Alleen verdienen deze 2 het om in de finale te staanquote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef shomila het volgende:
Ach of Karim of Gerard er nu uit moet ze kunnen met opgeheven hoofd eruit stappen dat kan Mo wel vergeten.
Dat zeker wel. Mo kan voorlopig nergens haar kop laten zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef shomila het volgende:
Ach of Karim of Gerard er nu uit moet ze kunnen met opgeheven hoofd eruit stappen dat kan Mo wel vergeten.
Dus dat. Jo vs Geer in de finalsquote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze weten dondersgoed dat een finale met Gerard, Karim en Sharon een übersaaie aangelegenheid wordt, waarbij de kijkers massaal afhaken. Dat gaat 'm dus niet worden.
was ze zelf genomineerd. dat wilde ze toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef Lauzer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat had er dan gebeurd denken jullie?
onder de lakens...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat zeker wel. Mo kan voorlopig nergens haar kop laten zien.
Doe dan voor mijn part Geer, Karim en Jo.... kan ook nog wel leuk worden...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze weten dondersgoed dat een finale met Gerard, Karim en Sharon een übersaaie aangelegenheid wordt, waarbij de kijkers massaal afhaken. Dat gaat 'm dus niet worden.
Volgens mij zei Jo net dat Flip gewonnen had maar zag niet echt dat hij geruild had of hij heeft met Jo geruild die kluizen waren toch ongeveer grootquote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kluiswissel vanavond:
limbodansen: ?
Weervraag: Sharon - Flip
Creatiefste: Sharon - Mo
Heeft iemand op het bord kunnen zien welke ruil bij het limbodansen is gedaan?
Wahahahaquote:
begreep alleen dat flip gewonnen had verder er niet op geletquote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kluiswissel vanavond:
limbodansen: ?
Weervraag: Sharon - Flip
Creatiefste: Sharon - Mo
Heeft iemand op het bord kunnen zien welke ruil bij het limbodansen is gedaan?
idd!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doe dan voor mijn part Geer, Karim en Jo.... kan ook nog wel leuk worden...
Dat kan dus niet, 1 van die drie gaat er morgen uitquote:Op woensdag 27 april 2011 22:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doe dan voor mijn part Geer, Karim en Jo.... kan ook nog wel leuk worden...
Nee wij ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:37 schreef Ireth het volgende:
Ik geef Jo gelijk, wij moesten ook geen waterbak in de bench doen!
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef waterkant het volgende:
lieverds.. laten we ond reliseren dat karim gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |