Dan is de date inderdaad snel voorbij.quote:
Simpel en effectief; mocht ze weigeren dan weet je meteen dat je geen tweede date hoeft te organiseren.quote:
Juistem!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Simpel en effectief; mocht ze weigeren dan weet je meteen dat je geen tweede date hoeft te organiseren.
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef Haque het volgende:
"die meneer betaald"
Jij: haha
Vriendin: haha
Nou, geslaagd einde
Eerder haar huis, kun je gaan wanneer je wilt. Anders is het ook zo onhandig "Oke, ik heb nog meer te doen, je vind je weg wel terug?"quote:
Maar je kan best informeren wat ze graag ontbijt toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:29 schreef Silenus het volgende:
Nooit op het eind van de date al iemand overvallen met "JA WANNEER DE VOLGENDE KEER?![]()
"
Laat de ander er eerst eens een nachtje over slapen zodat hij/zij de date rustig op zich kan laten inwerken.
Ik zie niets verkeerds aan een opmerking als "ik vond het gezellig, wanneer zien we elkaar weer?". Krijg je ook niet die vage situatie dat je beiden niet weet waar je aan toe bent en je haar opnieuw moet uitvragen. Bij mij heeft het iig altijd goed gewerktquote:Op donderdag 28 april 2011 09:29 schreef Silenus het volgende:
Nooit op het eind van de date al iemand overvallen met "JA WANNEER DE VOLGENDE KEER?![]()
"
Laat de ander er eerst eens een nachtje over slapen zodat hij/zij de date rustig op zich kan laten inwerken.
Da's een mooie om eens te proberenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:10 schreef Transport_Ink het volgende:
Maar je kan best informeren wat ze graag ontbijt toch?
"Ik voel dat dit wat kan worden"quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:18 schreef Blossom86 het volgende:
Niet zeggen 'weet je wat ik al de hele avond wil doen???' en dan een kus geven.
En vervolgens de hele tijd heel eng staren en kijken en zenuwachtig doen.
En als ze nog geen minuut weg is gelijk smsen 'ik ben nu al verliefd op je!! dit voelt zoo goed!'
Dat is veel te soft man! "Ik denk dat onze eerste een jongetje wordt, zullen we 'em Kees noemen?"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |