abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2011 @ 21:43:55 #176
1484 kastanova
Ah mên..
pi_96270843
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef Silenus het volgende:
Haha, ga morgen dus door Amsterdam lopen met dat meisje van Koninginnedag. Ze heeft het (via whatsapp) de hele tijd over Lieoslpien...Het duurde 20 minuten voordat ik erachter kwam dat ze het over Leidseplein had. :')
Klinkt tot nu toe als een intelligente meid Silenus :Y).
I was an atheist until I realized I was God
pi_96271079
Misschien leuk om dr mee te nemen naar Boom Chicago op Leidse plein, Silenus.

http://www.boomchicago.nl
  maandag 2 mei 2011 @ 21:50:47 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_96271307
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef VacaLoca het volgende:
Misschien leuk om dr mee te nemen naar Boom Chicago op Leidse plein, Silenus.

http://www.boomchicago.nl
Altijd leuk :Y
  maandag 2 mei 2011 @ 22:06:45 #179
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_96272349
Doe mij maar die irish pub op de hoek naar de melkweg :Y
WFPB!
  maandag 2 mei 2011 @ 22:25:02 #180
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_96273588
Ik krijg een berichtje op RP:

quote:
Hoi hoi, ik vind je leuk, jij mij ook?? laat het even weten via RP of SMS mij even. 06-xxxxxxxx jij hebt een vertrouwlijk uitstraling, vandaar dat ik het gevoel heb dat mijn nummer in goede handen is.
Tuurlijk, iemand vertrouwen vanwege een foto op RP. Logisch.
natuurlijk bèn ik ook te vertrouwen, maar dat kan die knakker niet weten
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 2 mei 2011 @ 22:31:26 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_96273985
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:06 schreef Dizorn het volgende:
Doe mij maar die irish pub op de hoek naar de melkweg :Y
Goedkoper en gezellig :)
ik heb bij boom chicago ooit een date gehad. Ik was heeeeel blij dat we naar zoiets toe zijn gegaan.. aangezien de klik er totaal niet was. :')
  maandag 2 mei 2011 @ 22:53:43 #182
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_96275426
Leidseplein.. moet er niet aan denken om daar heen te gaan met een date. Op het plein zelf kom ik bijna nooit in kroegen. Die zijn daar namelijk niet leuk. Alleen ietsje verder (Paradiso natuurlijk, Weber) is het goed.
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:50 schreef VacaLoca het volgende:
Ik zit nog wat met de nasleep van een kutperiode uit mijn leven. Het is juist dat ik daar prima aan het uitkomen ben echter op relatie/dating vlak daardoor wat onwennig. Alleen eerder was ik nog zo met andere zaken bezig dat dat ook niet echt leefde.

Het is zeg maar een volgende stap, op een gebied waar wat onzekerheden naar boven komen. Maar al genoeg onzekerheden op andere gebieden vrij snel overwonnen dat dit toch ook wel goed moet komen :P
Sorry, maar breng dat eerst eens op orde voordat je serieus een vriendin zoekt. Een relatie is namelijk wel het laatste wat je kan gebruiken als je problemen hebt, het voelt dan wel even goed maar het verhult je onderhuidse shit, VacaLoca. Bovendien lijkt een gezonde gelijkwaardige relatie op zo'n moment niet haalbaar.
(ik zeg dit niet om je af te kraken)
Overal verstand van.
pi_96276129
Misschien was mn stukje nog niet duidelijk genoeg. Ik heb het meeste juist op orde... nu kan ik dus gaan kijken naar daten/relaties. De nasleep waar ik het over heb is dat ik op dat gebied een paar jaar achterloop op mn leeftijd.

Het is hier nu juist tijd voor, anders komt het er nooit van. Het is niet dat ik met mezelf in de knoop zit ofzo. Dan zou het idd niet handig zijn.

Overigens is de insteek ook meer het hebben van leuke dates en kijken hoe het loopt
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:57:51 #184
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96282632
quote:
11s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:52 schreef VacaLoca het volgende:
En ik lees zojuist een profiel op Okcupid waar ik echt alleen al door de profieltext helemaal enthousiast ben. Ze ziet er ook leuk uit maar de profieltekst is hetgeen dat 'm het doet. Zowat alles wat ik zoek, 'nodig' heb, beschreven in 1 a4tje tekst. Bizar :o
Heb ik niet één keer gezien.
Resistance is futile.
pi_96283559
Volgens mij ben ik (voorlopig) van de markt :@ Gister gezellig avondje gehad weer, gaat ie weg, wil hij me op mn wang zoenen, terwijl hij me zaterdag met zijn dronken hoofd half aanrandde :') Dus sms gestuurd met de melding dat ik totaal geen hoogte van hem kan krijgen. Hij belde me direct op, helemaal verward want hij dacht dat hij wel duidelijk was ( :') ) en we hebben even heel serieus gepraat (doodeng) over hoe en wat en het is wel duidelijk dat we elkaar allebei erg leuk vinden, maar het wel rustig aan willen doen. Hij omdat hij nu 34 is en wat afwachtender is geworden, even zien wat voor vlees je in de kuip hebt voor je ergens in springt en ik omdat verwachtingen, relaties en al die shit gewoon eng zijn.

Dusss, Kasta, kom maar weer op met je commentaar, maar ik vind het superfijn zoals het nu gaat O+
Sarcasme. Herken het.
pi_96284910
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 07:57 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij ben ik (voorlopig) van de markt :@ Gister gezellig avondje gehad weer, gaat ie weg, wil hij me op mn wang zoenen, terwijl hij me zaterdag met zijn dronken hoofd half aanrandde :') Dus sms gestuurd met de melding dat ik totaal geen hoogte van hem kan krijgen. Hij belde me direct op, helemaal verward want hij dacht dat hij wel duidelijk was ( :') ) en we hebben even heel serieus gepraat (doodeng) over hoe en wat en het is wel duidelijk dat we elkaar allebei erg leuk vinden, maar het wel rustig aan willen doen. Hij omdat hij nu 34 is en wat afwachtender is geworden, even zien wat voor vlees je in de kuip hebt voor je ergens in springt en ik omdat verwachtingen, relaties en al die shit gewoon eng zijn.

Dusss, Kasta, kom maar weer op met je commentaar, maar ik vind het superfijn zoals het nu gaat O+
Je werd aangerand, maar uiteindelijk ook daar weer niks uitgekomen. OF heb je een hete stomende nacht gehad ;) Verder uiteraard top natuurlijk, maar snap alleen hem niet waarom die wilt "afwachten", tenzij hij zijn hengel op meerdere visjes uitprobeert.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:25:40 #187
1484 kastanova
Ah mên..
pi_96286146
quote:
Ben je gek, ik ben juist blij voor je O+.
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:32:28 #188
57047 macondo
pi_96286339
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:35 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Je werd aangerand, maar uiteindelijk ook daar weer niks uitgekomen. OF heb je een hete stomende nacht gehad ;) Verder uiteraard top natuurlijk, maar snap alleen hem niet waarom die wilt "afwachten", tenzij hij zijn hengel op meerdere visjes uitprobeert.
Ik snap dat juist heel goed. In een relatie terecht komen die niet helemaal werkt (maar wel oke is), is behoorlijk vervelend. Relatie verbreken, gedoe en zo : doet toch pijn aan beide kanten. En als je 34 bent wil je niet al te veel tijd verdoen met relaties toch het tóch niet gaan worden. Je wilt toch (ik spreek voor mezelf) een keertje ophouden met het geklooi, je bent ten slotte geen student meer en zou wel wat willen vinden voor langere termijn.
Dat heeft meneer van Spirit waarschijnlijk ook.

(en ik ben ook blij voor Spirit *O*)
Overal verstand van.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:46:17 #189
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96288795
quote:

O+.

Leuk!
Resistance is futile.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:51:31 #190
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96288991
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef macondo het volgende:
Leidseplein.. moet er niet aan denken om daar heen te gaan met een date.
Ik ga daar ook niet in een kroegje zitten ofzo, ik wil haar wel wat van de stad laten zien. Ze had het zelf nog over 'nine square' (ze zal de negen straatjes wel bedoelen) en uiteindelijk stelde ik maar voor om te meeten op 'De dam'. Zij: 'which Dam'. Ik: DE Dam. :')

Nou vanavond 19u, wordt vast gezellig.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:53:18 #191
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96289060
Gefeliciteerd Spirit :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:32 schreef macondo het volgende:
Ik snap dat juist heel goed. In een relatie terecht komen die niet helemaal werkt (maar wel oke is), is behoorlijk vervelend. Relatie verbreken, gedoe en zo : doet toch pijn aan beide kanten. En als je 34 bent wil je niet al te veel tijd verdoen met relaties toch het tóch niet gaan worden. Je wilt toch (ik spreek voor mezelf) een keertje ophouden met het geklooi, je bent ten slotte geen student meer en zou wel wat willen vinden voor langere termijn.
Vind het wel herkenbaar hoor. Toen het uitging met m'n ex bedacht ik me dat ik eigenlijk 2.5 jaar 'verspild' had, ik wil op een gegeven moment wel kinderen krijgen e.d. Dus toen voorgenomen dat ik in eerste instantie gewoon ga scharrelen in de tijd dat ik niet over m'n vriendin heen was, en dat als iets serieus werd ik zou proberen objectief vast te stellen (zoveel mogelijk dan) of een relatie toekomst had of niet. Ben eerder wel in 'relaties' gerold die 3 maanden een beetje aankabbelden en dan toch niet wat werden, en dan ben je weer zo een paar jaar verder. Gelukkig weet ik bij deze vrij zeker dat het wel goed gaat komen :)

Oftewel Spirit: maak je niet druk en geniet er van :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:53:29 #192
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96289068
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik ga daar ook niet in een kroegje zitten ofzo, ik wil haar wel wat van de stad laten zien. Ze had het zelf nog over 'nine square' (ze zal de negen straatjes wel bedoelen) en uiteindelijk stelde ik maar voor om te meeten op 'De dam'. Zij: 'which Dam'. Ik: DE Dam. :')

Nou vanavond 19u, wordt vast gezellig.
houd ons uptodate ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_96289477
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:32 schreef macondo het volgende:

[..]

(en ik ben ook blij voor Spirit *O*)
Heb je ook gelijk in!

En uiteraard ook ik ben blij voor Spirit *O*
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:10:49 #194
342940 From.the.block
a host of imperfection
pi_96289691
Ik leerde mijn wifey doormiddel van relatieplanet kennen, ik ben niet verliefd op haar maar ze is leuk en van mij. good enough voor nu. ik geloof niet dat je een in goede shape vis op internet binnen kunt halen.
wat je zegt ben je zelf.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:16:52 #195
57047 macondo
pi_96289902
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:53 schreef Catbert het volgende:
Vind het wel herkenbaar hoor. Toen het uitging met m'n ex bedacht ik me dat ik eigenlijk 2.5 jaar 'verspild' had, ik wil op een gegeven moment wel kinderen krijgen e.d. Dus toen voorgenomen dat ik in eerste instantie gewoon ga scharrelen in de tijd dat ik niet over m'n vriendin heen was, en dat als iets serieus werd ik zou proberen objectief vast te stellen (zoveel mogelijk dan) of een relatie toekomst had of niet. Ben eerder wel in 'relaties' gerold die 3 maanden een beetje aankabbelden en dan toch niet wat werden, en dan ben je weer zo een paar jaar verder. Gelukkig weet ik bij deze vrij zeker dat het wel goed gaat komen :)
In die paar jaar van jou zit ik nu, geloof ik :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:10 schreef From.the.block het volgende:
Ik leerde mijn wifey doormiddel van relatieplanet kennen, ik ben niet verliefd op haar maar ze is leuk en van mij. good enough voor nu. ik geloof niet dat je een in goede shape vis op internet binnen kunt halen.
En nu in het Nederlands?
Overal verstand van.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:44:07 #196
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96290832
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:16 schreef macondo het volgende:
In die paar jaar van jou zit ik nu, geloof ik :')
Op zoek naar iets anders dan maar? :P
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:45:48 #197
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96292986
De herkenning :') .
Resistance is futile.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:51:42 #198
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_96293207
Ik lurk hier altijd mee, uitermate vermakelijk topic. :D Maar ik móet even O+ voor Spirit zeggen!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:58:56 #199
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96293556
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik lurk hier altijd mee, uitermate vermakelijk topic. :D Maar ik móet even O+ voor Spirit zeggen!
Hoi.
Resistance is futile.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:04:00 #200
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_96293781
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:58 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoi.
:W hoi
I'm in the basement, you're in the sky