Bij Joanna toch ?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:21 schreef danilel het volgende:
3 maal raden waar die potlood vandaan kwam.........
Volgens mij hebben ze het kind toen weggegooid, en de nageboorte gehouden. Als die snol straks weer thuis is, laat ze zich in het weekend weer door meerdere naaien met haar bezopen harsesquote:Op donderdag 28 april 2011 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar zit sinds de geboorte van Mo geen vis meer in.
IK OOK!! HEEFT IEMAND EEN KNUPPEL VOOR ME?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
IK WIL MO SLAAN ,HEEL ERG ,NU !!!!!
Geef hem eens ongelijk.quote:
ze schreef met de potlood van jo op de kladblok van jo iets voor jo en fiel en liet het aan de camera's zien......quote:
OMG zijn ze weer bezigquote:Op donderdag 28 april 2011 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom dat is best sneu dat gehengel
Ik ga morgen een bus regelen, slaan met die banaan !!!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:22 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
IK OOK!! HEEFT IEMAND EEN KNUPPEL VOOR ME?
De hoer!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:23 schreef danilel het volgende:
[..]
ze schreef met de potlood van jo op de kladblok van jo iets voor jo en fiel en liet het aan de camera's zien......
heb je een plekje over ?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:23 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Ik ga morgen een bus regelen, slaan met die banaan !!!
denk dat je er minimaal 2 nodig hebtquote:Op donderdag 28 april 2011 00:23 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Ik ga morgen een bus regelen, slaan met die banaan !!!
wat moet ik doen?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:23 schreef danilel het volgende:
[..]
Mag stab doen, die kan goed shoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |