Flip kluis van Moquote:Op woensdag 27 april 2011 19:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb Mo toch ook die van Sharon gegeven?
[ afbeelding ]
En niemand heeft dat in de gaten behalve de streamers?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:25 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Philip pakt de kluis van Mo, is al gedaan op het plaatje. en mo pakt daarna de kluis van Sharon
Het begon met:quote:Op woensdag 27 april 2011 19:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Flip kluis van Mo
Mo kluis van Shar
dan kan Flip toch geen 4500 hebben?
Er zijn twee missie's geweest Philip pakt de kluis van Mo.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het begon met:
Flip - Sharon
Mo - Sharon
Flip - Jo
Mo - Sharon
Waar zit dan de fout?
Ik heb Flip - Mo dan gemist?
Op de SST-site word je ook niet wijzer, die lopen achter.
Die van Flip - Mo had ik dus gemist.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:36 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Er zijn twee missie's geweest Philip pakt de kluis van Mo.
Mo pakt de kluis van Sharon
Flip pakte toch de kluis van Mo toen die de wedstrijd met gebogen knieën tegen de muur aanzitten had gewonnen vanmiddag?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het begon met:
Flip - Sharon
Mo - Sharon
Flip - Jo
Mo - Sharon
Waar zit dan de fout?
Ik heb Flip - Mo dan gemist?
Op de SST-site word je ook niet wijzer, die lopen achter.
Die heb ik gemist, maar is bijgewerkt.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Flip pakte toch de kluis van Mo toen die de wedstrijd met gebogen knieën tegen de muur aanzitten had gewonnen vanmiddag?
Lekker fanatiek he, die Mo? En ze doet ook zo volop met het spel mee!quote:
Nou, zoveel heb je niet gemist hoor, het was zo voorbij.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, maar is bijgewerkt.
Lees ik een keer de COS niet terug en gebeurt er wat
tnxquote:Op woensdag 27 april 2011 19:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, zoveel heb je niet gemist hoor, het was zo voorbij.
Algemene impressie is dit:
[ afbeelding ]
Nee, toen liep ik in de stad en was ik geld aan het uitgeven.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
tnx
Weet je toevallig ook hoe de wissels gingen?
1. telefoon
2. ?
3. ?
4. knieën
5. koffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |