abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96054880
Ik heb zelf door hypermobiliteit het probleem dat mijn kaken iedere keer aan beide kanten luxeren.
Nu hebben ze het dmv bracktes en staaldraad gefixeerd, alleen is het probleem dat ik nu alles vloeibaar moet eten en er nergens stukjes in mogen zitten.
Graag zou ik via deze weg willen weten of er mensen nog tips voor me hebben om toch wat binnen te kunnen krijgen.

Ook wil ik proberen via deze weg ervaringen van mensen te weten willen komen wie zich voor dit probleem hebben laten opereren.
ik zit zelf nog heel hard te twijfelen of ik het moet laten opereren of niet, zelf bevelen de artsen het me wel aan.

Iedereen alvast bedankt:)
pi_96056297
BLENDERRR
pi_96057346
^^Ik denk dat ja.
Smoothies maken van verschillende fruitsoorten, vla, yoghurt en als je ervan houdt kun je ook brinta eten.

Zelf heb ik er ook aan een kant last van. Het knakt elke keer als ik mijn mond open doe en soms blijft mijn mond 'hangen' (ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven). Als ik bij de tandarts ben zal ik even vragen wat er aan gedaan kan worden, maar het klinkt behoorlijk ingrijpend iig, sterkte daarmee.
pi_96062290
Heb je geen voedingsadviezen gekregen van het ziekenhuis? Vaak moet je je dieet aanvullen met caloriedrankjes.
pi_96070888
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2011 19:27 schreef Salvad0R het volgende:
BLENDERRR
Met de blender kan ik helaas behalve fruit niks zo fijn krijgen dat ik het kan drinken.
Heb namelijk geen enkele ruimte voor de rest omdat op een of andere manier erdoor te krijgen.
Maar in ieder geval bedankt.
pi_96071240
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 19:46 schreef Butterfly91 het volgende:
^^Ik denk dat ja.

Smoothiets zijn opzich wel een goed idee, alleen doe ik dat al drie weken en het begint me wel een beetje de neus uit te komen;)

Vaak doen ze er als het aan een kant gebeurd en het nog niet zo vast zit dat ze je moeten verdoven nog niks aan.

Bij mij is het voordat alles vastgezet werd in 6 weken tijd 11 keer gebeurd, dus is opereren helaas de enige blijvende oplossing.

Smoothies maken van verschillende fruitsoorten, vla, yoghurt en als je ervan houdt kun je ook brinta eten.

Zelf heb ik er ook aan een kant last van. Het knakt elke keer als ik mijn mond open doe en soms blijft mijn mond 'hangen' (ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven). Als ik bij de tandarts ben zal ik even vragen wat er aan gedaan kan worden, maar het klinkt behoorlijk ingrijpend iig, sterkte daarmee.

pi_96071400
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:08 schreef L0t.. het volgende:
Heb je geen voedingsadviezen gekregen van het ziekenhuis? Vaak moet je je dieet aanvullen met caloriedrankjes.
Ik heb vanuit het Ziekenhuis sinds een paar dagen wel van die flesjes nutridrink gehad, alleen als ik er 1 opheb zit ik voor de rest van de dag vol terwijl ik er eigenlijk 3 per dag moet hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')