Neequote:
Gewoon keiharde prno!quote:
Ook niet. Niet alles draait om seks hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 11:24 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Gewoon keiharde prno!
Oinkie bonkie
nee, maar af en toe is het toch wel prettig..quote:Op donderdag 28 april 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook niet. Niet alles draait om seks hoor
Dat is een ding wat zeker isquote:Op donderdag 28 april 2011 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar af en toe is het toch wel prettig..
op fb heb je leukere spelletjes.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:35 schreef gianni61 het volgende:
maar waarom is fb beter?
ze hebben allebei wel iets
en ik heb op fb 2 foksters en op haifs ook 2
correctie: op fb 1. ik zie dat nbt me weer gekickt heeft
Facebook is gewoon volwassen. Klasse stijl en geen emoticons. Erg nice!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:35 schreef gianni61 het volgende:
maar waarom is fb beter?
wat is jouw feestboek?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:55 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Facebook is gewoon volwassen. Klasse stijl en geen emoticons. Erg nice!
dank u.quote:
hee Myr.quote:
Danku.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee Myr.
wat een feestelijke UI weer
klinkt wel als een relaxt baantje ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:04 schreef Myraela het volgende:
Ik had gesolliciteerd op een functie, waarbij ik hyves/facebook/twitter profielen voor een bedrijf moest gaan bijhouden. Maar nu hadden ze helemaal gereageerd en alles, zouden we deze week afspreken en nu hoor ik niets meer.
Het leek me zo tof.
Ghehe join the clubquote:Op donderdag 28 april 2011 11:35 schreef gianni61 het volgende:
maar waarom is fb beter?
Geheimquote:
http://www.facebook.com/geheim ?quote:
Ze heeft mij en Ezechielk ook verwijderd op FB en haifsquote:
Mij niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft mij en Ezechielk ook verwijderd op FB en haifs
misschien is ze opgenomen in een fok afkickkliniek..quote:Op donderdag 28 april 2011 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft mij en Ezechielk ook verwijderd op FB en haifs
Ze had wel in grtd gezegd dat ze ging stoppen met FOK!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien is ze opgenomen in een fok afkickkliniek..
Nee.. ik zal je wel wat sturen.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/geheim ?
Hier kom je nooit vanaf.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:
Mensen die denken te kunnen stoppen met FOK!
Ja.. klopt.quote:
Hoe bedoel je irritant?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het is leuk, op zich. Maar soms ook irritant.
Heb je me nou al gevonden? Of durf je me niet toe te voegen?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/geheim ?
misschien dat ik je straks nog tegenkom bij de McD.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Heb je me nou al gevonden? Of durf je me niet toe te voegen?
Ik heb je nog niet gevonden. Voor de rest, zie DMquote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Heb je me nou al gevonden? Of durf je me niet toe te voegen?
Oki doki.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien dat ik je straks nog tegenkom bij de McD.
Dat effect schijn ik vaak te hebben, sorry..quote:
Ik denk dat ik zo even naar de Mc ga. Moet toch naar Nijmegenquote:
McChicken is verantwoordelijk voor overgewicht op fok..quote:
I love it when a plan comes togetherquote:Op donderdag 28 april 2011 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
McChicken is verantwoordelijk voor overgewicht op fok..
Okequote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:47 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together
That's why I use itquote:
Eigenlijk gebruik je daar de verkeerde smiley bij hequote:Op donderdag 28 april 2011 13:47 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together
Ohja sorry.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk gebruik je daar de verkeerde smiley bij he
Nee je moet deze:quote:
Ohjaquote:Op donderdag 28 april 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee je moet deze:gebruiken want hanibal steekt dan altijd sigaar in zn mond.
I pity the foolquote:
huh?quote:
Om schijnbaar een geile Mc.Chicken te halenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
goedesmiddags!
zo allemaal naar de mac ?
biecht op, wat heb je nu weer gedaan ?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:34 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Om schijnbaar een geile Mc.Chicken te halen
feestboekfoto'squote:
Weet ik veel, DevilsWhore noemt me opeens geil..quote:Op donderdag 28 april 2011 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
biecht op, wat heb je nu weer gedaan ?
Haha, ja foto's eh. Tussen 2 dames ziet iedereen er goed uitquote:
Niet, we hebben afgesproken elkaar toe te voegenquote:
Moet ik ook eens proberen danquote:Op donderdag 28 april 2011 14:38 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Haha, ja foto's eh. Tussen 2 dames ziet iedereen er goed uit
cutquote:
op feestboek.quote:
cutquote:Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef WhiteLightning het volgende:
moet je eerst zeggen hoe oud je zusjes zijn heh, ander krijg je er gelijk een ander beeld van
link naar feestboek picsquote:
rofl.. noem vrouwen op en iedereen wilt gelijk kijken.quote:
quote:
Dankuquote:
Je weet dat ik nu elke keer als ik je naam zie aan je zusjes moet denkenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:45 schreef Mc.Chicken het volgende:
Nice jullie. Ik had nooit iets moeten zeggen erover.
Fantaseer jij maar lekker over mensen die je nog nooit hebt gezien.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je weet dat ik nu elke keer als ik je naam zie aan je zusjes moet denken
Maar sneller dan jij denkt gaat ontmoetenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:46 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Fantaseer jij maar lekker over mensen die je nog nooit hebt gezien.
Ohja en wie is die andere man op die foto?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar sneller dan jij denkt gaat ontmoeten
Oeh! Je bent wel een goede versierder als ik het zo lees.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar sneller dan jij denkt gaat ontmoeten
Geen idee.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ohja en wie is die andere man op die foto?
Ik wacht geduldig af....quote:Op donderdag 28 april 2011 16:03 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Oeh! Je bent wel een goede versierder als ik het zo lees.
Beetje jammer voor je dat ze allebei een relatie hebben..
Kan je lang wachten, zijn net begonnen.quote:
Dat is juist goed. Waarschijnlijk beseffen ze binnen een paar dagen dat ze niet mr. right gevonden hebben.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:07 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Kan je lang wachten, zijn net begonnen.
Waaaaaar is DevilsWhore nooou??
Hahaha.. nice.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is juist goed. Waarschijnlijk beseffen ze binnen een paar dagen dat ze niet mr. right gevonden hebben.
En ik gok middagdutje.
Andijvie.. hmm. Eergister nog op. Vanavond maar even kijken wat ik ga koken.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil ook slapen, maar eerst zo bij mn ouders eten. andijviestampot, altijd goed te doen
Ik ben jaloers! Te lang geleden dat ik dat gehad hebquote:Op donderdag 28 april 2011 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil ook slapen, maar eerst zo bij mn ouders eten. andijviestampot, altijd goed te doen
ik kan je wel tegemoet komen, en er een foto van nemen ? ::Dquote:Op donderdag 28 april 2011 16:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers! Te lang geleden dat ik dat gehad heb
vlees onder de grill vandaag is zowieso altijd goed te doenquote:
Heerlijk om je eigen maaltijd te maken. Kan je het lekker precies maken zoals jij het lekker vind.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
ben blij dat ik niet hoef te koken hehe, moet nog wel afwassen en de bbq moet nog schoongemaakt worden.
maja morgen vrij, dus dat komt morgen wel
Jij snapt hem! Ik ben echt een vleeseter. Een maaltijd zonder vlees kan gewoon echt niet!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vlees onder de grill vandaag is zowieso altijd goed te doen
Haha nee bedankt, dat maakt het alleen maar erger.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan je wel tegemoet komen, en er een foto van nemen ? ::D
Duidelijk. Maar probeer dat mijn moeder maar eens wijs te maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Jij snapt hem! Ik ben echt een vleeseter. Een maaltijd zonder vlees kan gewoon echt niet!
ja ik ben ook vlees verslaafd. ik eet het iedere dag wel haha .quote:Op donderdag 28 april 2011 16:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Jij snapt hem! Ik ben echt een vleeseter. Een maaltijd zonder vlees kan gewoon echt niet!
zeg gewoon, Mam, hoe vindt je het als ik een keertje ga koken voor jullie ?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar probeer dat mijn moeder maar eens wijs te maken.
Mamma. Ik wil heel graag elke dag vlees..quote:Op donderdag 28 april 2011 16:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar probeer dat mijn moeder maar eens wijs te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
Echt gewoon! Heerlijk man.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ben ook vlees verslaafd. ik eet het iedere dag wel haha .
zelfs vlees broodbeleg gaat onder de grill
Zo hoort het ook met zo'n weekend!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb afgelopen weekend 60 euro aan vlees opgemaakt. heel mn ijskast was vol gebouwd
Tot morgen.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ga afsluiten, M@zzel , tot de volgende keer
Dat vind ik niet zo heel cool van je..quote:Op donderdag 28 april 2011 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net MacFood op en een MacAsbak gejat
Held.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net MacFood op en een MacAsbak gejat
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:12 schreef pl4kkie het volgende:
Godver moet morgen weer werken maar het is zo gezellig hier en het bier smaakt heerlijk
Bekend probleemquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:12 schreef pl4kkie het volgende:
Godver moet morgen weer werken maar het is zo gezellig hier en het bier smaakt heerlijk
je hebt mijn post in het goeiemorgen topic gelezen en gaat me nu pesten?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt mijn post in het goeiemorgen topic gelezen en gaat me nu pesten?
ach ja, ik ga vandaag ook auto/koetsen en jurken kijken. vanavond is weer het gala van de middelbare school hierquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Sorry![]()
Had ik wel gelezen maar niet gekeken wie die post had gemaakt
ja, vanavondquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:02 schreef pl4kkie het volgende:
Hallowiemand die nog voor de tv gaat hangen?
bedoelde eigenlijk voor die royalty trouwerijquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, vanavond
we hebben knoeperts en schultenbrau ingekocht en gaan de dvd van new kids turbo kijken..
zoals ik ook al in een andere topic zei:quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:07 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
bedoelde eigenlijk voor die royalty trouwerij. Maar new kids is zeker geen slechte keuze!
Kom we gaan verder met slapenquote:
Nope, ik kijk de samenvatting wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:02 schreef pl4kkie het volgende:
Hallowiemand die nog voor de tv gaat hangen?
Moe?quote:
I'm in!quote:
Ik had het tegen Ezjequote:Op vrijdag 29 april 2011 08:51 schreef Mc.Chicken het volgende:
Goedemorgennnn.
[..]
Nope, ik kijk de samenvatting wel.
[..]
Moe?
[..]
I'm in!
Word ik weer buitengesloten..quote:
Sorryquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:58 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Word ik weer buitengesloten..
Het lijkt wel gym op de middelbare school
Genoeg te doen maar gewoon geen zinquote:
Nah, geen zin om op te staan. Ondertussen ben ik al naar de kapper en supermarkt geweestquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:51 schreef Mc.Chicken het volgende:
Goedemorgennnn.
[..]
Nope, ik kijk de samenvatting wel.
[..]
Moe?
[..]
I'm in!
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:
Boo yourself met je verlovingquote:
Spammen op facebook pfff..quote:
Kan je het niet hebben dat mijn hart naar iemand anders gaat?quote:
ja. zo eerst boodschappen doen want daar heb ik gisteren geen tijd voor gehadgenomenquote:
Je ex toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:39 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Kan je het niet hebben dat mijn hart naar iemand anders gaat?
Nooooo nooo!quote:
BOOOOOOOOOOOOOOO!quote:
Hey dude!quote:
Nope, zeer dood.quote:
Ben er alweerquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:47 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
BOOOOOOOOOOOOOOO!
BOOOOOOOOOOOOOOO!
nja laatste dag op dit project, dus ben benieuwd of ik een hele dag werk hebquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:22 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nope, zeer dood.
Dus ik ben blij dat jij er bent.
Plannen voor vandaag?
Hmm.. oke. Lekker hoor, zo vlak voor het weekend.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
nja laatste dag op dit project, dus ben benieuwd of ik een hele dag werk heb
Nuhquote:
APPPOOOOOOOOOLLLquote:
KUSJEKROELquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:34 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hmm.. oke. Lekker hoor, zo vlak voor het weekend.
[..]
Nuh
quote:
dat kanquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik heb MR Chicken nog nooit hier gezien.
Paar weken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:01 schreef tripack het volgende:
[..]
dat kan
ik weet niet beter.. is er zeker al een paar weken... voor mijn gevoel
Dat kan dus wel ja. Ik ben in een paar weken al niet meer hier geweestquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:01 schreef tripack het volgende:
[..]
dat kan
ik weet niet beter.. is er zeker al een paar weken... voor mijn gevoel
Ik dacht het wel ja. Superdood hiero.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef gianni61 het volgende:
Quincy meet Mc.Chicken.
afgelopen tijd heeft mcchicken dit topic mee levend gehouden.
tevens heeft hij gisteren zijn zusjes geschonken aan WL
Ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:46 schreef Mc.Chicken het volgende:
Wie wilt er met mij naar Walibi World morgen?
Lekker rustig namelijk..
Sorry, ik moest even naar mijn werk toequote:
Toppie!quote:
Omg nu.. tot hoelaat moet je dan werken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry, ik moest even naar mijn werk toe
9 uurquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:53 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Omg nu.. tot hoelaat moet je dan werken?
Jaquote:
Sucks to be youquote:
nee, hoor, ik heb er zelf voor gekozenquote:
It's all about the money money moneyquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, hoor, ik heb er zelf voor gekozen
Met een kater in de achtbaan.. dat lijkt me tof!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JaIk heb alleen wel een kater waarschijnlijk
inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:23 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
It's all about the money money money
Wow, je bent de eerste persoon die redelijk hetzelfde denkt als ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad.
tevens mag het hele koningshuis van mij in de gracht donderen. mensen die koninginnedag vieren zoeken gewoon een uitvlucht te feesten en te zuipen. ik heb daar geen uitvlucht voor nodig
voordeel van koninginnedag: meisjes in bavaria dutch dress.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Wow, je bent de eerste persoon die redelijk hetzelfde denkt als ik.
Net als koninginnenacht.. superslap excuus om bezopen te worden. bah
Haha true.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voordeel van koninginnedag: meisjes in bavaria dutch dress.
de gene die dat ding gemaakt heeft is een genie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:52 schreef tripack het volgende:
bijna klaar hier en dan nach houseNu al? Damn.. ik wil ook weg!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
quincy is zanger?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef QuincydeKoster het volgende:
En ik heb weer een solotje geleerd:D
Quincy is lenigquote:
Quincy is koster?quote:
Ik ga vanavond wel koninginnenachtenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Wow, je bent de eerste persoon die redelijk hetzelfde denkt als ik.
Net als koninginnenacht.. superslap excuus om bezopen te worden. bah
ook die gezellige collega die op je laptop had gezeten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel koninginnenachtenMaar dat is omdat ik nog met mn collega's op stap zou gaan en de vorige x kon ik niet en vanavond kan iedereen
Op 1 na die ziek is
Nee, die mag niet mee van onsquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook die gezellige collega die op je laptop had gezeten?
Ik ben heus wel liefquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:18 schreef Ezechielk het volgende:
Godgloeiende. Traag stervend hoerending
YEAH !!!quote:
Nee mijn msn of whatsapp is de slowchat waar jij moet zijnquote:
En jij in mijn bedquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee mijn msn of whatsapp is de slowchat waar jij moet zijn
Soort van.quote:
Kom eraanquote:
Mooiquote:
Wij jou ookquote:
Dan ga ik effe douchenquote:
Geilquote:
Samen douchenquote:
Tofquote:
Jongen, onkruid vergaat niet. Dat hoor je ondertussen wel te wetenquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:54 schreef ajf het volgende:
[..]
Tof![]()
Maar ik ben er weer en jullie zijn er ook nog
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:54 schreef ajf het volgende:
[..]
Tof![]()
Maar ik ben er weer en jullie zijn er ook nog
Dat dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jongen, onkruid vergaat niet. Dat hoor je ondertussen wel te weten
Poepiequote:
quote:
quote:Samen douchen
Oh ja dan wacht ik effe tot je er bent![]()
Het is ernstig dit keer. Mooi. Kijk je WA ffquote:
Whaha ja dat geldt dus ook voor mijquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jongen, onkruid vergaat niet. Dat hoor je ondertussen wel te weten
Ja godverdomme man ik ben het gewoon verleerdquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is ernstig dit keer. Mooi. Kijk je WA ff
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:01 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja godverdomme man ik ben het gewoon verleerdMijn watte?
Wat valt er te zien dan? En dat is toch niks nieuwsquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart is strontvervelend op den skaip
Heul niet. Ik ben gewoon strontchagerijnig, en ik houd mij in bij jouquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart is strontvervelend op den skaip
Fotoquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:05 schreef ajf het volgende:
[..]
Wat valt er te zien dan? En dat is toch niks nieuws
Lekker he die pringles?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heul niet. Ik ben gewoon strontchagerijnig, en ik houd mij in bij jou
Vooral zo doorgaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foto![]()
Hij is tegenwoordig nog vervelender
Ga je nou weer beginnen?quote:
Ik heb nu de incredible s. Mooi apparaatquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heul niet. Ik ben gewoon strontchagerijnig, en ik houd mij in bij jou
Maar heb je die foto nou al gezienquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:07 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb nu de incredible s. Mooi apparaat
Op skipe? Ik heb geen skipequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar heb je die foto nou al gezien
Ouwe lul ben je ook hequote:
Doe eens lief johquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je nou weer beginnen?
Ik ben dat gezeik van je nu wel een beetje spuugzat hoor.
Ik ben het kutjong gewoon helemaal zat.quote:
Fijn weekend hèquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je nou weer beginnen?
Ik ben dat gezeik van je nu wel een beetje spuugzat hoor.
Zie er uit als een tof apparaatquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:07 schreef ajf het volgende:
[..]
Jij lult over skaip! al effe kijken zucht. Vrouwen! Kan merken dat het de tijd van de maand is... Trouwens, is Bart ook ongesteld dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ouwe lul ben je ook he![]()
OP JE WHATSAPP SCHAT!
Ze is loops hè. Dan krijg je dat.quote:
Jij ook schatjequote:
quote:[..]
Zie er uit als een tof apparaat
Ik mag in juni ook weer voor een nieuwe
Ja, ik bloed uit mijn anus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:10 schreef ajf het volgende:
[..]
Jij lult over skaip! al effe kijken zucht. Vrouwen! Kan merken dat het de tijd van de maand is... Trouwens, is Bart ook ongesteld dan?
Nee hij is zwangerquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:10 schreef ajf het volgende:
[..]
Jij lult over skaip! al effe kijken zucht. Vrouwen! Kan merken dat het de tijd van de maand is... Trouwens, is Bart ook ongesteld dan?
HOU OP!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze is loops hè. Dan krijg je dat.
Vrouwen en hormonen
Hij is net iets nieuwer dan de Desire. Ik zou er voor gaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fijn weekend hè
[..]
Zie er uit als een tof apparaat
Ik mag in juni ook weer voor een nieuwe
Ja ik weet dat ze loops is whehequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze is loops hè. Dan krijg je dat.
Vrouwen en hormonen
De nieuwe modelletjes van de Desire serie komen er ook aan hèquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:11 schreef ajf het volgende:
[..]
Hij is net iets nieuwer dan de Desire. Ik zou er voor gaan
T-Mobilequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:16 schreef ajf het volgende:
Ja bij Vodafoon kan je hem al bestellen maar ik heb T-Mobile
Jouw whatsapp komen soms vet laat binnenquote:
Zak door de stront.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind Bart cute als ie chagrijnig is
Ja hou op mijn WA faalt al de hele dag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Jouw whatsapp komen soms vet laat binnenMaar die foto
Schiet niet op voor mijn bui he
Voor jou altijd schatquote:
Heb al Ben vanaf het beginquote:
Ik Hi. En ook nog steeds hetzelfde nummer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Heb al Ben vanaf het beginMet nog steeds hetzelfde nummer
Ja zeg dat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hou op mijn WA faalt al de hele dag.
Hihi graag gedaan![]()
Trouwens. Nog bedankt voor het winnen van PSV
Makkelijk hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik Hi. En ook nog steeds hetzelfde nummer.
Ik probeer al sinds de wedstrijd mn opa te bellen, hij neemt niet opquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:25 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja zeg dat.
Haha hou op ik werd gek van mijn buurjongenOok een jood.
Heuh, die ga ik ook al nemen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:07 schreef ajf het volgende:
[..]
Zeker doen. En ook hoiquote:
Ga jij nog wat leuks doen vandaag?quote:
Wij gaan de stad in. Wij zijn mijn broertjes en ik. Naar de Vagebond op de Nieuwe Binnenweg. Ken je die tent?quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij nog wat leuks doen vandaag?
Nee maar ik kan wel ff langskomenquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Wij gaan de stad in. Wij zijn mijn broertjes en ik. Naar de Vagebond op de Nieuwe Binnenweg. Ken je die tent?
quote:Toeristen die in de Spaanse stad Barcelona in hun zwemkleding op straat lopen, kunnen voortaan een fikse boete krijgen. De gemeenteraad heeft vrijdagavond ingestemd met maatregelen die het strafbaar maken om 'naakt of bijna naakt' rond te lopen op openbare plaatsen.
Zwembroeken, bikini's en zwempakken zijn voortaan alleen nog toegestaan in zwembaden en op en rondom stranden. Wie op andere openbare plekken zwemkleding draagt, kan een bekeuring van tussen de 120 en 300 euro krijgen. De boete voor nudisten die op het verkeerde stuk strand worden betrapt op naaktloperij, komt tussen de 300 en 500 euro te liggen.
Alsof het in Nederland magquote:
Krijg je een boete als je in bikini over straat loopt? Ik heb pas nog in bikini mn auto staan wassen. Doe ik overigens nooit weerquote:
Als ik in bikini over straat loop krijg ik zeker een boetequote:Op zaterdag 30 april 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Krijg je een boete als je in bikini over straat loopt? Ik heb pas nog in bikini mn auto staan wassen. Doe ik overigens nooit weer
Jij moet gewoon naakt in mijn bed gaan liggenquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:05 schreef ajf het volgende:
[..]
Als ik in bikini over straat loop krijg ik zeker een boete![]()
Hahaquote:Op maandag 2 mei 2011 07:53 schreef gianni61 het volgende:
goeie smorgens.
ik zie dat huppel weer dr aangename UI terug heeft
Fijn he, die wekker in de vroege ochtend..quote:Op maandag 2 mei 2011 08:42 schreef Mc.Chicken het volgende:
Goedemorgen deze verrotte gare maandagochtend!
quote:Op maandag 2 mei 2011 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fijn he, die wekker in de vroege ochtend..
Hier ging geen wekker, ik werd gewoon om kwart voor 7 wakkerquote:Op maandag 2 mei 2011 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fijn he, die wekker in de vroege ochtend..
ouch..quote:Op maandag 2 mei 2011 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier ging geen wekker, ik werd gewoon om kwart voor 7 wakker
Welke muziek?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:05 schreef gianni61 het volgende:
ik heb ook een slechte dag, maar niet door het vroeg opstaan.
vandaag krijg ik buren
ik weet nu al dat die mijn muziek niet zullen waarderen..
nou, het gaat niet zo zeer om het genre, maar meer om het volume.quote:
Oh joyquote:Op maandag 2 mei 2011 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, het gaat niet zo zeer om het genre, maar meer om het volume.
ik woon in oude boerderij met hele dikke buitenmuren. dus ik kon mijn muziek altijd zo hard zetten als ik wilden. Maar die boerderij is in 2 huisjes opgedeeld en de tussenmuur tussen die 2 delen is niet zo dik. dat andere deel lag tot nu toe leeg en volgens mij komt er nu een oud stel in wonen..
dewhoquote:Op maandag 2 mei 2011 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
How I wish that my Dana was hereeeeeeeeeeeee
quote:
quote:
mensen die dit dat 61 mn leeftijd of geboortejaar isquote:
sorry kon het niet latenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die dit dat 61 mn leeftijd of geboortejaar is
alweer zin in het weekend he.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
sorry kon het niet laten
hoe is het leven?
Altijd hequote:Op maandag 2 mei 2011 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alweer zin in het weekend he.
toch 1 klacht: waarom is kleding allemaal zo duur geworden??
moet nieuwe kleren hebben maar overal vragen ze gemiddelt 80 euro voor een spijkerbroek en 60 voor een polo of hemd
bij hemden of polo's ben ik over het algemeen een beetje merkengeil, dus dan wordt het al snel duurder.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Altijd he
Maar dat is waar, hoewel ze bij de C&A vaak voor 20 euries wel goede overhemden hebben hoor.
En qua broeken, ja, als ze goed zijn wil ik er gerust 80 euro voor betalen
zolang ze maar 2 jaar + meegaan dan
Lipjessssssssss!!!quote:
Het is inderdaad niet meer wat het geweest is.. elke maand blut haha.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij hemden of polo's ben ik over het algemeen een beetje merkengeil, dus dan wordt het al snel duurder.
goeie broek gaat inderdaad wel lang mee. misschien toch maar iets meer geld uittrekken voor nieuwe kleding dan..
Mja dan doe je het ook zelf hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij hemden of polo's ben ik over het algemeen een beetje merkengeil, dus dan wordt het al snel duurder.
goeie broek gaat inderdaad wel lang mee. misschien toch maar iets meer geld uittrekken voor nieuwe kleding dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |