Neequote:
Gewoon keiharde prno!quote:
Ook niet. Niet alles draait om seks hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 11:24 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Gewoon keiharde prno!
Oinkie bonkie
nee, maar af en toe is het toch wel prettig..quote:Op donderdag 28 april 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook niet. Niet alles draait om seks hoor
Dat is een ding wat zeker isquote:Op donderdag 28 april 2011 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar af en toe is het toch wel prettig..
op fb heb je leukere spelletjes.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:35 schreef gianni61 het volgende:
maar waarom is fb beter?
ze hebben allebei wel iets
en ik heb op fb 2 foksters en op haifs ook 2
correctie: op fb 1. ik zie dat nbt me weer gekickt heeft
Facebook is gewoon volwassen. Klasse stijl en geen emoticons. Erg nice!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:35 schreef gianni61 het volgende:
maar waarom is fb beter?
wat is jouw feestboek?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:55 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Facebook is gewoon volwassen. Klasse stijl en geen emoticons. Erg nice!
dank u.quote:
hee Myr.quote:
Danku.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee Myr.
wat een feestelijke UI weer
klinkt wel als een relaxt baantje ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:04 schreef Myraela het volgende:
Ik had gesolliciteerd op een functie, waarbij ik hyves/facebook/twitter profielen voor een bedrijf moest gaan bijhouden. Maar nu hadden ze helemaal gereageerd en alles, zouden we deze week afspreken en nu hoor ik niets meer.
Het leek me zo tof.
Ghehe join the clubquote:Op donderdag 28 april 2011 11:35 schreef gianni61 het volgende:
maar waarom is fb beter?
Geheimquote:
http://www.facebook.com/geheim ?quote:
Ze heeft mij en Ezechielk ook verwijderd op FB en haifsquote:
Mij niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft mij en Ezechielk ook verwijderd op FB en haifs
misschien is ze opgenomen in een fok afkickkliniek..quote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft mij en Ezechielk ook verwijderd op FB en haifs
Ze had wel in grtd gezegd dat ze ging stoppen met FOK!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien is ze opgenomen in een fok afkickkliniek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |