quote:Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef CindieY het volgende:
Goeieavond! Ik heb een soort van vakantie![]()
hai hai waar was je.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef tleemhuis het volgende:
@Hidduh Helaas zit er een stop op bankgasten voor Ekstra Weekend. We hebben nog aanmeldingen uit 2010 die we eerst wegwerken.
als hij zo geweldig is waarom verliest barca de spaanse beker.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:43 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeeedenavond![]()
Messi![]()
wat `n geweldenaar!
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
SLAYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als hij zo geweldig is waarom verliest barca de spaanse beker.
Die loopt tenminste wel sync, tov die van 3FMquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Klinkt erg tof!
Blijkbaar zit de drummer alleen nogal hard te meppen, want de camera staat te schudden op de beat.
Die drummer is ongelooflijk BAAS!quote:
Alweer ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
wacht ff....Snoop Dogg op North Sea Jazz? what the!?
ah, hij is al eerder geweest? ja, ik volg die programmering nooit zo goed, laat staan dat ik onthoud wier er allemaal al een keer gestaan hebbenquote:
Volgens mij is ie al eerder geweest, of dat was een ander soort jazzfestival in Nederland..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, hij is al eerder geweest? ja, ik volg die programmering nooit zo goed, laat staan dat ik onthoud wier er allemaal al een keer gestaan hebben
hij is zeker een goeie speler met veel techniek en leuk om naar te kijken, maar al dat opgehemel wordt ik echt moe van.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]! serieus?
omdat er meer factoren meespelen om een wedstrijd te winnen dan de kwaliteiten van 1 man. Madrid had die wedstrijd, net als vandaag, ook met 10 man moeten eindigen. Dat was al 1 fout. Dan had Barca dat ook gewonnen.
En je gaat me niet vertellen dat je Messi geen goede speler vindt??
Ik ook ja, al die tweets ook toen Barcelona scoordequote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij is zeker een goeie speler met veel techniek en leuk om naar te kijken, maar al dat opgehemel wordt ik echt moe van.
Luister naar deze baas.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]! serieus?
omdat er meer factoren meespelen om een wedstrijd te winnen dan de kwaliteiten van 1 man. Madrid had die wedstrijd, net als vandaag, ook met 10 man moeten eindigen. Dat was al 1 fout. Dan had Barca dat ook gewonnen.
En je gaat me niet vertellen dat je Messi geen goede speler vindt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |