quote:Op woensdag 27 april 2011 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kom je hier alleen maar om te trollen??Om topics te openen en te trollen op users.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees er lekker over heen
Loslaten, is het ultieme houden van.
ving zoiets op dat ze dat tegen flip zeiquote:Op woensdag 27 april 2011 23:24 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb het dus niet gezien, maar zou dat dus wel graag......
wil het graag met eigen ogen zien
ok ik snap wel dat alle posten hier op andere dingen zijn gefocust nou... hoe oneerlijk mensen zijn.. hoe mensen zich ergeren... hoe mensen zich door wat er nu gebeurt laten meeslepen!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:19 schreef Stability het volgende:
[..]
dat weten we nu wel , je valt in herhaling
[..]
Kom je hier alleen maar om te trollen??Doen we een beetje normaal? Hij doet net zo trollen tegen mij en dat kan hij ook prima alleen af, dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
[..]
Kom je hier alleen maar om te trollen??laat je vader er nou buiten joh.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On topic maar weer Jootje naar huis....Ik haat gluiperds........
Op het einde v/d avond/nachtquote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
Mo leef weer op nu er drank in zit.
Wanneer zal ze weer gaan janken
Ik gok over 45 min.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doen we een beetje normaal? Hij doet net zo trollen tegen mij en dat kan hij ook prima alleen af, dank je.
Je post je mening en dat is je goed recht. Maar 6 keer hetzelfde. Had er allang op gereageerd en je blijft maar spammen inhoudloos.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef waterkant het volgende:
[..]
ok ik snap wel dat alle posten hier op andere dingen zijn gefocust nou... hoe oneerlijk mensen zijn.. hoe mensen zich ergeren... hoe mensen zich door wat er nu gebeurt laten meeslepen!
hoe mensen schilderen...
als puntje bij paaltje komt is het echter een vies spelletje een script waar niemand..(ook jij niet met je mooie plaatjes) invloed op kan inoefenen!
dat iedereen zich mee wil laten slepen... prima! maar ik wil ook mijn mening kwijt en kan dit niet verfotolasisering ?? zoals jij!
Als ze haar zin niet krijgt, of niet genoeg aandachtquote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
hij had mo zelf aangeraden om te doen wat ze gedaan heeft, kan ie moeilijk iets over zeggenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef rc_1990 het volgende:
Vind echt helemaal niks mis met Flip maar snap echt niet hoe hij Mo niet door kan hebben nu
Jij zei een tijdje terug dat ik moest stoppen omdat je het boe-hoe niet leuk vond, maar nu zit jij nog steeds te kutten. Doe dan ook gewoon normaal, eikel.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
laat je vader er nou buiten joh.......
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben er zeker van dat het Flash toch weer is gelukt.
ga lekker on topic mannetjequote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij zei een tijdje terug dat ik moest stoppen omdat je het boe-hoe niet leuk vond, maar nu zit jij nog steeds te kutten. Doe dan ook gewoon normaal, eikel.
en weer pak je mijn reaktie eruit he? van alle reakties die op jou kwamen..doe je het er nou om?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef waterkant het volgende:
[..]
ok ik snap wel dat alle posten hier op andere dingen zijn gefocust nou... hoe oneerlijk mensen zijn.. hoe mensen zich ergeren... hoe mensen zich door wat er nu gebeurt laten meeslepen!
hoe mensen schilderen...
als puntje bij paaltje komt is het echter een vies spelletje een script waar niemand..(ook jij niet met je mooie plaatjes) invloed op kan inoefenen!
dat iedereen zich mee wil laten slepen... prima! maar ik wil ook mijn mening kwijt en kan dit niet verfotolasisering ?? zoals jij!
post eens wat over de streams, je kan het en andersquote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij zei een tijdje terug dat ik moest stoppen omdat je het boe-hoe niet leuk vond, maar nu zit jij nog steeds te kutten. Doe dan ook gewoon normaal, eikel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |