quote:Op donderdag 28 april 2011 00:12 schreef shomila het volgende:
Zo dan als Mo uit het huis komt kan ze altijd nog solliciteren op de markt.
Verder heb je er maar niets over verteld, dat je tot diep in de nacht ook naar streams kijkt en zit te COSsen?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:08 schreef Coos het volgende:
Ik moest zó lachen vanavond.![]()
Ik had een vriendin te eten die echt nooit iets van Secret Story had gezien. Maar asociaal als ik ben had ik toch de dagelijkse uitzending opgezet. Zegt ze toen ze Jo zag, "heeft dat meisje een hazelip gehad".![]()
wat een walgelijk mokkel is het.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo gaat nu weer condooms opdringen aan Jo en Flip
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:12 schreef chufi het volgende:
Mo moet de love room regelen,,,,, Missie
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef Coos het volgende:
Je zou toch denken dat Mo aan de kust woont ipv Limburg. Wat een viswijf.
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:12 schreef shomila het volgende:
Zo dan als Mo uit het huis komt kan ze altijd nog solliciteren op de markt.
Ik zie liever jo vertrekken, hoe erg een ander ook is.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
wat een walgelijk mokkel is het.
Hoop zo dat Mo gaat morgen he...
En tegen Flip: ga Sharon halen nu...quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef Coos het volgende:
Nee!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Verder heb je er maar niets over verteld, dat je tot diep in de nacht ook naar streams kijkt en zit te COSsen?
En een ei voor in d'r reet.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze heeft een paar leuke dingen van haarzelf ,dus anaalcondooms ,glijmiddel en een poepstring
We hebben hier ook "De Maas"quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef Coos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |