quote:Op woensdag 27 april 2011 23:48 schreef Stability het volgende:
misschien lust ze ook wel een glaasje azijn...er zijn er meerderen die het zuipen
vandaar dan die opmerking van mo: ja, het is ook al bijna mei he... in nederlandquote:Op woensdag 27 april 2011 23:49 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Die uitspraken soms van haar.
Maik had in de daily ook een goede: De tijd daar gaat veel sneller in het sst huis, een dag leek soms een week te duren.
op jullie? nooooooooit !!!!! ik ben boos op een lurker hierquote:
whuahahahahquote:Op woensdag 27 april 2011 23:44 schreef Poezewoes het volgende:
SST_Monique SST Monique
Ik lees net dat in het kader van de week van de verandering dat degene met de meeste stemmen eruit gaat deze week. #sstnl #lol
ik hoorde het, dat was een antwoord dat je voor leuke strandfeesten ook naar curacau kan gaan.....quote:Op woensdag 27 april 2011 23:49 schreef bull1966 het volgende:
JoJo : toen ik met m'n ex daar was was m'n ex daar![]()
![]()
en mijn papa is van de politiequote:Op woensdag 27 april 2011 23:50 schreef marjolleke het volgende:
Mijn eiland is leuker, nee het mijne is leuker....
MIjn pappa is baas van de wereld, nou mijn pappa is superman...
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:50 schreef marjolleke het volgende:
Erg he, baas boven baasquote:Op woensdag 27 april 2011 23:50 schreef marjolleke het volgende:
Echt grappig he en dan zijn ze 24 en 32 en door hun gesprekken lijken ze soms wel een stel 10jarige ofzoquote:Op woensdag 27 april 2011 23:50 schreef marjolleke het volgende:
Dat is Mo al, daarom heeft ze zo'n goed ontwikkeld geheugen, probeer al die leugens maar eens bij te houden....quote:Op woensdag 27 april 2011 23:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
logisch toch....een pathalogische leugenaar is ze....
en mijn papa wil me niet erkennen (die van jo)quote:Op woensdag 27 april 2011 23:50 schreef marjolleke het volgende:
en flip met z'n duffe kop er tussenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:51 schreef chufi het volgende:
Tis een ikke ikke tegen elkaar die Mo en Jo....
De kleuterleidsterervaring van Laura was hier wel van pas gekomen ;-)quote:Op woensdag 27 april 2011 23:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Erg he, baas boven baas![]()
Hou helemaal niet van dat soort mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |