karim heeft haar kluis geruild, Daar was Mootje niet zo blij meequote:Op donderdag 28 april 2011 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie dat Mo op 0 staat , er is dus weer van kluis gewisseld.
Ik heb haar er eerder over gehoord.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef chufi het volgende:
Jo heb een sex shoot gedaan voor Dennis, die wil ze op internet oh nee toch niet
quote:"#sstnl, de week van de verandering, diegene met de meeste stemmen morgen verlaat het huis der geheimen!"
Durven de bakvismutsen voor jo straks niet meer te bellen!!!!
Okeeej! Altijd leuk :-)quote:Op donderdag 28 april 2011 00:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
karim heeft haar kluis geruild, Daar was Mootje niet zo blij mee
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:08 schreef Coos het volgende:
Ik moest zó lachen vanavond.![]()
Ik had een vriendin te eten die echt nooit iets van Secret Story had gezien. Maar asociaal als ik ben had ik toch de dagelijkse uitzending opgezet. Zegt ze toen ze Jo zag, "heeft dat meisje een hazelip gehad".![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:08 schreef Coos het volgende:
Ik had een vriendin te eten die echt nooit iets van Secret Story had gezien. Maar asociaal als ik ben had ik toch de dagelijkse uitzending opgezet. Zegt ze toen ze Jo zag, "heeft dat meisje een hazelip gehad".![]()
Asoquote:Op donderdag 28 april 2011 00:08 schreef Coos het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:09 schreef shomila het volgende:
laten ze karim nu even zien wat Mo gezegd heeft.
Eerder beweerde ze nog dat ze never nooit naar de love room zou gaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:08 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jo en Flip love-room, verlult ze nu net tegen Sharon
Ik wacht er ook nog op, brengt weer wat gezelligheid he :-)quote:Op donderdag 28 april 2011 00:09 schreef shomila het volgende:
laten ze karim nu even zien wat Mo gezegd heeft.
Komt ze straks met d'r omgebouwde flots reclame maken voor de toko van haar moeder.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef chufi het volgende:
Jo heb een sex shoot gedaan voor Dennis, die wil ze op internet oh nee toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |