Ik heb deze schoenen (merk Clarks, maat 43) vorig jaar gekocht en niet gedragen (maximaal 100 meter op gelopen). Ik draag ze niet omdat ik toch sandalen wil zonder band achter m'n hak. Zijn hele fijne schoenen met goede zool. Werkt met mooi magnetisch systeem om te sluiten. Dus geen gemier met klitteband ofzo.
Ik kan ze versturen, maar ophalen in Apeldoorn heeft de voorkeur. Weet je gelijk of ze passen. Vraagprijs: 20 euro.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
Reden te meer om een godsvermogen uit te geven aan mijn schoenen. Ik heb ze dan wel niet echt gedragen, maar dat maakt ze niet minder gewild!