wat dan nog? Echt, ik snap niet wat er nou zo verschrikkelijk is aan shops om daar te winkelen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, doorgaans ook niet echt nette dames hoor. Luipaardprintjes en noem maar op.
Dat komt omdat jij geen seksobject bent.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, soms, maar wat dan nog? Echt, ik snap niet wat er nou zo verschrikkelijk is aan shops om daar te winkelen.
Tupperware is het toppunt van mutserigheid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:54 schreef kingmob het volgende:
Het lijkt me echt het toppunt van mutserigheid, maar een vriendin van m'n ex had eens zo'n feestje, die was spontaan veranderd van een grijze muis tot een seksbeest zowat, dus het heeft wel functie schijnbaar
Oi! I resent that!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij geen seksobject bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik ook wel eens gehad maar dat vond ik niet zo leuk als de dildo party. Destijds besteld?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:43 schreef ReVamp_ het volgende:
Ja ik heb ook wel eens een dildoparty gehad. en volgende week heb ik een lingerieparty!
de fuckquote:Op zondag 8 mei 2011 22:43 schreef ReVamp_ het volgende:
Ja ik heb ook wel eens een dildoparty gehad. en volgende week heb ik een lingerieparty!
uuhh de fuck?quote:
En van zo'n plastic dolfijntje word je geiler dan zo een roze-tankstation-dildo?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:22 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
uuhh de fuck?
Heb toen alleen zo'n ''ponypakket'' besteld. Klein dingetje waar je 4 verschillende opzetstukjes voor had. oa. een dolfijn, dinosaurus..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |