Ja, moeten. Hij kan best wel zeuren daarover.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef Stokstaart het volgende:
O en je vriend klinkt als een betweterig type, ik snap niet hoe je het vol kunt houden.
Je moet iets passen al vind je het zelf lelijk?? Like wtf
Misschien was dit de bevestiging die TS zocht.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:41 schreef Inverted_World het volgende:
Dat vind jij weinig klachten?_! Als ik zo'n vriendin zou hebben wist ik bij voorbaat dat het een faal was.
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben niet je vriendin dus klaag niet zo.
Cleanfreak, dat zie je niet vaak bij mannenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef Re het volgende:
3 van de 4 vallen onder de categorie: man zijn. 4 van de 4 onder het kopje vrouw
Ja, hallo, er zijn 4 eigenschappen die ik niet altijd makkelijk vind. Staat daar een maximum voor dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:41 schreef Inverted_World het volgende:
Dat vind jij weinig klachten?_! Als ik zo'n vriendin zou hebben wist ik bij voorbaat dat het een faal was.
Euhm, nee geen ruzie gehad.quote:
Kijk, zulke posts bedoel ik gewoon. Iedereen met een vriend of vriendin herkent toch wel eigenschappen die soms niet makkelijk zijn voor jezelf om mee om te gaan? Ik heb ook moeilijke dingen hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef Stokstaart het volgende:
Oke serieus:
- zeuren dat ik beter voor mezelf moet zorgen (minder drinken, meer slapen)
- zeuren over sociale verplichtingen die me geen hol interesseren
- ongesteld zijn eens per maand
- weigeren elke dag frituur te serveren
- niet uit zichzelf meteen koffie zetten als ik uit bed kom
- durven spreken in mijn bijzijn voor de koffie überhaupt klaar is
- vergeten bier te halen
- klagen over mensen op haar werk die ik toch niet ken en me ook niet interesseren
- nieuwe kleding aandoen en verwachten dat ik ene neuk geef
- zeuren over onnozele zaken die niemand boeit
Da was ut wel hou veel van mun meissie
Auch, dat zou voor mij echt een dooddoener zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 18:54 schreef Kittl het volgende:
- Niet op zoek willen gaan naar werk,
- zeuren maar niet oplossen,
Dat is in de relatiesfeer wel een beetje een trend aan het worden volgens mij.quote:
En teren op jouw centen?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:54 schreef Kittl het volgende:
- Niet op zoek willen gaan naar werk,
- zeuren maar niet oplossen,
In principe is het wel beter als er eentje werkt en de andere voor de kinderen zorgt.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is in de relatiesfeer wel een beetje een trend aan het worden volgens mij.
Moet je daarvoor niet eerst kinderen hebben?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In principe is het wel beter als er eentje werkt en de andere voor de kinderen zorgt.
Maar om helemaal niet te werken
Meid je meent hetquote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet je daarvoor niet eerst kinderen hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |