Haha wat?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:05 schreef honderdprocentjes het volgende:
Toe aan nog meer theebehandelingen voordat dat kan.
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef Tally het volgende:
Op een besnijdenissite vond ik dit:
Als je eikel pijnlijk gevoelig blijft, helpt het ook om 1 à 2 maal per dag je eikel en de binnenzijde van je voorhuid nat te maken met een watje met thee (zonder suiker!). In thee zit looizuur, en dit looizuur zorgt ervoor dat het slijmvlies van je eikel een beschermend laagje gaat vormen.
Hahaha klopt wel een beetje maar toch is het wel lekker als je het niet altijd zelf hoeft te doen maar zij ongesteld is ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:01 schreef Snever het volgende:
Vrouwen kunnen ook niet goed trekken. Dat zit niet in hun aard.
Zegt de maagdquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:01 schreef Snever het volgende:
ha leer haar pijpenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:05 schreef honderdprocentjes het volgende:
Haha, probleem is dat als ze me pijpt dat het een soort pijn doet omdat ik een gevoelige eikel heb.
Toe aan nog meer theebehandelingen voordat dat kan.
Er zijn er ook genoeg die niet kunnen pijpen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:14 schreef Ricow het volgende:
Kan er idd aan liggen dat ze niet kan trekken, heb ook al genoeg vrouwen meegemaakt die daar niks van bakken.
laat haar pijpen
Moet je tegen mijn vriend zeggen, gaat ie flippen;)quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:01 schreef Snever het volgende:
Dan kom je toch echt de verkeerde vrouwen tegen geloof ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:01 schreef Snever het volgende:
Aftrekken is ook niet echt rocket-science is het wel? Maar wat ik nooit begrijp is dat je de vrouw iets laat doen wat je zelf 1000x beter kan. Ikzelf weet tenminste wat ik lekker vind en voor aftrekken heb ik dus geen vrouw nodig. Ik kan het zelf toch veel beter, ik wil seks met een vrouw. Ze heeft een mond, een kont en een kut en daar wil ik dan gebruik van maken. Handen heb ik zelf ook...quote:Op maandag 16 mei 2011 15:02 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Dan kom je toch echt de verkeerde vrouwen tegen geloof ik.
kon en mond heb je zelf ook, alleen daar kan je niet bijquote:Op maandag 16 mei 2011 16:18 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Aftrekken is ook niet echt rocket-science is het wel? Maar wat ik nooit begrijp is dat je de vrouw iets laat doen wat je zelf 1000x beter kan. Ikzelf weet tenminste wat ik lekker vind en voor aftrekken heb ik dus geen vrouw nodig. Ik kan het zelf toch veel beter, ik wil seks met een vrouw. Ze heeft een mond, een kont en een kut en daar wil ik dan gebruik van maken. Handen heb ik zelf ook...
dat is erg frustrerend heb ik ook. word zo gek ervn laat dan ook maar alles denk ik wel is en stop gelijk en zij is dan gekwetst zonder enige redenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef honderdprocentjes het volgende:
Hey,
ben een jongen van 17 jaar. Heb al een tijdje een vriendin van iets ouder. Ze kan goed trekken, het is heel lekker, maar ik kom niet klaar. Het duurde ruim 10 minuten, ik was heel hard, maar ik kwam niet klaar, hoe snel ze ook trok. Wat kan ik doen? Ze zei dat ze bij haar vroegere 2 vriendjes altijd al na ~5 minuten klaar was.
Word homo!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:01 schreef Snever het volgende:
QFTquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:31 schreef Jurgen1990 het volgende:
gewoon zelf doen, en de vrouw laten doen wat je zelf niet kan, pijpen dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |