quote:
Sowie mijn schuldquote:
Ik heb echt mijn dag niet vandaag Knetterquote:Op woensdag 27 april 2011 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dankje mijn eerste lach van vanavond
Is ut weer zo'n dag dan hou ik me makquote:Op woensdag 27 april 2011 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
De avond is bijna om, was geen grappige avond danquote:Op woensdag 27 april 2011 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
owquote:Op woensdag 27 april 2011 23:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb echt mijn dag niet vandaag Knetter![]()
Ohw en asje voor jou altijd hequote:Op woensdag 27 april 2011 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Meestal wel :Squote:Op woensdag 27 april 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
Vriendschap is een illusie owja is dat zo
Ik las hetquote:Op woensdag 27 april 2011 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx.
Tjah....na fucking 15 jaar ben ik aan de kant geschopt door mijn beste kameraad...
Fucked up. Ik heb t ook meegemaaktquote:Op woensdag 27 april 2011 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx.
Tjah....na fucking 15 jaar ben ik aan de kant geschopt door mijn beste kameraad...
Avondquote:
Ow minder.... sterkte...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx.
Ja, van hieruit ookquote:
Thx.quote:
Klote zeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:01 schreef Zokunen het volgende:
Hoe tof, ik ben ook genaaid door iemand die ik als beste vriend zag. Peter, burn in hell
ik bied Carooltje aanquote:Op donderdag 28 april 2011 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx.
Tja, vrienden....als iemand er nog een paar in de aanbieding heeft, kunnen we over de prijs gaan onderhandelen!
Ik kan op 1 hand tellen hoeveel echte vrienden ik heb. Voor de rest ben ik vrij huiverig met iemand als vriend bestempelenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx.
Tja, vrienden....als iemand er nog een paar in de aanbieding heeft, kunnen we over de prijs gaan onderhandelen!
neuken?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik bied Carooltje aanhelemaal free
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik bied Carooltje aanhelemaal free
Ik heb 1 vriend die ik bijna nooit zie, maar van hem kan ik dat begrijpen, en hem noem ik ook echt een vriend. Verder heb ik nog een paar online vrienden die een speciale plek in mijn hart hebben, die ik iets van 1x per jaar zie of zo. En tja...die ene vriend dus.....de enige met wie ik echt geregeld contact had.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik kan op 1 hand tellen hoeveel echte vrienden ik heb. Voor de rest ben ik vrij huiverig met iemand als vriend bestempelen
met jou altijdquote:
T is echt moeilijk om tegenwoordig nog mensen te vertrouwenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 1 vriend die ik bijna nooit zie, maar van hem kan ik dat begrijpen, en hem noem ik ook echt een vriend. Verder heb ik nog een paar online vrienden die een speciale plek in mijn hart hebben, die ik iets van 1x per jaar zie of zo. En tja...die ene vriend dus.....de enige met wie ik echt geregeld contact had.
Verder heb ik nog wel redelijk vriendschappelijk met buren hier, waarvan ik met de zus gedate heb, maar ik vertrouw die lui voor geen meter eigenlijk!
quote:
Op dat level heb ik er 2, maar ik spreek ze nog nauwelijks,quote:Op donderdag 28 april 2011 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 1 vriend die ik bijna nooit zie, maar van hem kan ik dat begrijpen, en hem noem ik ook echt een vriend. Verder heb ik nog een paar online vrienden die een speciale plek in mijn hart hebben, die ik iets van 1x per jaar zie of zo. En tja...die ene vriend dus.....de enige met wie ik echt geregeld contact had.
Verder heb ik nog wel redelijk vriendschappelijk met buren hier, waarvan ik met de zus gedate heb, maar ik vertrouw die lui voor geen meter eigenlijk!
Borne ? Enige wat ik weet is dat bij Almelo ligtquote:
Dat klopt helemaal...quote:Op donderdag 28 april 2011 00:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Borne ? Enige wat ik weet is dat bij Almelo ligt
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Borne ? Enige wat ik weet is dat bij Almelo ligt
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:08 schreef Royco1 het volgende:
Heb aardig wat goede vrienden, waarvan ik bij 5 er zeker van ben dat ze er altijd voor me zullen zijn, en andersom ook
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:08 schreef ToT het volgende:
[..]Klein kutgat met een rotonde dat nog groter is dan dat gehucht zelf is!
Dat zijn wel epische proportiesquote:Op donderdag 28 april 2011 00:08 schreef ToT het volgende:
2 zekerheden hier, denk ik, maar de 2 of 3 daarna die ik niet zeker weet vind ik stoerder.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:08 schreef Royco1 het volgende:
Heb aardig wat goede vrienden, waarvan ik bij 5 er zeker van ben dat ze er altijd voor me zullen zijn, en andersom ook
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:08 schreef ToT het volgende:
Ach ze hadden wel een leuk café daar. Da's later doorgegaan in de kelder van een kantoorpand of zo. Ziet er niet uit!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zijn wel epische proporties
Nee, dat niet, maar familie woont daar. Maar voor de rest heb je best gelijk, als ik er zo over nadenk...quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:12 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar familie woont daar. Maar voor de rest heb je best gelijk, als ik er zo over nadenk...
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ooh wie heeft elbow aangevraagd![]()
ik woon wel dicht in de buurt. Beetje humor uit mijn naam verraad in welke stad..quote:Op donderdag 28 april 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
Zou wel ziek zijn 2 inwoners uit Borne hier in het topic
Hoewel Myra 4 huizen naast mijn geboortehuis woont in een straat met minstens 600 nummers
Duckstad?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:15 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
ik woon wel dicht in de buurt. Beetje humor uit mijn naam verraad in welke stad..
Duckstad?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:15 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
ik woon wel dicht in de buurt. Beetje humor uit mijn naam verraad in welke stad..
Geen idee, waar ligt het eigenlijk?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:16 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
[..]
Ligt dat in de buurt van Borne?
Humorduck zonder humor is Duckstadquote:Op donderdag 28 april 2011 00:16 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
[..]
Ligt dat in de buurt van Borne?
Bij Almelo (quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:17 schreef Zokunen het volgende:
Myra lijkt onschuldig en schenkbaar.
Denk dat je wel DONDERS je best moet doen (en terecht).
Stout lekker ding lijkt het te zijn,
turkcityquote:Op donderdag 28 april 2011 00:17 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Duckstad? Nee Borne ligt in de buurt van Almelo.
Echt soms hequote:Op donderdag 28 april 2011 00:17 schreef Zokunen het volgende:
Myra lijkt onschuldig en schenkbaar.
Denk dat je wel DONDERS je best moet doen (en terecht).
Stout lekker ding lijkt het te zijn,
Zegt me zo niet wat, ik kom niet zo vaak bij mijn familie. Laat staan in Borne zelf.. En wel eens bij gebr. van Engelen, voor mijn auto-onderdelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:17 schreef ToT het volgende:
Maar humorduck, ken je Café 't Grutje in Borne?
Ze lijkt zo lief...quote:
True thatquote:
quote:
Hazesquote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
Nog ff en Knettertje gaat Hazes waarderen dan bellen we de krant hoor
Ja jij bent sowieso vaag, en vandaag ben je best stil!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is even goed voor me.. de tekst
moet ik wat harder praten dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is even goed voor me.. de tekst
Slaap zequote:Op donderdag 28 april 2011 00:26 schreef Zokunen het volgende:
Boos op mensen en dingen, maar ga nu pitten.
Toedels
Ondanks alles, slaap zuh.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:26 schreef Zokunen het volgende:
Toedels
trustequote:Op donderdag 28 april 2011 00:26 schreef Zokunen het volgende:
Toedels
Snooze ze!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:26 schreef Zokunen het volgende:
Toedels
ponypark is best leukquote:Op donderdag 28 april 2011 00:30 schreef humorduck28 het volgende:
Wachttijd dus tot een uur... oke, lijkt Pony Park Slagharen wel... lang wachten, en dan de verdiende beloning.
Van 3 minuten idd en dan weer achteraan aansluitenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:30 schreef humorduck28 het volgende:
Wachttijd dus tot een uur... oke, lijkt Pony Park Slagharen wel... lang wachten, en dan de verdiende beloning.
Geen pony's meer?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ponypark is best leuk
al is het nu attractie park he
Wist ik niet, ben er zelf al lang niet geweest.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ponypark is best leuk
al is het nu attractie park he
Omdat net Andrè Hazesquote:Op donderdag 28 april 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stokstaartwat een goed verzoekje
quote:
quote:
Zocht eigenlijk sweet sixteen die is zo tof maar staat nog nie in Draakje.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stokstaartwat een goed verzoekje
sorryquote:
Eternal flame ook!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ja he
man in the mirror van hem is ook episch trouwens
Tuurlijk welquote:Op donderdag 28 april 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorryvindt je me nu niet meer lief?
Jezus ik wilde Rebel yell aanvragen!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zocht eigenlijk sweet sixteen die is zo tof maar staat nog nie in Draakje.
quote:
En nu komt mijn verzoekjequote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
Hazes is gewoon de baas van het Nederlandstalige levenslied.
Niet voor niks dat al die wannabe artiesten zijn teksten of zelfs complete nummers jatten
Dat is wel waar. Maar dat is met heel veel bands die baas zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
Hazes is gewoon de baas van het Nederlandstalige levenslied.
Niet voor niks dat al die wannabe artiesten zijn teksten of zelfs complete nummers jatten
* Knetterkrankjorum genietquote:
* Stiffler1988 doet hetzelfdequote:Op donderdag 28 april 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum genieten zingt mee
Je mag mn rug doen hequote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:37 schreef humorduck28 het volgende:
Is iemand al opgevallen dat er bij Stotbuien geen R staat... ?
Joh!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:37 schreef humorduck28 het volgende:
Was in t begin van het topic al bekendquote:Op donderdag 28 april 2011 00:37 schreef humorduck28 het volgende:
oke, dan is het goed, Caooltje79quote:Op donderdag 28 april 2011 00:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat zei ik zelf al bij de 5e post ofzo haha
jaa maar das niet eerlijk.. dat red ik nooit.. ik woon ja bijna in fucking duitsland..quote:
Maar Rebel yell niet!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
Damnit, Billy Idol - Sweet Sixteen staat er idd gewoon in.
Voor eenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:39 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
oke, dan is het goed, Caooltje79vegeef mij...
Es wahr ein Befehl !!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaa maar das niet eerlijk.. dat red ik nooit.. ik woon ja bijna in fucking duitsland..
Ook al eenzaam?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom woon ik nou helemaal hier.. en woont er verder haast niemand hier... bha.. niet eerlijk
Wuttquote:
quote:
waar is hier?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom woon ik nou helemaal hier.. en woont er verder haast niemand hier... bha.. niet eerlijk
Ga verhuizen naar Rotterdam Charloisquote:Op donderdag 28 april 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Moet ik het eerst zelf ergens downloaden!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wutt
Gelijk uploaden die handel straks
joa.. ik kan nooit eens gezellig naar fokkers toe.. woon hierquote:
aaaaaaaaah heerlijk nummerquote:Op donderdag 28 april 2011 00:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Sorry kon het niet laten.. vind dit zo een heerlijk nummer
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:41 schreef Stokstaart het volgende:
Zo ik zet deze keihard en ga ff fappen in de douche met de gedachte aan Knettertje
Ik spreek wel eens met mensen af dat als ze de helft van de benzine meebetalen, dat ik op bezoek kom.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa.. ik kan nooit eens gezellig naar fokkers toe.. woon hier
Damned.. laat dat nu 500 kilometer van Duckstad afliggen...quote:
dat zou ik niet overleven.. provinciaaltje in de grote enge stadquote:Op donderdag 28 april 2011 00:41 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ga verhuizen naar Rotterdam Charlois
Het is erg om het als heterosexuele kerel te erkennen, maar het IS ook gewoon een lekker nummer!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Sorry kon het niet laten.. vind dit zo een heerlijk nummer
Heb hem staan en moet toch aan de slag voor Knetter totaal 84 liedjes uploaden, Koelkast will like meeste is gitarenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ik het eerst zelf ergens downloaden!
Viroooooquote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef Viro het volgende:
Ben nu 31 nummers aan het uploaden in draakje
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:41 schreef Stokstaart het volgende:
Zo ik zet deze keihard en ga ff fappen in de douche met de gedachte aan Knettertje
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb hem staan en moet toch aan de slag voor Knetter totaal 84 liedjes uploaden, Koelkast will like meeste is gitaren![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is erg om het als heterosexuele kerel te erkennen, maar het IS ook gewoon een lekker nummer!
Dan ken je wel komen douchen bij mij. Of bij Jofu natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zou ik niet overleven.. provinciaaltje in de grote enge stad
dan gaan wij nooit meetenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Damned.. laat dat nu 500 kilometer van Duckstad afliggen...
goed planquote:Op donderdag 28 april 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan ken je wel komen douchen bij mij.
Ik heb er al een paar geupload, ben vandaag weer bezig. Als ik klaar ben zal ik waarschijnlijk 200 nummers hebben geuploadquote:Op donderdag 28 april 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb hem staan en moet toch aan de slag voor Knetter totaal 84 liedjes uploaden, Koelkast will like meeste is gitaren![]()
Carooltjequote:
Ach, eensch komt den dag...quote:Op donderdag 28 april 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan gaan wij nooit meeten
Goed goedquote:Op donderdag 28 april 2011 00:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar geupload, ben vandaag weer bezig. Als ik klaar ben zal ik waarschijnlijk 200 nummers hebben geupload
[..]
Carooltje![]()
Hoe gaat het met je?
Doen we een keer een meet hier... lekker in het middenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan gaan wij nooit meeten
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Doen we een keer een meet hier... lekker in het midden
een meet van de nachtploegquote:Op donderdag 28 april 2011 00:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Aightquote:Op donderdag 28 april 2011 00:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar geupload, ben vandaag weer bezig. Als ik klaar ben zal ik waarschijnlijk 200 nummers hebben geupload
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een meet van de nachtploeg
it's a datequote:
mag ik dan wel blijven slapenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gaat ook lekker, beetje druk nu. Heb een baantje (2/3 dagen in de week sta ik achter de kassa bij de E-Plaza) en druk met huis te verven.quote:
Jij altijd schat dat weet jequote:Op donderdag 28 april 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ik dan wel blijven slapen
Nachtbrakers Unitedquote:Op donderdag 28 april 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een meet van de nachtploeg
Goed om te horenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Gaat ook lekker, beetje druk nu. Heb een baantje (2/3 dagen in de week sta ik achter de kassa bij de E-Plaza) en druk met huis te verven.
Lijkt me wel vet tof trouwens.. zie je een keer wie al die gekken van de nacht eigenlijk zijnquote:
Zie net dat ik DMX met Party Up in Here en Enrique Iglesias ft. Usher met Dirty Dancer ben vergeten te uploaden. Doe ik als huidige 31 nummers klaar zijn, dan doe ik die 2 voor ik ga slapenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aight![]()
Meer rap moeten we hebben man. DMX Dark & Hell is hot geprobeerd te uploaden maar die was niet goed anders stond die er nu ook al in
Mij ook. Toch weten wie er aan de andere kant van t scherm zitquote:Op donderdag 28 april 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lijkt me wel vet tof trouwens.. zie je een keer wie al die gekken van de nacht eigenlijk zijn
Pciesquote:Op donderdag 28 april 2011 00:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mij ook. Toch weten wie er aan de andere kant van t scherm zit
Jaaa lachenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mij ook. Toch weten wie er aan de andere kant van t scherm zit
Oh net was het nog 1 per half uur!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:50 schreef Viro het volgende:
Best wel druk vandaag, 1 verzoekje per 20 minuten
Dit dus.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pciesonbewust heb je toch een plaatje van iemand in je hoofd.. en vaak klopt die helemaal niet
Laat ik het zo zeggen, ik heb geen eendenhoofd...quote:Op donderdag 28 april 2011 00:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pciesonbewust heb je toch een plaatje van iemand in je hoofd.. en vaak klopt die helemaal niet
Ik roep altijd dat ik niet zoveel met Guus heb maar het meeste kan ik wel meezingenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum zingt mee
Die nieuwe van guus is ook leuk trouwens
Ducklips ?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb geen eendenhoofd...
hmm.. tja.. ik ben in t echt heul niet knetterquote:Op donderdag 28 april 2011 00:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik euhmmm.....quote:Op donderdag 28 april 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. tja.. ik ben in t echt heul niet knetter![]()
toch carool
Over eenden gesproken, vandaag peking eend gegetenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
* Stiffler1988 ziet een kwade Donald Duck voor zichquote:
Faalheid2quote:
Er is net een Donald Duck reclame op tv!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
* Stiffler1988 ziet een kwade Donald Duck voor zich![]()
* Knetterkrankjorum ook, en twist echtquote:
En dan zeggen dat toeval niet bestaatquote:Op donderdag 28 april 2011 00:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is net een Donald Duck reclame op tv!
Ik ook altijd met me pa haha dit is echt zijn nummerquote:Op donderdag 28 april 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum ook, en twist echt![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:54 schreef humorduck28 het volgende:
Zoh, ben er weer. Ff bijkomen van die foto van net...
jah best wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een goeien stem die mevrouw![]()
Ja echt. Wie zou dat toch zijn....quote:Op donderdag 28 april 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een goeien stem die mevrouw![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:55 schreef Viro het volgende:
Zo vandaag 33 liedjes geupload in draakje
vroeg ik me ook net afquote:Op donderdag 28 april 2011 00:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja echt. Wie zou dat toch zijn....
Laat de keet wel heel hèquote:Op donderdag 28 april 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* schopt * stomme 20 minuten * schopt *
mag ik dat ff lekker zelf wetenquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ik dat ff lekker zelf weten![]()
en auw mijn teen
bij mij niet.. of vlieg jij eruit?quote:
Hoogvlieger ?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum Danst met carooltje![]()
Clouseauquote:Op donderdag 28 april 2011 01:00 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Lijst van nummers die ik heb geupload
Airbournequote:Op donderdag 28 april 2011 01:00 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Lijst van nummers die ik heb geupload
Carooltje kan hem helemaal meezingenquote:Op donderdag 28 april 2011 01:01 schreef Viro het volgende:
Heb dit nummer lang niet gehoord, stiekem vind ik 'm wel leuk
Ninja editquote:
ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 01:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Carooltje kan hem helemaal meezingen
dat stond er net nog nietquote:Op donderdag 28 april 2011 01:01 schreef Viro het volgende:
Heb dit nummer lang niet gehoord, stiekem vind ik 'm wel leuk
Top verzoek van Carooltje![]()
![]()
Nope zit hier ook lekker te swingenquote:Op donderdag 28 april 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Carool kun jij je heupen ook niet stil houden?![]()
Is een goeien nummer ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:04 schreef Viro het volgende:
Ik wil katy perry ft kanye west met E.T. horen
Heb het nummer afgelopen 2,5 uur al 9 keer gehoord
Ahhhhquote:Op donderdag 28 april 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bha.. morgen tot 4uur naar school
Succes alvastquote:Op donderdag 28 april 2011 01:05 schreef Viro het volgende:
Morgen afrijden voor motorrijbewijs, ben beetje zenuwachtig.
Ik tot 3quote:Op donderdag 28 april 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bha.. morgen tot 4uur naar school
ow laat dr nou niet wiebelen...quote:Op donderdag 28 april 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Carool kun jij je heupen ook niet stil houden?![]()
Komt helemaal goed schatjequote:Op donderdag 28 april 2011 01:05 schreef Viro het volgende:
Alles afgezet? Nee geintje.. suc6 alvast.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:05 schreef Viro het volgende:
quote:
slaap lekkerquote:
quote:
moet vrijdag tot half 2.. jij?quote:
quote:
veel plezier in dromenlandquote:
Vrijdag ook tot kwart over 2, of 3 uur. Maar k hoef pas om 12 uur te beginnen danquote:Op donderdag 28 april 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
moet vrijdag tot half 2.. jij?
Dan moeten ze niet zulke goeie nummers aanvragen... niet mijn schuldquote:
Dat nummer komt er dus aan zo te zien.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:07 schreef Viro het volgende:
nou ja, zet onz radio aan op mijn telefoon en neem die mee naar de badkamer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |