Bij Joanna toch ?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:21 schreef danilel het volgende:
3 maal raden waar die potlood vandaan kwam.........
Volgens mij hebben ze het kind toen weggegooid, en de nageboorte gehouden. Als die snol straks weer thuis is, laat ze zich in het weekend weer door meerdere naaien met haar bezopen harsesquote:Op donderdag 28 april 2011 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar zit sinds de geboorte van Mo geen vis meer in.
IK OOK!! HEEFT IEMAND EEN KNUPPEL VOOR ME?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
IK WIL MO SLAAN ,HEEL ERG ,NU !!!!!
Geef hem eens ongelijk.quote:
ze schreef met de potlood van jo op de kladblok van jo iets voor jo en fiel en liet het aan de camera's zien......quote:
OMG zijn ze weer bezigquote:Op donderdag 28 april 2011 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom dat is best sneu dat gehengel
Ik ga morgen een bus regelen, slaan met die banaan !!!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:22 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
IK OOK!! HEEFT IEMAND EEN KNUPPEL VOOR ME?
De hoer!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:23 schreef danilel het volgende:
[..]
ze schreef met de potlood van jo op de kladblok van jo iets voor jo en fiel en liet het aan de camera's zien......
heb je een plekje over ?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:23 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Ik ga morgen een bus regelen, slaan met die banaan !!!
denk dat je er minimaal 2 nodig hebtquote:Op donderdag 28 april 2011 00:23 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Ik ga morgen een bus regelen, slaan met die banaan !!!
wat moet ik doen?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:23 schreef danilel het volgende:
[..]
Mag stab doen, die kan goed shoppen
je mag niks schrijven ...en na de waarschuwing legt ze alsnog het blaadje bij hun op bedquote:
wordt een dagtaak hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 00:23 schreef danilel het volgende:
[..]
Mag stab doen, die kan goed shoppen
Nee, juist niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:24 schreef Noelle06 het volgende:
Heerlijk die negeer modus![]()
Jo wil massage van Flip.
Ziek maar oh wacht dat ben ikquote:
Dat dus, hoop blijft houdenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:24 schreef snetje het volgende:
[..]
je mag niks schrijven ...en na de waarschuwing legt ze alsnog het blaadje bij hun op bed![]()
tot nu toe hebben alleen Gerard en Karim een echte sanctie gehad van de STEM ... doe nu de anderen ook eens een keer ....
logisch, dat wijf voelt aan als schuurpapierquote:Op donderdag 28 april 2011 00:24 schreef bull1966 het volgende:
flip heeft hier zo heel veel geen zin in
kan wel hoor hebje de foto?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef danilel het volgende:
[..]
vlekkies wegwerken bij de dalmatier
volgens mij wil die gewoon niet te klef met Jo ofzo?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef sjampoeh het volgende:
volgens mij heeft hij meer interesse in mo
hij wil geen sex op tvquote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
volgens mij wil die gewoon niet te klef met Jo ofzo?
Klopt maar buiten de SST wil ie echt wel. Maar Mo wil ook niet voor de camerasquote:Op donderdag 28 april 2011 00:24 schreef bull1966 het volgende:
flip heeft hier zo heel veel geen zin in
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:26 schreef Candyfreak het volgende:
De verjaardag van Mo is de verschrikkelijkste dag van me leven.
ook dat kanquote:Op donderdag 28 april 2011 00:26 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
vlekjes niet wegwerken, maar dalmatiervelletje van maken lol
Wanneer is ze jarig dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:26 schreef Candyfreak het volgende:
Denk dat maar niet, vanmiddag deed Jo niet mee met een missie, geen sanctie niksquote:Op donderdag 28 april 2011 00:24 schreef snetje het volgende:
[..]
je mag niks schrijven ...en na de waarschuwing legt ze alsnog het blaadje bij hun op bed![]()
tot nu toe hebben alleen Gerard en Karim een echte sanctie gehad van de STEM ... doe nu de anderen ook eens een keer ....
Ja kan ik me ook heel goed voorstellen hoor maar denk dat ie daarom soms een beetje de boot af houd bij Jo?quote:
mo wil niet ?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt maar buiten de SST wil ie echt wel. Maar Mo wil ook niet voor de cameras
geweldig ditquote:Op donderdag 28 april 2011 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Whehehehe Jo wil zo graag, en Phil weet steeds wel dingen te bedenken om niet te lang naast haar te liggen, hij heeft totaal geen zin.
ff paar goeie lowkicks en ze is nergens meerquote:
lijkt me wel, hij jeeft dat ook a; min of meer toegegeven , toen hij van de week doorgezaagd werd door Mo daaroverquote:Op donderdag 28 april 2011 00:27 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja kan ik me ook heel goed voorstellen hoor maar denk dat ie daarom soms een beetje de boot af houd bij Jo?
de eerste die defout inging was geer:1hand.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Denk dat maar niet, vanmiddag deed Jo niet mee met een missie, geen sanctie niks
en dat koffertje hoog houden was al lang mislukt en was toch geslaagd....
Hoezo, ben je uitgenodigd?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:26 schreef Candyfreak het volgende:
de limburger dansquote:Op donderdag 28 april 2011 00:29 schreef chufi het volgende:
Jo heeft de limbo dans verloren van Flip
hehehequote:Op donderdag 28 april 2011 00:29 schreef Noelle06 het volgende:
Jo wil alleen olie op haar knie want die is droog
volgens mij staat er wel meer droog bij JoJoquote:Op donderdag 28 april 2011 00:29 schreef Noelle06 het volgende:
nee is pvc rotquote:Op donderdag 28 april 2011 00:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
volgens mij staat er wel meer droog bij JoJo
Even voor de Daily dat het lijkt.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Als die opstaat druipt t langs der beentjes omlaag imoquote:Op donderdag 28 april 2011 00:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Wat een muts ben je !!!quote:
spinnewebben niet meegetelt?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:29 schreef Noelle06 het volgende:
nigthy nightquote:Op donderdag 28 april 2011 00:30 schreef knagsje het volgende:
hier word ik niet goed van![]()
![]()
![]()
welterusten allemaal
![]()
Trustequote:Op donderdag 28 april 2011 00:30 schreef knagsje het volgende:
hier word ik niet goed van![]()
![]()
![]()
welterusten allemaal
![]()
trustequote:Op donderdag 28 april 2011 00:30 schreef knagsje het volgende: