nee denk dat ze straks gewoon gaan slapenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:05 schreef sjampoeh het volgende:
nou ik geloof het allemaal wel, gebeurd niks meer denk ik
karim heeft haar kluis geruild, Daar was Mootje niet zo blij meequote:Op donderdag 28 april 2011 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie dat Mo op 0 staat , er is dus weer van kluis gewisseld.
Ik heb haar er eerder over gehoord.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef chufi het volgende:
Jo heb een sex shoot gedaan voor Dennis, die wil ze op internet oh nee toch niet
quote:"#sstnl, de week van de verandering, diegene met de meeste stemmen morgen verlaat het huis der geheimen!"
Durven de bakvismutsen voor jo straks niet meer te bellen!!!!
Okeeej! Altijd leuk :-)quote:Op donderdag 28 april 2011 00:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
karim heeft haar kluis geruild, Daar was Mootje niet zo blij mee
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:08 schreef Coos het volgende:
Ik moest zó lachen vanavond.![]()
Ik had een vriendin te eten die echt nooit iets van Secret Story had gezien. Maar asociaal als ik ben had ik toch de dagelijkse uitzending opgezet. Zegt ze toen ze Jo zag, "heeft dat meisje een hazelip gehad".![]()
Ik had een vriendin te eten die echt nooit iets van Secret Story had gezien. Maar asociaal als ik ben had ik toch de dagelijkse uitzending opgezet. Zegt ze toen ze Jo zag, "heeft dat meisje een hazelip gehad".![]()
Asoquote:Op donderdag 28 april 2011 00:08 schreef Coos het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:09 schreef shomila het volgende:
laten ze karim nu even zien wat Mo gezegd heeft.
Eerder beweerde ze nog dat ze never nooit naar de love room zou gaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:08 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jo en Flip love-room, verlult ze nu net tegen Sharon
Ik wacht er ook nog op, brengt weer wat gezelligheid he :-)quote:Op donderdag 28 april 2011 00:09 schreef shomila het volgende:
Komt ze straks met d'r omgebouwde flots reclame maken voor de toko van haar moeder.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef chufi het volgende:
Jo heb een sex shoot gedaan voor Dennis, die wil ze op internet oh nee toch niet
maar dan ook direct wat jo achter mo's rug om zeiquote:Op donderdag 28 april 2011 00:09 schreef shomila het volgende:
allemaal van die huigel wijven he..zeggen en leggen, zo'n groot verschilquote:Op donderdag 28 april 2011 00:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Eerder beweerde ze nog dat ze never nooit naar de love room zou gaan.
heeft ze al met stemmetje geregeld hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 00:08 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jo en Flip love-room, verlult ze nu net tegen Sharon
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
heeft ze al met stemmetje geregeld hoor
Stond al lang in het script!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
heeft ze al met stemmetje geregeld hoor
Of de roltrapquote:Op donderdag 28 april 2011 00:11 schreef Noelle06 het volgende:
Mo heb alweer te veel op , ze kan zo op de markt nu
jo vroeg er gisteren nog om......quote:Op donderdag 28 april 2011 00:11 schreef Mita het volgende:
Mo heeft het de hele tijd over de love-room voor Jo en
flip. Wil dat die twee gaan krikken, is ze niet meer de enigste
Niet te filmen? wel te filmen dusquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo gaat nu weer condooms opdringen aan Jo en Flip
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:12 schreef shomila het volgende:
Zo dan als Mo uit het huis komt kan ze altijd nog solliciteren op de markt.
Verder heb je er maar niets over verteld, dat je tot diep in de nacht ook naar streams kijkt en zit te COSsen?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:08 schreef Coos het volgende:
wat een walgelijk mokkel is het.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo gaat nu weer condooms opdringen aan Jo en Flip
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:12 schreef chufi het volgende:
Mo moet de love room regelen,,,,, Missie
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef Coos het volgende:
Je zou toch denken dat Mo aan de kust woont ipv Limburg. Wat een viswijf.
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:12 schreef shomila het volgende:
Zo dan als Mo uit het huis komt kan ze altijd nog solliciteren op de markt.
Ik zie liever jo vertrekken, hoe erg een ander ook is.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
wat een walgelijk mokkel is het.
Hoop zo dat Mo gaat morgen he...
En tegen Flip: ga Sharon halen nu...quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef Coos het volgende:
Nee!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Verder heb je er maar niets over verteld, dat je tot diep in de nacht ook naar streams kijkt en zit te COSsen?
En een ei voor in d'r reet.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze heeft een paar leuke dingen van haarzelf ,dus anaalcondooms ,glijmiddel en een poepstring
We hebben hier ook "De Maas"quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef Coos het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie liever jo vertrekken, hoe erg een ander ook is.
Het draait altijd om haarquote:Op donderdag 28 april 2011 00:15 schreef snetje het volgende:
Mo tegen Flip: "het maakt me niet uit wat jij denkt! mag het ff om mij draaien! " .....
echt he
Daar dreigde ze Maik ook meequote:Op donderdag 28 april 2011 00:15 schreef Noelle06 het volgende:
Ik nomineer je gewoon zegt Mo tegen Flip
Mo heeft maar 1 hersencel meer dan een koe, alleen om te voorkomen dat ze de hele kamer volschijt jaquote:Op donderdag 28 april 2011 00:15 schreef Capaja het volgende:
Mo weet gelukkig wie hier de inteligentse is
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:15 schreef Noelle06 het volgende:
Ik nomineer je gewoon zegt Mo tegen Flip
Volgensmij mist de plas MOdulequote:Op donderdag 28 april 2011 00:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze heeft een paar leuke dingen van haarzelf ,dus anaalcondooms ,glijmiddel en een poepstring
die kan nu via Flip Mo ff irriteren ...vind ze leukquote:Op donderdag 28 april 2011 00:16 schreef Soury het volgende:
Jo zit achter ieders rug gezichten te trekken. Die geniet
Daar zit sinds de geboorte van Mo geen vis meer in.quote:
echt een lastig wijf , en al helemaal met een slok op...die heeft echt een kwaaie dronkquote:Op donderdag 28 april 2011 00:16 schreef Noelle06 het volgende:
Hoe vernederend praat Mo nu tegen Flip
Vergeet ook niet dat ze een FOK!ster is,,,quote:Op donderdag 28 april 2011 00:15 schreef Jaidee het volgende:
dit wordt leuk !!! Mo stort in als zij haar eigen beelden terugziet na thuiskomst
na sst denk ik toch niet meer hoor hahahaquote:Op donderdag 28 april 2011 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat ze een FOK!ster is,,,
Flip is bang dat hij overstag gaat bij JO.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:17 schreef danilel het volgende:
Mo en Sharron hebben een missie.
Sharon zei net nog waar zijn wij 2 net geweest (kvdw)
+1quote:Op donderdag 28 april 2011 00:17 schreef Flashbox het volgende:
Heeft dat vieze stinkhoer weer gezopen, vies smerig achterbaks pleuris viswijf
Ik hoop het.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:18 schreef shomila het volgende:
Flip komt zo binnen en flikkert alles van het bed.
MORE !!!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:17 schreef Flashbox het volgende:
Heeft dat vieze stinkhoer weer gezopen, vies smerig achterbaks pleuris viswijf
Mo heeft zich in de Maas gewassen, daarom ruikt al die vis nu ook naar haar...quote:Op donderdag 28 april 2011 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar zit sinds de geboorte van Mo geen vis meer in.
Nee volgens mij vond Jo het allang best dat Flip zo reageerde op Moquote:Op donderdag 28 april 2011 00:17 schreef liqrich het volgende:
en nu word Jo ook link op philip kortom mo verpest alles weer
Ja, hequote:Op donderdag 28 april 2011 00:16 schreef Noelle06 het volgende:
Hoe vernederend praat Mo nu tegen Flip
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:18 schreef Stability het volgende:
papa zal wel reuuuuuuuuuuze trots op haar zijn hoor
Ik ruik hier niks, woon er vlak bij.......quote:Op donderdag 28 april 2011 00:18 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Mo heeft zich in de Maas gewassen, daarom ruikt al die vis nu ook naar haar...
en mama...die niet in beeld wilquote:Op donderdag 28 april 2011 00:18 schreef Stability het volgende:
Ik heb moeder riet al gevonden, ook pim.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
en mama...die niet in beeld wil
Iemand al zoek geweest naar haar moeder rieki?
Ja dat is zeker nu ze niet meer door mike hepaald wordtquote:Op donderdag 28 april 2011 00:18 schreef Stability het volgende:
riet heet ze toch? stemmetje sprak het verkeerd uitquote:Op donderdag 28 april 2011 00:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dan wordt ze wel een dubbelnicker.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:17 schreef Stability het volgende:
[..]
na sst denk ik toch niet meer hoor hahaha
Nou ik ook niet als het me door de strot gedouwd wordt door een dronken krijsende Moquote:Op donderdag 28 april 2011 00:19 schreef ZaZoe het volgende:
Echt een vrouwending dit, de meeste mannen vinden dit maar niks
Oke, had rieki verstaan van de stem.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef Stability het volgende:
[..]
riet heet ze toch? stemmetje sprak het verkeerd uit
Waarom dat is best sneu dat gehengelquote:Op donderdag 28 april 2011 00:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
+5quote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
IK WIL MO SLAAN ,HEEL ERG ,NU !!!!!
ivm de geur noemen ze haar RIEKquote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef Stability het volgende:
[..]
riet heet ze toch? stemmetje sprak het verkeerd uit
ja indd en een lurkerquote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan wordt ze wel een dubbelnicker.
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:21 schreef rc_1990 het volgende:
Monique je overtreed de regels... Santie! Nominatie!
Rechtenstudent overtreedt de regelsquote:
Nee, maar als je zelf een scheet laat ruik je die ook meestal niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:18 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik ruik hier niks, woon er vlak bij.......
Bij Joanna toch ?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:21 schreef danilel het volgende:
3 maal raden waar die potlood vandaan kwam.........
Volgens mij hebben ze het kind toen weggegooid, en de nageboorte gehouden. Als die snol straks weer thuis is, laat ze zich in het weekend weer door meerdere naaien met haar bezopen harsesquote:Op donderdag 28 april 2011 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar zit sinds de geboorte van Mo geen vis meer in.
IK OOK!! HEEFT IEMAND EEN KNUPPEL VOOR ME?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
IK WIL MO SLAAN ,HEEL ERG ,NU !!!!!
Geef hem eens ongelijk.quote:
ze schreef met de potlood van jo op de kladblok van jo iets voor jo en fiel en liet het aan de camera's zien......quote:
OMG zijn ze weer bezigquote:Op donderdag 28 april 2011 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom dat is best sneu dat gehengel
Ik ga morgen een bus regelen, slaan met die banaan !!!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:22 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
IK OOK!! HEEFT IEMAND EEN KNUPPEL VOOR ME?
De hoer!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:23 schreef danilel het volgende:
[..]
ze schreef met de potlood van jo op de kladblok van jo iets voor jo en fiel en liet het aan de camera's zien......
heb je een plekje over ?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:23 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Ik ga morgen een bus regelen, slaan met die banaan !!!
denk dat je er minimaal 2 nodig hebtquote:Op donderdag 28 april 2011 00:23 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Ik ga morgen een bus regelen, slaan met die banaan !!!
wat moet ik doen?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:23 schreef danilel het volgende:
[..]
Mag stab doen, die kan goed shoppen
je mag niks schrijven ...en na de waarschuwing legt ze alsnog het blaadje bij hun op bedquote:
wordt een dagtaak hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 00:23 schreef danilel het volgende:
[..]
Mag stab doen, die kan goed shoppen
Nee, juist niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:24 schreef Noelle06 het volgende:
Heerlijk die negeer modus![]()
Jo wil massage van Flip.
Ziek maar oh wacht dat ben ikquote:
Dat dus, hoop blijft houdenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:24 schreef snetje het volgende:
[..]
je mag niks schrijven ...en na de waarschuwing legt ze alsnog het blaadje bij hun op bed![]()
tot nu toe hebben alleen Gerard en Karim een echte sanctie gehad van de STEM ... doe nu de anderen ook eens een keer ....
logisch, dat wijf voelt aan als schuurpapierquote:Op donderdag 28 april 2011 00:24 schreef bull1966 het volgende:
flip heeft hier zo heel veel geen zin in
kan wel hoor hebje de foto?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef danilel het volgende:
[..]
vlekkies wegwerken bij de dalmatier
volgens mij wil die gewoon niet te klef met Jo ofzo?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef sjampoeh het volgende:
volgens mij heeft hij meer interesse in mo
hij wil geen sex op tvquote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
volgens mij wil die gewoon niet te klef met Jo ofzo?
Klopt maar buiten de SST wil ie echt wel. Maar Mo wil ook niet voor de camerasquote:Op donderdag 28 april 2011 00:24 schreef bull1966 het volgende:
flip heeft hier zo heel veel geen zin in
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:26 schreef Candyfreak het volgende:
De verjaardag van Mo is de verschrikkelijkste dag van me leven.
ook dat kanquote:Op donderdag 28 april 2011 00:26 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
vlekjes niet wegwerken, maar dalmatiervelletje van maken lol
Wanneer is ze jarig dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:26 schreef Candyfreak het volgende:
Denk dat maar niet, vanmiddag deed Jo niet mee met een missie, geen sanctie niksquote:Op donderdag 28 april 2011 00:24 schreef snetje het volgende:
[..]
je mag niks schrijven ...en na de waarschuwing legt ze alsnog het blaadje bij hun op bed![]()
tot nu toe hebben alleen Gerard en Karim een echte sanctie gehad van de STEM ... doe nu de anderen ook eens een keer ....
Ja kan ik me ook heel goed voorstellen hoor maar denk dat ie daarom soms een beetje de boot af houd bij Jo?quote:
mo wil niet ?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt maar buiten de SST wil ie echt wel. Maar Mo wil ook niet voor de cameras
geweldig ditquote:Op donderdag 28 april 2011 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Whehehehe Jo wil zo graag, en Phil weet steeds wel dingen te bedenken om niet te lang naast haar te liggen, hij heeft totaal geen zin.
ff paar goeie lowkicks en ze is nergens meerquote:
lijkt me wel, hij jeeft dat ook a; min of meer toegegeven , toen hij van de week doorgezaagd werd door Mo daaroverquote:Op donderdag 28 april 2011 00:27 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja kan ik me ook heel goed voorstellen hoor maar denk dat ie daarom soms een beetje de boot af houd bij Jo?
de eerste die defout inging was geer:1hand.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Denk dat maar niet, vanmiddag deed Jo niet mee met een missie, geen sanctie niks
en dat koffertje hoog houden was al lang mislukt en was toch geslaagd....
Hoezo, ben je uitgenodigd?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:26 schreef Candyfreak het volgende:
de limburger dansquote:Op donderdag 28 april 2011 00:29 schreef chufi het volgende:
Jo heeft de limbo dans verloren van Flip
hehehequote:Op donderdag 28 april 2011 00:29 schreef Noelle06 het volgende:
Jo wil alleen olie op haar knie want die is droog
volgens mij staat er wel meer droog bij JoJoquote:Op donderdag 28 april 2011 00:29 schreef Noelle06 het volgende:
nee is pvc rotquote:Op donderdag 28 april 2011 00:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
volgens mij staat er wel meer droog bij JoJo
Even voor de Daily dat het lijkt.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Als die opstaat druipt t langs der beentjes omlaag imoquote:Op donderdag 28 april 2011 00:30 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Wat een muts ben je !!!quote:
spinnewebben niet meegetelt?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:29 schreef Noelle06 het volgende:
nigthy nightquote:Op donderdag 28 april 2011 00:30 schreef knagsje het volgende:
hier word ik niet goed van![]()
![]()
![]()
welterusten allemaal
![]()
Trustequote:Op donderdag 28 april 2011 00:30 schreef knagsje het volgende:
hier word ik niet goed van![]()
![]()
![]()
welterusten allemaal
![]()
trustequote:Op donderdag 28 april 2011 00:30 schreef knagsje het volgende: