Hij krijgt dan ook 2 cadeaus minder. Dus niet slim.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Die gast is gewoon slim. Hij dumpt haar net voor kerst en komt weer terug bij haar net na valentijn. Dat scheelt 2 cadeaus
Ja, maar vrouwen verwachten dure cadeaus, en geven een kaartje ofzo terugquote:Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
Hij krijgt dan ook 2 cadeaus minder. Dus niet slim.
Maar hij mist ook maandenlang seks. Althans, daar gaan we dan maar even vanuitquote:Op donderdag 28 april 2011 10:58 schreef Redah het volgende:
[..]
Ja, maar vrouwen verwachten dure cadeaus, en geven een kaartje ofzo terugUiteindelijk dus winst
Hehe.. als hij TS als zo hosselt en tijdens de relatie al zoveel aandacht krijgt van andere vrouwen, dan lijkt het mij vrij duidelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar hij mist ook maandenlang seks. Althans, daar gaan we dan maar even vanuit
Wie maakt de lemming?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef Nembrionic het volgende:
Maar hij mist ook maandenlang seks. Althans, daar gaan we dan maar even vanuit
Lambal..doe het lekker zelf.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wie maakt de lemming?
'Mijn vriendje maakt het altijd goed met kerst en dumpt me in februari, wat moet ik doen?'
Geen tijd... Ben aan het werk.quote:
Ja de eerste keer had hij met niemand seks gehad, deze keer met één meisje, dat verliefd op hem werd en dat hij volgens mij heel koel heeft gedumpt.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe.. als hij TS als zo hosselt en tijdens de relatie al zoveel aandacht krijgt van andere vrouwen, dan lijkt het mij vrij duidelijk
Whaha nee. Misschien wil hij gewoon goed feesten tijdens kerst en oud&nieuw? Ik snap hem ook niet. Ik hoop dat hij zijn volgende oud&nieuw ook weer alleen viert.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel respect voor die gast trouwens. Zo'n bootycall zou ik ook wel willen! Zou TS ook aan bezette mannen doen?![]()
Wat ik me wel afvraag. Wat doet die gozer van kerst tot februari/ maart? Is hij ski leraar?
Je ex dist je gewoon keihard.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:15 schreef Faerie het volgende:
[..]
Whaha nee. Misschien wil hij gewoon goed feesten tijdens kerst en oud&nieuw? Ik snap hem ook niet. Ik hoop dat hij zijn volgende oud&nieuw ook weer alleen viert.
En met een vriendin kun je inderdaad niet op goede feestjes verschijnen?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:15 schreef Faerie het volgende:
Whaha nee. Misschien wil hij gewoon goed feesten tijdens kerst en oud&nieuw? Ik snap hem ook niet. Ik hoop dat hij zijn volgende oud&nieuw ook weer alleen viert.
Zo, dat klinkt echt als een type waarmee je echt heel graag weer een relatie zou moeten willen..!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:13 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ja de eerste keer had hij met niemand seks gehad, deze keer met één meisje, dat verliefd op hem werd en dat hij volgens mij heel koel heeft gedumpt.
Dus omdat je bang bent geen goede vriend te vinden, wil je terug naar een vriend waarvan je weet dat ie slecht voor je is?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:44 schreef Faerie het volgende:
Ik denk dat het voortkomt uit een onzekerheid bij mezelf, omdat ik bang ben dat ik nooit een goede vriend kan vinden. Heel stom, maar dit is gewoon een grote angst van mij. Waar ik natuurlijk zelf ook heel graag vanaf wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik generaliseer.
Hey Faerie! Long time no see!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:39 schreef trekeennummertje het volgende:
Vaak (9 v/d 10 gevallen hier op fok!) hebben mensen een steuntje in de rug nodig om uiteindelijk toch te kiezen voor datgene waarvan ze zelf weten dat ze het horen te doen - maar waar hun gevoel dwars zit.
Je weet het antwoord zelf al denk ik: met die jongen zit er geen toekomst in.
Het kan niet hard genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:12 schreef Wanderingwhy het volgende:
(no offence Faerie.....het staat er hard hier, maar je doet het nu 100% jezelf aan....)
Wat de neuk is een dampende zaadspons?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:42 schreef Scorpie het volgende:
Ligt eraan, wil je weer een dampende zaadspons voor hem zijn die wacht tot hij thuis komt na zijn avontuurtjes, prima. Wil je wat meer, dan kijk je verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |