Dit doen alle bedrijven....quote:De verantwoordelijke voor de verwerking van je gegevens is Christine le Duc.
De gegevens die je ons doorgeeft worden door ons opgeslagen in een bestand en gebruikt voor interne en geautomatiseerde verwerking in het kader van verantwoord klantenbeheer en van onze bedrijfsvoering, zoals verwerking van bestellingen en klantenbeheer, alsook voor het toesturen van eigen commerciële aanbiedingen.
Wij verstrekken geen gegevens aan derden die je persoonlijke levenssfeer aantasten. Uiteraard beschik je over het recht van toegang tot en verbetering van je gegevens. Wens je geen mailings meer van ons te ontvangen, dan kun je ons dat schriftelijk meedelen.
Waar staat dat gegevens worden doorverkocht?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:58 schreef Shieldz het volgende:
Ronaldsen pauper dit is serieus
Ga anders maar effe naar ONZ ;')
@DGK
Mm ik dacht dat er wellicht ook winkels zijn die je gegevens niet door verkopen dus vandaar ook de vraag
EDIT:
Het gaat er niet om dat ik die winkel niet in durfmaar omdat je via website's vaak alles tegelijk kan bestellen (en dus niet in de winkel zit met.. ehm .. ja die is uitverkocht)
Gegevens doorverkopen doen ze toch wel, je zou gek zijn om als ondernemer die winst te laten liggen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:58 schreef Shieldz het volgende:
@DGK
Mm ik dacht dat er wellicht ook winkels zijn die je gegevens niet door verkopen dus vandaar ook de vraag
EDIT:
Het gaat er niet om dat ik die winkel niet in durfmaar omdat je via website's vaak alles tegelijk kan bestellen (en dus niet in de winkel zit met.. ehm .. ja die is uitverkocht)
Privacy verklaring:quote:Op woensdag 27 april 2011 19:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Waar staat dat gegevens worden doorverkocht?
Nee, dan krijg je gewoon bij je bestelling wat extra folders mee.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:05 schreef Shieldz het volgende:
[..]
Privacy verklaring:
De persoonsgegevens worden gebruikt voor klantbeheer en ook voor het toesturen van eigen commerciële aanbiedingen of van door ons zorgvuldig geselecteerde derden. Zonder jouw toestemming worden de gegevens nooit beschikbaar gesteld aan of verkocht aan derden. Onze klantenkaart wordt in een neutrale envelop toegezonden, zonder Christine le Duc erop vermeld.
Oftewel als je eenmaal wat koopt zit ik elke maand aan een nieuwsbrief vast?
Als het uitverkocht is, kan je het überhaupt niet uitzoeken neem ik aan?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:58 schreef Shieldz het volgende:
@DGK
EDIT:
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:23 schreef Shieldz het volgende:
Lijkt ONZ wel..
@amenth
Bedankt voor je kut reactie.
@dogtagz
Ik heb het erover dat het uitverkocht is in de winkel. En als je de OP leest weet je dat het niet eens mijn vraag is.
@Chef_M
Hmm k
Zo bedoelde ik het helemaal niet hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 19:32 schreef Re het volgende:
[..]
Zout eens op en neem je KLB vriendjes ook maar mee
Maar daar staat dus nergens dat je gegevens worden doorverkocht. Integendeel zelfs.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:05 schreef Shieldz het volgende:
[..]
Privacy verklaring:
De persoonsgegevens worden gebruikt voor klantbeheer en ook voor het toesturen van eigen commerciële aanbiedingen of van door ons zorgvuldig geselecteerde derden. Zonder jouw toestemming worden de gegevens nooit beschikbaar gesteld aan of verkocht aan derden. Onze klantenkaart wordt in een neutrale envelop toegezonden, zonder Christine le Duc erop vermeld.
Oftewel als je eenmaal wat koopt zit ik elke maand aan een nieuwsbrief vast?
Nee, daar staat dat zij jou (zelf!) aanbiedingen van derden kunnen sturen, via eigen mails/nieuwsbrieven.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:12 schreef Shieldz het volgende:
@drijfhout
De persoonsgegevens worden gebruikt voor klantbeheer en ook voor het toesturen van eigen commerciële aanbiedingen of van door ons zorgvuldig geselecteerde derden
Dat word dan niet doorverkocht maar gratis door gegeven@minnemin thanks
De nieuwe generatie bedrijven niet, die hebben respect voor klanten. Iets wat tegenwoordig nauwelijks nog lijkt te bestaan (meeste telefoonproviders en energieleveranciers zijn hier goed voorbeeld van).quote:Op woensdag 27 april 2011 18:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dit doen alle bedrijven....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |