ik ook nietquote:Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor maar zoal ik al zo vaak heb uitgelegd ik kijk niet naar de nummertjes. En sinds alles bij mij op 1 pagina staat heb ik t helemaal niet meer in de gaten dat t topic bijna vol is.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Of gewoon niet op "open nieuw deel" geklikt
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
tt aangepast en hij komt wel in de reeks, want ik hem hem gekoppeld
Lui? Weet je hoe veel werk het is om je shift toets ingedrukt te houden terwijl je hattrick typt?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
topic is zeker geopend door een luie neger?
quote:Op donderdag 28 april 2011 06:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Lui? Weet je hoe veel werk het is om je shift toets ingedrukt te houden terwijl je hattrick typt?![]()
Caps was geen optie want dan moest ik er ook nog om denken om die weer uit te zetten
Top thx!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
tt aangepast en hij komt wel in de reeks, want ik hem hem gekoppeld
Prima.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Koekje:
Xummon heeft sinds maandag(middag) niet meer ingelogd op Fok! en HT. Durf dus niet met zekerheid te stellen dat hij vandaag nog de uitnodiging voor de nieuwe jeugdcompetitie zal accepteren. Bezwaar tegen dat ik evt. later vandaag de start van de competitie een dag uitstel? Als ik me niet vergis kan ik vanavond om 23:59u de aanvangstijd nog aanpassen naar 30-04 10:15u, dus dan is er iets meer speling..
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:23 schreef BrandX het volgende:
In totaal ruim 7 ton meer verdiend dan dat ik de hoop had op de TL
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:23 schreef BrandX het volgende:
In totaal ruim 7 ton meer verdiend dan dat ik de hoop had op de TL
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:18 schreef OmniRocket het volgende:
zo.. team aangemaakt... FC Bal op 't Dak..
ook gelijk met jeugdteam begonnen.
Kan je hem niet wat training in verdedigen geven?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:09 schreef MrMoon het volgende:
Ahh een nieuwe van Groningen u20 gevonden, alleen die naam..
Rikelt van Groningen (319717442)
ik twijfel alleen of ik hem even zal aantrekken of dat ik hem maar laat lopen.. mn reserve keeper is geblesseerd dus op zich kan ik hem wel een weekje gebruiken, maar dat is dan weer zo zonde van het geld..
ik heb eigenlijk geen plek meer in mn trainingslinie.. ik zou hem als opvulling kunnen gebruiken en af en toe laten meespelen.. afhankelijk van het systeem dat ik die week speel.. wat ik ook zou kunnen doen, is vol gaan counteren waardoor ik wel weer ruimte heb.. maar dat vind ik eigenlijk zonde omdat het nu wel lekker gaat met mn team..quote:Op donderdag 28 april 2011 16:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan je hem niet wat training in verdedigen geven?
vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 28 april 2011 16:10 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom zitten er barsten in de groene achtergrond?
quote:
twee spelers zijn voor 2-3 ton p/s meer weggegaan dan de gemiddelde prijzen/vergelijkingsprijzen, vooral te danken aan hun redelijk en goed passenquote:
Ja weet ik veel, zag er wel leuk uit om te doenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]welkom
Wat ga je trainen?
en vat dit niet verkeerd op, maar meteen een jeugdteam beginnen is een van de domste dingen die je kunt doen in HT.. je hebt weinig geld, een jeugdteam kost je wekelijks geld, dat je beter kunt besteden in je selectie en trainer en daarbij levert het je pas over 1 a 2 seizoenen wat geld op..
Tja lastig.. Je kan eens kijken wat voor winst je eruit kan slepen wanneer je hem 1 seizoen traint. Het zou zomaar ook een leuke b-keep kunnen worden wanneer je hem wel training geeft tot bijvoorbeeld goed/uitstekend verdedigen?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen plek meer in mn trainingslinie.. ik zou hem als opvulling kunnen gebruiken en af en toe laten meespelen.. afhankelijk van het systeem dat ik die week speel.. wat ik ook zou kunnen doen, is vol gaan counteren waardoor ik wel weer ruimte heb.. maar dat vind ik eigenlijk zonde omdat het nu wel lekker gaat met mn team..
mja das waar.. maar ik kan hem ook gebruiken om Kerewin of Jurrien verdedigen training te geven en hem dan op woensdag te laten keepen..quote:Op donderdag 28 april 2011 16:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja lastig.. Je kan eens kijken wat voor winst je eruit kan slepen wanneer je hem 1 seizoen traint. Het zou zomaar ook een leuke b-keep kunnen worden wanneer je hem wel training geeft tot bijvoorbeeld goed/uitstekend verdedigen?
ach gedane zaken nemen geen keer..quote:Op donderdag 28 april 2011 16:27 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, zag er wel leuk uit om te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |