dan juist pas online zetten als ze een paar dagen thuis isquote:Op donderdag 28 april 2011 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wedden dat hij die weg moet halen zodra ze het huis uit is?
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:52 schreef Stability het volgende:
hahah geer zegt zullen we in de groep gooien dat segredo met ons meegaat....als missie zeg maar
ze is gewoon mucho gestoordosquote:Op donderdag 28 april 2011 15:53 schreef beequeen het volgende:
Djoon: als Flip me niet gaan missen heeft hij een mucho problemos.
Ze is net zo gestoord als Mootje.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:53 schreef beequeen het volgende:
79 kilo bij 1.80 meter dus valt wel meequote:
autsjjjjquote:Op donderdag 28 april 2011 15:49 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Misschien kan ze hem toevoegen op Twitter:
http://twitter.com/#!/maikbos
Maha, die foto zal ze leuk vinden
Hopelijk de eindbazen.quote:
Ik denk dat Flip met Jo de helft nog niet gaat krijgen van de problemen die Maik met Mo gaat krijgen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:53 schreef beequeen het volgende:
Ja maar jij hebt toch meerdere stevige dames in de stal staan ?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
kom me nog even melden. ze is absoluut stevig maarf dik vind ik haar zeker niet!
En wedden dat ze die krijgt vanavond??quote:Op donderdag 28 april 2011 15:45 schreef snetje het volgende:
Mo is alweer aan het bedelen naar berichtjes van het thuisfront en Maik.....
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:56 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En wedden dat ze die krijgt vanavond??
Reactie van Maik.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:55 schreef snetje het volgende:
autsjjjjJo helpt Mo nu ook niet echt door te zeggen dat als ze uit het huis is Flipje minder gaat missen omdat er dan zoveel op je af komt
om deaud te gaan jaquote:Op donderdag 28 april 2011 15:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu is eerst Joanna wel weer eens aan de beurt dacht ik zo!!!
Jo blijft vanavond nog mamajo is bezig de stemmers om aan het kopen als ze stemmen op haar dochter krijg je 20 % korting op die veel te dure kleding van de website.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:53 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |