abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96081936
..Een ezel stoot zich in 't gemeen
geen twee keer aan dezelfde steen.

Alleen een vrouw, het stomme dier,
die stoot zich wel een keer of vier ....

Sorry, kon het niet laten :o

Maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat je niet alleen achter zal blijven. Er zijn meer mannen op de wereld ;-) Op zich heb je nu wel een mooie kans om het netjes af te sluiten, duik desnoods nog een keer de koffer met hem in met, vooraf, het idee dat dit de laatste keer is. En dan is het afgerond, punt, klaar, next ....
pi_96081961
Die gast is gewoon slim. Hij dumpt haar net voor kerst en komt weer terug bij haar net na valentijn :D. Dat scheelt 2 cadeaus _O-
Who motivates the motivator?
  donderdag 28 april 2011 @ 10:57:02 #28
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_96082003
quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Die gast is gewoon slim. Hij dumpt haar net voor kerst en komt weer terug bij haar net na valentijn :D. Dat scheelt 2 cadeaus _O-
Hij krijgt dan ook 2 cadeaus minder. Dus niet slim.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_96082033
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef Nembrionic het volgende:

Hij krijgt dan ook 2 cadeaus minder. Dus niet slim.
Ja, maar vrouwen verwachten dure cadeaus, en geven een kaartje ofzo terug ;) Uiteindelijk dus winst :P
  donderdag 28 april 2011 @ 11:00:03 #30
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_96082099
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:58 schreef Redah het volgende:

[..]

Ja, maar vrouwen verwachten dure cadeaus, en geven een kaartje ofzo terug ;) Uiteindelijk dus winst :P
Maar hij mist ook maandenlang seks. Althans, daar gaan we dan maar even vanuit :P
pi_96082128
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Maar hij mist ook maandenlang seks. Althans, daar gaan we dan maar even vanuit :P
Hehe.. als hij TS als zo hosselt en tijdens de relatie al zoveel aandacht krijgt van andere vrouwen, dan lijkt het mij vrij duidelijk :P
Who motivates the motivator?
  donderdag 28 april 2011 @ 11:02:24 #32
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_96082173
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef Nembrionic het volgende:
Wie maakt de lemming?

'Mijn vriendje maakt het altijd goed met kerst en dumpt me in februari, wat moet ik doen?' :P
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 28 april 2011 @ 11:06:45 #33
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_96082318
quote:
3s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wie maakt de lemming?

'Mijn vriendje maakt het altijd goed met kerst en dumpt me in februari, wat moet ik doen?' :P
Lambal..doe het lekker zelf.
  donderdag 28 april 2011 @ 11:11:17 #34
116015 SicSicSics
pi_96082475
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:06 schreef Nembrionic het volgende:
Lambal..doe het lekker zelf.
Geen tijd... Ben aan het werk. :{w
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_96082568
quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Hehe.. als hij TS als zo hosselt en tijdens de relatie al zoveel aandacht krijgt van andere vrouwen, dan lijkt het mij vrij duidelijk :P
Ja de eerste keer had hij met niemand seks gehad, deze keer met één meisje, dat verliefd op hem werd en dat hij volgens mij heel koel heeft gedumpt.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_96082624
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:53 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wel respect voor die gast trouwens. Zo'n bootycall zou ik ook wel willen! Zou TS ook aan bezette mannen doen? :@

Wat ik me wel afvraag. Wat doet die gozer van kerst tot februari/ maart? Is hij ski leraar? :D
Whaha nee. Misschien wil hij gewoon goed feesten tijdens kerst en oud&nieuw? Ik snap hem ook niet. Ik hoop dat hij zijn volgende oud&nieuw ook weer alleen viert.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_96082768
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:15 schreef Faerie het volgende:

[..]

Whaha nee. Misschien wil hij gewoon goed feesten tijdens kerst en oud&nieuw? Ik snap hem ook niet. Ik hoop dat hij zijn volgende oud&nieuw ook weer alleen viert.
Je ex dist je gewoon keihard. :Y
Hij wil je gewoon af en toe neuken omdat je kennelijk makkelijk bent. :Y
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  donderdag 28 april 2011 @ 11:21:25 #38
116015 SicSicSics
pi_96082821
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:15 schreef Faerie het volgende:
En met een vriendin kun je inderdaad niet op goede feestjes verschijnen? :D En goede feestjes duren bij mij ook altijd drie maanden. ;) Ik heb hem! ^O^
Fine, fuck you then!
  donderdag 28 april 2011 @ 11:32:21 #39
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_96083202
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:13 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ja de eerste keer had hij met niemand seks gehad, deze keer met één meisje, dat verliefd op hem werd en dat hij volgens mij heel koel heeft gedumpt.
Zo, dat klinkt echt als een type waarmee je echt heel graag weer een relatie zou moeten willen..!

....
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  donderdag 28 april 2011 @ 11:40:17 #40
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_96083487
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:44 schreef Faerie het volgende:
Ik denk dat het voortkomt uit een onzekerheid bij mezelf, omdat ik bang ben dat ik nooit een goede vriend kan vinden. Heel stom, maar dit is gewoon een grote angst van mij. Waar ik natuurlijk zelf ook heel graag vanaf wil.
Dus omdat je bang bent geen goede vriend te vinden, wil je terug naar een vriend waarvan je weet dat ie slecht voor je is?

Dit moet een lichtend voorbeeld van vrouwenlogica zijn, want ik snap er geen ene moer van.
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
pi_96083550
Ligt eraan, wil je weer een dampende zaadspons voor hem zijn die wacht tot hij thuis komt na zijn avontuurtjes, prima. Wil je wat meer, dan kijk je verder.
pi_96084109
Luister niet naar al die negatieve mensen hier, jij weet dat jullie toch wel voor elkaar gemaakt zijn! Als je het maar vaak genoeg probeert ziet hij ook wel in dat jij de ware voor hem bent. Gewoon nog een derde keer voor gaan, deze keer komt het vast goed!

Misschien moet je anders proberen zwanger van hem te worden. Als je zijn kind draagt kan hij niet meer bij je weg en zal hij voor altijd van jou zijn toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik generaliseer.
pi_96084578
Hij maakt het 2x uit vlak voor kerst en jij denkt er over om weer met hem aan te pappen? :')
Over over je heen laten lopen gesproken..
  donderdag 28 april 2011 @ 12:54:09 #44
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_96085806
Keihard wegrennen. Voor je het weet ben je jaren verder met zo'n idioot die niet tegen kerst kan.
Er zijn genoeg leuke en normale mannen alleen kom je daar pas achter als je definitief bij deze gast weg bent.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_96091925
Vaak (9 v/d 10 gevallen hier op fok!) hebben mensen een steuntje in de rug nodig om uiteindelijk toch te kiezen voor datgene waarvan ze zelf weten dat ze het horen te doen - maar waar hun gevoel dwars zit.

Je weet het antwoord zelf al denk ik: met die jongen zit er geen toekomst in.
pi_96093240
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:39 schreef trekeennummertje het volgende:
Vaak (9 v/d 10 gevallen hier op fok!) hebben mensen een steuntje in de rug nodig om uiteindelijk toch te kiezen voor datgene waarvan ze zelf weten dat ze het horen te doen - maar waar hun gevoel dwars zit.

Je weet het antwoord zelf al denk ik: met die jongen zit er geen toekomst in.
Hey Faerie! Long time no see! :+

Kijk eens naar wat trekeennummertje zegt en ga dat uitprinten en boven je bed hangen.....

Wat wil je horen? Ja natuurlijk is het een lieve schat en nee nee nee wat zal die een respect voor jou hebben.....hij belt....jij komt....en hij mag komen (oeps ;) )

Het enige wat jij hem bevestigd hebt is dat je respectloos behandeld kan en mag worden en dat jij iedere keer weer terugkomt...

Ahum....wat doe je kerst 2011? Zullen we vast wat afspreken?

(no offence Faerie.....het staat er hard hier, maar je doet het nu 100% jezelf aan....)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_96093411
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:12 schreef Wanderingwhy het volgende:
(no offence Faerie.....het staat er hard hier, maar je doet het nu 100% jezelf aan....)
Het kan niet hard genoeg.
Ja, ik generaliseer.
pi_96093537
Je hebt twee keer een boek uitgelezen. Ik neem aan dat je nu wel weet hoe het afloopt?
  donderdag 28 april 2011 @ 17:35:37 #49
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96096718
Nee natuurlijk niet tuthola :')
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  donderdag 28 april 2011 @ 17:36:21 #50
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96096754
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:42 schreef Scorpie het volgende:
Ligt eraan, wil je weer een dampende zaadspons voor hem zijn die wacht tot hij thuis komt na zijn avontuurtjes, prima. Wil je wat meer, dan kijk je verder.
Wat de neuk is een dampende zaadspons?
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')