quote:Daar heb ik ook nog naar gekeken om te kopen met m'n pa en broer. Ze zijn nu geeneens zo duur meer, tenzij je de Csi wil, en dat wil je waarschijnlijk ook
Op donderdag 27 februari 2003 11:20 schreef CkY2k3 het volgende:
dit is nog altijd mijn alltime favo..
en ga ik later ook kopen...
[afbeelding]jaah ik heb er al een paar keer ingezeten maar nog niet ingereden. hemels, zo luxe en zo snel
quote:Snap ik
Op donderdag 24 juli 2003 23:33 schreef Tonny het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Brrrrruut!!
Maar wat ik niet snap is die m4. Is dat gewoon een nieuwe naam voor een nieuwe m3 ofzo? Want ik heb helemaal niks gehoord over een 4-serie. Of is het een soort van Z4 Coupé, de M4 dus
quote:Lijkt me inderdaad een schuilnaam voor de nieuwe M3
Op vrijdag 25 juli 2003 00:00 schreef RaTz het volgende:[..]
Snap ik
Echt een vet leipe wagen.
Maar wat ik niet snap is die m4. Is dat gewoon een nieuwe naam voor een nieuwe m3 ofzo? Want ik heb helemaal niks gehoord over een 4-serie. Of is het een soort van Z4 Coupé, de M4 dus
quote:Hiermee wordt de nieuwe M3 inderdaad aangeduid, maar het is geen schuilnaam, de term M3 zal naar alle waarschijnlijkheid verdwijnen en M4 worden
Op vrijdag 25 juli 2003 00:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Lijkt me inderdaad een schuilnaam voor de nieuwe M3
(voorkant ziet er trouwens beter uit dan voorkant nieuwe 5, gelukkig!)
quote:Heeft ie nou van die ronde doucheventilatie roosters in z'n motorkap gebouwd?
Op zaterdag 27 september 2003 14:15 schreef Hugo_Boss het volgende:
Dit vind ik trouwens een van de vetste E30 M3 's die ik ooit heb gezien:

Lekkerrrrrrrr.........
quote:Had ie misschien nog over van een verbouwing
Op zaterdag 27 september 2003 14:19 schreef RaTz het volgende:[..]
Heeft ie nou van die ronde doucheventilatie roosters in z'n motorkap gebouwd?
Had ik nog nooit gezien maar geeft het wel wat extra's
een 3.0 csi uit 1972!
quote:Wat is er zo klote aan die sportonderstel? Te hard?
Op zaterdag 27 september 2003 16:29 schreef Visie het volgende:
Ik ben mijn BMW 330d een beetje zat aan het worden... klote sportonderstel... ik ben pas bij een paar saab dealers geweest en de nieuwe 9-3 gereden!! wat een auto....!!
quote:Koop dan een echte BMW en geen Corolla!!
Op vrijdag 5 juli 2002 11:31 schreef JSR het volgende:
mijn eigen auto:de BMW 318ti compact, model E46.
inmiddels al 4,5 maand oud.
quote:Op de snelweg: IDEAAL
Op zaterdag 27 september 2003 16:39 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Wat is er zo klote aan die sportonderstel? Te hard?
maar.... vreemd als het busje op me over kwam ben ik wat harder gaan fietsen om te kijken wat voor merk het was, en tot m'n verbazing aan voor- en achterkant een BMW-embleempje...
![]()
ik heb nooit geweten dat er BMW-busjes zijn... heb het kenteken onthouden maar inmiddels alweer kwijt, maar ik weet iig dat het een vrij nieuw kenteken was, nl **-B*-** in de serie 11-BB-BB dus vrij recent
maar 't ontwerp leek me niet bepaald nieuw, zijn er uberhaupt ooit BMW-busjes geweest of is het een ander merk waar door de dealer voor de fun BMW-logo's op zijn gemaakt?
edit: hij deed me wat denken aan de Toyota Hi-Ace van eind jaren 80 / begin jaren 90, maar dan net anders
quote:Lijkt me gewoon voor de FUN, BMW heeft nooit busjes gemaakt... zal waarschijnlijk ook nooit busjes maken.
Op zondag 14 december 2003 17:27 schreef ImPrEzA het volgende:
ik zag vrijdag hier in Zwolle een BMW busje rijden.... stonden groot het BMW en Mini logo op, dus zal van de dealer hier zijn.maar.... vreemd als het busje op me over kwam ben ik wat harder gaan fietsen om te kijken wat voor merk het was, en tot m'n verbazing aan voor- en achterkant een BMW-embleempje...
ik heb nooit geweten dat er BMW-busjes zijn... heb het kenteken onthouden maar inmiddels alweer kwijt, maar ik weet iig dat het een vrij nieuw kenteken was, nl **-B*-** in de serie 11-BB-BB dus vrij recent
maar 't ontwerp leek me niet bepaald nieuw, zijn er uberhaupt ooit BMW-busjes geweest of is het een ander merk waar door de dealer voor de fun BMW-logo's op zijn gemaakt?
edit: hij deed me wat denken aan de Toyota Hi-Ace van eind jaren 80 / begin jaren 90, maar dan net anders
Als de jackpot valt
quote:die velgen ..
Op zondag 14 december 2003 21:00 schreef Darknezz het volgende:
Kijk eens wat mooi....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |