die 'zeiksnol' staat te douchen hoor, die kun je niet horenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:38 schreef Ytsmi het volgende:
Effe wat gemist maar ziet die zeiksnol nu weer te stoken,hoorde haar zeggen alles voor een ton????
Zit jij er met een stopwatch bij?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:38 schreef Verity het volgende:
Karim heeft 'm zojuist langer dan 1 min vast gehouden ^^
Die hele missie is al lang mislukt, Geer en Karim houden het vol, de rest is al lang afgehaaktquote:Op woensdag 27 april 2011 18:38 schreef Verity het volgende:
Karim heeft 'm zojuist langer dan 1 min vast gehouden ^^
Ik had het over Moquote:Op woensdag 27 april 2011 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
die 'zeiksnol' staat te douchen hoor, die kun je niet horen
Had ff dubbel geklikt op m'n windows klokje, krijg je de seconden er ook bij te zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zit jij er met een stopwatch bij?
vooral soms....quote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef snetje het volgende:
oh! nu is Mo ook nog eens gepikeerd omdat sommige mensen haar niet meer willen troosten en het maar moeten begrijpen dat zij soms verdrietige momenten heeft
afgehaakt ? ze mogen niet meedoen van zequote:Op woensdag 27 april 2011 18:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die hele missie is al lang mislukt, Geer en Karim houden het vol, de rest is al lang afgehaakt![]()
ow wacht, piknijd van mij
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef Pippien het volgende:
Hoor Mo: het enige dat ik heb gedaan waar anderen last van hebben is een paar traantjes gelaten!! OMG, open your eyes, muts! Je hebt ook allerlei mensen een rad voor ogen gedraaid, gemanipuleerd en jezelf voortdurend in het middelpunt geplaatst..
En ze kunnen toch gewoon naar die koffer lopen, het hoeft hun toch niet aangereikt te worden. Ik geloof ook nietdat de stem iets heeft gezegd overdat Karim en Gerard geldbelust zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |